Of andere duistere zaakjes, het huis waar het was zit recht tegenover de schimmige pizzadealerquote:Op woensdag 8 juni 2022 08:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat bier hier een rol in speelde
In de levensgevaarlijke hoods van jouw dorpquote:Op woensdag 8 juni 2022 08:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of andere duistere zaakjes, het huis waar het was zit recht tegenover de schimmige pizzadealer
Ja hoe denk je anders dat ik zo'n ruige jongen ben gewordenquote:Op woensdag 8 juni 2022 08:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de levensgevaarlijke hoods van jouw dorp
ik kijk wel uit, straks is ze zwangerquote:
Er komt een nieuwe variant aan, het Grimsö coronavirus.quote:Op woensdag 8 juni 2022 08:13 schreef CherryLips het volgende:
Hoe lang duurt het voor je omicron gaat voelen?
quote:Op woensdag 8 juni 2022 08:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kijk wel uit, straks is ze zwanger
Even geen woelmuizen zoenen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 08:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er komt een nieuwe variant aan, het Grimsö coronavirus.
Ik wilde me al bijna aangesproken voelenquote:Op woensdag 8 juni 2022 08:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er komt een nieuwe variant aan, het Grimsö coronavirus.
Ben je zelf bij he?! Tis niet dat dat gebeurt zonder jou medewetenquote:Op woensdag 8 juni 2022 08:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kijk wel uit, straks is ze zwanger
Dan jezelf maar al die tijd opsluiten in je huis met alle ramen en deuren goed gesloten houden!quote:
nou, je weet maar nooitquote:Op woensdag 8 juni 2022 08:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ben je zelf bij he?! Tis niet dat dat gebeurt zonder jou medeweten
Omgekeerd proberen wij alles wat beweegt op ons bord te krijgenquote:Op woensdag 8 juni 2022 08:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle beestjes op Aarde haten ons en proberen ons te vermoorden.
Er zijn wel vaker dingen gebeurd die ik me daarna niet meer kon herinnerenquote:Op woensdag 8 juni 2022 08:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ben je zelf bij he?! Tis niet dat dat gebeurt zonder jou medeweten
Me2!quote:Op woensdag 8 juni 2022 08:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Er zijn wel vaker dingen gebeurd die ik me daarna niet meer kon herinneren
Er leven 70 miljard kippen op deze planeet die we na 42 dagen doodmaken om op te eten.quote:Op woensdag 8 juni 2022 08:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Omgekeerd proberen wij alles wat beweegt op ons bord te krijgen
Dan zeggen we dat ze een beter leven gehad hebben.quote:Op woensdag 8 juni 2022 08:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er leven 70 miljard kippen op deze planeet die we na 42 dagen doodmaken om op te eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |