Je komt wel dichtbij zoquote:Op woensdag 8 juni 2022 07:26 schreef kwiwi het volgende:
Lees met over de benzineprijzen in NederlandMaandag in Oostenrijk nog 1,93 betaald. Andere landen kunnen de prijzen wel nog een beetje drukken blijkbaar.
Ik blijf ook gewoon rijdenquote:Op woensdag 8 juni 2022 07:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien werkt dat in Nederland nog omdat veel mensen een auto van de zaak hebben en gewoon blijven rijden? Hier heb je dat niet, ook geen kilometervergoeding, dan voel je het wel in je portemonnee.
ik ga de komende 2 weken veel kilometers maken, want ik ga bij jou in de buurt werkenquote:Op woensdag 8 juni 2022 07:43 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik blijf ook gewoon rijdenheb geen auto vd zaak en een belabberde km vergoeding van 10 cent. Maar ik ga max 1x in de 2 weken naar kantoor
Morguh Budaquote:
Wat is in de buurt?quote:Op woensdag 8 juni 2022 07:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga de komende 2 weken veel kilometers maken, want ik ga bij jou in de buurt werken
Die mensen hebben geen keuze waarschijnlijkquote:Op woensdag 8 juni 2022 07:46 schreef UitStraling het volgende:
De snelwegen staan nog hutjemutjevol, bijna dagelijks.
nou ja, relatief dan, want ik zit nog een stuk hogerop bij Enschede.quote:
Whoo das maar 30 min rijdenquote:Op woensdag 8 juni 2022 07:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, relatief dan, want ik zit nog een stuk hogerop bij Enschede.
Ja maar raar eigenlijk want het is drukker dan voor het thuiswerkvirus toesloeg en voordat de prijzen stegen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 07:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
Die mensen hebben geen keuze waarschijnlijk
heb je helemaal gelijk in, gewoon lekker thuiswerkenquote:Op woensdag 8 juni 2022 07:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar raar eigenlijk want het is drukker dan voor het thuiswerkvirus toesloeg en voordat de prijzen stegen.
Digitaal abonnementje is cheap cheap.quote:Op woensdag 8 juni 2022 07:48 schreef Karzai het volgende:
ik ga de krant en de staatsloterij opzeggen, bespaart me 50 euro p/m
dat zeg ik, "relatief" dichtbijquote:
ik lees het nog zeldenquote:Op woensdag 8 juni 2022 07:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Digitaal abonnementje is cheap cheap.
Die is haast nodig op bndestem, bijna elk bericht zit inmiddels achter de paywall en de trucjes er omheen werken niet meerquote:Op woensdag 8 juni 2022 07:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Digitaal abonnementje is cheap cheap.
Naamsverandering in datzijnmijninhammen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 07:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Proficiat Dimmy! Weer een jaartje verstandiger geworden
quote:Op woensdag 8 juni 2022 07:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Spannend hoor! Straks raak ik zwanger van jouw nabijheid
Wowquote:Op woensdag 8 juni 2022 07:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wil je zoooo graag werpen dan?quote:Op woensdag 8 juni 2022 07:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ditzijnmijnrimpels. Die moet ik even claimen snel.quote:Op woensdag 8 juni 2022 07:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Naamsverandering in datzijnmijninhammen.
Regionaal nieuws volg ik eigenlijk niet. Te hoog koe-valt-in-sloot-gehaltequote:Op woensdag 8 juni 2022 07:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is haast nodig op bndestem, bijna elk bericht zit inmiddels achter de paywall en de trucjes er omheen werken niet meer
Dan claim ik alvast d66ismijnmening voor haar.quote:Op woensdag 8 juni 2022 07:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ditzijnmijnrimpels. Die moet ik even claimen snel.
[..]
Ja ik vind dat dan weer wel interessantquote:Op woensdag 8 juni 2022 07:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Regionaal nieuws volg ik eigenlijk niet. Te hoog koe-valt-in-sloot-gehalte
[..]
Daar hebben we Foqueville al voorquote:Op woensdag 8 juni 2022 07:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Regionaal nieuws volg ik eigenlijk niet. Te hoog koe-valt-in-sloot-gehalte
Is dat onderdeel uit een reeks over industrieterreinen?quote:Op woensdag 8 juni 2022 08:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik vind dat dan weer wel interessantVan het weekend ook weer dat er een paar gewonde Polen in een huis waren gevonden, maar al die berichten zijn ook achter de muur
Dan moet ik nog iets naderbij komen denk ikquote:Op woensdag 8 juni 2022 07:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Met correspondenten in Zwitserland, de Poolcirkel en Ootmarsumquote:Op woensdag 8 juni 2022 08:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar hebben we Foqueville al voor
Gok dat ze daar wel werken jaquote:Op woensdag 8 juni 2022 08:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat onderdeel uit een reeks over industrieterreinen?
Van de trap gevallen na te veel pivo?quote:Op woensdag 8 juni 2022 08:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik vind dat dan weer wel interessantVan het weekend ook weer dat er een paar gewonde Polen in een huis waren gevonden, maar al die berichten zijn ook achter de muur
Met dagelijkse reportages over snacks, het weer, knaagdieren en seksloze dinsdagavonden.quote:Op woensdag 8 juni 2022 08:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met correspondenten in Zwitserland, de Poolcirkel en Ootmarsum
quote:Op woensdag 8 juni 2022 08:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van de trap gevallen na te veel pivo?
quote:In een woning werden daar drie (zwaar) gewonde personen aangetroffen, twee mannen en een vrouw. Dat gebeurde nadat buurtbewoners langdurig ruzie in de woning hadden gehoord.
En interessante analyses over de stoelgangquote:Op woensdag 8 juni 2022 08:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met dagelijkse reportages over snacks, het weer, knaagdieren en seksloze dinsdagavonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |