Ik wens je in ieder geval heel veel plezier in Parijsquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:41 schreef Aberkullie het volgende:
Er staat hier in Parijs langs de Seine een enorme Mercredi pop up ervaring. Geen idee wat je er kunt doen verder maar Netflix pakt wel lekker uit.
Doe met deze info wat je wil
Heel attent ditquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 23:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wens je in ieder geval heel veel plezier in Parijs
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 7 september 2025 01:02 schreef SiGNe het volgende:
En toch jammer dat er de 8 afleveringen in 2 releasemomenten gedaan zijn.
Nu is er veel minder discussie hier, minder te speculeren, minder geweldige momenten delen.
Ik vond het bijv erg grappig om Wednesday in kleur te zien en dat er ook teruggegrepen wordt naar eerder momenten in oa de diverse films.
Er was al eerder gezegd dat Wednesday allergisch is voor kleur maar leuk om dat daadwerkelijk te zien.
En de origin story van Thing is nu ook bekend,
Ja die 'kleur' aflevering was erg goed. Hier kwam het aan op acting skills.quote:Op zondag 7 september 2025 01:02 schreef SiGNe het volgende:
Ik vond het bijv erg grappig om Wednesday in kleur te zien en dat er ook teruggegrepen wordt naar eerder momenten in oa de diverse films.
Er was al eerder gezegd dat Wednesday allergisch is voor kleur maar leuk om dat daadwerkelijk te zien.
En de origin story van Thing is nu ook bekend,
Hallo!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:34 schreef GGMM het volgende:
Dat betekent ook dat ik dit topic nu even ga verlaten om spoilers te ontwijken, ik zie jullie in september weer
Beetje lange inleiding.quote:Op zondag 14 september 2025 20:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Prima review.
Ik ben het eens met de review.
Het mooie is dat de acteur die professor Orloff speelt (Christopher Lloyd) vroeger de rol van Oom Fester speelde in de Adams Family.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:26 schreef Bocaj het volgende:
Die professor op sterk water is wel een geniale vondst.
Zo kan hij eeuwig les blijven geven!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |