Daar hebben we Foqueville al voorquote:Op woensdag 8 juni 2022 07:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Regionaal nieuws volg ik eigenlijk niet. Te hoog koe-valt-in-sloot-gehalte
Is dat onderdeel uit een reeks over industrieterreinen?quote:Op woensdag 8 juni 2022 08:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik vind dat dan weer wel interessantVan het weekend ook weer dat er een paar gewonde Polen in een huis waren gevonden, maar al die berichten zijn ook achter de muur
Dan moet ik nog iets naderbij komen denk ikquote:Op woensdag 8 juni 2022 07:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Spannend hoor! Straks raak ik zwanger van jouw nabijheid
Met correspondenten in Zwitserland, de Poolcirkel en Ootmarsumquote:Op woensdag 8 juni 2022 08:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar hebben we Foqueville al voor
Gok dat ze daar wel werken jaquote:Op woensdag 8 juni 2022 08:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat onderdeel uit een reeks over industrieterreinen?
Van de trap gevallen na te veel pivo?quote:Op woensdag 8 juni 2022 08:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik vind dat dan weer wel interessantVan het weekend ook weer dat er een paar gewonde Polen in een huis waren gevonden, maar al die berichten zijn ook achter de muur
Met dagelijkse reportages over snacks, het weer, knaagdieren en seksloze dinsdagavonden.quote:Op woensdag 8 juni 2022 08:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met correspondenten in Zwitserland, de Poolcirkel en Ootmarsum
quote:Op woensdag 8 juni 2022 08:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van de trap gevallen na te veel pivo?
quote:In een woning werden daar drie (zwaar) gewonde personen aangetroffen, twee mannen en een vrouw. Dat gebeurde nadat buurtbewoners langdurig ruzie in de woning hadden gehoord.
En interessante analyses over de stoelgangquote:Op woensdag 8 juni 2022 08:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met dagelijkse reportages over snacks, het weer, knaagdieren en seksloze dinsdagavonden.
Of andere duistere zaakjes, het huis waar het was zit recht tegenover de schimmige pizzadealerquote:Op woensdag 8 juni 2022 08:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat bier hier een rol in speelde
In de levensgevaarlijke hoods van jouw dorpquote:Op woensdag 8 juni 2022 08:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of andere duistere zaakjes, het huis waar het was zit recht tegenover de schimmige pizzadealer
Ja hoe denk je anders dat ik zo'n ruige jongen ben gewordenquote:Op woensdag 8 juni 2022 08:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In de levensgevaarlijke hoods van jouw dorp
ik kijk wel uit, straks is ze zwangerquote:
Er komt een nieuwe variant aan, het Grimsö coronavirus.quote:Op woensdag 8 juni 2022 08:13 schreef CherryLips het volgende:
Hoe lang duurt het voor je omicron gaat voelen?
quote:Op woensdag 8 juni 2022 08:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kijk wel uit, straks is ze zwanger
Even geen woelmuizen zoenen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 08:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er komt een nieuwe variant aan, het Grimsö coronavirus.
Ik wilde me al bijna aangesproken voelenquote:Op woensdag 8 juni 2022 08:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er komt een nieuwe variant aan, het Grimsö coronavirus.
Ben je zelf bij he?! Tis niet dat dat gebeurt zonder jou medewetenquote:Op woensdag 8 juni 2022 08:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kijk wel uit, straks is ze zwanger
Dan jezelf maar al die tijd opsluiten in je huis met alle ramen en deuren goed gesloten houden!quote:
nou, je weet maar nooitquote:Op woensdag 8 juni 2022 08:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ben je zelf bij he?! Tis niet dat dat gebeurt zonder jou medeweten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |