Beetje jammer om op vrijdag te meldenquote:
Volgende week zou beter zijn geweest.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:43 schreef Aether het volgende:
[..]
Beetje jammer om op vrijdag te melden
Gelukkig!quote:Op maandag 9 januari 2023 12:28 schreef Scrummie het volgende:
Eerste twee afleveringen gezien afgelopen weekend. Erg leuk tot nu toe.
Bron: https://variety.com/2024/(...)-buscemi-1235972650/quote:Steve Buscemi has been cast as the new Nevermore Academy principal in ‘WEDNESDAY’ Season 2.
Christopher LLoyd was uncle Fester in de films. Overigens staan de films waar ze van bekend zijn bij de verkeerde persoonquote:
Oh ja nu je het zegt.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:06 schreef Danny het volgende:
[..]
Christopher LLoyd was uncle Fester in de films. Overigens staan de films waar ze van bekend zijn bij de verkeerde persoon
Leuk gedaan!quote:
Yes! Benieuwd of dit 'm gaat worden. In het eerste seizoen was er toch een andere uncle Fester?quote:
Christopher LLoyd gaat een nog onbekende rol spelen. Fred Armisen speelt Uncle Fester.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:57 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Leuk gedaan!
[..]
Yes! Benieuwd of dit 'm gaat worden. In het eerste seizoen was er toch een andere uncle Fester?
[ afbeelding ]
Bron: https://ew.com/lady-gaga-(...)m&utm_source=twitterquote:Lady Gaga has been cast in ‘WEDNESDAY’ Season 2.
Het is tenslotte woensdagquote:Op woensdag 4 december 2024 16:21 schreef GGMM het volgende:
Het eerste plaatje van seizoen 2 is uit:
[ afbeelding ]
Ik weet ook niet zo goed wat jullie hiermee moeten verder, maar alsjeblieft
Leuk plaatjon GGMMquote:Op woensdag 4 december 2024 16:21 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hier wel weer zin in. Mede dankzij dit plaatje.quote:Op woensdag 4 december 2024 16:21 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Holy fuck. Ik heb Back To The Future heel vaak gezien, ik heb The Addams Family heel vaak gezien. Ik zie nu pas dat dit dezelfde acteur is.quote:
Altijd op woensdag nieuwe trailersquote:
Ik ga eerst seizoen 1 rewatchen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:34 schreef GGMM het volgende:
Deel 1 van seizoen 2 is nu te zien
Maar ik wacht lekker tot 3 september totdat alles uit is zodat ik alles in één keer kan kijkenSlim van mij he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diegene het bekende zinnetje gezegd zou hebben of als Wednesday dat gedaan zou hebben.
OOk leuk om te weten, de scenes waarin Wednesday cello speelt zijn echt door haar gespeeld.
[ Bericht 13% gewijzigd door SiGNe op 06-08-2025 22:54:53 ]
Kwam erg over als stukje fanservice naar de filmsquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:02 schreef Vlinder het volgende:
Dat Kampgedeelte hadden ze over mogen slaan.
7/10 tot nu toe
Ik moest aan de Harry Potter film denkenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 00:14 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Kwam erg over als stukje fanservice naar de films
Naja, daar heeft het natuurlijk sowieso een hoog gehalte van, maar dat kan ook bijna niet anders met een school met magische mensenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 00:27 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Ik moest aan de Harry Potter film denken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deed me wel een beetje denken aan dit:
Bekijk deze YouTube-video
(Vooral dat wegduiken en daarna vuurwerk gedeelte).Er is leven na de lach.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En te weinig normies in de cast als ijkpunt voor de gekte.
[ Bericht 0% gewijzigd door Tegan op 10-08-2025 17:28:32 ]
quote:Op zondag 10 augustus 2025 16:42 schreef Tegan het volgende:
Inmiddels alle vier de afleveringen gezien. Vooral vier is flink stuk donkerder in toon t.o.v. de eerste drie. En eens dat aflevering drie het minst sterk is.Dat vond ik ook wel jammer ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En te weinig normies in de cast als ijkpunt voor de gekte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wens je in ieder geval heel veel plezier in Parijsquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:41 schreef Aberkullie het volgende:
Er staat hier in Parijs langs de Seine een enorme Mercredi pop up ervaring. Geen idee wat je er kunt doen verder maar Netflix pakt wel lekker uit.
Doe met deze info wat je wil
Heel attent ditquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wens je in ieder geval heel veel plezier in Parijs
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 7 september 2025 01:02 schreef SiGNe het volgende:
En toch jammer dat er de 8 afleveringen in 2 releasemomenten gedaan zijn.
Nu is er veel minder discussie hier, minder te speculeren, minder geweldige momenten delen.
Ik vond het bijv erg grappig om Wednesday in kleur te zien en dat er ook teruggegrepen wordt naar eerder momenten in oa de diverse films.
Er was al eerder gezegd dat Wednesday allergisch is voor kleur maar leuk om dat daadwerkelijk te zien.
En de origin story van Thing is nu ook bekend,
Ja die 'kleur' aflevering was erg goed. Hier kwam het aan op acting skills.quote:Op zondag 7 september 2025 01:02 schreef SiGNe het volgende:
Ik vond het bijv erg grappig om Wednesday in kleur te zien en dat er ook teruggegrepen wordt naar eerder momenten in oa de diverse films.
Er was al eerder gezegd dat Wednesday allergisch is voor kleur maar leuk om dat daadwerkelijk te zien.
En de origin story van Thing is nu ook bekend,
Hallo!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:34 schreef GGMM het volgende:
Dat betekent ook dat ik dit topic nu even ga verlaten om spoilers te ontwijken, ik zie jullie in september weer
Beetje lange inleiding.quote:Op zondag 14 september 2025 20:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Prima review.
Ik ben het eens met de review.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |