Opdat u het hele jaar bang blijft.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:18 schreef Za het volgende:
[..]
Het verleden heeft ons geleerd dat de covid golven in Nederland hun hoogtepunt kenden december-maart.
Waarom zou men opeens een zomergolf moeten vrezen?
Ik ben sowieso niet bang voor Covid. Wel voor bestuurders die schijt hebben aan grondwettelijke vrijheden.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:28 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Opdat u het hele jaar bang blijft.
Same here. Covid heeft laten zien hoe kwetsbaar ook hier de vrije samenleving is. Met als dieptepunt die belachelijke avondklok.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet bang voor Covid. Wel voor bestuurders die schijt hebben aan grondwettelijke vrijheden.
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:20 schreef Zipportal het volgende:
Laatste update: 10-06-2022 - 15:16
Totaal aantal besmettingen: 2235
Gemeentes met +5 besmettingen:
211 Amsterdam
74 Rotterdam
73 Utrecht
71 's-Gravenhage
40 Groningen
36 Amersfoort
32 Apeldoorn
31 Amstelveen
30 Zaanstad
27 Haarlemmermeer
27 Almere
25 Dordrecht
24 Eindhoven
24 Enschede
24 Alphen aan den Rijn
23 Emmen
22 Velsen
22 Leiden
22 Breda
22 Nijmegen
22 Haarlem
21 Westland
20 Arnhem
19 Zoetermeer
19 LeeuwardenPushbericht Telegraaf: ''Besmettingen lopen op, druk op de ziekenhuizen neemt iets toe''SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
49 gemeentes met 0 besmettingen
39 gemeentes met 1 besmettingen
133 gemeentes met 2-4 besmettingen
23 gemeentes met 5 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.useless.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.useless.nl/total.php
Kijkend naar de harde cijfers.
2200 besmettingen,
340 mensjes op de verpleegafdelingen
21 op de IC.
Telegraaf, doe aub eens normaal. Stelletje idioten.
Als we opnieuw een lockdown in gesmeten worden vanwege een handjevol "kwetsbaren" (lees: voornamelijk hoogbejaarden) gaan we nooit meer van lockdowns en andere onzinnige maatregelen af komen; met het verstrijken van de jaren en het vorderen van je leeftijd wordt uiteindelijk iedereen kwetsbaar.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 09:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
is gewoon niet meer te betalen plus alle andere ellende die dat veroorzaakt heeft dus dat lijkt me niet, een prikje voor 65+ en andere kwetsbaren en that's it
ze smullen alweer om alle angst berichten te kunnen hergebruikenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:34 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Pushbericht Telegraaf: ''Besmettingen lopen op, druk op de ziekenhuizen neemt iets toe''
2200 besmettingen,
21 op de IC.
Neuh, gaat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 16:11 schreef leolinedance het volgende:
Wanneer lockdown? Denk september/oktober, zo net na de vakantieperiode.
Het Coronavirus moet nu al bezig zijn met het komende seizoen. Haal een bult stevige anti-vaxxers die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar anti-prikkunstenaars, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). Het Coronavirus is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat ze gewoon bovenin meedoen. Moet je wel anti-vaxxers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en ze kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:34 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Pushbericht Telegraaf: ''Besmettingen lopen op, druk op de ziekenhuizen neemt iets toe''
2200 besmettingen,
21 op de IC.
Klopt. Als ik van uk naar nl rijd moet ik met boot naar nl of België ipv tunnel omdat ik geen booster heb. Gekke is dat omgekeerd geen probleem is ook al rijd ik dan door Frankrijk maar omdat er geen grenscontroles op weg zijn is dat geen probleem richting Uk. Verbaas me echt dat die Fransen dat nog steeds in stand houden. Zal toch veel mensen misschien tegenhouden richting zomervakantie.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:22 schreef Jed1Gam het volgende:
Ik hoorde net op de radio, in Frankrijk moet je nog steeds een coronabewijs laten zien om het land in te komen (op papier). De VS 2 vaccinaties en een test. Spanje bewijsjes nodig als je vanuit buiten Europa komt. Azië is het al 2.5 jaar full-panicmode.
Die paar stapjes straks in het najaar zijn zo weer gemaakt: mondkappen, qrcodes, testcarousel, alcoholverbod na 8, sportscholen sluiten, horeca sluiten, sportclubs dicht, de dagelijkse ab-show..vul in
Teller staat op 3 inmiddels. Opa van 83 test positief maar heeft 0 klachtenquote:Op donderdag 9 juni 2022 09:27 schreef alpeko het volgende:
Weekendje weggeweest met de schoonfamilie... de teller staat inmiddels op 2. Mijn vriendin en haar tante. En dan missen we de bron nog aangezien beiden pas klachten kregen 2/3 dagen na het weekend.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)van-omikron-a4133116quote:RIVM: zomergolf door subvarianten van omikron
Het was geweldig leuk bij het Eurovisie Songfestival in Rotterdamquote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:49 schreef trein2000 het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ic&utm_term=20220610
Kijk nou joh. Dat fieldlab bleek vooral een middel om het volk wat brood en spelen te geven, onderzoek werd er amper gedaan. Wat een verrassing. Dat hadden we hier totaal niet in de gaten.
@:molo
Als er op tijd ingegrepen wordt dan hoeven we ook geen 4 maanden in lockdown, maar zijn we klaar met 4 weken. Het domste wat we kunnen doen is niks van het verleden leren en wederom op het allerlaatste moment pas ingrijpen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:51 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Als we opnieuw een lockdown in gesmeten worden vanwege een handjevol "kwetsbaren" (lees: voornamelijk hoogbejaarden) gaan we nooit meer van lockdowns en andere onzinnige maatregelen af komen; met het verstrijken van de jaren en het vorderen van je leeftijd wordt uiteindelijk iedereen kwetsbaar.
Frappant ook dat vooral allerlei huilstruiken en angsthazen als Ginny Mooy over kwetsbaren lopen te janken, terwijl ze zelf hoogstwaarschijnlijk niet eens tot die groep behoren.
Hier nog steeds 0quote:Op vrijdag 10 juni 2022 18:40 schreef alpeko het volgende:
[..]
Teller staat op 3 inmiddels. Opa van 83 test positief maar heeft 0 klachtenMijn vriendin en haar tante zitten nog goed in de lappenmand.
Het enige wat ze hoeven te doen is tijdig een boostercampagne opstarten voor risicogroepen.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als er op tijd ingegrepen wordt dan hoeven we ook geen 4 maanden in lockdown, maar zijn we klaar met 4 weken. Het domste wat we kunnen doen is niks van het verleden leren en wederom op het allerlaatste moment pas ingrijpen.
Hopelijk komt de omikronbooster op tijd dit najaar.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het enige wat ze hoeven te doen is tijdig een boostercampagne opstarten voor risicogroepen.
Dat ze dit waarschijnlijk ook gaan verkloten in Den Haag is een tweede.
We kunnen ook leren van het verleden en de modellen van het RIVM op de vuilnisbelt gooien.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 19:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als er op tijd ingegrepen wordt dan hoeven we ook geen 4 maanden in lockdown, maar zijn we klaar met 4 weken. Het domste wat we kunnen doen is niks van het verleden leren en wederom op het allerlaatste moment pas ingrijpen.
Dat is toeval, was écht goed bedoeld en iets met varen in de mistquote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:49 schreef trein2000 het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ic&utm_term=20220610
Kijk nou joh. Dat fieldlab bleek vooral een middel om het volk wat brood en spelen te geven, onderzoek werd er amper gedaan. Wat een verrassing. Dat hadden we hier totaal niet in de gaten.
@:molo
Het enige wat me eigenlijk verbaasd is dat als men iets wil (EK met toeschouwers) men wel naar een juridische basis toewerkt of zoekt, ipv dat de juridische basis leidend is.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 20:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is toeval, was écht goed bedoeld en iets met varen in de mist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |