Beetje jammer om op vrijdag te meldenquote:
Volgende week zou beter zijn geweest.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 18:43 schreef Aether het volgende:
[..]
Beetje jammer om op vrijdag te melden
Gelukkig!quote:Op maandag 9 januari 2023 12:28 schreef Scrummie het volgende:
Eerste twee afleveringen gezien afgelopen weekend. Erg leuk tot nu toe.
Bron: https://variety.com/2024/(...)-buscemi-1235972650/quote:Steve Buscemi has been cast as the new Nevermore Academy principal in ‘WEDNESDAY’ Season 2.
Christopher LLoyd was uncle Fester in de films. Overigens staan de films waar ze van bekend zijn bij de verkeerde persoonquote:
Oh ja nu je het zegt.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:06 schreef Danny het volgende:
[..]
Christopher LLoyd was uncle Fester in de films. Overigens staan de films waar ze van bekend zijn bij de verkeerde persoon
Leuk gedaan!quote:
Yes! Benieuwd of dit 'm gaat worden. In het eerste seizoen was er toch een andere uncle Fester?quote:
Christopher LLoyd gaat een nog onbekende rol spelen. Fred Armisen speelt Uncle Fester.quote:Op woensdag 8 mei 2024 19:57 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Leuk gedaan!
[..]
Yes! Benieuwd of dit 'm gaat worden. In het eerste seizoen was er toch een andere uncle Fester?
[ afbeelding ]
Bron: https://ew.com/lady-gaga-(...)m&utm_source=twitterquote:Lady Gaga has been cast in ‘WEDNESDAY’ Season 2.
Het is tenslotte woensdagquote:Op woensdag 4 december 2024 16:21 schreef GGMM het volgende:
Het eerste plaatje van seizoen 2 is uit:
[ afbeelding ]
Ik weet ook niet zo goed wat jullie hiermee moeten verder, maar alsjeblieft
Leuk plaatjon GGMMquote:Op woensdag 4 december 2024 16:21 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hier wel weer zin in. Mede dankzij dit plaatje.quote:Op woensdag 4 december 2024 16:21 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Holy fuck. Ik heb Back To The Future heel vaak gezien, ik heb The Addams Family heel vaak gezien. Ik zie nu pas dat dit dezelfde acteur is.quote:
Altijd op woensdag nieuwe trailersquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |