SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Geen ordinaire plaatjes in mijn OPOmnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Ik vind Vegas leukquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso zijn de nationale parken dé reden om te gaan, steden en dergelijke kom ik het liefst zo min mogelijk
Ik heb een beetje een soort haat-liefde verhouding met Vegasquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind Vegas leukSan Francisco vond ik ook tof en Key West vond ik ook wel een leuke vibe.
Voor de rest veel mehhhh
Oh en ik wil heel graag nog naar New Orleans en een rondje New England.
Nee, beetje grijzigquote:
quote:
Matig snackmanagementquote:
En werkt dat een beetje?quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit noemen wij zwembandjesreductiemanagement
amerikanen hequote:Op woensdag 8 juni 2022 21:38 schreef CherryLips het volgende:
Kan eindelijk het filmpje kijken. Ken hem volgens mij al. Mooi dat je zo'n half ontbeend lijk ziet maar omg de penis wordt wel even geblurd, dat kan écht niet.
Hmm, hopelijk kun je nog een beetje groeien in je functiequote:Op woensdag 8 juni 2022 22:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nog niet maar zit pas net op deze functie
figuurlijk?quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, hopelijk kun je nog een beetje groeien in je functie
Ja je kunt het ook letterlijk proberen, maar denk niet dat je dan het gewenste effect behaaltquote:
chips, patat, koek en cake?quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:15 schreef CherryLips het volgende:
Weekschema qua vreten weer eens maken. Wat zal ik de komende week eten?
Nee heb al gesnackt en heb verder niks waar ik nog zin in heb.quote:
Ja.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:15 schreef CherryLips het volgende:
Weekschema qua vreten weer eens maken. Wat zal ik de komende week eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |