abonnement Unibet Coolblue
pi_204997340
quote:
KERKRADE (ANP) - In Kerkrade is donderdag een grote zoekactie gaande naar een sinds woensdagavond vermist 9-jarig jongetje. De politie houdt rekening met een misdrijf, maar sluit ook andere opties niet uit, zei een woordvoerster donderdag. Vlak na de middag gaf de politie een amber alert uit.

De politie sloeg groot alarm omdat er geen enkele verklaring gevonden kan worden voor het verdwijnen van de jongen.Hij is woensdagavond tussen 19.30 uur en 20.30 uur voor het laatst gezien in een speeltuin aan de Hertogenlaan en Zonstraat in Kerkrade. Via Burgernet werd een oproep geplaatst uit te zien naar Gino van der Straeten. Ook wordt er een signalement van het kind gegeven. De jongen had volgens zijn zus een zwarte step bij zich met rode handvatten. De step is inmiddels gevonden, ca 5 kilometer vanaf de speelplaats waar Gino voor het laatst is gezien. De familie meent met 100% zekerheid te stellen dat dit de step van Gino is.

De politie heeft inmiddels ook de Duitse politie in kennis gesteld. Kerkrade ligt aan de Duitse grens.

Volgens een zus woont de jongen bij zijn moeder in Maastricht. Maar die is ziek, en sinds een week logeert hij daarom bij een andere zus in Kerkrade. Die vertelde tot 05.00 uur donderdagochtend gezocht te hebben, en daarna twee uur op het politiebureau te hebben gezeten. Deze 32-jarige vrouw is zelf moeder van twee kleine kinderen.
https://www.telegraaf.nl/(...)ber-alert-uitgegeven

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter

twitter
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_204999107
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 18:36 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, kut voor hem, maar als anderen er slachtoffer van worden... Dan is het wel een keer klaar met deze Donny. Mensen die zo een kind "opvoeden" mogen ook wel harder aangepakt worden.
Vanzelfsprekend moet Donny gewoon vastgezet worden, er zullen ook wel vele jaren tbs tegenaan gegooid worden. Dat neemt niet weg dat hij met name dankzij z'n moeder met een enorme achterstand op deze wereld is gezet, dat zo iemand een kind mag produceren is eigenlijk te gek voor woorden.
pi_204999437
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2022 18:13 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ik heb heel toevallig op de Hertogenlaan in Kerkrade gewoond: wat ik niet begrijp, hoe erg ik het ook vind dat een onschuldig kind vermoord is. Waarom veel ouders in deze wijk in godsnaam niet meer toezicht op hun kinderen houden?

Iedereen schreeuwt moord en brand, dat de overheid veroordeelde pedofielen beter in de gaten moet houden. Maar opvoeders, die dienen hun kinderen ook gewoon te beschermen tegen dit soort smeerlappen.

Een ding weet ik wel: mijn kind zou ik nooit zonder toezicht, bij dit speeltuintje hebben laten spelen. Want ik weet uit ervaring, dat er naast allemaal Tokkies en (drugs) criminelen ook veel andere gespuis rondloopt. Precies de reden dat ik verhuisd ben.

Maar goed die zus zal zich waarschijnlijk nu wel voor rest van haar leven schuldig voelen, want als ze beter toezicht op Gino gehouden had. Dan was het hopelijk niet gebeurd. PS Donny M mag wat mij betreft een spuitje krijgen...

Ik blijf echter van mening, dat de opvoeders/ouders in deze betreffende wijk ook wel meer toezicht op hun kinderen mogen houden. Want ik heb best lang in de wijk gewoond en die jonge kinderen, speelde altijd buiten zonder toezicht.

Het wordt toch tijd, dat wij kinderen weer vertellen over kinderlokkers: want mijn ouders, hebben mij vroeger gewaarschuwd voor figuren zoals Danny M. Alleen destijds zouden kinderlokkers, kinderen met snoepjes lokken. Dus dat werd ons verteld: neem nooit een snoepje van een vreemde aan.
Was iedereen maar autist dan hadden we een perfecte wereld
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
  woensdag 8 juni 2022 @ 21:37:07 #4
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_204999590
Verslaafd geboren en daarna nog enige tijd verwaarlozing.

Ja, dan begin je al met een 3-0 achterstand.
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_205000097
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 21:28 schreef Doug-Heffernan het volgende:

[..]
Was iedereen maar autist dan hadden we een perfecte wereld
Nou nee.... Donny M schijnt ook autisme te hebben, naast nog tig andere ontwikkelingsstoornissen. Alleen ik denk niet, dat het autisme is wat hem instaat stelt over te gaan tot deze daad.

Die gast is gewoon geestesziek en helaas worden deze mensen niet weggestopt van de maatschappij, maar lopen ze vrij rond. Maar goed autisten hebben natuurlijk wel een aparte kijk op de wereld.
pi_205000246
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2022 18:13 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ik heb heel toevallig op de Hertogenlaan in Kerkrade gewoond: wat ik niet begrijp, hoe erg ik het ook vind dat een onschuldig kind vermoord is. Waarom veel ouders in deze wijk in godsnaam niet meer toezicht op hun kinderen houden?

Iedereen schreeuwt moord en brand, dat de overheid veroordeelde pedofielen beter in de gaten moet houden. Maar opvoeders, die dienen hun kinderen ook gewoon te beschermen tegen dit soort smeerlappen.

Een ding weet ik wel: mijn kind zou ik nooit zonder toezicht, bij dit speeltuintje hebben laten spelen. Want ik weet uit ervaring, dat er naast allemaal Tokkies en (drugs) criminelen ook veel andere gespuis rondloopt. Precies de reden dat ik verhuisd ben.

Maar goed die zus zal zich waarschijnlijk nu wel voor rest van haar leven schuldig voelen, want als ze beter toezicht op Gino gehouden had. Dan was het hopelijk niet gebeurd. PS Donny M mag wat mij betreft een spuitje krijgen...

Ik blijf echter van mening, dat de opvoeders/ouders in deze betreffende wijk ook wel meer toezicht op hun kinderen mogen houden. Want ik heb best lang in de wijk gewoond en die jonge kinderen, speelde altijd buiten zonder toezicht.

Het wordt toch tijd, dat wij kinderen weer vertellen over kinderlokkers: want mijn ouders, hebben mij vroeger gewaarschuwd voor figuren zoals Danny M. Alleen destijds zouden kinderlokkers, kinderen met snoepjes lokken. Dus dat werd ons verteld: neem nooit een snoepje van een vreemde aan.
In mijn jeugd hadden ouders meestal geen idee waar hun kinderen waren. Enige dat telde was op tijd weer thuis zijn.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_205000519
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 22:14 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
In mijn jeugd hadden ouders meestal geen idee waar hun kinderen waren. Enige dat telde was op tijd weer thuis zijn.
Dit. We hadden vroeger geen gsm, smartwatch weet ik het wat om de kinderen buiten te tracken. Dat wil niet zeggen dat er geen goorlellen waren, want ik ben als klein meisje ook benaderd door een gestoorde. Kusje op piemel en hij gaf een gulden als hij mijn geslachtsdeel mocht zien volgens mijn moeder. Zelf weet ik er niks meer van. Politie schijnt wel na het voorval bij ons thuis te zijn geweest. Nog iets wat niet meer gebeurt.

Maargoed, vroeger moest je je kinderen veel meer loslaten. Je had geen keus.
pi_205000601
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 22:14 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
In mijn jeugd hadden ouders meestal geen idee waar hun kinderen waren. Enige dat telde was op tijd weer thuis zijn.
Nouja dat speelt in deze geweldige pauperwijk natuurlijk ook: zag net beelden van die stille tocht, behoorlijk aangrijpend allemaal hoor.
pi_205000925
Wat ik niet snap: van deze Donny was bekend dat hij een risico vormde voor de samenleving.
Hij had al eerder aan kinderen gezeten. Hij stond op een wachtlijst.

Blijkbaar was er onvoldoende om hem vast te zetten, maar waarom loopt zo'n jongen niet tenminste met een permanente enkelband om? Of nou heel de buurt dat moet weten is een tweede, maar de politie moet toch minimaal weten waar zo'n sujet uithangt?

Op het moment dat Gino verdween hoef je dan maar uit te lezen wie daar op dat moment in de buurt was en dan sta je binnen no time bij zo iemand op de stoep of waar hij op dat moment ook is. Dan waren ze misschien nog op tijd geweest. En ik denk dat het feit dat je overal traceerbaar bent echt wel een afschrikwekkend middel vormt voor recidivisten, omdat ze weten dat ze onmiddelijk gelinkt zullen worden aan de betreffende plek.
pi_205000965
Die Donny M was naar jeugdrecht veroordeeld: dan krijg je een aai over je bol, ookal heb je bij wijze van spreken een heel eiland vol met VVD'ers vermoord....

Als je minderjarig was op moment van de aanslag, dan wordt je dus veroordeeld naar jeugdrecht en dus komen monsters als Donny M weer terug in maatschappij.

Ik vraag mij af, of medegevangenen weten wat ie gedaan heeft? Die moet toch niet veilig zijn, in een gevangenis vol met criminelen die geen geweld schuwen tegen een pedofiel.
  donderdag 9 juni 2022 @ 07:34:11 #11
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_205001887
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 22:45 schreef Diqiu-Long het volgende:
Die Donny M was naar jeugdrecht veroordeeld: dan krijg je een aai over je bol, ookal heb je bij wijze van spreken een heel eiland vol met VVD'ers vermoord....

Als je minderjarig was op moment van de aanslag, dan wordt je dus veroordeeld naar jeugdrecht en dus komen monsters als Donny M weer terug in maatschappij.

Ik vraag mij af, of medegevangenen weten wat ie gedaan heeft? Die moet toch niet veilig zijn, in een gevangenis vol met criminelen die geen geweld schuwen tegen een pedofiel.
Voor dit soort mensen zijn aparte plekken om ze gevangen te zetten. Beter voor de rust en veiligheid van iedereen denk ik.
Wie dit leest is een lezer van dit
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 9 juni 2022 @ 07:53:31 #12
269689 crew  Viv
pi_205001942
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 22:45 schreef Diqiu-Long het volgende:
Die Donny M was naar jeugdrecht veroordeeld: dan krijg je een aai over je bol, ookal heb je bij wijze van spreken een heel eiland vol met VVD'ers vermoord....

Als je minderjarig was op moment van de aanslag, dan wordt je dus veroordeeld naar jeugdrecht en dus komen monsters als Donny M weer terug in maatschappij.
Nee hoor, 16-jarigen en 17-jarigen kunnen ook volgens het volwassenenrecht veroordeeld worden. :) Daar is wat mij betreft wel een kans blijven liggen om de maatschappij wat langer te beschermen tegen hem. :{

Zie:
quote:
Jeugdstrafrecht voor volwassenen
Rechters proberen zoveel mogelijk aan te sluiten bij het ontwikkelingsniveau van verdachten als ze in de leeftijdsgroep van 16 tot 23 jaar zitten. De rechter kan er daarom voor kiezen om verdachten van 18 tot 23 jaar te straffen volgens het jeugdstrafrecht. Vanaf 23 jaar geldt altijd het strafrecht voor volwassenen.

Volwassenenstrafrecht voor jeugdigen
Als verdachten 16 of 17 jaar zijn, kan de rechter besluiten om het volwassenenstrafrecht toe te passen. Dit kan hij bijvoorbeeld doen omdat een jeugdstraf niet past bij hun geestelijke ontwikkeling en/of een misdrijf te ernstig wordt gevonden voor het opleggen van een jeugdstraf. Verdachten jonger dan 16 jaar worden altijd volgens het jeugdstrafrecht berecht.
https://www.rechtspraak.n(...)n%20een%20jeugdstraf.
pi_205004289
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 21:28 schreef Doug-Heffernan het volgende:

[..]
Was iedereen maar autist dan hadden we een perfecte wereld
Ik ben een autist, maar deze reactie begrijp ik niet.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_205004319
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 22:07 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]
Nou nee.... Donny M schijnt ook autisme te hebben, naast nog tig andere ontwikkelingsstoornissen. Alleen ik denk niet, dat het autisme is wat hem instaat stelt over te gaan tot deze daad.

Die gast is gewoon geestesziek en helaas worden deze mensen niet weggestopt van de maatschappij, maar lopen ze vrij rond. Maar goed autisten hebben natuurlijk wel een aparte kijk op de wereld.
Klopt, daar kan ik over meepraten. Driekwart van mijn familie is autistisch, maar niemand gaat over tot seksueel misbruik en moord.
Deze Donny was op vele vlakken volslagen gestoord, maar ik geloof niet dat autisten vatbaarder zijn om te gaan moorden.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_205004434
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2022 13:37 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
Ik ben een autist, maar deze reactie begrijp ik niet.
Dikke long is een mega autist en leeft het perfecte leven
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
  donderdag 9 juni 2022 @ 14:07:50 #16
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_205004611
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 22:45 schreef Diqiu-Long het volgende:
Die Donny M was naar jeugdrecht veroordeeld: dan krijg je een aai over je bol, ookal heb je bij wijze van spreken een heel eiland vol met VVD'ers vermoord....

Als je minderjarig was op moment van de aanslag, dan wordt je dus veroordeeld naar jeugdrecht en dus komen monsters als Donny M weer terug in maatschappij.

Ik vraag mij af, of medegevangenen weten wat ie gedaan heeft? Die moet toch niet veilig zijn, in een gevangenis vol met criminelen die geen geweld schuwen tegen een pedofiel.
Vanaf 16 kun je volgens volwassenenrecht veroordeeld worden.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_205004698
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2022 14:07 schreef Andromache het volgende:

[..]
Vanaf 16 kun je volgens volwassenenrecht veroordeeld worden.
Dan snap ik eerlijk gezegd niet, waarom Donny M niet volgens het volwassen recht veroordeeld is. Maar goed ik snap wel meer dingen niet, die de laatste jaren in Nederland gebeuren....

Zal mij niets verbazen als de rechters, Donny M deze keer ontoerekeningsvatbaar verklaren en meneer binnen 5 jaar weer vrij loopt.

Ik ben eigenlijk wel voorstander, om mensen uit de maatschappij te halen: op een internet forum wordt je ook gewoon verbannen voor het leven....

Maar in de echte maatschappij, worden dit soort mensen gewoon losgelaten in het wild. Deze mensen zouden eigenlijk 24/7 in de gaten gehouden moeten worden, in soort gesloten instelling voor de rest van hun leven.
pi_205004755
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 14:15 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]
Dan snap ik eerlijk gezegd niet, waarom Donny M niet volgens het volwassen recht veroordeeld is. Maar goed ik snap wel meer dingen niet, die de laatste jaren in Nederland gebeuren....

Zal mij niets verbazen als de rechters, Donny M deze keer ontoerekeningsvatbaar verklaren en meneer binnen 5 jaar weer vrij loopt.

Ik ben eigenlijk wel voorstander, om mensen uit de maatschappij te halen: op een internet forum wordt je ook gewoon verbannen voor het leven....

Maar in de echte maatschappij, worden dit soort mensen gewoon losgelaten in het wild. Deze mensen zouden eigenlijk 24/7 in de gaten gehouden moeten worden, in soort gesloten instelling voor de rest van hun leven.
Het zou me niks verbazen of deze jongeman komt nooit meer vrij.
  donderdag 9 juni 2022 @ 14:29:45 #19
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_205004820
Is er al bekend of hij Gino seksueel misbruikt heeft?
  donderdag 9 juni 2022 @ 14:33:58 #20
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_205004857
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 14:29 schreef WhateverWhatever het volgende:
Is er al bekend of hij Gino seksueel misbruikt heeft?
waarom is dat interessant om te weten?
pi_205004893
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 14:23 schreef Questular het volgende:

[..]
Het zou me niks verbazen of deze jongeman komt nooit meer vrij.
Nederland kennende: krijgt ie gewoon een nieuwe naam, omdat hij anders na zijn vrijlating opgespoord wordt door mensen die hem heel graag willen vermoorden.

Ik heb echt totaal geen vertrouwen in de Nederlandse rechtstaat: straffen zijn veel te laag in Nederland, helaas geld dat ook voor pedofielen die hun handen niet thuis kunnen houden :(
  donderdag 9 juni 2022 @ 14:40:50 #22
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_205004918
quote:
2s.gif Op donderdag 9 juni 2022 14:33 schreef Gunner het volgende:

[..]
waarom is dat interessant om te weten?
Gewoon benieuwd naar ook omdat hij dit eerder wel gedaan heeft, hopelijk heeft Gino dit niet meegemaakt voordat hij..
pi_205004935
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 14:38 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]
Nederland kennende: krijgt ie gewoon een nieuwe naam, omdat hij anders na zijn vrijlating opgespoord wordt door mensen die hem heel graag willen vermoorden.

Ik heb echt totaal geen vertrouwen in de Nederlandse rechtstaat: straffen zijn veel te laag in Nederland, helaas geld dat ook voor pedofielen die hun handen niet thuis kunnen houden :(
Omdat de strafmaat in verhouding moet staan tot de gepleegde daad je kunt moeilijk iemand met zulke stoornissen als Donny heeft meteen levenslang weg stoppen. Dat kunnen we met zijn allen niet leuk vinden maar we wonen hier niet in het kalifaat.
Ik zie Donny nu nooit meer vrijkomen trouwens.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_205005253
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 14:42 schreef vipergts het volgende:

[..]
Omdat de strafmaat in verhouding moet staan tot de gepleegde daad je kunt moeilijk iemand met zulke stoornissen als Donny heeft meteen levenslang weg stoppen. Dat kunnen we met zijn allen niet leuk vinden maar we wonen hier niet in het kalifaat.
Ik zie Donny nu nooit meer vrijkomen trouwens.
Dat is dan wel weer aardig van je.
  Miss 200.000.000! donderdag 9 juni 2022 @ 15:49:30 #25
367000 roos94
pi_205005470
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 14:42 schreef vipergts het volgende:

[..]
Omdat de strafmaat in verhouding moet staan tot de gepleegde daad je kunt moeilijk iemand met zulke stoornissen als Donny heeft meteen levenslang weg stoppen. Dat kunnen we met zijn allen niet leuk vinden maar we wonen hier niet in het kalifaat.
Ik zie Donny nu nooit meer vrijkomen trouwens.
_O-
pi_205005563
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 14:38 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]
Nederland kennende: krijgt ie gewoon een nieuwe naam, omdat hij anders na zijn vrijlating opgespoord wordt door mensen die hem heel graag willen vermoorden.
Als je dit soort dingen verzint en je er daarna druk om maakt kan ik me goed voorstellen dat je geen vertrouwen in de Nederlandse rechtsstaat hebt
pi_205005604
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 14:38 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]
Nederland kennende: krijgt ie gewoon een nieuwe naam, omdat hij anders na zijn vrijlating opgespoord wordt door mensen die hem heel graag willen vermoorden.

Ik heb echt totaal geen vertrouwen in de Nederlandse rechtstaat: straffen zijn veel te laag in Nederland, helaas geld dat ook voor pedofielen die hun handen niet thuis kunnen houden :(
Je praat echt kolder.
Het is koud, het is guur....
pi_205006903
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 15:49 schreef roos94 het volgende:

[..]
_O-
Wil je dan een minderjarige levenslang opsluiten? Want dat was hij bij zijn vorige vergrijp. Prima hoor dat je dat wilt maar geef het dan gewoon toe.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_205006914
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 15:25 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
Dat is dan wel weer aardig van je.
Typisch dat dit het enige is wat je uit mijn post haalt.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_205007076
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 19:08 schreef vipergts het volgende:

[..]
Typisch dat dit het enige is wat je uit mijn post haalt.
Over dat andere zijn we duidelijk niet met elkaar eens, waarom moet ik daarmee eindeloos met jou in discussie blijven dan?
pi_205007137
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 22:14 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
In mijn jeugd hadden ouders meestal geen idee waar hun kinderen waren. Enige dat telde was op tijd weer thuis zijn.
Dat is toch nog steeds zo?
pi_205007166
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 19:24 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
Over dat andere zijn we duidelijk niet met elkaar eens, waarom moet ik daarmee eindeloos met jou in discussie blijven dan?
Jij quote mij he terwijl ik op een ander reageer. Ik kan gewoon niet zo goed tegen de rode waas mentaliteit dan is het einde zoek namelijk
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_205007206
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 19:31 schreef vipergts het volgende:

[..]
Jij quote mij he terwijl ik op een ander reageer. Ik kan gewoon niet zo goed tegen de rode waas mentaliteit dan is het einde zoek namelijk
Quote mij dan niet.
pi_205007236
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 19:35 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
Quote mij dan niet.
Beetje kinderachtig dit.
pi_205007252
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2022 19:38 schreef Questular het volgende:

[..]
Beetje kinderachtig dit.
/care
pi_205007340
Ik kijk nu live de stille tocht in Maastricht. Burgemeester had het over brutaliteit en en de moeder in de achtergrond maakte stompgebaren en wees naar haar eigen gezicht.

Zegt genoeg denk ik. Kanker Donny
pi_205007396
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 19:35 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
Quote mij dan niet.
Ik wil gewoon het laatste woord hebben, beetje raar dat jij mij quote en dan verwacht dat ik niet reageer.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_205007686
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 19:54 schreef vipergts het volgende:

[..]
Ik wil gewoon het laatste woord hebben, beetje raar dat jij mij quote en dan verwacht dat ik niet reageer.
You don’t say :')
Dat was helemaal niet mijn verwachting, ik heb alleen uitgelegd waarom ik niet meer op de rest reageer. Jij quote trouwens ook mensen die niet op jou gereageerd hebben, zo vreemd is dat niet op een forum. Verder maak ik zelf natuurlijk uit waar ik nog wel op wil reageren. Wat jij daarmee doet boeit mij eigenlijk ook verder niet. Je mag het laatste woord hebben.


Wie weet tot een ander keertje :@ :W
pi_205008262
quote:
2s.gif Op donderdag 9 juni 2022 14:33 schreef Gunner het volgende:

[..]
waarom is dat interessant om te weten?
Langere straf?
Daarom zou ik het willen weten.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_205008270
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 13:51 schreef Doug-Heffernan het volgende:

[..]
Dikke long is een mega autist en leeft het perfecte leven
Wie?
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_205008345
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 20:18 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
You don’t say :')
Dat was helemaal niet mijn verwachting, ik heb alleen uitgelegd waarom ik niet meer op de rest reageer. Jij quote trouwens ook mensen die niet op jou gereageerd hebben, zo vreemd is dat niet op een forum. Verder maak ik zelf natuurlijk uit waar ik nog wel op wil reageren. Wat jij daarmee doet boeit mij eigenlijk ook verder niet. Je mag het laatste woord hebben.

Wie weet tot een ander keertje :@ :W
Dat klopt maar ik vraag dan ook niet van ze om niet op mij te reageren als ik ze quote.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_205009546
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2022 21:09 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
Wie?
@diqui-long
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
pi_205009551
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 12:17 schreef vipergts het volgende:

[..]
Nee hoor de dood van zowel Fleur als Gino doen me niets. Wat ik raar vind is dat er mensen zijn die moord en brand schreeuwen en dat mensen maar preventief opgesloten moeten worden omdat ze een verleden hebben. Mijn vraag aan oa jou blijft waar trekken jullie de grens en waarom.
Of is het monster roepen wel handig?
Als je een kind dood ben je een monster, klaar
pi_205010320
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 22:58 schreef mijntjexx het volgende:

[..]
Als je een kind dood ben je een monster, klaar
Dat klopt ik beweer ook niet anders maar net als al die anderen heb je de rest van mijn posts natuurlijk niet gelezen en blijft het bij monster roepen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  vrijdag 10 juni 2022 @ 06:19:00 #45
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205010329
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 05:51 schreef vipergts het volgende:

[..]
Dat klopt ik beweer ook niet anders maar net als al die anderen heb je de rest van mijn posts natuurlijk niet gelezen en blijft het bij monster roepen.
Je kan ook wat zelfreflectie toepassen als zoveel mensen je posts niet snappen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_205010364
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 06:19 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Je kan ook wat zelfreflectie toepassen als zoveel mensen je posts niet snappen.
Ah weer een die de moeite niet neemt om de rest niet te lezen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_205010413
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 14:38 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]
Nederland kennende: krijgt ie gewoon een nieuwe naam, omdat hij anders na zijn vrijlating opgespoord wordt door mensen die hem heel graag willen vermoorden.

Ik heb echt totaal geen vertrouwen in de Nederlandse rechtstaat: straffen zijn veel te laag in Nederland, helaas geld dat ook voor pedofielen die hun handen niet thuis kunnen houden :(
Ja dat verhaal hoor ik altijd, als ze mijn kind dit zouden doen dan...
Of als ik hem zie maak ik hem af....

De enige die in Nederland een nieuwe identiteit kunnen krijgen zijn kroongetuigen, voor de rest niemand.

Daarnaast ken ik geen enkel geval in Nederland waar ouders of mensen wraak hebben genomen op een pedofiel. Allemaal praatjes.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205010427
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 14:15 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]
Dan snap ik eerlijk gezegd niet, waarom Donny M niet volgens het volwassen recht veroordeeld is. Maar goed ik snap wel meer dingen niet, die de laatste jaren in Nederland gebeuren....

Zal mij niets verbazen als de rechters, Donny M deze keer ontoerekeningsvatbaar verklaren en meneer binnen 5 jaar weer vrij loopt.

Ik ben eigenlijk wel voorstander, om mensen uit de maatschappij te halen: op een internet forum wordt je ook gewoon verbannen voor het leven....

Maar in de echte maatschappij, worden dit soort mensen gewoon losgelaten in het wild. Deze mensen zouden eigenlijk 24/7 in de gaten gehouden moeten worden, in soort gesloten instelling voor de rest van hun leven.
Misschien moet je eerst eens lezen hoe de Nederlandse rechtspraak loopt, in Nederland "verklaren" rechters mensen niet zomaar ontoerekeningsvatbaar, dat doen alleen experts, en vervolgens kunnen rechters dat overnemen, daarnaast om geheel ontoerekeningsvatbaar te zijn moeten er wel zeer ernstige omstandigheden zijn, dat zal in dit geval zeker niet het geval zijn.
Ik schat zelf dat hij licht ontoerekeningsvatbaar word verklaart, en dat hij er zeker niet met een lullig strafje van af gaat komen, ik zet zelf in op 20 jaar en TBS.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 10 juni 2022 @ 07:36:42 #49
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205010478
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 06:47 schreef vipergts het volgende:

[..]
Ah weer een die de moeite niet neemt om de rest niet te lezen.
“Iedereen is gek behalve ik”

-vipergts
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 10 juni 2022 @ 07:39:00 #50
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205010483
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 07:15 schreef raptorix het volgende:

[..]
Misschien moet je eerst eens lezen hoe de Nederlandse rechtspraak loopt, in Nederland "verklaren" rechters mensen niet zomaar ontoerekeningsvatbaar, dat doen alleen experts, en vervolgens kunnen rechters dat overnemen, daarnaast om geheel ontoerekeningsvatbaar te zijn moeten er wel zeer ernstige omstandigheden zijn, dat zal in dit geval zeker niet het geval zijn.
Ik schat zelf dat hij licht ontoerekeningsvatbaar word verklaart, en dat hij er zeker niet met een lullig strafje van af gaat komen, ik zet zelf in op 20 jaar en TBS.
20 jaar? Das wel heel erg hoog. Je mag blij zijn met de helft. De moordenaar van Anne Faber kreeg 28 jaar (wat neerkomt op minder dan 20 gezien aftrek ivm goed gedrag etc wat standaard is) en TBS en dat was na dagen verkrachtingen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 10 juni 2022 @ 07:40:56 #51
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205010487
Moordenaar van Milly Boele kreeg 18 jaar:

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Moord_op_Milly_Boele
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 10 juni 2022 @ 07:51:12 #52
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_205010512
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 07:39 schreef Scorpie het volgende:

[..]
20 jaar? Das wel heel erg hoog. Je mag blij zijn met de helft. De moordenaar van Anne Faber kreeg 28 jaar (wat neerkomt op minder dan 20 gezien aftrek ivm goed gedrag etc wat standaard is)
Dat is al een tijdje niet meer zo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_205010582
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 07:51 schreef Caland het volgende:
Anne Faber
Is nu nog maar max 2 jaar, plus dat er vroeger geen voorwaarden aanzaten (in de praktijk), nu is dat veel strenger.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  vrijdag 10 juni 2022 @ 08:35:37 #54
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_205010670
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2022 14:42 schreef vipergts het volgende:

[..]
Omdat de strafmaat in verhouding moet staan tot de gepleegde daad je kunt moeilijk iemand met zulke stoornissen als Donny heeft meteen levenslang weg stoppen. Dat kunnen we met zijn allen niet leuk vinden maar we wonen hier niet in het kalifaat.
Ik zie Donny nu nooit meer vrijkomen trouwens.
Ik ben het er mee eens dat de straf in verhouding moet staan tot de gepleegde daad, maar voor verschillende categorieën misdrijven zijn de verhoudingen zo anders.

Moord, waar de daad het einde van een leven is en de dader van 10 jaar tot levenslang krijgt. Uitgaande van levensverwachting van 70 jaar is dat een verhouding van 14%tot 100%.

Vergelijk je dat met belastingfraude, waar je om te beginnen het hele bedrag terug mag betalen en dan vermeerderd met een boete, dan zit je dus standaard al op een verhouding boven de 100%.

Dat tast het rechtvaardigheidsgevoel van de burger wel een beetje aan…
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_205010938
Tv-diefstal op Center Parcs, opgepakt op Duitse snelweg: leven Donny M. (22) wilde achtbaanrit

AD (Premium)
pi_205011141
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 07:36 schreef Scorpie het volgende:

[..]
“Iedereen is gek behalve ik”

-vipergts
Wat was de eerste reactie die ik plaatste dan waar de deze discussie over gaat?
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_205011361
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 09:16 schreef Stupidisco het volgende:
Tv-diefstal op Center Parcs, opgepakt op Duitse snelweg: leven Donny M. (22) wilde achtbaanrit

AD (Premium)
@Caland jij zat vorig jaar toch ook op Center Parcs? Had jij ook die behoefte om een tv te jatten? #dtv
pi_205011424
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 07:39 schreef Scorpie het volgende:

[..]
20 jaar? Das wel heel erg hoog. Je mag blij zijn met de helft. De moordenaar van Anne Faber kreeg 28 jaar (wat neerkomt op minder dan 20 gezien aftrek ivm goed gedrag etc wat standaard is) en TBS en dat was na dagen verkrachtingen.
en TBS kan levenslang duren.
  vrijdag 10 juni 2022 @ 10:25:46 #59
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_205011452
Elk dag dat hij leeft in de gevangenis is zonde van de ruimte, zuurstof en belastinggeld.
  vrijdag 10 juni 2022 @ 10:47:23 #60
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_205011597
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 10:14 schreef Zipportal het volgende:

[..]
@:caland jij zat vorig jaar toch ook op Center Parcs? Had jij ook die behoefte om een tv te jatten? #dtv
Nee

Aldi troep
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_205011626
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 09:16 schreef Stupidisco het volgende:
Tv-diefstal op Center Parcs, opgepakt op Duitse snelweg: leven Donny M. (22) wilde achtbaanrit

AD (Premium)
Schandalig, dat DPG Media nu over de rug van de nabestaanden van Gino geld willen verdienen: door dit artikel achter een betaalmuur te zetten. Ik ben trouwens wel een beetje klaar met het media circus....

Normaalgesproken geeft de Nederlandse media geen ene f*CK om wat er gebeurd in Zuid Limburg, maar nu lijkt het wel een hele tv serie. En tijdens die stille tochten, waren er behoorlijk wat mensen die het zagen als een leuk evenement.

Ik zag van die meiden, die nogal ongelooflijk veel plezier hadden tijdens de stille tocht. Want dan ga je toch niet lollig doen met elkaar? Zou Donny M trouwens al verkracht zijn in de gevangenis? Lijkt mij, dat die criminelen in de gevangenis hem wel alle hoeken van de kamer willen laten zien.

Kan de AD daar niet overschrijven? Of hebben ze geen bronnen, wat er in de gevangenis met pedofielen gebeurd?
  vrijdag 10 juni 2022 @ 10:54:05 #62
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_205011638
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 10:52 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]
Schandalig, dat DPG Media nu over de rug van de nabestaanden van Gino geld willen verdienen: door dit artikel achter een betaalmuur te zetten. Ik ben trouwens wel een beetje klaar met het media circus....
Jij werkt zonder daarvoor betaald te worden?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_205011660
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 10:54 schreef Caland het volgende:

[..]
Jij werkt zonder daarvoor betaald te worden?
Nou ik werp geen betaalmuur op, wanneer je als klant op mijn werk mij om hulp vraagt. Ik vind dat media zoals DPG dit soort artikelen niet achter een betaalmuur moeten zetten, want de enige reden dat ze dit schrijven is omdat Donny M dat jongetje vermoord heeft.

Over de rug van een dood jongetje van 9 jaar, probeert DPG nu een premium abonnement aan te smeren. Ze zouden zich daar echt voor moeten schamen hoor, om over de rug van een dode jongen premium abonnementen aan te smeren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Diqiu-Long op 10-06-2022 11:03:17 ]
  vrijdag 10 juni 2022 @ 10:59:50 #64
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_205011668
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 10:58 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]
Nou ik werp geen betaalmuur op, wanneer je als klant op mijn werk mij om hulp vraagt. Ik vind dat media zoals DPG dit soort artikelen niet achter een betaalmuur moeten zetten, want de enige reden dat ze dit schrijven is omdat Donny M dat jongetje vermoord heeft.

Over de rug van een dood jongetje van 9 jaar, probeert DPG nu een premium abonnement aan te smeren. Ze zouden ze daar echt moeten schamen hoor, om over de rug van een dode jongen premium abonnementen aan te smeren.
:D

Oké, bijzondere hersenkronkel heb je.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_205011708
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 10:52 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]
Schandalig, dat DPG Media nu over de rug van de nabestaanden van Gino geld willen verdienen: door dit artikel achter een betaalmuur te zetten. Ik ben trouwens wel een beetje klaar met het media circus....

Normaalgesproken geeft de Nederlandse media geen ene f*CK om wat er gebeurd in Zuid Limburg, maar nu lijkt het wel een hele tv serie. En tijdens die stille tochten, waren er behoorlijk wat mensen die het zagen als een leuk evenement.

Ik zag van die meiden, die nogal ongelooflijk veel plezier hadden tijdens de stille tocht. Want dan ga je toch niet lollig doen met elkaar? Zou Donny M trouwens al verkracht zijn in de gevangenis? Lijkt mij, dat die criminelen in de gevangenis hem wel alle hoeken van de kamer willen laten zien.

Kan de AD daar niet overschrijven? Of hebben ze geen bronnen, wat er in de gevangenis met pedofielen gebeurd?
Denken dat ze zo iemand gewoon tussen de rest van de gedetineerden laten zitten...
pi_205011993
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 11:06 schreef Questular het volgende:

[..]
Denken dat ze zo iemand gewoon tussen de rest van de gedetineerden laten zitten...
Waarom niet? Die krijgt toch geen privé gevangenis? In Orange is the new Black, zat toch ook van alles bij elkaar....

Waar zou ie anders moeten zitten? Er is toch geen gevangenis, waar ze alle pedofielen in opsluiten op wel?
pi_205012178
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 08:35 schreef nixxx het volgende:

[..]
Ik ben het er mee eens dat de straf in verhouding moet staan tot de gepleegde daad, maar voor verschillende categorieën misdrijven zijn de verhoudingen zo anders.

Moord, waar de daad het einde van een leven is en de dader van 10 jaar tot levenslang krijgt. Uitgaande van levensverwachting van 70 jaar is dat een verhouding van 14%tot 100%.

Vergelijk je dat met belastingfraude, waar je om te beginnen het hele bedrag terug mag betalen en dan vermeerderd met een boete, dan zit je dus standaard al op een verhouding boven de 100%.

Dat tast het rechtvaardigheidsgevoel van de burger wel een beetje aan…
Je zal mij nooit horen zeggen dat het perfect is. Maar deze discussie begonn toen ik op iemand reageerde die het een goed idee vond om in een straal van 50 kilometer bij mensen met een zedenverleden langs te gaan zonder redelijke verdenking om een "hoe gaat het nu" babbeltje te maken. Gelijk even een hond mee voor het gemak.
Het ijn users waarvan sommige aangeven geen enkel vertrouwen in de rechtsstaat te hebben die dezelfde rechtsstaat zulke verregaande bevoegdheden willen geven.

Dat vind ik nu raar nog los van alle andere haken en ogen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  Moderator vrijdag 10 juni 2022 @ 12:13:42 #68
5428 crew  miss_sly
pi_205012179
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 11:47 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]
Waarom niet? Die krijgt toch geen privé gevangenis? In Orange is the new Black, zat toch ook van alles bij elkaar....

Waar zou ie anders moeten zitten? Er is toch geen gevangenis, waar ze alle pedofielen in opsluiten op wel?
Orange is the new Black was een fictieve Amerikaanse serie. Ik zou dat niet echt als basis nemen voor je ideeën over hoe het gevangeniswezen in NL werkt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_205012226
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 10:52 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]
Schandalig, dat DPG Media nu over de rug van de nabestaanden van Gino geld willen verdienen: door dit artikel achter een betaalmuur te zetten. Ik ben trouwens wel een beetje klaar met het media circus....

Normaalgesproken geeft de Nederlandse media geen ene f*CK om wat er gebeurd in Zuid Limburg, maar nu lijkt het wel een hele tv serie. En tijdens die stille tochten, waren er behoorlijk wat mensen die het zagen als een leuk evenement.

Ik zag van die meiden, die nogal ongelooflijk veel plezier hadden tijdens de stille tocht. Want dan ga je toch niet lollig doen met elkaar? Zou Donny M trouwens al verkracht zijn in de gevangenis? Lijkt mij, dat die criminelen in de gevangenis hem wel alle hoeken van de kamer willen laten zien.

Kan de AD daar niet overschrijven? Of hebben ze geen bronnen, wat er in de gevangenis met pedofielen gebeurd?
Er gebeurt geen ene fuck met pedo's in de gevangenis. Misschien laten anderen ze links liggen maar het is niet zo dat de rest van de populatie met shanks klaar staat om ze te vermoorden nadat ze hem verkracht hebben.

Als we dat zouden doen of toestaan zijn we verloren als mensheid want zulke dingen stoppen niet bij pedo's als die op zijn gaan ze verder met verkrachter en als die dan op zijn gaan ze verder met andere die het niet "verdienen" om te leven.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_205012308
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 11:47 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]
Waarom niet? Die krijgt toch geen privé gevangenis? In Orange is the new Black, zat toch ook van alles bij elkaar....

Waar zou ie anders moeten zitten? Er is toch geen gevangenis, waar ze alle pedofielen in opsluiten op wel?
Extra Zorgvoorziening (EZV)
De Extra Zorgvoorziening (EZV) is een afdeling voor kwetsbare gedetineerden. Dit zijn gedetineerden die niet kunnen functioneren in het reguliere regime. Bijvoorbeeld omdat ze lichamelijke en/of geestelijke problemen hebben. De EZV plaatst deze gedetineerden in kleinere groepen en geeft ze meer structuur en bescherming.
pi_205012331
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 07:40 schreef Scorpie het volgende:
Moordenaar van Milly Boele kreeg 18 jaar:

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Moord_op_Milly_Boele
Dat had levenslang moeten zijn.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_205012627
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 07:12 schreef raptorix het volgende:

[..]

Daarnaast ken ik geen enkel geval in Nederland waar ouders of mensen wraak hebben genomen op een pedofiel. Allemaal praatjes.
https://www.trouw.nl/nieu(...)uist-opzet~b5bb3286/

de vader heeft 4 jaar gekregen
de pedo was in dit geval ook 22 jaar.

[ Bericht 3% gewijzigd door suzi1 op 10-06-2022 13:18:36 ]
pi_205012672
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 12:13 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Orange is the new Black was een fictieve Amerikaanse serie. Ik zou dat niet echt als basis nemen voor je ideeën over hoe het gevangeniswezen in NL werkt.
Nee dat weet ik: Nederlandse gevangenissen, zijn nog luxer dan het gemiddelde drie sterren hotel in ons land.
pi_205012777
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 13:14 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]
Nee dat weet ik: Nederlandse gevangenissen, zijn nog luxer dan het gemiddelde drie sterren hotel in ons land.
Je kijkt te veel TV.
pi_205012831
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 13:24 schreef Questular het volgende:

[..]
Je kijkt te veel TV.
Correctie YouTube en Netflix, maar tegenwoordig HBO Max.
pi_205012855
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 13:24 schreef Questular het volgende:

[..]
Je kijkt te veel TV.
Nederlandse gevangenis is voor een gevangenis redelijk luxe. Gemiddelde 3 sterren hotel is ook niet veel. Maar grote verschil is dat je in dat 3 sterren hotel natuurlijk wel naar buiten kunt wanneer je wil, kunt eten wat je wilt, hoertje op de kamer kunt laten komen wanneer je wil, etc.
pi_205013576
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 13:33 schreef Halcon het volgende:

[..]
Nederlandse gevangenis is voor een gevangenis redelijk luxe. Gemiddelde 3 sterren hotel is ook niet veel. Maar grote verschil is dat je in dat 3 sterren hotel natuurlijk wel naar buiten kunt wanneer je wil, kunt eten wat je wilt, hoertje op de kamer kunt laten komen wanneer je wil, etc.
Nou tegenwoordig betaal je veel geld voor een hotel: terwijl het in de gevangenis volpension is, op de kosten van de belastingbetaler.
pi_205013672
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 15:04 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]
Nou tegenwoordig betaal je veel geld voor een hotel: terwijl het in de gevangenis volpension is, op de kosten van de belastingbetaler.
Ik zou toch liever "veel geld" betalen voor een hotel dan in dat gratis volpension zitten. :+
pi_205016326
Bron De Limburger


De zaak van de negenjarige Gino heeft ook in de rest van de Euregio afschuw opgeroepen. Maar er kwam ook hulp van over de grens. Een vereniging uit Düren heeft eraan bijgedragen dat de politie verdachte Donny M. op het spoor kwam.
Mark Müller-Chytry wankelt voortdurend en grijpt naar zijn zakdoek. De 42-jarige familieman uit Düren is diep geraakt door de gebeurtenissen aan deze kant van de grens. Van de wanhopige zoektocht naar Gino, het vreselijke nieuws van zijn dood en de sympathie van het volk. Müller-Chytry behoort tot de Medical Services uit Düren, die de speurders in Kerkrade waarschijnlijk de doorslaggevende aanwijzing heeft gegeven die naar Donny M. heeft geleid.

De organisatie is opgericht in 1998, biedt medische diensten aan bij evenementen en helpt ook bij het zoeken naar mensen, samen met het reddingshondensquadron uit het Bergische Land. Jaarlijks ruim twintig keer, zegt Müller-Chytry. Acht van de tien vermisten worden gevonden, zegt hij. Het was dus vanzelfsprekend dat hij en de andere teamleden deelnamen aan de zoektocht naar Gino. Op Facebook was hij gecontacteerd door een buurman van de getroffen Nederlandse familie, Patrick van Bree.

Trui

In Kerkrade is de bruine labrador Apollo ingezet. Aanvankelijk stokte de hulpactie, omdat de Nederlandse autoriteiten geen geurdrager konden afgeven. „De politie was heel open en dankbaar, maar kon ons om onderzoeksredenen geen kleren geven”, beschrijft Müller-Chytry. Toevallig ontmoetten de tien helpers uit Düren Gino’s zus. Ze kregen van haar een trui van de jongen, waarmee de hond het spoor kon oppikken.

Hoe een club uit Düren de politie een doorslaggevende aanwijzing gaf in de zaak-GinoFOTO: IMAGO/ANP
Op de plek van Gino’s step, die door de speurders was gevonden, reageerde de hond niet. Maar op de speelplaats, waar de negenjarige voor het laatst werd gezien, was het raak. „Apollo heeft ons zeker vijftien minuten rondgeleid door het huizencomplex”, meldt Dennis Ruland, voorzitter van de hulporganisatie. Vervolgens ging het labrador-mannetje en zijn begeleider Agnes Pickartz naar een parkeerplaats. „Voor ons was dit het teken dat het spoor daar eindigt”, zegt hij.

Doorslaggevend

Dat zou erop duiden dat Gino daar, in de Hertogenlaan, in een auto was gestapt. De zoekers gaven deze aanwijzing door aan de Nederlandse politie. In de buurt van deze plaats is er een bewakingscamera. Dit gegeven kan doorslaggevend zijn geweest in de zoektocht. Maar de politie doet daar nu nog geen mededelingen over.

Daarna ging de zoektocht van de Duitsers verder op de Brunssummerheide tot vrijdagochtend 5 uur. „Tot het einde hadden we hoop om de jongen levend terug te vinden”, zegt Müller-Chytry. Dat werd aan diggelen geslagen toen de politie een dag later bekendmaakte dat ze de jongen dood hadden aangetroffen en een 22-jarige verdachte hadden aangehouden.

Lees ook: App-verkeer, politieverhoren en gesprekken met vrienden geven uniek inkijkje in leven Donny M.: wie is hij en waarom zag niemand zijn duistere kant?

„Dit was een klap voor ons allemaal”, zegt Mark Müller-Chytry. Spontaan kwam de club op de dag van het vreselijke nieuws bij elkaar op de speelplaats in Kerkrade. Daar waren zo’n 250 mensen bij elkaar. Velen huilden en legden bloemen neer. „We moesten verwerken wat er is gebeurd.” Ook voor de helper was dit een stressvolle tijd: „Ik ben zelf vader van drie, mijn dochter is ook negen.”

Ondanks al het verdriet voelt de vereniging ook dankbaarheid. Op de Facebookpagina, maar ook per e-mail, krijgt hij van veel mensen dankbetuigingen. De Duitsers waren ook gevraagd om de familie naast te staan tijdens de herdenkingstocht afgelopen woensdag in Kerkrade. „Dit was allemaal zo intens dat ik het gevoel heb dat ik de jongen altijd heb gekend.”

Predikanten

Ook in de regio Düren wordt vaak gezocht naar vermiste personen. Vaak zijn het mensen met dementie die een instelling hebben verlaten. De gedachte dat je te laat bent, speelt altijd in het achterhoofd van de helpers. Het helpt dat de vereniging ook predikanten in haar gelederen heeft. De zaak-Gino heeft een bijzonder diepe stempel gedrukt op het team van helpers. „Dit zullen we niet snel vergeten”, zegt Mark Müller-Chytry, „de enige troost is dat Gino’s familie nu zekerheid heeft - zij het een vreselijk trieste.”

Lees ook: Familie van Gino wil camera’s bij speelveldjes, maar mag dat wel? En heeft het zin?

Lees meer over:
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 10 juni 2022 @ 22:25:17 #80
269689 crew  Viv
pi_205040753
https://www.rtlnieuws.nl/(...)der-straeten-donny-m

quote:
Kinderen zagen hoe Gino ontvoerd werd: 'Auto ingetrokken'

De 9-jarige Gino uit Kerkrade is vrijwillig meegelopen met zijn ontvoerder, die hij in de speeltuin had ontmoet. "Bij de auto werd hij meteen naar binnen getrokken. Het ging allemaal snel."

Op 1 juni raakte Gino van der Straeten vermist. Hij werd 's avonds rond 18.30 uur voor het laatst gezien in een speeltuintje in de wijk waar zijn oudere zus woont. Daar logeerde hij.

Een 14-jarige jongen en een 10-jarig meisje waren getuige van de ontvoering, meldt dagblad De Limburger. Hun moeder doet in de krant haar verhaal. De jongen en het meisje zijn drie keer uitvoerig verhoord door de politie en hun verklaringen zijn betrouwbaar, vertelt ze.

'Gino liep vrijwillig mee'
"Van mijn twee kinderen heeft mijn dochter het beste waargenomen wat er is gebeurd. Rond half zeven kwam een man het veldje oplopen die zich voorstelde als voetbaltrainer. Vervolgens heeft hij samen met de kinderen gevoetbald."

Gino werd geprezen om zijn voetbalkwaliteiten, zo verklaarde het meisje. "Na een tijdje lokte de man Gino naar zijn auto. Gino liep vrijwillig mee, maar toen hij bij de auto was, werd hij meteen naar binnen getrokken. Het ging allemaal snel."

Ook andere kinderen waren erbij. De ontvoeringszaak heeft grote impact, vertelt de moeder. "Toen mijn dochter op tv een uitzending over Gino zag, barstte ze in tranen uit. Ze vindt het heel eng om nu met de fiets naar school te gaan hier in de buurt. Mijn zoon gaat in Heerlen naar school, hij is wat meer gesloten. Ook hij is zeer geschokt."

De vrouw noemt het 'onverteerbaar' dat Gino er niet meer is. "Mijn kinderen omschrijven hem als een heel lieve en vrolijke jongen."

Gino woonde in Maastricht, totdat hij zo'n twee weken geleden noodgedwongen bij zijn oudere zus in Kerkrade moest gaan logeren vanwege ziekte van zijn alleenstaande moeder.

Donny M.
Volgens het Openbaar Ministerie is het jongetje ontvoerd en vermoord. Daarvoor is de 22-jarige Donny M. uit Geleen opgepakt.

Getuigen zeggen tegen De Limburger dat ze M. vlak voor de verdwijning in de wijk Chevremont hebben gezien. Vrienden van hem wonen in de buurt.

Donny M. heeft een zedenverleden. Hij werd in 2017 veroordeeld voor mishandeling en bedreiging van twee kinderen, en misbruik van zeker één van hen. De rechtbank legde hem toen iets minder dan vijf maanden jeugddetentie op, een straf die gelijk stond aan zijn voorarrest. Ook moest hij zich in een kliniek voor jongeren laten behandelen.
  maandag 13 juni 2022 @ 13:50:45 #82
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_205040830
Verschrikkelijk, een nekschot voor dit soort tuig :r walgelijk monster!

En het ergste is dat hij er mee weggekomen is de eerste keer met een flutstrafje en nu een weerloos jong mannetje afslacht :(
  maandag 13 juni 2022 @ 13:55:53 #83
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_205040857
Erg ook voor dat meisje van 14. Hoop dat ze geen schuldgevoel heeft, zou helemaal onterecht zijn.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  maandag 13 juni 2022 @ 14:32:02 #84
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205041056
Plaatje wordt wel steeds completer zo. Ik snap deze zin alleen niet:
quote:
Hij werd 's avonds rond 18.30 uur voor het laatst gezien in een speeltuintje in de wijk waar zijn oudere zus woont.
Wat ik me kan herinneren is dat hij daar langer gespeeld had toch? Die vriend ging boodschappen doen bij de Albert Heijn 's avonds en Gino bleef nog even voetballen. Volgens mij was het iets van 20:30 dat hij daar voor het laatst gezien was.

Er was hier nog een eindeloze discussie over hoe laat zo'n kind 's avonds nog op straat mocht spelen en dan ging het vast niet over 18:30.

En dat meisje van 14 zal dat toch wel tegen haar moeder hebben verteld dat Gino de auto werd ingetrokken. Die is 14 en kende Gino blijkbaar. Dan zou die moeder dat dus minstens op donderdag aan de politie hebben gemeld, mag je verwachten. Immers iedereen zocht toen naar Gino en dat meisje heeft die informatie vast niet voor zichzelf gehouden. Het lijkt mij sterk dat ze daar anderhalve week later pas herinnering aan krijgt.

Donny is iig weinig voorzichtig 'te werk' gegaan, denk ook nog even aan die step en waar hij Gina geplaatst heeft, en blijkbaar boeide hem dat allemaal niet.

En het meisje vertelt dus dat Gino werd geprezen om zijn voetbalkwaliteiten. En tegelijkertijd heeft ze ook gezien dat de man met Gino wegliep en hem een eind verderop de auto introk. Dan is dat meisje er dus voortdurend bij in de buurt geweest en heeft Gino en die man ook gevolgd, want die auto stond iets van 2 straten verder.
quote:
Gino werd geprezen om zijn voetbalkwaliteiten, zo verklaarde het meisje. "Na een tijdje lokte de man Gino naar zijn auto. Gino liep vrijwillig mee, maar toen hij bij de auto was, werd hij meteen naar binnen getrokken. Het ging allemaal snel."
En dat meisje is daar zo dicht bij in de buurt geweest dat zij verstaan moet hebben wat Donny tegen Gino zei over zijn voetbalkwaliteiten. Het lijkt er bijna op alsof ze het allemaal niet zo vertrouwde en daarom wellicht is meegelopen. Op basis daarvan lijkt het toch waarschijnlijk dat ze die informatie heeft doorgegeven aan haar moeder die het vervolgens aan de politie heeft doorgegeven. Iets wat nu wss wel bekend mag worden omdat dat de veroordeling of rechtsgang toch niet kan schaden.

[ Bericht 44% gewijzigd door Tengano op 13-06-2022 14:58:09 ]
  Spellchecker maandag 13 juni 2022 @ 14:46:17 #85
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205041143
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 14:32 schreef Tengano het volgende:
Plaatje wordt wel steeds completer zo. Ik snap deze zin alleen niet:
[..]
Wat ik me kan herinneren is dat hij daar langer gespeeld had toch. Die vriend ging boodschappen doen bij de Albert Heijn 's avonds en Gino bleef nog even voetballen. Volgens mij was het iets van 20:30 dat hij daar voor het laatst gezien was.

Er was hier nog een eindeloze discussie over hoe laat zo'n kind 's avonds nog op straat mocht spelen en dan ging het vast niet over 18:30.

En dat meisje van 14 zal dat toch wel tegen haar moeder hebben verteld dat Gino de auto werd ingetrokken. Die is 14 en kende Gino blijkbaar. Dan zou die moeder dat dus minstens op donderdag aan de politie hebben gemeld, mag je verwachten. Immers iedereen zocht toen naar Gino en dat meisje heeft die informatie vast niet voor zichzelf gehouden. Het lijkt mij sterk dat ze daar anderhalve week later pas herinnering aan krijgt.

Donny is iig weinig voorzichtig 'te werk' gegaan, denk ook nog even aan die step en waar hij Gina geplaatst heeft, en blijkbaar boeide hem dat allemaal niet.
Dat vind ik ook heel vreemd.
pi_205041153
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 14:32 schreef Tengano het volgende:
Plaatje wordt wel steeds completer zo. Ik snap deze zin alleen niet:
[..]
Wat ik me kan herinneren is dat hij daar langer gespeeld had toch. Die vriend ging boodschappen doen bij de Albert Heijn 's avonds en Gino bleef nog even voetballen. Volgens mij was het iets van 20:30 dat hij daar voor het laatst gezien was.

Er was hier nog een eindeloze discussie over hoe laat zo'n kind 's avonds nog op straat mocht spelen en dan ging het vast niet over 18:30.

En dat meisje van 14 zal dat toch wel tegen haar moeder hebben verteld dat Gino de auto werd ingetrokken. Die is 14 en kende Gino blijkbaar. Dan zou die moeder dat dus minstens op donderdag aan de politie hebben gemeld, mag je verwachten. Immers iedereen zocht toen naar Gino en dat meisje heeft die informatie vast niet voor zichzelf gehouden. Het lijkt mij sterk dat ze daar anderhalve week later pas herinnering aan krijgt.

Donny is iig weinig voorzichtig 'te werk' gegaan, denk ook nog even aan die step en waar hij Gina geplaatst heeft, en blijkbaar boeide hem dat allemaal niet.
Gino liep om 19:00 met een vriend van zijn zus mee, die ging naar de AH. Die vriend kwam terug van het boodschappen doen om 19:20 en op dat veldje zag hij Gino nog spelen met twee andere kinderen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 13 juni 2022 @ 14:50:24 #87
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205041168
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 07:12 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ja dat verhaal hoor ik altijd, als ze mijn kind dit zouden doen dan...
Of als ik hem zie maak ik hem af....

De enige die in Nederland een nieuwe identiteit kunnen krijgen zijn kroongetuigen, voor de rest niemand.

Daarnaast ken ik geen enkel geval in Nederland waar ouders of mensen wraak hebben genomen op een pedofiel. Allemaal praatjes.
Eens hoor, maar er zijn uitzonderingen (hoe zeldzaam ook). Eentje heeft er zelfs een boek over geschreven. Het heeft echter wel een deuk geslagen in de band met haar dochter/kinderen.

https://www.linda.nl/pers(...)chter-dochter-moord/
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  maandag 13 juni 2022 @ 14:53:47 #88
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205041183
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 14:47 schreef ootjekatootje het volgende:
Gino liep om 19:00 met een vriend van zijn zus mee, die ging naar de AH. Die vriend kwam terug van het boodschappen doen om 19:20 en op dat veldje zag hij Gino nog spelen met twee andere kinderen.
Dan klopt dat artikel wss dus niet wat betreft dat tijdstip. Het lijkt er wel veel op dat Donny op diezelfde avond nog genoeg tijd heeft gehad aangaande zijn plannen met Gino. Ik hoop namelijk niet dat 'het' allemaal langer heeft geduurd dan de nacht van woensdag op donderdag.
  maandag 13 juni 2022 @ 15:10:19 #89
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205041277
Je kunt nu achteraf ook goed zien dat de politie doelbewust de zaak anders heeft voorgesteld. Immers ze verzochten 'de voetbalman' dringend contact met hen op te nemen niet als verdachte :+ maar als getuige. Iets wat ik toen al niet serieus nam, maar Donny zelf dus ook niet blijkbaar. Dat lag er wel iets te dik bovenop.

Donderdag hadden ze blijkbaar al een behoorlijk profiel van wat voor iemand ze moesten vinden. Niet alleen die kinderen op die speelplaats konden Donny beschrijven, maar dat meisje lijkt dus flink opgelet te hebben. Leeftijd en postuur was bekend en wie weet kon dat meisje zelfs nog vermelden in wat voor soort of kleur auto Donny vertrokken was en in welke richting.

Ik ga er dus echt van uit dat die informatie van dat meisje bij de politie terecht is gekomen, maar ik vraag me wel af op welk moment dat is gebeurd. Of dat donderdag is geweest toen de vermissing landelijk bekend werd gemaakt of wellicht zelfs nog eerder. Immers woensdagavond had ze die informatie al en wat ze zag gebeuren was ernstig genoeg om de familie van Gino daar over te informeren. Die zijn de hele avond en nacht aan het zoeken geweest en hadden die nacht toen geen oog dicht gedaan.

Dat meisje moet trouwens ook gezien hebben dat Gino zijn step bij zich had toen hij met Donny vertrok en dat ook die step in de auto werd meegenomen en wie die step waar in de auto heeft gelegd.

Hebben we trouwens ook nooit meer iets over gehoord; de officiele vermelding dat het toen om de step van Gino ging, maar dat kan eigenlijk niet anders.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tengano op 13-06-2022 15:26:20 ]
pi_205041313
quote:
17s.gif Op maandag 13 juni 2022 14:50 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Eens hoor, maar er zijn uitzonderingen (hoe zeldzaam ook). Eentje heeft er zelfs een boek over geschreven. Het heeft echter wel een deuk geslagen in de band met haar dochter/kinderen.

https://www.linda.nl/pers(...)chter-dochter-moord/
En die vader uit Helmond die er eentje met een schep te lijf ging.
pi_205041389
quote:
17s.gif Op maandag 13 juni 2022 14:50 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Eens hoor, maar er zijn uitzonderingen (hoe zeldzaam ook). Eentje heeft er zelfs een boek over geschreven. Het heeft echter wel een deuk geslagen in de band met haar dochter/kinderen.

https://www.linda.nl/pers(...)chter-dochter-moord/
Nu je het zegt, dat verhaal kende ik. Maar ook in de gevangenis valt het wel mee, dit soort figuren worden meestal op een aparte afdeling gezet die absoluut niet gemixed mag worden, in Heerhugowaard is dat bijvoorbeeld 1 van de 4 vleugels.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 13 juni 2022 @ 15:52:02 #92
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_205041492
quote:
17s.gif Op maandag 13 juni 2022 14:50 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Eens hoor, maar er zijn uitzonderingen (hoe zeldzaam ook). Eentje heeft er zelfs een boek over geschreven. Het heeft echter wel een deuk geslagen in de band met haar dochter/kinderen.

https://www.linda.nl/pers(...)chter-dochter-moord/
Die arme vrouw heeft ook alles tegen gehad vanaf jaar geboorte al. Door haar moeder in de prostituee gegooid, twee dochters waarvan één meermalen door meerdere mannen verkracht, de ander verslaafd, zelf een moorsld gepleegd, ziekte....

:{
  maandag 13 juni 2022 @ 16:05:21 #93
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205041555
Hier nog een extra toespraak van Naomi op 1:11:00 Bijgaande video brengt de stille tocht van Maastricht in beeld waar zij ook was. Ze nam wederom het woord en dit keer dus zonder haar zus. Ik heb veel bewondering en respect voor Naomi.

https://www.facebook.com/1Limburg/videos/742775000094545/

https://www.facebook.com/(...)34/?__so__=permalink
pi_205041596
quote:
17s.gif Op maandag 13 juni 2022 14:50 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Eens hoor, maar er zijn uitzonderingen (hoe zeldzaam ook). Eentje heeft er zelfs een boek over geschreven. Het heeft echter wel een deuk geslagen in de band met haar dochter/kinderen.

https://www.linda.nl/pers(...)chter-dochter-moord/
Goddamn wat een treurig leven :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_205041665
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 16:05 schreef Tengano het volgende:
Hier nog een extra toespraak van Naomi op 1:11:00 Bijgaande video brengt de stille tocht van Maastricht in beeld waar zij ook was. Ze nam wederom het woord en dit keer dus zonder haar zus. Ik heb veel bewondering en respect voor Naomi.

https://www.facebook.com/1Limburg/videos/742775000094545/

https://www.facebook.com/(...)34/?__so__=permalink
Naomi loopt daar met haar moeder, die tijdens de toespraak van de burgemeester van het podium gaat. Geen idee waarom, was wat vreemd.
  maandag 13 juni 2022 @ 18:09:38 #96
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_205042260
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 16:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Naomi loopt daar met haar moeder, die tijdens de toespraak van de burgemeester van het podium gaat. Geen idee waarom, was wat vreemd.
En die andere zus was er niet bij in Maastricht
pi_205042303
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 07:36 schreef Scorpie het volgende:

[..]
“Iedereen is gek behalve ik”

-vipergts
Het had zomaar een wappie quote kunnen zijn :D
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
  maandag 13 juni 2022 @ 20:50:53 #98
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205043601
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2022 16:31 schreef ootjekatootje het volgende:
Naomi loopt daar met haar moeder, die tijdens de toespraak van de burgemeester van het podium gaat. Geen idee waarom, was wat vreemd.
Die moeder heet Lillian begrijp ik. Volgens mij loopt ze weg omdat het haar te veel werd. Die burgemeester loopt in een ijl tempo even alle pijnpunten langs en volgens had die moeder zoiets van, dit gaat over mij maar ik heb hier geen zin in. Ze werd daar meer tot lijdend voorwerp gemaakt dan dat het om haar ging.

In zo'n toestand ben je natuurlijk ook supergevoelig en is alles je eigenlijk al te veel.

In het begin van de tocht (op ca 17:00) geeft ze al lopende ook behoorlijk af op de autoriteiten die het hebben laten afweten waardoor zij haar zoontje kwijt is. Lillian: "Waar zijn ze, het systeem?" Ze hadden hem nooit los moeten laten!" Die oudste zus deed dat ook de dag daarvoor. En die burgemeester hoort natuurlijk ook een beetje bij 'de autoriteit' en 'het systeem'.

Burgemeester: "Gino had beschermd moeten worden, en dat is ons 'gewoon' niet gelukt."

Ik denk dat Lillian zich gewoon gruwelijk in de steek gelaten voelt dat haar dit overkomen is. Die zus had dat ook wel vond ik. En het is natuurlijk ook alles behalve hun schuld, maar het overkomt je wel en dan ga je toch een oorzaak zoeken. Simpelweg omdat je je af blijft vragen Waarom!!??? In God's naam waarom??? :'(

[ Bericht 4% gewijzigd door Tengano op 13-06-2022 21:12:30 ]
  maandag 13 juni 2022 @ 21:05:32 #99
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_205043706
Eerlijk gezegd, ik heb wat citaten uit Donny's verhoren in de eerdere zaak gelezen (De Limburger), en met dat redelijke zelfinzicht dat ik er in las, kan ik me heel goed voorstellen dat de rechter zegt dat hij niet voorgoed de petoet in hoeft. Tja. Achteraf gezien
...
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  dinsdag 14 juni 2022 @ 00:05:39 #100
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_205045259
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2022 21:05 schreef Andromache het volgende:
Eerlijk gezegd, ik heb wat citaten uit Donny's verhoren in de eerdere zaak gelezen (De Limburger), en met dat redelijke zelfinzicht dat ik er in las, kan ik me heel goed voorstellen dat de rechter zegt dat hij niet voorgoed de petoet in hoeft. Tja. Achteraf gezien
...
De Limburger heb ik ook gelezen. Welk zelfinzicht bedoel je precies, dat Donny zegt 'Dat had ik niet moeten doen'?
pi_205045281
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 00:05 schreef Nanukerst het volgende:

[..]
De Limburger heb ik ook gelezen. Welk zelfinzicht bedoel je precies, dat Donny zegt 'Dat had ik niet moeten doen'?
Spijt en berouw tonen is vaak al heel wat met dit soort mensen.
pi_205045292
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 00:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Spijt en berouw tonen is vaak al heel wat met dit soort mensen.
Nou, nee hoor, dat kunnen ze heel goed, zeker onder invloed van een advocaat. Ik zou het wel willen zien deze bekentenis, denk dat ik er dwars doorheen prik. Sommige mensen zijn gewoon niet te veranderen, maakt niet uit, maar niet meer los laten dan.
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
  dinsdag 14 juni 2022 @ 00:32:43 #103
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_205045313
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 00:05 schreef Nanukerst het volgende:

[..]
De Limburger heb ik ook gelezen. Welk zelfinzicht bedoel je precies, dat Donny zegt 'Dat had ik niet moeten doen'?
Ja. Ja misschie omschrijf ik het verkeerd, is het meer normbesef.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Miss 200.000.000! dinsdag 14 juni 2022 @ 07:27:23 #104
367000 roos94
pi_205045607
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2022 00:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Spijt en berouw tonen is vaak al heel wat met dit soort mensen.
Inderdaad, nou Donny even 120 uur schoffelen in het bejaardenhuis en dan ben je weer een vrij man. En niet meer doen hé!
pi_205057570
‘Donny M. eerder veroordeeld voor poging tot doodslag’

quote:
Donny M. is twee jaar voor zijn veroordeling wegens misbruik in 2017 ook al schuldig bevonden aan poging tot doodslag. Hij gooide vanaf een viaduct in Sittard een zware tegel richting een auto. Dat schrijft De Limburger.

Omdat hij volgens deskundigen verminderd toerekeningsvatbaar was, beperkte de rechter de straf tot 100 uur taakstraf, waarvan 50 uur voorwaardelijk.

Donny M. (22), verdacht van ontvoering van en moord op Gino van der Straeten (9), was destijds 15 jaar. Hij gooide in april 2015 een trottoirtegel vanaf het viaduct op de Rijksweg-Zuid in Sittard naar een auto waarin een vrouw zat. Donny M. verklaarde dat er geen opzet in het spel was en dat hij de tegel achter de auto had gegooid.

Het slachtoffer stelde echter dat de tegel vlak vóór de auto was gevallen en dat ze met de schrik vrij was gekomen. De rechter achtte haar verklaring het meest geloofwaardig. In de tenlastelegging stond dat de verdachte het voornemen had om het slachtoffer ‘opzettelijk van het leven te beroven’.

Twee jaar later
M. werd in 2017 veroordeeld voor het ernstig misbruiken van een jongen in een flatgebouw in Sittard. Een vriendje van de jongen werd door hem mishandeld. Hij zat uiteindelijk bijna vijf maanden in de cel, en moet daarna verplicht in behandeling in de specialistische geestelijke gezondheidszorg.

https://www.bd.nl/binnenl(...)t-doodslag~a4f6a10f/
  woensdag 15 juni 2022 @ 15:27:12 #106
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_205057692
Persoonlijk blog donny m, dit is mijn visie en waarneming. (Even om mezelf te beschermen)

Het echte verleden van donny m, informatie is verkregen vanuit rechtspreken, nieuws en gesprekken met familie en betrokkenen.
Op 11 jarige leeftijd is het eerst bekende misbruik van donny m op een kindje van 1 en een baby van 4 maanden, het is allemaal leuk dat de media dit niet deelt maar toen wist men al dat het fout zat. Hier is niks meegedaan buiten een melding om ivm leeftijd. Waarom word dit niet meegenomen in het onderzoek of gemeld in de media? Ik snap dat het een kind was maar moeten wij het nu nog als een onschuldig kind die niet wist wat die deed?

Op 17 jarige leeftijd is het weer mis, donny m neemt 2 jongentjes mee waarvan hij 1 misbruikt en mishandeld en 1 alleen mishandeld. Na het rapport gelezen te hebben besef ik me nog meer wat voor beest deze donny m is, wederom word hij berecht als een kind. Zijn straf? 5 maandjes jeugddetentie en een onderzoek, wat er uit het onderzoek gekomen is laat ik achterwege want het zielige verhaaltje van verwaarloosd etc hebben miljoenen mensen meegemaakt en die doen ook niet zulke dingen, waarom werd dat niet gezien door de professionals? Tevens was hij al snel uit beeld en melde hij zich gewoon niet meer bij de instelling.. hoe? Tevens is het bekend dat de hersenen van pedos anders in elkaar zitten dan bij mensen die die verlangens niet hebben. Waarom houden we nog steeds het beleid aan van een nieuwe kans?
Wat heeft donny in de tijd uitgevreten van zijn 17de tot zijn 22ste? Dat hij in de beruchte kinderlokker tesla heeft gezeten is duidelijk, dat hij meerdere kinderen heeft proberen te lokken is duidelijk en dat hij echt achter kinderen aangejaagd heeft als een beest op zijn prooi is duidelijk, word dit meegenomen in het onderzoek? Of word dit aan de kant geschoven omdat het niet feitelijk te bewijzen is?

Dan komen we bij engeltje gino, een jongentje die lekker aan het spelen was en zich van geen kwaad bewust was! (Hier komen stukjes van horen/zeggen in voor en dus zijn dit geen feiten) gino is ontvoerd door dit beest en meegenomen naar zijn huis. Op beelden zou te zien zijn dat gino nog geprobeerd heeft om te vluchten. De details laat ik achterwege maar de potten vaseline zouden nog zichtbaar zijn als je door het raam van donny zijn huis kijkt.. Waarom laten de onderzoekers dat staan?! Waar is het verstand? Gino is na anderhalve dag als een niks gedumpt net buiten een tuin, neergelegd alsof het niks is door een jongen die dit allemaal al op zijn kerfstok had.. en dan laat ik al zijn andere strafbare feiten nog achterwege.
Dit had voorkomen kunnen worden! Dit was niet gebeurd als er serieus was omgegaan met de andere zaken! Gino is gestorven voor niks!!

En alsof dit niet erg genoeg is heeft donny zich altijd kunnen bevinden tussen kleine kinderen, zo gingen zijn pleegouders zwart door als kinderoppas, heeft hij bij de jeugd gezeten van de kerk in schinnen, bij de royal rangers een scouting vanuit de kerk ook kinderen, stichting talent en tevens heeft hij stage kunnen lopen bij een kinderdagverblijf.. is er nog meer gebeurd en als dat zo is wat is er dan gebeurd?
En dit allemaal terwijl men wist wie donny was. Nou ben ik geen professional maar ik denk niet dat ik de enige ben die hier grove steken in ziet.

Bron

Denk er van wat je wil...
pi_205057728
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 15:27 schreef WhateverWhatever het volgende:
Persoonlijk blog donny m, dit is mijn visie en waarneming. (Even om mezelf te beschermen)

Het echte verleden van donny m, informatie is verkregen vanuit rechtspreken, nieuws en gesprekken met familie en betrokkenen.
Op 11 jarige leeftijd is het eerst bekende misbruik van donny m op een kindje van 1 en een baby van 4 maanden, het is allemaal leuk dat de media dit niet deelt maar toen wist men al dat het fout zat. Hier is niks meegedaan buiten een melding om ivm leeftijd. Waarom word dit niet meegenomen in het onderzoek of gemeld in de media? Ik snap dat het een kind was maar moeten wij het nu nog als een onschuldig kind die niet wist wat die deed?

Op 17 jarige leeftijd is het weer mis, donny m neemt 2 jongentjes mee waarvan hij 1 misbruikt en mishandeld en 1 alleen mishandeld. Na het rapport gelezen te hebben besef ik me nog meer wat voor beest deze donny m is, wederom word hij berecht als een kind. Zijn straf? 5 maandjes jeugddetentie en een onderzoek, wat er uit het onderzoek gekomen is laat ik achterwege want het zielige verhaaltje van verwaarloosd etc hebben miljoenen mensen meegemaakt en die doen ook niet zulke dingen, waarom werd dat niet gezien door de professionals? Tevens was hij al snel uit beeld en melde hij zich gewoon niet meer bij de instelling.. hoe? Tevens is het bekend dat de hersenen van pedos anders in elkaar zitten dan bij mensen die die verlangens niet hebben. Waarom houden we nog steeds het beleid aan van een nieuwe kans?
Wat heeft donny in de tijd uitgevreten van zijn 17de tot zijn 22ste? Dat hij in de beruchte kinderlokker tesla heeft gezeten is duidelijk, dat hij meerdere kinderen heeft proberen te lokken is duidelijk en dat hij echt achter kinderen aangejaagd heeft als een beest op zijn prooi is duidelijk, word dit meegenomen in het onderzoek? Of word dit aan de kant geschoven omdat het niet feitelijk te bewijzen is?

Dan komen we bij engeltje gino, een jongentje die lekker aan het spelen was en zich van geen kwaad bewust was! (Hier komen stukjes van horen/zeggen in voor en dus zijn dit geen feiten) gino is ontvoerd door dit beest en meegenomen naar zijn huis. Op beelden zou te zien zijn dat gino nog geprobeerd heeft om te vluchten. De details laat ik achterwege maar de potten vaseline zouden nog zichtbaar zijn als je door het raam van donny zijn huis kijkt.. Waarom laten de onderzoekers dat staan?! Waar is het verstand? Gino is na anderhalve dag als een niks gedumpt net buiten een tuin, neergelegd alsof het niks is door een jongen die dit allemaal al op zijn kerfstok had.. en dan laat ik al zijn andere strafbare feiten nog achterwege.
Dit had voorkomen kunnen worden! Dit was niet gebeurd als er serieus was omgegaan met de andere zaken! Gino is gestorven voor niks!!

En alsof dit niet erg genoeg is heeft donny zich altijd kunnen bevinden tussen kleine kinderen, zo gingen zijn pleegouders zwart door als kinderoppas, heeft hij bij de jeugd gezeten van de kerk in schinnen, bij de royal rangers een scouting vanuit de kerk ook kinderen, stichting talent en tevens heeft hij stage kunnen lopen bij een kinderdagverblijf.. is er nog meer gebeurd en als dat zo is wat is er dan gebeurd?
En dit allemaal terwijl men wist wie donny was. Nou ben ik geen professional maar ik denk niet dat ik de enige ben die hier grove steken in ziet.

Bron

Denk er van wat je wil...
Het is jouw visie en waarneming? :?
  woensdag 15 juni 2022 @ 15:35:32 #108
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_205057750
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2022 15:32 schreef FlauwKapsel het volgende:

[..]
Het is jouw visie en waarneming? :?
Nee, van iemand op Facebook die een reactie geplaatst heeft, iemand in zijn directe omgeving.
pi_205057758
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2022 15:11 schreef Nober het volgende:
‘Donny M. eerder veroordeeld voor poging tot doodslag’
[..]

Die knakker probeerde alle mogelijke misdaden uit het wetboek van strafrecht te speedrunnen ofzo? :') Vernieling, misbruik, brandstichting, diefstal, ontvoering, poging tot doodslag, bedreiging, etc.
pi_205057790
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 15:35 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]
Nee, van iemand op Facebook die een reactie geplaatst heeft, iemand in zijn directe omgeving.
Ja dacht ik al. Is mongolig geschreven. Tevens geloof ik niet dat t iemand uit z'n directe omgeving was omdat ie geen zak weet te vertellen wat we niet weten.
  woensdag 15 juni 2022 @ 15:42:03 #111
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_205057808
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 15:39 schreef FlauwKapsel het volgende:

[..]
Ja dacht ik al. Is mongolig geschreven. Tevens geloof ik niet dat t iemand uit z'n directe omgeving was omdat ie geen zak weet te vertellen wat we niet weten.
Daarom zeg ik, denk wat je wil.
Ik vond hem wel post waardig hier.
pi_205057825
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 15:42 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]
Daarom zeg ik, denk wat je wil.
Ik vond hem wel post waardig hier.
Ben ik t niet echt mee eens. Weet niks nieuws te melden. Of ie em nou zijdelings kent doet er weinig toe dan.
  woensdag 15 juni 2022 @ 15:49:18 #113
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_205057867
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 15:44 schreef FlauwKapsel het volgende:

[..]
Ben ik t niet echt mee eens. Weet niks nieuws te melden. Of ie em nou zijdelings kent doet er weinig toe dan.
Dat van zijn 11e en stage bij een kinderdagverblijf was voor mij nieuw, maar goed bron niet 100% betrouwbaar uiteraard.
pi_205057947
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 15:49 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]
Dat van zijn 11e en stage bij een kinderdagverblijf was voor mij nieuw, maar goed bron niet 100% betrouwbaar uiteraard.
Oh ja, wist ik vast ook niet. Vind t ook niet bijster interessant. Hij is gewoon de dader.
  woensdag 15 juni 2022 @ 16:10:03 #115
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_205057996
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 15:59 schreef FlauwKapsel het volgende:

[..]
Oh ja, wist ik vast ook niet. Vind t ook niet bijster interessant. Hij is gewoon de dader.
Klopt, maar blijkbaar had hij zoveel op zijn kerfstok dat het echt onze rechstaat te verwijten valt waarom hij niet continu in de gaten gehouden werd, herhaling van zijn daden stond gewoon 100% vast, helaas voor Gino is het nu te laat anders was het een ander kindje geweest die op de verkeerde plek en tijd ergens was..
pi_205058083
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 15:27 schreef WhateverWhatever het volgende:
Persoonlijk blog donny m, dit is mijn visie en waarneming. (Even om mezelf te beschermen)

Het echte verleden van donny m, informatie is verkregen vanuit rechtspreken, nieuws en gesprekken met familie en betrokkenen.
Op 11 jarige leeftijd is het eerst bekende misbruik van donny m op een kindje van 1 en een baby van 4 maanden, het is allemaal leuk dat de media dit niet deelt maar toen wist men al dat het fout zat. Hier is niks meegedaan buiten een melding om ivm leeftijd. Waarom word dit niet meegenomen in het onderzoek of gemeld in de media? Ik snap dat het een kind was maar moeten wij het nu nog als een onschuldig kind die niet wist wat die deed?

Op 17 jarige leeftijd is het weer mis, donny m neemt 2 jongentjes mee waarvan hij 1 misbruikt en mishandeld en 1 alleen mishandeld. Na het rapport gelezen te hebben besef ik me nog meer wat voor beest deze donny m is, wederom word hij berecht als een kind. Zijn straf? 5 maandjes jeugddetentie en een onderzoek, wat er uit het onderzoek gekomen is laat ik achterwege want het zielige verhaaltje van verwaarloosd etc hebben miljoenen mensen meegemaakt en die doen ook niet zulke dingen, waarom werd dat niet gezien door de professionals? Tevens was hij al snel uit beeld en melde hij zich gewoon niet meer bij de instelling.. hoe? Tevens is het bekend dat de hersenen van pedos anders in elkaar zitten dan bij mensen die die verlangens niet hebben. Waarom houden we nog steeds het beleid aan van een nieuwe kans?
Wat heeft donny in de tijd uitgevreten van zijn 17de tot zijn 22ste? Dat hij in de beruchte kinderlokker tesla heeft gezeten is duidelijk, dat hij meerdere kinderen heeft proberen te lokken is duidelijk en dat hij echt achter kinderen aangejaagd heeft als een beest op zijn prooi is duidelijk, word dit meegenomen in het onderzoek? Of word dit aan de kant geschoven omdat het niet feitelijk te bewijzen is?

Dan komen we bij engeltje gino, een jongentje die lekker aan het spelen was en zich van geen kwaad bewust was! (Hier komen stukjes van horen/zeggen in voor en dus zijn dit geen feiten) gino is ontvoerd door dit beest en meegenomen naar zijn huis. Op beelden zou te zien zijn dat gino nog geprobeerd heeft om te vluchten. De details laat ik achterwege maar de potten vaseline zouden nog zichtbaar zijn als je door het raam van donny zijn huis kijkt.. Waarom laten de onderzoekers dat staan?! Waar is het verstand? Gino is na anderhalve dag als een niks gedumpt net buiten een tuin, neergelegd alsof het niks is door een jongen die dit allemaal al op zijn kerfstok had.. en dan laat ik al zijn andere strafbare feiten nog achterwege.
Dit had voorkomen kunnen worden! Dit was niet gebeurd als er serieus was omgegaan met de andere zaken! Gino is gestorven voor niks!!

En alsof dit niet erg genoeg is heeft donny zich altijd kunnen bevinden tussen kleine kinderen, zo gingen zijn pleegouders zwart door als kinderoppas, heeft hij bij de jeugd gezeten van de kerk in schinnen, bij de royal rangers een scouting vanuit de kerk ook kinderen, stichting talent en tevens heeft hij stage kunnen lopen bij een kinderdagverblijf.. is er nog meer gebeurd en als dat zo is wat is er dan gebeurd?
En dit allemaal terwijl men wist wie donny was. Nou ben ik geen professional maar ik denk niet dat ik de enige ben die hier grove steken in ziet.

Bron

Denk er van wat je wil...
Facebook, vol met spel- en taalfouten, niet doorheen te komen.

3/10
pi_205058094
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 16:10 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]
Klopt, maar blijkbaar had hij zoveel op zijn kerfstok dat het echt onze rechstaat te verwijten valt waarom hij niet continu in de gaten gehouden werd, herhaling van zijn daden stond gewoon 100% vast, helaas voor Gino is het nu te laat anders was het een ander kindje geweest die op de verkeerde plek en tijd ergens was..
Mee eens.
pi_205058439
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 15:27 schreef WhateverWhatever het volgende:
Persoonlijk blog donny m, dit is mijn visie en waarneming. (Even om mezelf te beschermen)

Het echte verleden van donny m, informatie is verkregen vanuit rechtspreken, nieuws en gesprekken met familie en betrokkenen.
Op 11 jarige leeftijd is het eerst bekende misbruik van donny m op een kindje van 1 en een baby van 4 maanden, het is allemaal leuk dat de media dit niet deelt maar toen wist men al dat het fout zat. Hier is niks meegedaan buiten een melding om ivm leeftijd. Waarom word dit niet meegenomen in het onderzoek of gemeld in de media? Ik snap dat het een kind was maar moeten wij het nu nog als een onschuldig kind die niet wist wat die deed?

Op 17 jarige leeftijd is het weer mis, donny m neemt 2 jongentjes mee waarvan hij 1 misbruikt en mishandeld en 1 alleen mishandeld. Na het rapport gelezen te hebben besef ik me nog meer wat voor beest deze donny m is, wederom word hij berecht als een kind. Zijn straf? 5 maandjes jeugddetentie en een onderzoek, wat er uit het onderzoek gekomen is laat ik achterwege want het zielige verhaaltje van verwaarloosd etc hebben miljoenen mensen meegemaakt en die doen ook niet zulke dingen, waarom werd dat niet gezien door de professionals? Tevens was hij al snel uit beeld en melde hij zich gewoon niet meer bij de instelling.. hoe? Tevens is het bekend dat de hersenen van pedos anders in elkaar zitten dan bij mensen die die verlangens niet hebben. Waarom houden we nog steeds het beleid aan van een nieuwe kans?
Wat heeft donny in de tijd uitgevreten van zijn 17de tot zijn 22ste? Dat hij in de beruchte kinderlokker tesla heeft gezeten is duidelijk, dat hij meerdere kinderen heeft proberen te lokken is duidelijk en dat hij echt achter kinderen aangejaagd heeft als een beest op zijn prooi is duidelijk, word dit meegenomen in het onderzoek? Of word dit aan de kant geschoven omdat het niet feitelijk te bewijzen is?

Dan komen we bij engeltje gino, een jongentje die lekker aan het spelen was en zich van geen kwaad bewust was! (Hier komen stukjes van horen/zeggen in voor en dus zijn dit geen feiten) gino is ontvoerd door dit beest en meegenomen naar zijn huis. Op beelden zou te zien zijn dat gino nog geprobeerd heeft om te vluchten. De details laat ik achterwege maar de potten vaseline zouden nog zichtbaar zijn als je door het raam van donny zijn huis kijkt.. Waarom laten de onderzoekers dat staan?! Waar is het verstand? Gino is na anderhalve dag als een niks gedumpt net buiten een tuin, neergelegd alsof het niks is door een jongen die dit allemaal al op zijn kerfstok had.. en dan laat ik al zijn andere strafbare feiten nog achterwege.
Dit had voorkomen kunnen worden! Dit was niet gebeurd als er serieus was omgegaan met de andere zaken! Gino is gestorven voor niks!!

En alsof dit niet erg genoeg is heeft donny zich altijd kunnen bevinden tussen kleine kinderen, zo gingen zijn pleegouders zwart door als kinderoppas, heeft hij bij de jeugd gezeten van de kerk in schinnen, bij de royal rangers een scouting vanuit de kerk ook kinderen, stichting talent en tevens heeft hij stage kunnen lopen bij een kinderdagverblijf.. is er nog meer gebeurd en als dat zo is wat is er dan gebeurd?
En dit allemaal terwijl men wist wie donny was. Nou ben ik geen professional maar ik denk niet dat ik de enige ben die hier grove steken in ziet.

Bron

Denk er van wat je wil...
Wat een onzin, niemand weet wat daar gebeurde en M zit zelf nog steeds in beperkingen. Die pot is ook onzin want zijn ramen zijn altijd al afgeplakt geweest met kranten en nu nog steeds.
  Spellchecker woensdag 15 juni 2022 @ 17:25:25 #119
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205058448
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 17:24 schreef -river- het volgende:

[..]
Wat een onzin, niemand weet wat daar gebeurde en M zit zelf nog steeds in beperkingen. Die pot is ook onzin want zijn ramen zijn altijd al afgeplakt geweest met kranten en nu nog steeds.
Nav dat bericht gaan natuurlijk een boel mensen daar door die ramen kijken 8)7
pi_205058463
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2022 17:25 schreef maily het volgende:

[..]
Nav dat bericht gaan natuurlijk een boel mensen daar door die ramen kijken 8)7
Echt hè, stelletje limburgse karens zijn het.
pi_205058489
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 15:27 schreef WhateverWhatever het volgende:
Persoonlijk blog donny m, dit is mijn visie en waarneming. (Even om mezelf te beschermen)

Het echte verleden van donny m, informatie is verkregen vanuit rechtspreken, nieuws en gesprekken met familie en betrokkenen.
Op 11 jarige leeftijd is het eerst bekende misbruik van donny m op een kindje van 1 en een baby van 4 maanden, het is allemaal leuk dat de media dit niet deelt maar toen wist men al dat het fout zat. Hier is niks meegedaan buiten een melding om ivm leeftijd. Waarom word dit niet meegenomen in het onderzoek of gemeld in de media? Ik snap dat het een kind was maar moeten wij het nu nog als een onschuldig kind die niet wist wat die deed?

Op 17 jarige leeftijd is het weer mis, donny m neemt 2 jongentjes mee waarvan hij 1 misbruikt en mishandeld en 1 alleen mishandeld. Na het rapport gelezen te hebben besef ik me nog meer wat voor beest deze donny m is, wederom word hij berecht als een kind. Zijn straf? 5 maandjes jeugddetentie en een onderzoek, wat er uit het onderzoek gekomen is laat ik achterwege want het zielige verhaaltje van verwaarloosd etc hebben miljoenen mensen meegemaakt en die doen ook niet zulke dingen, waarom werd dat niet gezien door de professionals? Tevens was hij al snel uit beeld en melde hij zich gewoon niet meer bij de instelling.. hoe? Tevens is het bekend dat de hersenen van pedos anders in elkaar zitten dan bij mensen die die verlangens niet hebben. Waarom houden we nog steeds het beleid aan van een nieuwe kans?
Wat heeft donny in de tijd uitgevreten van zijn 17de tot zijn 22ste? Dat hij in de beruchte kinderlokker tesla heeft gezeten is duidelijk, dat hij meerdere kinderen heeft proberen te lokken is duidelijk en dat hij echt achter kinderen aangejaagd heeft als een beest op zijn prooi is duidelijk, word dit meegenomen in het onderzoek? Of word dit aan de kant geschoven omdat het niet feitelijk te bewijzen is?

Dan komen we bij engeltje gino, een jongentje die lekker aan het spelen was en zich van geen kwaad bewust was! (Hier komen stukjes van horen/zeggen in voor en dus zijn dit geen feiten) gino is ontvoerd door dit beest en meegenomen naar zijn huis. Op beelden zou te zien zijn dat gino nog geprobeerd heeft om te vluchten. De details laat ik achterwege maar de potten vaseline zouden nog zichtbaar zijn als je door het raam van donny zijn huis kijkt.. Waarom laten de onderzoekers dat staan?! Waar is het verstand? Gino is na anderhalve dag als een niks gedumpt net buiten een tuin, neergelegd alsof het niks is door een jongen die dit allemaal al op zijn kerfstok had.. en dan laat ik al zijn andere strafbare feiten nog achterwege.
Dit had voorkomen kunnen worden! Dit was niet gebeurd als er serieus was omgegaan met de andere zaken! Gino is gestorven voor niks!!

En alsof dit niet erg genoeg is heeft donny zich altijd kunnen bevinden tussen kleine kinderen, zo gingen zijn pleegouders zwart door als kinderoppas, heeft hij bij de jeugd gezeten van de kerk in schinnen, bij de royal rangers een scouting vanuit de kerk ook kinderen, stichting talent en tevens heeft hij stage kunnen lopen bij een kinderdagverblijf.. is er nog meer gebeurd en als dat zo is wat is er dan gebeurd?
En dit allemaal terwijl men wist wie donny was. Nou ben ik geen professional maar ik denk niet dat ik de enige ben die hier grove steken in ziet.

Bron

Denk er van wat je wil...
Dit is van FB van iemand die zelfs zijn pleegmoeder met naam erop zet en gewaarschuwd is ene Moon
pi_205058682
Een psycholoog achtte de jongen zwakbegaafd. Ook zou hij impulsproblemen hebben. Hij diagnosticeerde de jongen met een autismespectrum- en een aandachtstekortstoornis. De jongen zou volgens de psycholoog zeer kwetsbaar zijn en weinig leerbaar. Het gooien met de steen zou hem slechts verminderd kunnen worden toegerekend. De rechtbank nam dat advies over.
https://www.nu.nl/binnenl(...)gel-van-viaduct.html

Al die beschreven eigenschappen zeggen mij: laat hem niet vrij of zonder toezicht rondlopen. Hij vormt een gevaar voor zijn omgeving.
Maar nee, Donny mocht juist wel daarom vrij rond lopen ...
  woensdag 15 juni 2022 @ 17:58:58 #123
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_205058702
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2022 17:56 schreef RapaNui het volgende:
Een psycholoog achtte de jongen zwakbegaafd. Ook zou hij impulsproblemen hebben. Hij diagnosticeerde de jongen met een autismespectrum- en een aandachtstekortstoornis. De jongen zou volgens de psycholoog zeer kwetsbaar zijn en weinig leerbaar. Het gooien met de steen zou hem slechts verminderd kunnen worden toegerekend. De rechtbank nam dat advies over.
https://www.nu.nl/binnenl(...)gel-van-viaduct.html

Al die beschreven eigenschappen zeggen mij: laat hem niet vrij of zonder toezicht rondlopen. Hij vormt een gevaar voor zijn omgeving.
Maar nee, Donny mocht juist wel daarom vrij rond lopen ...
De straffen die je een kind kan opleggen zijn, terecht vermoed ik, nou eenmaal maar heel beperkt
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_205058712
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 17:31 schreef Woonbootjes het volgende:

[..]
Dit is van FB van iemand die zelfs zijn pleegmoeder met naam erop zet en gewaarschuwd is ene Moon
Belachelijk dat mensen dit doen, een behoorlijk gestoorde jonge man heeft een monsterlijke daad begaan wat verschrikkelijk is. Waarom zou je willen weten wat er gebeurde en wie zijn familie is, dan ben je zelf toch ook niet goed wijs.
pi_205064949
Opnieuw oproep vanuit de Politie voor uploaden camerabeelden:

- nu ook verzoek om beelden zonder de blauwe Volkswagen Lupo
- tevens verzoek om beelden 1 juni vanaf 18:30 uur (dit was eerst vanaf 18:50 uur)

twitter


Bron: Politie.nl
pi_205065917
Donny M is verdacht van verspreiden en bezit van kinderporno. Verder is hij psychiatrisch ziek in zijn hersens en gedrag, waar ook hij echt pedofiel is. Hij moet nooit meer vrijgelaten worden en geaccepteerd in de maatschappij.

De begeleiders van hem zijn ook fout bezig geweest vooral dat hij zelfstandig woonde, dachten zelfs dat Donny M. niet gevaarlijk was voor de samenleving om in herhaling zou gaan. Echter kreeg hij hierdoor veel vrijheid waar hij zijn dingen kon doen. Triest maar waar.

Ik ben van mening dat justitiële begeleiders meer kennis moeten hebben over gedrag van mogelijke pedofielen om bij te leren met een speciale opleiding en zeker ook juiste training. Deze mensen moeten pedofielen goed bewaken tegen herhalingen van hun misdaden met kinderen. Juist de pedofielen mogen nooit zelfstandig wonen in een eigen huis zonder toezicht. Ze kunnen beter in een speciale woonvorm wonen waar 24 uurs-toezicht is van gespecialiseerde begeleiders, zo op die manier kunnen ze de kansen op herhalingen mogelijk tot 10% reduceren.

Als de voormalige pedofielen zijn of hele straf uitgezeten hebben kunnen ze beter naar andere land emigreren en mogelijk een ander identiteit krijgen met andere paspoort. Dus pedofielen horen echt niet thuis in Nederland!
pi_205065922
Als hij in Nederland niet vrij rond kan lopen, dan in een ander land ook niet. Waarom zou Nederland andere landen moeten opzadelen met dit soort pedoflikkers?
  donderdag 16 juni 2022 @ 14:52:48 #130
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_205065952
https://www.videoland.com(...)een-kindermoordenaar

Gisteren met verbijstering deze docu gekeken, hele andere tijd natuurlijk zonder socials en internet maar vergelijkbaar met deze mafkees, walgelijk persoon...
  Spellchecker donderdag 16 juni 2022 @ 15:19:26 #131
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205066121
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 14:46 schreef Misrer1972 het volgende:
Donny M is verdacht van verspreiden en bezit van kinderporno. Verder is hij psychiatrisch ziek in zijn hersens en gedrag, waar ook hij echt pedofiel is. Hij moet nooit meer vrijgelaten worden en geaccepteerd in de maatschappij.

De begeleiders van hem zijn ook fout bezig geweest vooral dat hij zelfstandig woonde, dachten zelfs dat Donny M. niet gevaarlijk was voor de samenleving om in herhaling zou gaan. Echter kreeg hij hierdoor veel vrijheid waar hij zijn dingen kon doen. Triest maar waar.

Ik ben van mening dat justitiële begeleiders meer kennis moeten hebben over gedrag van mogelijke pedofielen om bij te leren met een speciale opleiding en zeker ook juiste training. Deze mensen moeten pedofielen goed bewaken tegen herhalingen van hun misdaden met kinderen. Juist de pedofielen mogen nooit zelfstandig wonen in een eigen huis zonder toezicht. Ze kunnen beter in een speciale woonvorm wonen waar 24 uurs-toezicht is van gespecialiseerde begeleiders, zo op die manier kunnen ze de kansen op herhalingen mogelijk tot 10% reduceren.

Als de voormalige pedofielen zijn of hele straf uitgezeten hebben kunnen ze beter naar andere land emigreren en mogelijk een ander identiteit krijgen met andere paspoort. Dus pedofielen horen echt niet thuis in Nederland!
Toe maar O-)
pi_205066500
ja lekker een ander ermee opzadelen. wij zijn toch ook niet blij met waar ze ons mee opzadelen
ik zeg, vierendelen
pi_205079738
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 14:46 schreef Misrer1972 het volgende:
Ik ben van mening dat justitiële begeleiders meer kennis moeten hebben over gedrag van mogelijke pedofielen om bij te leren met een speciale opleiding en zeker ook juiste training. Deze mensen moeten pedofielen goed bewaken tegen herhalingen van hun misdaden met kinderen. Juist de pedofielen mogen nooit zelfstandig wonen in een eigen huis zonder toezicht. Ze kunnen beter in een speciale woonvorm wonen waar 24 uurs-toezicht is van gespecialiseerde begeleiders, zo op die manier kunnen ze de kansen op herhalingen mogelijk tot 10% reduceren.
Misschien moet je zelf ook eens iets aan je kennis doen voor je anderen de maat meent te kunnen nemen.

We zullen met eenvoudig leesvoer beginnen.
pi_205079763
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 14:46 schreef Misrer1972 het volgende:
Donny M is verdacht van verspreiden en bezit van kinderporno. Verder is hij psychiatrisch ziek in zijn hersens en gedrag, waar ook hij echt pedofiel is. Hij moet nooit meer vrijgelaten worden en geaccepteerd in de maatschappij.

De begeleiders van hem zijn ook fout bezig geweest vooral dat hij zelfstandig woonde, dachten zelfs dat Donny M. niet gevaarlijk was voor de samenleving om in herhaling zou gaan. Echter kreeg hij hierdoor veel vrijheid waar hij zijn dingen kon doen. Triest maar waar.

Ik ben van mening dat justitiële begeleiders meer kennis moeten hebben over gedrag van mogelijke pedofielen om bij te leren met een speciale opleiding en zeker ook juiste training. Deze mensen moeten pedofielen goed bewaken tegen herhalingen van hun misdaden met kinderen. Juist de pedofielen mogen nooit zelfstandig wonen in een eigen huis zonder toezicht. Ze kunnen beter in een speciale woonvorm wonen waar 24 uurs-toezicht is van gespecialiseerde begeleiders, zo op die manier kunnen ze de kansen op herhalingen mogelijk tot 10% reduceren.

Als de voormalige pedofielen zijn of hele straf uitgezeten hebben kunnen ze beter naar andere land emigreren en mogelijk een ander identiteit krijgen met andere paspoort. Dus pedofielen horen echt niet thuis in Nederland!
hoho,

eigen kinderen eerst!
pi_205080346
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 14:46 schreef Misrer1972 het volgende:

Als de voormalige pedofielen zijn of hele straf uitgezeten hebben kunnen ze beter naar andere land emigreren en mogelijk een ander identiteit krijgen met andere paspoort. Dus pedofielen horen echt niet thuis in Nederland!
Nee hoor, waarom? Thaise kinderen of waar dit soort viespeuken dan ook graag heen gaan mogen van mij ook best beschermd worden tegen Donny-achtigen.
  zaterdag 18 juni 2022 @ 10:24:18 #136
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_205080785
Wat mij opvalt aan de voorgeschiedenis hier is nadat hij die kleuters misbruikt had op zijn 17de de kans op herhaling als “ matig” werd ingeschat. Nou vind ik zelf matig nog een vrij hoge kans, ik zou bijvoorbeeld zeggen dat Leclerc en Ferrari nog een matige kans hebben op het WDC/WCC in F1.

Om iemand die kinderen heeft misbruikt zomaar vrij rond te laten lopen zou ik toch een kans van zeer klein willen zien, om in F1termen te blijven, latifi als WDC ofzo.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_205097302
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2022 17:25 schreef maily het volgende:

[..]
Nav dat bericht gaan natuurlijk een boel mensen daar door die ramen kijken 8)7
Of gewoon zelf even naar binnen lopen.


https://www.ad.nl/binnenl(...)-op-gino-9~aa2aca3f/
Hell To The Liars
pi_205097914
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2022 16:10 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]
Klopt, maar blijkbaar had hij zoveel op zijn kerfstok dat het echt onze rechstaat te verwijten valt waarom hij niet continu in de gaten gehouden werd, herhaling van zijn daden stond gewoon 100% vast, helaas voor Gino is het nu te laat anders was het een ander kindje geweest die op de verkeerde plek en tijd ergens was..
En straks over een flink aantal jaar weer een ander kind. Want dit monster zal vast niet levenslang TBS krijgen.
Ik vind dat die Donny NOOIT meer mag worden losgelaten in de maatschappij, want die is niet meer te redden.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_205098398
https://www.msn.com/nl-nl(...)ACERDHP17&li=BBoPOOe

https://www.ad.nl/binnenl(...)-op-gino-9~aa2aca3f/

quote:
Zondagavond is ingebroken in het appartement van Donny M., de 22-jarige man die verdacht wordt van de moord op de 9-jarige Gino. De politie constateerde rond 20.30 dat de verzegeling van de woning in Geleen verbroken was, vertelt een woordvoerder na berichtgeving door het AD.


[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2022 23:47:42 ]
pi_205098896
quote:
Oh no, beter verlenen ze Donny snel slachtofferhulp.
Of iemand wilde bewijs verdoezelen. Het is bizar hoe snel er een soort netwerk van kindermisbruik kan ontstaan. Sneller dan dat ze gepakt worden iig.
Go hard or go home
  Spellchecker zaterdag 2 juli 2022 @ 10:14:07 #142
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 2 juli 2022 @ 11:33:08 #143
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205208944
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 10:14 schreef maily het volgende:

[..]
Ik vind dit raar.
Waarom?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Spellchecker zaterdag 2 juli 2022 @ 11:38:36 #144
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205209001
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 11:33 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Waarom?
Goeie vraag .... kan het niet goed uitleggen ......

Tuurlijk zal het geld van harte welkom zijn om de afscheidskosten te helpen dekken ....
  zaterdag 2 juli 2022 @ 11:59:39 #145
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_205209202
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 11:33 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Waarom?
Nou waarom niet ? Er zullen mensen bij zitten die een oude oma of een tankstation hebben beroofd...die mensen zijn getekend voor het leven..daar denken ze niet bij na.
pi_205209436
mss is het een teken van wij leven zo met jullie mee, we nemen hem ook nog wel te grazen
  Spellchecker zaterdag 2 juli 2022 @ 12:28:28 #147
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205209462
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 11:59 schreef RobjeGeus het volgende:

[..]
Nou waarom niet ? Er zullen mensen bij zitten die een oude oma of een tankstation hebben beroofd...die mensen zijn getekend voor het leven..daar denken ze niet bij na.
Daar ging het mij niet om.
  Spellchecker zaterdag 2 juli 2022 @ 12:28:59 #148
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205209465
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 12:25 schreef suzi1 het volgende:
mss is het een teken van wij leven zo met jullie mee, we nemen hem ook nog wel te grazen
Krijgen ze geen kans voor, die zal wel een kamertje alleen hebben ....
pi_205209907
denk eerder bij soortgenoten. maar anders wordt zoiets echt wel doorgespeeld.
pi_205210108
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 12:25 schreef suzi1 het volgende:
mss is het een teken van wij leven zo met jullie mee, we nemen hem ook nog wel te grazen
Ze zullen pedoflikker Donny daar binnen wel goed beschermen hoor. Beter dan dat de maatschappij wordt beschermd tegen dit soort draaideurpedoflikkers.
pi_205210632
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2022 12:25 schreef suzi1 het volgende:
mss is het een teken van wij leven zo met jullie mee, we nemen hem ook nog wel te grazen
Was het maar waar, denk dat deze flikker Donny sowieso ergens zit waar niemand aan hem kan behalve cipiers.
pi_205537727
Zus vermoorde Gino (9) opgepakt na inbraak in huis verdachte Donny M.

quote:
De Limburgse politie heeft drie vrouwen gearresteerd voor een inbraak in de woning van de man die verdacht wordt van de moord op de 9-jarige Gino. Het gaat onder meer om een zus van de jongen uit Kerkrade, waar het jongetje de laatste week van zijn leven verbleef.

De woordvoerster van de politie wil woensdag niet zeggen of er iets meegenomen is door de inbrekers. De drie vrouwen zijn dinsdag opgepakt en verhoord, en na verhoor op vrije voeten gesteld. Ze blijven wel verdachte, aldus de woordvoerster, die meer aanhoudingen niet uitsluit.

De inbraak vond plaats ruim twee weken nadat verdachte Donny M. in zijn woning in Geleen was aangehouden. De woning was door de politie verzegeld na huiszoekingen in het kader van het onderzoek naar de moord op Gino. Na de inbraak werd een nieuwe verzegeling aangebracht.

Behalve van moord wordt M. ook verdacht van de ontvoering van Gino en van het bezit van kinderporno. Het lichaam van het jongetje werd op 4 juni gevonden op enkele tientallen meters van de woning van M. Het jongetje was sinds 1 juni vermist, waarna in Kerkrade en Landgraaf grote zoekacties werden gehouden.

https://www.bd.nl/binnenl(...)te-donny-m~ac0b2cdc/
  woensdag 3 augustus 2022 @ 12:59:22 #153
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_205537805
Oeiii, ben benieuwd, als het waar is, of er vervolgd gaat worden en hoe de rechter dan de trieste situatie mee gaat wegen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_205537897
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 12:59 schreef Andromache het volgende:
Oeiii, ben benieuwd, als het waar is, of er vervolgd gaat worden en hoe de rechter dan de trieste situatie mee gaat wegen.
Neem aan totaal niet. Is heel dom, wellicht bewijsmateriaal vernietigd of ongeldig/onbruikbaar gemaakt. Snap het idee wel, maar even stukje beter nadenken was beter, alhoewel niet in te schatten is hoe de familie zich voelt.
pi_205537943
Lekker met je zwangere buik ergens inbreken.

Lekker tokkie weer.
  woensdag 3 augustus 2022 @ 13:18:19 #156
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2023/2024
pi_205537958
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 13:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Lekker met je zwangere buik ergens inbreken.

Lekker tokkie weer.
Gelukkig is deze reactie van een uitzonderlijk hoog niveau.
9 444 33 0 3 444 8 0 555 33 33 7777 8 0 444 7777 0 4 33 55 0 33 66 0 333 33 999 33 66 666 666 777 3 0 4 2 2 8 0 9 33 33 777 0 55 2 6 7 444 666 33 66 0 9 666 777 3 33 66
pi_205537963
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 13:18 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Gelukkig is deze reactie van een uitzonderlijk hoog niveau.
Wat is hier mis mee?
pi_205537971
Donnie is al opgepakt, wat is de reden van inbreken daar? Zoals iemand ook al zei, zit je het rechtsproces juist zo in de weg lijkt mij.

Dingen stelen omdat hij ook "iets" van jou heeft afgenomen?
  woensdag 3 augustus 2022 @ 13:23:27 #159
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205538003
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 13:11 schreef Sfancta het volgende:
Neem aan totaal niet. Is heel dom, wellicht bewijsmateriaal vernietigd of ongeldig/onbruikbaar gemaakt. Snap het idee wel, maar even stukje beter nadenken was beter, alhoewel niet in te schatten is hoe de familie zich voelt.
Ik begrijp je niet :?

Waarom zou die zus bewijsmateriaal willen vernietigen of ongeldig/onbruikbaar willen maken ??? En waarom snap jij dat?

Of lees ik je post nou verkeerd :{

Waarom zou die zus uberhaupt in willen breken in dat huis ??????
pi_205538011
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 13:23 schreef Tengano het volgende:

[..]

Of lees ik je post nou verkeerd :{
Ja
  woensdag 3 augustus 2022 @ 13:28:33 #161
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205538053
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 13:24 schreef Sfancta het volgende:
Ja
Maar waarom snap jij het idee dan wel? Wat is dat idee dan dat hier achter zit?
pi_205538100
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 13:28 schreef Tengano het volgende:

[..]
Maar waarom snap jij het idee dan wel? Wat is dat idee dan dat hier achter zit?
Een soort wraakidee. Een mens doet rare dingen tijdens extreem verdriet en onrecht.
  woensdag 3 augustus 2022 @ 13:34:33 #163
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205538113
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 13:33 schreef Sfancta het volgende:
Een soort wraakidee. Een mens doet rare dingen tijdens extreem verdriet en onrecht.
Aha, op die manier.
pi_205538165
quote:
14s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 13:34 schreef Tengano het volgende:

[..]
Aha, op die manier.
Je kan als nabestaande verder helemaal niks, maar kan me wel voorstellen dat het een goed gevoel geeft.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 3 augustus 2022 @ 14:08:58 #165
269689 crew  Viv
pi_205538427
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 13:33 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Een soort wraakidee. Een mens doet rare dingen tijdens extreem verdriet en onrecht.
Of misschien dachten ze daar spullen van Gino terug te vinden? Een halskettinkje of zo.

Maar wat ontzettend dom dit. Reken maar dat zijn verdediging dit gaat aangrijpen om bewijsmateriaal ongeldig te laten verklaren. :X
pi_205538520
Ja want het OM zou gewoon bewijsmateriaal daar in die woning laten liggen

Ja want de rechter gaat inderdaad een lagere straf aan die moordende pedo geven vanwege een inbraakje
pi_205538527
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 13:11 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Neem aan totaal niet. Is heel dom, wellicht bewijsmateriaal vernietigd of ongeldig/onbruikbaar gemaakt. Snap het idee wel, maar even stukje beter nadenken was beter, alhoewel niet in te schatten is hoe de familie zich voelt.
Ja de zus van Gino heeft idd belang bij bewijsmateriaal vernietigen
pi_205538583
quote:
13s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 14:25 schreef SOG het volgende:
Ja want het OM zou gewoon bewijsmateriaal daar in die woning laten liggen

Ja want de rechter gaat inderdaad een lagere straf aan die moordende pedo geven vanwege een inbraakje
Bewijsmateriaal dat tot nu toe is veiliggesteld (en niet meer in de woning is) zal wel gebruikt kunnen worden. Maar ze hebben waarschijnlijk hiermee wel verhinderd dat er nu nog verder bewijsmateriaal in de woning veiliggesteld kan worden.
pi_205539295
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 13:23 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik begrijp je niet :?

Waarom zou die zus bewijsmateriaal willen vernietigen of ongeldig/onbruikbaar willen maken ??? En waarom snap jij dat?

Of lees ik je post nou verkeerd :{

Waarom zou die zus uberhaupt in willen breken in dat huis ??????
In Limburg zijn de mensen niet zo slim.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_205539654
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 14:35 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Bewijsmateriaal dat tot nu toe is veiliggesteld (en niet meer in de woning is) zal wel gebruikt kunnen worden. Maar ze hebben waarschijnlijk hiermee wel verhinderd dat er nu nog verder bewijsmateriaal in de woning veiliggesteld kan worden.
Die wilde gewoon zien waar Gino om het leven is gebracht. En met de huidige woningmarkt is de kans aanwezig dat ze die kans niet eens krijgen. Dus nemen ze de kans.

De nabestaanden van de slachtoffers van Detroux mochten ook de woning in, bleek voor het traumaverwerken erg goed.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 3 augustus 2022 @ 17:08:39 #171
269689 crew  Viv
pi_205539799
quote:
13s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 14:25 schreef SOG het volgende:
Ja want het OM zou gewoon bewijsmateriaal daar in die woning laten liggen
De woning was nog verzegeld, dus het onderzoek van de politie was nog niet afgerond.
  woensdag 3 augustus 2022 @ 17:52:36 #172
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205540165
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 17:08 schreef Viv het volgende:

[..]
De woning was nog verzegeld, dus het onderzoek van de politie was nog niet afgerond.
Nou ja, ik denk dat er voldoende aanwijzingen zijn om die Donny weer een tijdje binnen te kunnen houden.
pi_205542341
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 17:08 schreef Viv het volgende:

[..]
De woning was nog verzegeld, dus het onderzoek van de politie was nog niet afgerond.
Hoor dat er nog een volgespoten condoom lag :P
  woensdag 3 augustus 2022 @ 21:40:10 #174
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_205542376
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2022 13:33 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Een soort wraakidee. Een mens doet rare dingen tijdens extreem verdriet en onrecht.
Denk idd dat dat het is. Niet slim, wel begrijpelijk.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_205544514
Donny M. (22) bekent doden en ontvoeren negenjarige Gino

quote:
De 22-jarige Donny M. heeft tijdens een politieverhoor bekend betrokken te zijn geweest bij de ontvoering en dood van de negenjarige Gino. Het jongetje verdween op woensdagavond 1 juni en zijn lichaam werd drie dagen later gevonden in Geleen.
Moordverdachte Donny heeft inmiddels zijn kant van het verhaal gedeeld met de politie. Een justitiewoordvoerster laat weten daar 'op dit moment' niet op in te kunnen gaan.

Moord en ontvoering
Ook Donny's advocate Sjanneke de Crom gaat niet in op vragen over de bekentenis. "Wij wachten het onderzoek af", is het enige dat Peter Smit, die het woord voert namens de nabestaanden, op dit moment kwijt wil. Voorlopig wordt Donny moord, ontvoering en het bezit van kinderporno ten laste gelegd. Hij verschijnt op 14 september voor het eerst tijdens een openbare zitting voor de rechter.

Dna op stepje
Uit informatie van L1 blijkt dat er niet alleen een bekentenis van de geboren Sittardenaar ligt, maar dat zijn dna ook is aangetroffen op een step van het slachtoffer. Die step werd op 2 juni gevonden tijdens de zoektocht naar de toen nog vermiste Gino.

De politie zette na het identificeren van de verdachte alles op alles om het vermiste jongetje snel te vinden. Donny wees opsporingsdiensten na zijn arrestatie op de plek waar Gino lag, in het groen achter een woning in Geleen. Het slachtoffer was op dat moment al overleden.

Eerdere veroordeling
Uit onderzoek van L1 bleek eerder dat Donny al eerder is veroordeeld voor ontucht met een minderjarige jongen. Op dat moment, in juni 2017, had hij zelf ook de volwassen leeftijd nog niet bereikt. In de zaak 'Gino' wordt Donny geobserveerd in het Pieter Baan Centrum. In het verleden stelden deskundigen onder meer een autistische stoornis vast.

https://www.1limburg.nl/n(...)ren-negenjarige-gino
14 september is de eerste zitting.
  donderdag 4 augustus 2022 @ 09:22:16 #176
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_205544730
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 08:47 schreef Nober het volgende:
Donny M. (22) bekent doden en ontvoeren negenjarige Gino
[..]
14 september is de eerste zitting.
Dat is wel mooi.
Maar er zal wel zo veel bewijs zijn, dat hij er niet onderuit komt.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_205544909
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ekentenis-maastricht

'Donny M. bekent ontvoeren en doden van Gino (9) uit Maastricht'


(Oh, het stond er al, sorry)
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  donderdag 4 augustus 2022 @ 10:05:00 #178
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205545037
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2022 09:22 schreef MissButterflyy het volgende:
Dat is wel mooi.
Maar er zal wel zo veel bewijs zijn, dat hij er niet onderuit komt.
Die hele actie is zo nonchalant uitgevoerd dat het ook wel lijkt of het hem allemaal geen reet uitmaakt.

Zoiets van mijn leven is toch al naar de klote, boeien verder. Die jongen had verder ook helemal geen positief doel waar hij naar streefde oid.

Het is trouwens wel de eerste keer dat de politie nu aangeeft dat dat stepje echt van Gino was.
  donderdag 4 augustus 2022 @ 10:12:12 #179
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205545111
Zijn huis ziet er toch ook wel typerend uit zo met al die kranten voor zijn ramen. Je zou zomaar denken dat het een gewone doorsnee Fok!er zou zijn.

pi_205553688
Mooi huisje

Geleen :')
pi_205668732
twitter
pi_205950601
twitter
pi_205950784
Niet lang na de moord op Gino en nadat duidelijk werd dat Donny een dader was met kinderporno op zijn pc werden er in het buitenland twee pedo smeerlappen opgepakt die op de vlucht waren, toch? Iets met darknet ofzo? Weet niet meer precies wat, maar ik vond dat toen al op z'n minst bijzonder en toevallig.

Hebben deze drie, Donny en de twee opgepakten een link met elkaar?
pi_205950850
https://www.1limburg.nl/n(...)an-seksueel-misbruik

Donny M. toch verdacht van seksueel misbruik

De 22-jarige Donny M., verdacht van de moord op de 9-jarige Gino van der Straeten, wordt toch verdacht van seksueel misbruikt. Dat meldt Dagblad De Limburger. Tot nu toe werd hij daar niet van verdacht. Justitie wil het bericht niet bevestigen.
Donny verschijnt woensdag voor de eerste keer voor de rechter. Het gaat om een pro-formazitting en er is geen inhoudelijk behandeling.

Donny M. is er zelf bij, net als de familie van Gino.

Donny M. zit nog altijd vast en werd al verdacht van het ontvoeren en doden van het jongetje. Het Openbaar Ministerie verdenkt hem nu dus ook van seksueel misbruik. Hij zou Gino hebben misbruikt op de dag van de ontvoering. Daarna zou hij hem om het leven hebben gebracht. Later is er ook kinderporno op zijn computer gevonden.

Hoewel er woensdag waarschijnlijk geen verdere details over de zaak worden gedeeld, wordt de pro-formazaak wel een mediaspektakel met landelijke aandacht, vergelijkbaar met de zaak Nicky Verstappen. Het is de eerste keer dat de familie van Gino direct wordt geconfronteerd met de man die verdacht wordt van het vermoorden van het jongetje. Dat wordt ongetwijfeld een emotioneel moment. Media en direct betrokkenen kunnen in de zaal plaatsnemen, voor andere belangstellenden is een videoverbinding geregeld.
pi_205951486
pi_205967920
Dat wordt 100% matten.

Ik zou er niet aan moeten denken om de moordenaar van mijn zoon zo te moeten confronteren. Hoe worden deze mensen hierop voorbereid?
Ik krijg nog geld van je.
pi_205969197
Vreselijk, hoop van harte dat hij een grote zware klapstoel in zijn nek geparkeerd krijgt.

Godver zeg
  woensdag 14 september 2022 @ 09:49:01 #190
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_205969674
De gemoederen lopen nu al hoog op: de nabestaanden van #gino kunnen zich amper inhouden
pi_205969680
quote:
6s.gif Op woensdag 14 september 2022 10:23 schreef Bep-Vetklep het volgende:
De gemoederen lopen nu al hoog op: de nabestaanden van #gino kunnen zich amper inhouden
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ze op de gang gezet worden.

Edit: ma schiet al uit haar slof.
pi_205969718
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 10:23 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ze op de gang gezet worden.
Niet lang ben ik bang
  woensdag 14 september 2022 @ 10:28:09 #194
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_205969734
Er is geen videoverslag toch? En die blog blijft toch wel staan hoop ik? Ik moet de deur nu uit verdorrie.
pi_205969742
Moeder is al weg.
pi_205969759
Ik weet niet hoe ik in deze situatie zou handelen, maar ik denk niet dat het heel erg slim is om daar heibel te trappen (al snap ik het wel enigzins).
pi_205969765
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 10:28 schreef Tengano het volgende:
Er is geen videoverslag toch? En die blog blijft toch wel staan hoop ik? Ik moet de deur nu uit verdorrie.
Nee, geen videoverslag, later bij RTL boulevard. [Voor het maken van audiovisuele opnames geldt een poolregeling. RTL Boulevard verzorgt de pool. Media, die van de pool gebruik willen maken, kunnen zich rechtstreeks tot RTL Boulevard wenden via rtlblvd.beeldaanvragen@fremantle.nl.]

Ja, de blog blijft staan neem ik aan
pi_205969771
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 10:29 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Moeder is al weg.
Tja, lijkt me ook een gebrek aan begeleiding vooraf. Triest dat ze nu de zaak moet missen.
  woensdag 14 september 2022 @ 10:31:16 #199
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_205969792
quote:
14s.gif Op woensdag 14 september 2022 10:31 schreef NoXia het volgende:
Zijn Gino's ouders gescheiden?
Ja
pi_205969807
Al had je 400 uur voorbereiding en begeleiding gehad. Als ik die kutknaap zag zitten als ouder flipte ik ook.

Zou koste wat kost proberen bij hem te komen, consequenties boeien niet.
pi_205969916
quote:
Donny M. wordt ervan verdacht #Gino op 1juni te hebben vermoord door hem te wurgen, smoren, verdrinken of verdovende middelen toe te dienen. Daar komt ook mishandeling, ontvoering en misbruik bij.
quote:
Tweede punt op de aanklacht is de ontvoering van #Gino. Derde punt is nieuw, en dat is seksueel misbruik. Volgens het OM is de negenjarige jongen ook verkracht. "Seksueel binnendringen", zoals justitie dat noemt

quote:
Vierde punt is dat M. de negenjarige #Gino drugs zou hebben toegediend. Het zou gaan om xtc en een soort viagra
quote:
Vijfde punt: het vervoeren en verbergen van het lichaam van #Gino. Het lichaam werd in vuilniszakken gevonden achter een een uitgebrand huis in Geleen

Arme jongen, wat vreselijk....

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 14-09-2022 10:40:23 ]
pi_205969948
ik denk dat ik wel klaar ben met het volgen van die blog :r
pi_205969955
De tering hee, wat een totaalpsychopaat. :X :r :r
pi_205969969
echt, die Donny mogen ze wat aandoen dat hij het een week of 3 kan heugen en daarna onder de zoden ligt of in rook opgaat.
pi_205969978
quote:
8s.gif Op woensdag 14 september 2022 10:41 schreef suzi1 het volgende:
echt, die Donny mogen ze wat aandoen dat hij het een week of 3 kan heugen en daarna onder de zoden ligt of in rook opgaat.
Graag langzaam en pijnlijk, een jarentraject.
pi_205969993
quote:
8s.gif Op woensdag 14 september 2022 10:41 schreef suzi1 het volgende:
echt, die Donny mogen ze wat aandoen dat hij het een week of 3 kan heugen en daarna onder de zoden ligt of in rook opgaat.
Eens maar helaas zal hij de beste zorg en aandacht krijgen. Zo rollen we in NL. :r
pi_205970014
Wat een arm menneke die Gino, godverdomme.
  woensdag 14 september 2022 @ 10:46:43 #209
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_205970066
Wat een walgelijke dingen heeft die Donny M gedaan. Ik vind het wel positief dat hij bekend.
Dit gaat dus niet zo’n mediacircus worden als met Nicky Verstappen
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_205970097
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2022 10:46 schreef MissButterflyy het volgende:
Wat een walgelijke dingen heeft die Donny M gedaan. Ik vind het wel positief dat hij bekend.
Dit gaat dus niet zo’n mediacircus worden als met Nicky Verstappen
Ik denk dat hij er stiekem nog trots op is.
  Moderator woensdag 14 september 2022 @ 10:48:38 #211
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_205970098
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2022 10:46 schreef MissButterflyy het volgende:
Wat een walgelijke dingen heeft die Donny M gedaan. Ik vind het wel positief dat hij bekend.
Dit gaat dus niet zo’n mediacircus worden als met Nicky Verstappen
Ja omdat er al10.000 keer bewijs ligt, niet omdat Donny een toffe gozer is...

Beschrijving van de daden is monsterlijk...
  woensdag 14 september 2022 @ 10:48:46 #212
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205970099
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 10:38 schreef Sfancta het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
Arme jongen, wat vreselijk....
Wat vreselijk :'(
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_205970100
Hij heeft bekend, geef die familie nu maar een uurtje in een kamer met hem alleen. Stukken goedkoper, elke euro besteed aan dat stuk vuil is weggegooid.
pi_205970125


twitter


@Coco
pi_205970127
Moeder omgebrachte Gino (9) gilt het uit in de rechtszaal: 'Vieze rat'
https://www.hartvannederl(...)-zitting-onderbroken

pi_205970173
Belleman heeft natuurlijk alleen weer oog voor de zielige verzachtende omstandigheden. :r
pi_205970176
twitter


Stukje schuimzwam. @De_Kraam
  woensdag 14 september 2022 @ 10:55:05 #218
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205970187
twitter
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 14 september 2022 @ 10:56:05 #219
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_205970214
Die zien we voorlopig niet meer terug. Als alles bewezen wordt verklaard en het PBC-rapport ook met psychische stoornissen (tikkeltje anti-sociaal zal 'ie toch wel zijn) komt dan zal het wel een jaartje of 15-20 met TBS worden.

Wat is er in die hersenpan omgegaan joh?
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_205970239
quote:
Omdat er verklaringen zijn dat Donny ook geprobeerd zou hebben een hond (bijna) te verdrinken, wil het OM weten of dit misschien ook met #Gino is gebeurd. Dit moet duidelijk zijn voordat het PBC zich over de psyche van Donny M. buigt.
pi_205970245
Fijn dat Donny direct alles bekend, en dat het daardoor snel tot een veroordeling kan komen.
pi_205970263
quote:
4s.gif Op woensdag 14 september 2022 10:53 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Belleman heeft natuurlijk alleen weer oog voor de zielige verzachtende omstandigheden. :r
Ik vind dat ze weer smerig in de details kruipt. Persoonlijk vind ik dat dat van weinig respect betuigd naar het jonge slachtoffer toe.
pi_205970275
Oh nee, nu krijgen we de Donny als slachtoffer aangepraat. :r
  woensdag 14 september 2022 @ 10:59:57 #224
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_205970276
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 10:57 schreef Sfancta het volgende:

[..]

Hoezo eigenlijk?
Hij is vermoord, hij MOEST dood, maakt het nog wat uit of dat door wurging, verdrinking, of een combinatie is geweest?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_205970277
Vreselijk ziek figuur, snap die moeder wel
pi_205970289
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 10:59 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik vind dat ze weer smerig in de details kruipt. Persoonlijk vind ik dat dat van weinig respect betuigd naar het jonge slachtoffer toe.
Ik moet haar niet. Snap ook niet waarom bijna iedereen met haar wegloopt.
pi_205970301
Ziek dat die Donny nog buiten rond kon lopen. Had allang achter het tralies moeten zitten of TBS gezien zijn verleden
  woensdag 14 september 2022 @ 11:02:54 #228
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_205970326
Opsluiten en sleutel weggooien.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_205970347
Volgens het OM heeft hij Gino gedood door hem te smoren met een kussen, danwel te wurgen of te verdrinken.

Ze kunnen toch wel zien of iemand verdronken is?
  Spellchecker woensdag 14 september 2022 @ 11:05:22 #231
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205970353
quote:
9s.gif Op woensdag 14 september 2022 10:50 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Moeder omgebrachte Gino (9) gilt het uit in de rechtszaal: 'Vieze rat'
https://www.hartvannederl(...)-zitting-onderbroken

[ afbeelding ]
Die arme vrouw :'(
pi_205970356
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Volgens het OM heeft hij Gino gedood door hem te smoren met een kussen, danwel te wurgen of te verdrinken.

Ze kunnen toch wel zien of iemand verdronken is?
Rapport van patholoog is nog niet klaar dus ze weten het nog niet zeker
  Spellchecker woensdag 14 september 2022 @ 11:05:57 #233
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205970364
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:05 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Rapport van patholoog is nog niet klaar dus ze weten het nog niet zeker
Nog niet? :o

Jeetje ...
  woensdag 14 september 2022 @ 11:06:16 #234
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_205970369
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Volgens het OM heeft hij Gino gedood door hem te smoren met een kussen, danwel te wurgen of te verdrinken.

Ze kunnen toch wel zien of iemand verdronken is?
Ik lees in de liveblog dat het rapport van de autopsie nog niet klaar is.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_205970372
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Volgens het OM heeft hij Gino gedood door hem te smoren met een kussen, danwel te wurgen of te verdrinken.

Ze kunnen toch wel zien of iemand verdronken is?
dat willen ze dus uitzoeken door pathologisch onderzoek. hij heeft ook wat verschillende verklaringen
  woensdag 14 september 2022 @ 11:06:37 #236
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_205970379
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:05 schreef maily het volgende:

[..]
Nog niet? :o

Jeetje ...
Eens.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_205970385
Word misselijk van de gedachte hoe bang die arme kleine jongen is geweest.
pi_205970387
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:05 schreef maily het volgende:

[..]
Nog niet? :o

Jeetje ...
Ik denk dat ze verklaringen van Donny willen matchen met bevindingen van patholoog. Als die gozer zijn verklaring steeds verandert...
pi_205970399
Jammer dat we in Nederland geen doodstraf hebben.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Spellchecker woensdag 14 september 2022 @ 11:08:48 #240
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205970410
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:07 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Ik denk dat ze verklaringen van Donny willen matchen met bevindingen van patholoog. Als die gozer zijn verklaring steeds verandert...
Maar gaan ze niet het lichaam onderzoeken op ALLE mogelijke nanieren van overlijden.
Gingen ...
pi_205970439
quote:
Het OM stelt vraagtekens bij de verklaringen van Donny M. Heeft hij eerlijk bekend, of gewoon maar iets verteld om andere zaken te verhullen? Justitie houdt rekening met dat laatste..
pi_205970450
gehaaide gast
pi_205970459
naar de haaien ermee!
pi_205970464
Tante Saskia is mad.
twitter
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_205970468
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:07 schreef Sfancta het volgende:
Word misselijk van de gedachte hoe bang die arme kleine jongen is geweest.
Vreselijk inderdaad.
pi_205970491
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:12 schreef superniger het volgende:
Tante Saskia is mad.
[ twitter ]
Nou nou, een block van Bellemans. Waar je maar druk mee bent, altijd weer. :')
pi_205970502
Tuurlijk snap ik het OM en de staat wat betreft voortgang, onderzoek, rechtspraak etc, maar met dit soort zaken zou ik een executie op het dorpsplein gerechtvaardigd vinden. :r

Wat gaat er in je hoofd om?!
Ik krijg nog geld van je.
pi_205970521
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:14 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
Nou nou, een block van Bellemans. Waar je maar druk mee bent, altijd weer. :')
Saskia vind zichzelf iets te interessant de laatste tijd.
Ik krijg nog geld van je.
pi_205970531
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:05 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Rapport van patholoog is nog niet klaar dus ze weten het nog niet zeker
Ze hadden dr Bones de Nederlandse forensisch patholoog moeten inhuren. Dan was het zo gepiept
pi_205970534
'Advocate Sjanneke de Crom reageert: "De klok klikt door. We willen niet hebben dat Donny psychisch weer achteruitgaat, waardoor het onderzoek bij het PBC veel moeilijker te onderzoeken zal zijn"'

wat? dat hij niet meer controleerbaar na kan denken en alles nog op een rijtje heeft. of wat?
laat hem maar lekker achteruit gaan en zichzelf opknopen
  woensdag 14 september 2022 @ 11:18:51 #251
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_205970539
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:15 schreef Rnie het volgende:
Tuurlijk snap ik het OM en de staat wat betreft voortgang, onderzoek, rechtspraak etc, maar met dit soort zaken zou ik een executie op het dorpsplein gerechtvaardigd vinden. :r

Wat gaat er in je hoofd om?!
Come on, we zijn een beschaafd land.
Die gast komt echt heel lang niet meer vrij nu. En heel goed dat er ook onderzoeken gaan plaatsvinden naar de deskundigen die hem eerder hebben begeleid en hoe het heeft kunnen gebeuren dat hij toch weer z’n gang ging.

Daar leren we van, en niet van openbare terechtstellingen ter vermaak van het volk.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_205970557
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:18 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Daar leren we van, en niet van openbare terechtstellingen ter vermaak van het volk.
ik denk eerlijk gezegd dat we hier nooit van zullen gaan leren....
pi_205970565
Die smeerlap is niet meer te helpen, komt nooit meer goed. N.O.O.I.T.!
En toch gaan willen ze hem zsm weer proberen te fixen, want de arme knul is zo enorm kwetsbaar en we moeten niet willen dat hij zich slechter gaat voelen.

Echt.om.te.kotsen. :r
  woensdag 14 september 2022 @ 11:21:58 #254
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_205970584
quote:
4s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:20 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Die smeerlap is niet meer te helpen, komt nooit meer goed. N.O.O.I.T.!
En toch gaan willen ze hem zsm weer proberen te fixen, want de arme knul is zo enorm kwetsbaar en we moeten niet willen dat hij zich slechter gaat voelen.

Echt.om.te.kotsen. :r
Als je goed leest, zie je dat zijn advocaat dat beweert en dat ze het dus niet met haar eens zijn.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_205970586
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:18 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Come on, we zijn een beschaafd land.
Die gast komt echt heel lang niet meer vrij nu. En heel goed dat er ook onderzoeken gaan plaatsvinden naar de deskundigen die hem eerder hebben begeleid en hoe het heeft kunnen gebeuren dat hij toch weer z’n gang ging.

Daar leren we van, en niet van openbare terechtstellingen ter vermaak van het volk.
Iets met onderbuik ;)
Ik krijg nog geld van je.
pi_205970619

Je denkt satire, maar zo gaat het hier.. :r
pi_205970708
quote:
4s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:20 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Die smeerlap is niet meer te helpen, komt nooit meer goed. N.O.O.I.T.!
En toch gaan willen ze hem zsm weer proberen te fixen, want de arme knul is zo enorm kwetsbaar en we moeten niet willen dat hij zich slechter gaat voelen.

Echt.om.te.kotsen. :r
Is daar al een uitspraak over?
Ik vind het wel interessant om te lezen waarom en hoe zo iemand vals is geworden. Donny heeft een nare jeugd gehad, maar empathie kan ik na zo een misdrijf niet meer voelen voor zo een persoon. Hij is te gevaarlijk voor de maatschappij (voor altijd). Geef hem in de gevangenis evt. psychische hulp, maar thats it.
pi_205970731
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:18 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Come on, we zijn een beschaafd land.
Die gast komt echt heel lang niet meer vrij nu. En heel goed dat er ook onderzoeken gaan plaatsvinden naar de deskundigen die hem eerder hebben begeleid en hoe het heeft kunnen gebeuren dat hij toch weer z’n gang ging.

Daar leren we van, en niet van openbare terechtstellingen ter vermaak van het volk.
Dat zou je verwachten. Jammer genoeg gebeuren dit soort dingen dan veel te vaak. Dat beschaafd omgaan met een dader waarvan het is vastgesteld dat die het gedaan heeft kan hier dan ook stoppen. Doodstraf in plaats van een hoop geld ertegenaan gooien waarna die kerel over x aantal jaren weer op straat loopt. Dat kind krijgt geen tweede kans. Hetzelfde zou bij deze kerel het geval moeten zijn. Tevens is het niet de eerste keer dat hij de smeerlap uithangt. Doodstraf past hier uitstekend.
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
pi_205970732
ik vraag me dan af wat psychische hulp hem dan nog heeft te bieden. hij heeft geen greintje gevoel wat bepaalde zaken betreft, en dat zijn nogal belangrijke zaken. hoe breng je hem zoiets bij?
pi_205970746
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:29 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
Is daar al een uitspraak over?
Ik vind het wel interessant om te lezen waarom en hoe zo iemand vals is geworden. Donny heeft een nare jeugd gehad, maar empathie kan ik na zo een misdrijf niet meer voelen voor zo een persoon. Hij is te gevaarlijk voor de maatschappij (voor altijd). Geef hem in de gevangenis evt. psychische hulp, maar thats it.
Nee, ik roep gewoon wat ik vind zonder even te moeten denken of ik politiek correct bezig ben. :{w
  woensdag 14 september 2022 @ 11:36:41 #262
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_205970796
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:31 schreef Bloemkool het volgende:

[..]
Dat zou je verwachten. Jammer genoeg gebeuren dit soort dingen dan veel te vaak. Dat beschaafd omgaan met een dader waarvan het is vastgesteld dat die het gedaan heeft kan hier dan ook stoppen. Doodstraf in plaats van een hoop geld ertegenaan gooien waarna die kerel over x aantal jaren weer op straat loopt. Dat kind krijgt geen tweede kans. Hetzelfde zou bij deze kerel het geval moeten zijn. Tevens is het niet de eerste keer dat hij de smeerlap uithangt. Doodstraf past hier uitstekend.
Dankjewel voor het geven van je mening.

Ben toch blij dat het hier niet zo werkt als jij in gedachten hebt.
Wie dit leest is een lezer van dit
  roze woensdag 14 september 2022 @ 11:38:27 #263
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_205970829
Donny gaat het vast leuk krijgen in de gevangenis, hoewel ze hem vast wel gaan beschermen. :r :r
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 14 september 2022 @ 11:38:28 #264
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_205970830
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:29 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
Is daar al een uitspraak over?
Ik vind het wel interessant om te lezen waarom en hoe zo iemand vals is geworden. Donny heeft een nare jeugd gehad, maar empathie kan ik na zo een misdrijf niet meer voelen voor zo een persoon. Hij is te gevaarlijk voor de maatschappij (voor altijd). Geef hem in de gevangenis evt. psychische hulp, maar thats it.
Ik vind het ook een lastige.
Donny is verslaafd ter wereld gekomen en heeft direct na zijn geboorte moeten afkicken. Wie weet wat er kapot is gegaan in dat bolletje. Of er heeft al nooit een geweten in gezeten. Dat zou ook kunnen.
Je kan iemand met een dwarslaesie ook niet verwijten dat hij niet kan lopen. Maar goed daar heeft een ander geen last van.

Ik denk dat levenslang in een inrichting de enige oplossing is als iemand niet leerbaar is.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_205970859
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:29 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
Is daar al een uitspraak over?
Ik vind het wel interessant om te lezen waarom en hoe zo iemand vals is geworden. Donny heeft een nare jeugd gehad, maar empathie kan ik na zo een misdrijf niet meer voelen voor zo een persoon. Hij is te gevaarlijk voor de maatschappij (voor altijd). Geef hem in de gevangenis evt. psychische hulp, maar thats it.
Als dit je eigen zoon betreft, dan geef je niet zulke antwoorden. Dat zakelijk en correct benaderen voelt gewoon verkeerd soms. Vooral in dit soort zaken. Tuurlijk snappen wij allemaal dat iedereen gelijke berechting verdiend, maar soms wil je de koe bij de horens vatten en het volk het laten oplossen. Is menselijk.
Ik krijg nog geld van je.
  roze woensdag 14 september 2022 @ 11:40:20 #266
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_205970865
twitter
Your beauty never ever scared me.
pi_205970867
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:40 schreef Ama het volgende:
[ twitter ]
PetraGodin.
pi_205970916
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:40 schreef Rnie het volgende:

[..]
Als dit je eigen zoon betreft, dan geef je niet zulke antwoorden. Dat zakelijk en correct benaderen voelt gewoon verkeerd soms. Vooral in dit soort zaken. Tuurlijk snappen wij allemaal dat iedereen gelijke berechting verdiend, maar soms wil je de koe bij de horens vatten en het volk het laten oplossen. Is menselijk.
Daarom kan ik nuchterder reageren idd, maar bij een vrijlating had ik hem als ouder ook opgewacht hoor, daar weet ik dan wel raad mee.
pi_205970953
quote:
Offtopic, als je alleen maar luistert, is het net alsof je Jos B hoort, met "dat klopt".
  woensdag 14 september 2022 @ 11:46:46 #271
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_205970968
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:40 schreef Rnie het volgende:

[..]
Als dit je eigen zoon betreft, dan geef je niet zulke antwoorden. Dat zakelijk en correct benaderen voelt gewoon verkeerd soms. Vooral in dit soort zaken. Tuurlijk snappen wij allemaal dat iedereen gelijke berechting verdiend, maar soms wil je de koe bij de horens vatten en het volk het laten oplossen. Is menselijk.
Ik heb daar geen last van. Als ik kijk naar landen waar ze dat wel doe denk ik: brrrrrr, zo’n samenleving wil ik echt niet in leven.

En natuurlijk vind ik het afschuwelijk wat hij heeft gedaan en ik vind het echt heel erg voor Gino, die arme jongen heeft wrs gevochten voor z’n leven. Maar om dit als kans te grijpen eens lekker los te gaan en de onderbuik te laten spreken? Nee.
Geen straf zal te hoog zijn voor Donny M, maar de doodstraf steeds terughalen vind ik een zinloze discussie.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_205970987
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:45 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Offtopic, als je alleen maar luistert, is het net alsof je Jos B hoort, met "dat klopt".
Limburgers ;)

Mij valt vooral de totale ongevoeligheid op. Hij meent er geen zak van.
pi_205971001
quote:
18s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:47 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
Limburgers ;)

Mij valt vooral de totale ongevoeligheid op. Hij meent er geen zak van.
Ben ik ook, maar zo praat ik niet. Of dat is iets "parkstads".
  woensdag 14 september 2022 @ 11:48:29 #274
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_205971005
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:45 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Offtopic, als je alleen maar luistert, is het net alsof je Jos B hoort, met "dat klopt".
Ja is ook een zuid Limburger hè. :')
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 14 september 2022 @ 11:48:37 #275
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_205971012
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:45 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Offtopic, als je alleen maar luistert, is het net alsof je Jos B hoort, met "dat klopt".
Alleen zal je Jos B. nooit "dat klopt" in een rechtbank horen zeggen.
pi_205971105
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:47 schreef AToontje87 het volgende:

[..]
Zie dat de tokkies ook weer hun weg gevonden hebben naar dit topic.

Wat een niveau weer. :')
Fijn om kennis te maken met je. Geen inhoud dat is wel duidelijk
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
  woensdag 14 september 2022 @ 11:57:00 #277
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_205971137
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:54 schreef Bloemkool het volgende:

[..]
Fijn om kennis te maken met je. Geen inhoud dat is wel duidelijk
Ik vind dat je de discussie over doodstraf enzo maar ergens anders moet voeren.
Open er een eigen topic over. De situatie is hier in NL nu eenmaal anders.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_205971157
emdr zou hem mss wel goed doen ^O^
pi_205971169
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:54 schreef Bloemkool het volgende:

[..]
Fijn om kennis te maken met je. Geen inhoud dat is wel duidelijk
Nou ja, ik vind ‘wat eruugg’ ‘hij moet doowwwdd’ reacties ook niet echt veel inhoud hebben eerlijk gezegd.
  woensdag 14 september 2022 @ 11:59:23 #280
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_205971172
Offtopic:
De doodstraf in Nederland wil je echt niet. Er worden nog teveel fouten gemaakt.
pi_205971182
bij antw als ja dat klopt maak je geen fout hoor :)
pi_205971184
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:57 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ik vind dat je de discussie over doodstraf enzo maar ergens anders moet voeren.
Open er een eigen topic over. De situatie is hier in NL nu eenmaal anders.
Dat is mijn mening m.b.t de strafmaat. Daar hoeft geen discussie over gevoerd te worden. Als jij dat graag wil open daar een eigen topic over. Je mag het gerust niet met me eens zijn, dat is geen probleem. Maar iemand wegsturen omdat je het niet eens bent met die persoon is toch niet de samenleving waar we in leven?
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
pi_205971199
hij wilde graag mensen voor tokkies uitmaken. :W
pi_205971266
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:31 schreef suzi1 het volgende:
ik vraag me dan af wat psychische hulp hem dan nog heeft te bieden. hij heeft geen greintje gevoel wat bepaalde zaken betreft, en dat zijn nogal belangrijke zaken. hoe breng je hem zoiets bij?
Niet. Zoals eerder gezegd is hij ook weinig leerbaar dus het beste is een levenslange TBS.
  woensdag 14 september 2022 @ 12:10:38 #285
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_205971360
maar dan is hij er psychisch toch stukken slechter aan toe volgens zijn advocaat. jammer hoor
  Spellchecker woensdag 14 september 2022 @ 12:14:56 #287
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205971373
quote:
14s.gif Op woensdag 14 september 2022 12:10 schreef NoXia het volgende:
[ twitter ]

[ twitter ]

5 december weer verder :W
5 december ... wat een rotdag voor zoiets (nja daar zijn nooit goede dagen voor) ....
pi_205971442
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2022 12:14 schreef maily het volgende:

[..]
5 december ... wat een rotdag voor zoiets (nja daar zijn nooit goede dagen voor) ....
Niet dat ik geloof dat de familie ook maar zin heeft in Sinterklaas, maar Sinterklaas vieren is zoooooo 2019. :{w
Santa Claus heeft zijn plek inmiddels ingenomen ~:)
  woensdag 14 september 2022 @ 12:22:38 #289
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_205971468
twitter


@Zipportal errug mooi.
pi_205971492
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:59 schreef Bloemkool het volgende:
Maar iemand wegsturen omdat je het niet eens bent met die persoon is toch niet de samenleving waar we in leven?
In de samenleving waarin we leven passen we ook niet de doodstraf toe.
pi_205971510
ja dan zullen we het er ook maar niet over hebben waarom gino het met de dood moest bekopen..
  woensdag 14 september 2022 @ 12:44:20 #292
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_205971770
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 12:26 schreef suzi1 het volgende:
ja dan zullen we het er ook maar niet over hebben waarom gino het met de dood moest bekopen..
Wat heeft dat met de doodstraf bespreken te maken?
En neem aan dat het wel duidelijk zal worden als het proces vordert.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_205971802
Hij heeft Gino ook drugs toegediend...

Och och :{
pi_205971835
Famile, naasten van Gino.

  woensdag 14 september 2022 @ 12:52:48 #295
495427 LiptonLemon
Houdt van ijsthee drinken
pi_205971894
quote:
18s.gif Op woensdag 14 september 2022 11:47 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
Limburgers ;)

Mij valt vooral de totale ongevoeligheid op. Hij meent er geen zak van.
Hij is ook autistisch, en autisten praten vaak wat monotoon. Volgen mij waren er bij Jos B ook verdenkingen van autisme. Verder niets tegen autisten hoor (voordat mensen dat gaan denken) ;) .
pi_205971904
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 12:22 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]

@:zipportal errug mooi.
twitter



(lol)
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_205971906
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2022 12:44 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Wat heeft dat met de doodstraf bespreken te maken?
En neem aan dat het wel duidelijk zal worden als het proces vordert.
ik vind het gewoon monsterlijk, smerig, ranzig en wat al niet meer wat hij met gino heeft gedaan.
en daarom gun ik die donny geen licht meer in zijn ogen.
hij heeft het jongetje gemarteld en nog veel meer. daarna op gruwelijke wijze vermoord
en dan zouden wij niet mogen zeggen dat wij hem dood willen hebben?
dat is wat ik bedoel te zeggen.
pi_205971912
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 12:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hij heeft Gino ook drugs toegediend...

Och och :{
En ook "een soort viagra" blijkbaar. Walgelijk.
pi_205972088
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 12:53 schreef suzi1 het volgende:

[..]
ik vind het gewoon monsterlijk, smerig, ranzig en wat al niet meer wat hij met gino heeft gedaan.
en daarom gun ik die donny geen licht meer in zijn ogen.
hij heeft het jongetje gemarteld en nog veel meer. daarna op gruwelijke wijze vermoord
en dan zouden wij niet mogen zeggen dat wij hem dood willen hebben?
dat is wat ik bedoel te zeggen.
Tijd dat Justitie ook voor de rechter verschijnt.

quote:
Op zijn 15de werd hij al eens veroordeeld voor poging doodslag. Hij had vanaf een viaduct een stoeptegel naar beneden gegooid.

In 2017 werd hij veroordeeld voor het mishandelen van 2 jongens van 7 en 10 jaar, van wie hij er een ook seksueel misbruikte.
pi_205972766
https://www.telegraaf.nl/(...)-op-leed-van-anderen

Gino (9) vocht voor zijn leven tegen Donny M., werd misbruikt en gedood: ’Kickt op leed van anderen’

De laatste uren van het leven van de 9-jarige Gino van Straeten moeten een hel zijn geweest. Dat bleek woensdag tijdens de eerste zitting in de strafzaak tegen de man die heeft bekend het kind te hebben gedood. Donny M. (22) kickt op het leed van anderen, en dat is Gino op 1 juni van dit jaar fataal geworden.

Donny M. heeft toegegeven dat hij Gino op 1 juni heeft ontvoerd vanaf een voetbalveldje waar het kind speelde. Hij nam hem mee naar zijn woning in Geleen, voerde hem xtc en kamagra – een soort Viagra – en misbruikte hem. Daarna heeft hij Gino gesmoord met een kussen en mogelijk ook nog gewurgd.

Er zijn tekenen die erop wijzen dat Donny M. het kind ook met het hoofd onder water heeft geduwd. De doodsoorzaak staat daarom nog niet honderd procent vast. Dat kan verstikking zijn, verwurging, maar ook verdrinking.

Wat het ook is geweest, dát hij Gino heeft omgebracht geeft Donny M. toe. ,,Dat klopt”, antwoordde hij op alle vragen daarover van de voorzitter van de rechtbank.

Het werd de moeder van Gino te machtig. Zij schreeuwde Donny M. toe, wees op de beeltenis van haar zoontje op haar t-shirt en schold hem uit voor ,,monster”. Toen ze in elkaar zakte en niet tot bedaren kon worden gebracht, besloot de rechtbank om de zaak kort te schorsen om iedereen tot bedaren te brengen. De moeder werd de zittingszaal uitgeleid, ondersteund door parketpolitie, en besloot naar huis te gaan.

Volgens het Openbaar Ministerie heeft Donny M. nog niet het achterste van zijn tong laten zien. Zo heeft hij pas vorige week woensdag toegegeven dat hij Gino seksueel heeft misbruikt. De officier van justitie zei dat hij wisselend verklaard, en zijn bekentenissen lijkt af te stemmen op de onderzoeksbevindingen in het dossier. Hij wordt vervolgd voor moord, ontvoering en seksueel misbruik van de jongen. En daarnaast voor het bezitten en maken van kinderporno. Er is een filmpje bij hem aangetroffen van een slapend kind met wie hij ontucht pleegt. Dat kind is opgespoord en heeft aangifte gedaan. Donny M.: ,,Wat er is gebeurd en wat ik heb gedaan is afschuwelijk”.

Gino moet hebben gevochten voor zijn leven, blijkt uit de onderzoeken. Zo zou Donny M. hebben verklaard dat hij een handdoek om zijn arm draaide omdat de jongen hem beet. En ook werd verteld dat een eerste poging om Gino met een kussen in de badkamer te verstikken mislukte. Gino schreeuwde, waarna Donny M. muziek aanzette op zijn JBL-speaker, en hem nogmaals het kussen op het gezicht drukte. Totdat Gino niet meer bewoog en niet meer schreeuwde.

Donny M. zocht om half 10 ’s avonds op internet informatie over ‘verstikken met een kussen”. Gino was toen al twee uur in zijn woning en uit druksporen in zijn hals en bloeduitstortingen op zijn flank wordt duidelijk dat zich nog veel meer heeft afgespeeld, waarover Donny M. tot op heden niets heeft verteld.

Het OM denkt dat Donny M. ook heeft geprobeerd om Gino te wurgen, en hem met zijn hoofd onder water heeft geduwd. Dat heeft hij eerder ook al eens gedaan met een hond, ,,omdat hij kickte op het leed” van anderen en van dieren, aldus het OM.

Volgens Donny M. wordt de waterige maaginhoud van het kind veroorzaakt door het drinken van enkele glazen water om de xtc en kamagra mee weg te spoelen. Ook zou Gino hebben gedoucht, en spoelde Donny M. zijn lichaam schoon.

Na het overlijden van Gino pakte Donny M. het lichaam in vuilniszakken en verstopte hij het onder een afdakje achter een uitgebrand huis vlakbij zijn eigen woning. Daar werd Gino drie dagen later op zijn aanwijzingen gevonden.

Omdat het OM denkt dat Donny M. nog lang niet alles heeft opgebiecht, vroeg de officier om uitstel van het onderzoek naar zijn geestvermogens. Het OM vreest dat het onderzoek anders plaatsheeft op basis van onjuiste feiten en een valse start krijgt. ,,We zien zorgwekkende aanknopingspunten in het dossier voor een andere gang van zaken dan hij nu toegeeft. Een gang van zaken die op een andere persoonlijkheid duidt.”

Advocate Sjanneke de Crom en ook de rechtbank vonden dat geen goed plan. Volgens De Crom is Donny M. ,,een kwetsbare verdachte”, en maakt ze zich zorgen over zijn psychische gesteldheid. Zijn herinneringen zijn nu nog vers, aldus De Crom, en M. wil graag openheid van zaken geven. Ze vreest dat hij mogelijk ,,dichtklapt” als het onderzoek naar zijn geestvermogens wordt uitgesteld.

De rechtbank bleek het met haar eens en besloot dat Donny M. op 17 oktober naar het Pieter Baan Centrum gaat voor onderzoek. Op 5 december is er weer een pro formazitting. Het is nog niet bekend wanneer de inhoudelijke behandeling zal zijn.

ps; een ander mag een nieuw deel openen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')