Is altijd zo, welkom in de echte wereldquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:10 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Het enige wat me eigenlijk verbaasd is dat als men iets wil (EK met toeschouwers) men wel naar een juridische basis toewerkt of zoekt, ipv dat de juridische basis leidend is.
Zou ook zo moeten zijn hoor. Maar is niet zoquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:12 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Noem me naïef, maar pre corona had ik het idee dat het anders lag.
Terwijl dat laatste juridisch pure onzin is.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:10 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Het enige wat me eigenlijk verbaasd is dat als men iets wil (EK met toeschouwers) men wel naar een juridische basis toewerkt of zoekt, ipv dat de juridische basis leidend is.
Zo ook met de avondklok waar ik een middag een wet is gemaakt na de uitspraak van de rechter.
Maar zaken als "de kerken kunnen niet dicht vanwege de wet" houden we dan in stand.
Het is op zich niet erg om een bepaalde situatie wettelijk mogelijk of juist onmogelijk te maken, dat is de kern van politiek. Alleen normaal doe je dat transparant…quote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou ook zo moeten zijn hoor. Maar is niet zo
Gelukkig heb ik genoeg antistoffenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:53 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Omnicron is 50% minder virulent (ziekmakend) dan Delta en in de gevaccineerde groep is het nog lager. Dus waar maken we ons de hele tijd druk om? Gewoon lekker de risicogroep boosteren wanneer dat nodig is (eind van de zomer) en iedereen die wilt. Er zijn nog best veel angstige mensen. Maar voor de rest de samenleving gewoon met rust laten. Maatregelen geven ook andere schade en dat is inmiddels wel duidelijk mag ik hopen, voor de rest wordt de groep die zegt stik maar met je maatregelen ook steeds groter. Vroeger ingrijpen is ook nog nergens gelukt in de wereld dus dat gaat ook niet helpen. Gewoon accepteren dat het virus pas weer weggaat als bijna iedereen weer besmet is geweest en genoeg antistoffen heeft aangemaakt en daarna komt het weer terug als bijna iedereen zijn antigeniteit heeft verloren. Net zoals bij de andere corona virussen en griep.
HOLY SHIT !!!!quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:49 schreef trein2000 het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ic&utm_term=20220610
Kijk nou joh. Dat fieldlab bleek vooral een middel om het volk wat brood en spelen te geven, onderzoek werd er amper gedaan. Wat een verrassing. Dat hadden we hier totaal niet in de gaten.
@:molo
We winden de avondklok alvast op hierquote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:47 schreef _serial_ het volgende:
Ze zijn weer lekker bezig met angst aanjagen in de media.
Coronavirus verspreidt zich weer sneller: reproductiegetal stijgt naar 1,21
Zucht.
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 21:47 schreef _serial_ het volgende:
Ze zijn weer lekker bezig met angst aanjagen in de media.
Coronavirus verspreidt zich weer sneller: reproductiegetal stijgt naar 1,21
Zucht.
Onverwacht.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:49 schreef trein2000 het volgende:
Kijk nou joh. Dat fieldlab bleek vooral een middel om het volk wat brood en spelen te geven, onderzoek werd er amper gedaan. Wat een verrassing. Dat hadden we hier totaal niet in de gaten.
volkomen zoals het hier destijds beschreven en ingeschat is.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:49 schreef trein2000 het volgende:
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:43 schreef _serial_ het volgende:
[..]
volkomen zoals het hier destijds beschreven en ingeschat is.
quote:Op maandag 14 juni 2021 00:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik hoorde op het journaal dat het EK een “fieldlab” is.
Dan ben ik heel benieuwd wat daar onderzocht wordt. Volgens mij is het gewoon een verkapte versoepeling.
Bepaalde mensen hadden dat een jaar geleden al gecalled ja...quote:Op maandag 14 juni 2021 06:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Volgens mij is het meer een soort discretionaire bevoegdheid om bepaalde evenementen wel, en andere niet toe te staan.
Wel gewoon in sluimermodus btw.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 00:01 schreef Tijn het volgende:
Leuk dat iedereen weer van de partij is trouwens
Alleen samen krijgen we corona onder controlequote:Op zaterdag 11 juni 2022 00:01 schreef Tijn het volgende:
In deze tijd gaat me echt niets meer verbazen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:22 schreef Jed1Gam het volgende:
Die paar stapjes straks in het najaar zijn zo weer gemaakt: mondkappen, qrcodes, testcarousel, alcoholverbod na 8, sportscholen sluiten, horeca sluiten, sportclubs dicht, de dagelijkse ab-show..vul in
En direct weer hun gelijk eisen, de media de schuld geven of daar juist weer tegenin gaan. Warm badquote:Op zaterdag 11 juni 2022 00:01 schreef Tijn het volgende:
Werkelijk iedereen roept weer hetzelfde dat ze al meer dan 2 jaar roepen. Heerlijkquote:Op zaterdag 11 juni 2022 10:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En direct weer hun gelijk eisen, de media de schuld geven of daar juist weer tegenin gaan. Warm bad.
Helemaal prima. Zolang we maar Schiphol continu open houden, slik ik zelfs dat klote mondkapje als zoete koek.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:11 schreef leolinedance het volgende:
Wanneer lockdown? Denk september/oktober, zo net na de vakantieperiode.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |