Interessante twist.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:38 schreef christmastsunami het volgende:
Cottage pie met gnocchi
https://eatertainment.nl/recept/cottage-pie-met-gnocchi
Bij de appie is die gnocchi elke maand wel in de aanbieding, 2 voor 1, het is weer eens wat anders dan pasta.quote:
Ja ik ken gnocchi natuurlijk wel. Maar zou niet zo snel bedenken om dat in een cottage/shepherds pie te gebruikenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:04 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Bij de appie is die gnocchi elke maand wel in de aanbieding, 2 voor 1, het is weer eens wat anders dan pasta.
Deze met gnocchi danquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja ik ken gnocchi natuurlijk wel. Maar zou niet zo snel bedenken om dat in een cottage/shepherds pie te gebruiken
Ach gut.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:53 schreef Kanaroe het volgende:
Even een crisimaaltijd. Diepvriespizza's van Jumbo huismerk. Mijn disgenoten vinden dat doorgaans wel lekker, ik niet. Maar vanwege een handblessure met drukverband ben ik even niet goed in snijden, malen en zulke dingen.
Wel trek, dus komt goed!
Jeroen is ook om op te vreten, hoor 🤗🥰quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:29 schreef mascara-klodder het volgende:
Oke, Jeroen was niet de bedoeling, deze wel
[ link | afbeelding ]
Nee, nog steeds erg pijnlijk. Wel minder dan de eerste 10 dagen gelukkig.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:34 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik had met name vanwege Jeroen een duim omhoog geklikt
[..]
Dankje, komt goed. En jij, is de stuit al geheeld?
Oeh, klassiekertjequote:Op woensdag 8 juni 2022 17:09 schreef foodlover het volgende:
Straks bloemkool met bechamelsaus, aardappelen, gehakt met een uitje en jus.
Arcopalquote:
Melanzane ziet er goed uit, klassiek schaaltje, love it! Heb ze zelf ook in allerlei maten en vormen trouwens.quote:
Die Albert is grappig!quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:38 schreef marc0871 het volgende:
Goed. Ik maakte dus mijn mayonnaise zelf, volgens deze methode
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het is nog lekker ook![]()
Ondertussen de patatjes gesneden en voorgebakken,
De frikandellen een open ruggetje gegeven,
Uitjes gesneden,
En de currysaus gemaakt.
Had ik al vaker laten zien, dus dat geloven jullie vast wel![]()
Zo nog even de patatjes afbakken en de frikandellen een baantje laten zwemmen en ik kan weer eten.
Getuige mijn verslag hierboven, deed het dat.quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:47 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Die Albert is grappig!
Ik dacht dat mayo meestal met alleen eidooier werd gemaakt, maar dat is hier niet het geval.
Laat het je smaken, die lekkere vette hap
Is die schnitzel niet een beetje verbrand?quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:17 schreef Viesdik het volgende:
had haast.. 15 minuten in de keuken gestaan
[ afbeelding ]
Klinkt goed.quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:30 schreef Seeburg54 het volgende:
Salade van bleekselderij met appel, ananas, een gesnipperd uitje, stukjes gebakken kipfilet met een dressing van pesto. Steenovenbroodje met zelfgemaakte knoflookboter erbij.
Zijkant was donkerbruin, niet verbrand.quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:50 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Is die schnitzel niet een beetje verbrand?
En wat is dat tussen de aardappeltjes? Ui?
Die zien er vanaf hier ook wat bitter uit.
Zorg dat die voortaan wat langzamer gaan.
Van langzaam karameliseren worden ze zoet.
Van verbranden, bitter
En die 'kaas' is het nog maar voor 50%, hè?
Maar goed. Dat was het azijn.
Nu wat positiefs,
Die aardappeltjes zien er gezond uit.
Je hebt zelf gekookt en nog met groente ook.
Ik kan het dus alleen maar toejuichen en hopen dat het je gesmaakt heeft.
Dit is wat jij vandaag at, dus weest welkom
Meh, we zijn hier niet van die gezondheidsfreaks, hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:56 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Zijkant was donkerbruin, niet verbrand.
Uitjes waren ook niet verbrand, en lekker zoetig zoals je zei.
heb er wat paprikakruiden overheen gegooid
plakje kaas is erg lekker op een gehaktschnitzel
mayo en kaas had eigenlijk weggemoeten
morgen salade nicoisequote:Op woensdag 8 juni 2022 20:03 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Meh, we zijn hier niet van die gezondheidsfreaks, hoor.
Als jij het lekker vind, moet je het gewoon eten.
En dan mag het ook gewoon op de foto.
Ik heb net een hele pot mayonaise gemaakt en ervan gegeten, bij mijn frituurtje.
Dat is wat ik at.
Dat gaat op de foto.
Gezond? Misschien niet.
Lekker? Zeker weten.
Is ook wat waard.
Wordt je gelukkig van.
Is ook gezond.
Heerlijk en leuk dat je de moeite doet om zelf mayo en curry te maken. Lijkt me dat je dan extra geniet van je maaltijd.quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:38 schreef marc0871 het volgende:
Goed. Ik maakte dus mijn mayonnaise zelf, volgens deze methode
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het is nog lekker ook![]()
Ondertussen de patatjes gesneden en voorgebakken,
De frikandellen een open ruggetje gegeven,
Uitjes gesneden,
En de currysaus gemaakt.
Had ik al vaker laten zien, dus dat geloven jullie vast wel![]()
Zo nog even de patatjes afbakken en de frikandellen een baantje laten zwemmen en ik kan weer eten.
Dat is een lekker uitziende pizza 🍕quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:27 schreef Blues het volgende:
Pizza van de pizzaboer in t dorp![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mooi gesproken: Word je gelukkig van en: Is ook gezondquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:03 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik heb net een hele pot mayonaise gemaakt en ervan gegeten, bij mijn frituurtje.
Dat is wat ik at.
Dat gaat op de foto.
Gezond? Misschien niet.
Lekker? Zeker weten.
Is ook wat waard.
Wordt je gelukkig van.
Is ook gezond.
quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:03 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Dat is wat ik at.
Dat gaat op de foto.
Gezond? Misschien niet.
Lekker? Zeker weten.
Is ook wat waard.
Wordt je gelukkig van.
Is ook gezond.
Yesssquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:03 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Dat is wat ik at.
Dat gaat op de foto.
Gezond? Misschien niet.
Lekker? Zeker weten.
Is ook wat waard.
Wordt je gelukkig van.
Is ook gezond.
quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:45 schreef foodlover het volgende:
[..]
Heerlijk en leuk dat je de moeite doet om zelf mayo en curry te maken. Lijkt me dat je dan extra geniet van je maaltijd.
Ook weleens lekkerquote:Op donderdag 9 juni 2022 18:41 schreef littlemindy het volgende:
Snelle hap: Big King en een hamburger van de BK, en een banaan toe.
Zo is dat, lekker!quote:Op donderdag 9 juni 2022 18:35 schreef marc0871 het volgende:
Ik had nog een bakje kip/kerrie over van een paar dagen geleden.
Nu eten of weggooien.
En weggooien is zonde.
In België???quote:Op donderdag 9 juni 2022 19:03 schreef Kanaroe het volgende:
Een 'Smoske' pulled pork van de lokale snackbar.
Oftewel een stokbroodje met uit elkaar getrokken varkensvlees, tomaatjes, augurk, sla en gekookt ei en een soort mayosausje.
Niet erg bijzonder, maar de honger is gestild.
Nu een lekker trappistenbiertje
Mjam, heb je een hele kip?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:28 schreef Karzai het volgende:
vanavond een gegrild kippetje met sla, tomaatjes en patat
ja een helequote:
Aaah....lekker, lekker kippetjequote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja een hele![]()
morgen nog wat op een broodje
[ afbeelding ]
Voor mij is dat jaren geleden, word weer eens tijd. Ik maak mijn hamburgers altijd zelf (van rundergehakt met paneermeel en een eigen mixje kruiden), maar ik verbaas me er elke keer weer over dat iedere hamburger weer anders smaakt. Kan aan mij liggen.quote:Op donderdag 9 juni 2022 18:41 schreef littlemindy het volgende:
Snelle hap: Big King en een hamburger van de BK, en een banaan toe.
Beterschap!quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:59 schreef borisz het volgende:
Ondanks zelftest positief, en GGD-negatief een tomaten/linzen-soep met peper en gember om in het hoofd alles open te zetten.
Hoor vaker andersom dan zo!quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:59 schreef borisz het volgende:
Ondanks zelftest positief, en GGD-negatief een tomaten/linzen-soep met peper en gember om in het hoofd alles open te zetten.
Oooh ik ook, klinkt goedquote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Gisteren hadden wij gekookte aardappelen, slavinken, sperziebonen en rabarber.
Vanavond een proffesionele bbq met heren die ook aan wedstrijden meedoen, het beste vlees wat je kan krijgen. Ben zeer benieuwd
quote:Op zondag 12 juni 2022 17:11 schreef golfer het volgende:
Straks: gebakken aardappelwedges, Italiaanse salade, gebakken ossenhaas en een saus met shiitakes.
Als je die rondjes toch in de oven legt kan er direct een courgette bij met inkepingen met knoflookteentje erin erbij?quote:Op zondag 12 juni 2022 17:19 schreef borisz het volgende:
Gehaktbal. Rostirondjes. En moet er nog wat gezonds bij verzinnen.
Ik neem vaak Hak-spinazie of veldsla als ik er iets gemakkelijks gezond bij wil hebben. Doe je er in een bakje bij. Is lekker gemakkelijk weg te werken en is je geweten ook weer blij. En een appeltje daarna!quote:Op zondag 12 juni 2022 17:19 schreef borisz het volgende:
Gehaktbal. Rostirondjes. En moet er nog wat gezonds bij verzinnen.
Niet in huisquote:Op zondag 12 juni 2022 17:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als je die rondjes toch in de oven legt kan er direct een courgette bij met inkepingen met knoflookteentje erin erbij?
Het zijn sperziebonen geworden, die ik nog in de vriezer had liggenquote:Op zondag 12 juni 2022 17:44 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ik neem vaak Hak-spinazie of veldsla als ik er iets gemakkelijks gezond bij wil hebben. Doe je er in een bakje bij. Is lekker gemakkelijk weg te werken en is je geweten ook weer blij. En een appeltje daarna!![]()
Komkommer, brie een dikke drup honing en walnoten idd.quote:Op zondag 12 juni 2022 20:31 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Leef de leven![]()
Komkommer, iets van brie/roomkaas en walnoten?
Zo is de campingleefquote:Op zondag 12 juni 2022 20:42 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Komkommer, brie een dikke drup honing en walnoten idd.
En zo klaar natuurlijk. Niet te ingewikkeld doen.
Jaloers! Je eten van Fat Kee ziet er heerlijk uit. Brings back memories, Fat Kee.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oooh ik ook, klinkt goed![]()
Ik at bij Fat Kee
[ link | afbeelding ]
Combischotel geroosterde sojakip en gefrituurde kip peper/zout (onder de sla)
[ link | afbeelding ]
Chinese Goulash. Was heerlijk, veel gestoofd rundvlees met paksoi.
Met witte rijst.
Was allemaal heerlijk.
In het verleden zo vaak langs gefietst maar nooit binnen geweest...quote:Op zaterdag 11 juni 2022 18:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oooh ik ook, klinkt goed![]()
Ik at bij Fat Kee
[ link | afbeelding ]
Combischotel geroosterde sojakip en gefrituurde kip peper/zout (onder de sla)
[ link | afbeelding ]
Chinese Goulash. Was heerlijk, veel gestoofd rundvlees met paksoi.
Met witte rijst.
Was allemaal heerlijk.
Even snelquote:Op zondag 12 juni 2022 20:38 schreef anndb het volgende:
Net even snel wat gegeten in de buurt hier:
Amuse: mousse van hoender
Fregola met tomaat feta
En voor mij Koningsbaars met dashi en wortelen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was er dit weekend voor het eerst. Altijd voorbij gelopen maar was altijd druk. Wil snel weer, eten is heel snel klaar en zo lekker en betaalbaar!quote:Op zondag 12 juni 2022 20:54 schreef foodlover het volgende:
[..]
Jaloers! Je eten van Fat Kee ziet er heerlijk uit. Brings back memories, Fat Kee.
Doen!! Mocht je er weer in de buurt zijn.quote:Op zondag 12 juni 2022 22:26 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
In het verleden zo vaak langs gefietst maar nooit binnen geweest...
quote:Op maandag 13 juni 2022 16:27 schreef golfer het volgende:
Spaghetti met ragu Bolognese en Italiaanse roerbakgroentes.
Heerlijkquote:Op maandag 13 juni 2022 17:41 schreef Karzai het volgende:
ik ga indiaas bestellen
Tandoori curry menu
Voor 2 personen
- Lamb curry
- Butter chicken
- 2 pappadums
- Mint saus
- Gemixte salade
- Nan
- Basmati pulao rijst
[ afbeelding ]
Tijd geleden zeg dat ik dat hadquote:
zo'n kant en klare verse saus van de appie, spinazie nog watquote:Op maandag 13 juni 2022 19:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Tijd geleden zeg dat ik dat had
Wat voor saus had je?
Damn, is dat voor twee personen.quote:Op maandag 13 juni 2022 17:41 schreef Karzai het volgende:
ik ga indiaas bestellen
Tandoori curry menu
Voor 2 personen
- Lamb curry
- Butter chicken
- 2 pappadums
- Mint saus
- Gemixte salade
- Nan
- Basmati pulao rijst
[ afbeelding ]
Nog steeds (weer nieuwe) werkweek tochquote:Op maandag 13 juni 2022 19:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo'n kant en klare verse saus van de appie, spinazie nog wat
en heb er zelf nog wat hamblokjes die ik over had door gegooid.
Was eigenlijk een snelle simpele hap voor tijdens de werkweek, maar is er niet van gekomen. En moest toch op
Nu kom ik misschien weer maar 2x vlees met bijgerechtjes valt toch mee. Voor 1 persoon wel veel.quote:Op maandag 13 juni 2022 20:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Damn, is dat voor twee personen.Superveel.
Nopequote:Op maandag 13 juni 2022 21:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nog steeds (weer nieuwe) werkweek toch
Zijn lage bakjes waar het vlees in zit, de lamscurry heb ik bijna in zijn geheel opgegetenquote:Op maandag 13 juni 2022 20:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Damn, is dat voor twee personen.Superveel.
Klinkt vooral flauw, niet (heel) vet.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 16:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vegan kibbeling uit de oven met rauwe paprika en tomaat en komkommer
(klinkt heel vet en ongezond, maar beide zonder saus is weinig kcals)
Klinkt prima. Hoe was het?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 16:44 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb een receptje van de Weight Watchers gemaakt. Als het niet te eten is dan begrijp ik wel waarom mensen afvallenOf extra aankomen omdat ze erna gaan snaaien
Kabeljauwhaasjes straks met gebakken aardappels in de schil en een witlofsalade met oa appel en pecannoten.
Ik heb zitten smullenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Klinkt vooral flauw, niet (heel) vet.
[..]
Klinkt prima. Hoe was het?
Mega-mergpijpquote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik had zojuist verschillende bonen en champignons in hoisin/sambal/ketjap met rijst (eronder)
[ link | afbeelding ]
Straks dit ding met thee
[ link | afbeelding ]
Mag ik aanschuiven?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:16 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kapucijners met vanalles erbij
[ afbeelding ]
Aarbeien met mascarpone, aardbeienjam en verse munt toe
Oooh kapiteinsmaaltje! Ziet er goddelijk uitquote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:16 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jouw pannenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:16 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 17:31 schreef golfer het volgende:
Straks: pilaurijst die we nog in de vriezer over hadden van een keer Indiaas laten bezorgen, een botersla met tomaat en ei en gebraden steak tartaar.
Het was flauwtjes, de kabeljauw was van WW. Kabeljauw wel perfect gebakken.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 18:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Klinkt vooral flauw, niet (heel) vet.
[..]
Klinkt prima. Hoe was het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
Wasquote:Op woensdag 15 juni 2022 17:26 schreef golfer het volgende:
Eerder vanmiddag: twee Hollandse Nieuwe haringen.![]()
Straks: geroosterde waspeen met ui en knoflook en allerlei kruiden en honing en sesamzaad uit de oven en daarbij gebakken kabeljauwhaas.
quote:Op woensdag 15 juni 2022 17:38 schreef arvensis het volgende:
Ik heb net een hele kip gevuld met ui en daarnaast bulgur en salade gegeten.Gewoon posten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kunnen ze het gebruiken of het laten.
Jij hebt iig je best gedaan![]()
Nieuwe Haring, heb er ook al 2 genuttigd!quote:Op woensdag 15 juni 2022 17:26 schreef golfer het volgende:
Eerder vanmiddag: twee Hollandse Nieuwe haringen.![]()
Straks: geroosterde waspeen met ui en knoflook en allerlei kruiden en honing en sesamzaad uit de oven en daarbij gebakken kabeljauwhaas.
Ik heb net een hele kip gevuld met ui en daarnaast bulgur en salade gegeten.Klinkt heerlijk, zet maar neer dat recept.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OT: Hier platbrood met varkensshoarma, salade met tomaatjes, komkommer en paprika en een yoghurt-mayo-knoflook-jalapeñosausje
Dat ziet eruit alsof het lekker isquote:Op woensdag 15 juni 2022 19:08 schreef Karzai het volgende:
Eerst een koud biertje
De voorbereidingen staan klaar voor het avondmaal
[ afbeelding ]
ik moet het nog even maken, maar het idee is volgens mij goedquote:Op woensdag 15 juni 2022 19:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat ziet eruit alsof het lekker is
heerlijkquote:Op woensdag 15 juni 2022 19:08 schreef foodlover het volgende:
Ik loop achter![]()
Eergisteren entrecote gebakken, erbij aardappelen met peterselie, salade.
Gisteren spaghetti bolognese.
Zo op terras een hamburger eten bij Duits eettentje, Weizen erbij.
Bifteki, heerlijk!quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Bifteki met Tsatsiki met aardappels partjes (citroen, knoflook, oregano) en salade (ijsbergsla, feta, olijven, komkommer, beetje ui en dressing).
Ben benieuwd, wat was het? Denk geen hersenenquote:Op woensdag 15 juni 2022 14:17 schreef anndb het volgende:
Ontbijt was een sushi roll met zalm en komkommer. Wou naar de mc donalds maar die zijn hier blijkbaar pas om 10 uur open
Lunch broodje vitello tonato
Avond: lamsrackje van de bbq, bbq worstjes en butchers meat. Geen idee wat dat laatste is, zag er uit als iets van varken maar kan een stuk hersenen zijn of een stuk vlees geen idee. Gaan we straks mee maken. Het zag er wat uit laagjes/stukjes uit in een plak. En dan gemarineerd.
Was van de turkse slager. Echt zo lekker was diequote:Op woensdag 15 juni 2022 19:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Bifteki, heerlijk!
[..]
Ben benieuwd, wat was het? Denk geen hersenen
Ik heb net een hele kip gevuld met ui en daarnaast bulgur en salade gegeten.Het is niet moeilijk, maar duurt wel even.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
Foe yong hai is een soort omelet. Ik zie geen ei? Je bedoelt misschien Tjap Tjoy?quote:Op woensdag 15 juni 2022 20:01 schreef Karzai het volgende:
Het is lekker, zou niet misstaan in een chinees-indisch restaurant. Flinke dot sambal erbij. Lijkt een beetje op fou Yong Hai met vis
[ afbeelding ]
oh tjap tjoy, was er al een tijd niet meer geweestquote:Op woensdag 15 juni 2022 20:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Foe yong hai is een soort omelet. Ik zie geen ei? Je bedoelt misschien Tjap Tjoy?
quote:Op woensdag 15 juni 2022 20:02 schreef arvensis het volgende:
[..]
Het is niet moeilijk, maar duurt wel even.
[ afbeelding ]Ziet er goed uit, en die vulling van ui lijkt me heerlijk. Eerst voorkoken vind ik wel apart, waarom zet je de kip niet meteen in de oven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan het proberen! Dit is hoe ik het van mijn oma heb geleerd. Geen idee of daar nog een reden achter zit.quote:Op woensdag 15 juni 2022 20:24 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, en die vulling van ui lijkt me heerlijk. Eerst voorkoken vind ik wel apart, waarom zet je de kip niet meteen in de oven?
quote:Op woensdag 15 juni 2022 20:02 schreef arvensis het volgende:
[..]
Het is niet moeilijk, maar duurt wel even.
[ afbeelding ]Gaaf! En wat een schattig rijst-hartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken helemaal geen pittige bifteki maar lijkt me lekkerder!quote:Op woensdag 15 juni 2022 19:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Was van de turkse slager. Echt zo lekker was dieik had dit keer de milde versie genomen vorige keer krijg ik spijt
![]()
met de pittige versie, branden als een gek op de wc
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Kokende Oma's zijn het best, dus ik begrijp je motivatie helemaalquote:Op woensdag 15 juni 2022 20:34 schreef arvensis het volgende:
[..]
Je kan het proberen! Dit is hoe ik het van mijn oma heb geleerd. Geen idee of daar nog een reden achter zit.
Ikan Pepesan is heeeeeeeeerlijk (pittige indonesische vis, kan met kabeljauw kan met makreel). Ziet er goed uit!!!quote:Op woensdag 15 juni 2022 20:01 schreef Karzai het volgende:
Het is lekker, zou niet misstaan in een chinees-indisch restaurant. Flinke dot sambal erbij. Lijkt een beetje op fou Yong Hai met vis
[ afbeelding ]
Zal best te eten zijn schat ik zo in. (Zou het zelf niet kopen..)quote:Op donderdag 16 juni 2022 14:47 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]
AH Ovenburrito kip.
Geen zin om te koken vanavond, is dit te eten uberhaupt? ik moet het nog kopen
Geen idee. Bij dit soort dingen moet je het treffen. Ben wel zeer benieuwd hoe het smaakt. Ziet er wel duur uit.quote:Op donderdag 16 juni 2022 14:47 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]
AH Ovenburrito kip.
Geen zin om te koken vanavond, is dit te eten uberhaupt? ik moet het nog kopen
Ik kon het niet vinden in de winkel, het is pizza gewordenquote:Op donderdag 16 juni 2022 17:01 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Zal best te eten zijn schat ik zo in. (Zou het zelf niet kopen..)
Succes en smakelijk alvast
Ook lekker!quote:Op donderdag 16 juni 2022 17:10 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Ik kon het niet vinden in de winkel, het is pizza geworden
Betere keuze waarschijnlijk.quote:Op donderdag 16 juni 2022 17:10 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Ik kon het niet vinden in de winkel, het is pizza geworden
Veel bbq plezierquote:Op donderdag 16 juni 2022 16:09 schreef golfer het volgende:
Straks BBQ-en: buikspek met zwoerd, biefstukspies, saté van kippendij, spies met speklap, spies met gemarineerde garnalen, puntpaprika's, 'steak' van gemarineerde bloemkool en een komkommer-tomaat-brood salade.
quote:Op donderdag 16 juni 2022 17:05 schreef Kanaroe het volgende:
Wij halen sushi bij ons chin. ind. spec. rest., ze hebben zichzelf 'ge-upgradet' met Japans![]()
Met gefrituurde garnalen en inktvisringen erbij!
Ligt er maar net aan welke versie; diepvries, vers, van een keten of van de Italiaan.quote:Op donderdag 16 juni 2022 17:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Betere keuze waarschijnlijk.
quote:Op donderdag 16 juni 2022 16:09 schreef golfer het volgende:
Straks BBQ-en: buikspek met zwoerd, biefstukspies, saté van kippendij, spies met speklap, spies met gemarineerde garnalen, puntpaprika's, 'steak' van gemarineerde bloemkool en een komkommer-tomaat-brood salade.
Hoelang moest je wachten?quote:Op donderdag 16 juni 2022 21:11 schreef borisz het volgende:
Wegens laat thuis een paar snacks: Bamischijf, frikandel en een gehakt/ui-hap van de snackbar.
Eet je citroen zo los?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:44 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik heb hier ook een tros bananen liggen.
En wat citroenen.
Komt wel dichtbij zo.
Soms.quote:
Oooh slim allemaal! Snap hetquote:Op vrijdag 17 juni 2022 09:59 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Soms.
Ik had een zakje gekocht voor citroen kwarktaart.
Soms ook lekker om er één uit te knijpen, een lepel suiker erbij te doen en de rest van het glas te vullen met water.
In marinades, in plaats van azijn. Of een laatste kneepje over het eten. Partje erbij
Meestal heb ik een flesje sap in de koelkast staan, omdat dat vaak handiger is.
Nu had ik de vrucht nodig en ze waren in de aanbieding.
quote:Op vrijdag 17 juni 2022 15:41 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Rijst met kardemom, paksoi, champignons, lamsvlees
[ afbeelding ]
Aardbeien met slagroom.
En nu een espresso
Dat is je tussendoortje neem ik aan?quote:Op vrijdag 17 juni 2022 16:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Rauwe spinazie met paprika en een gekookt eitje
Ik ookquote:Op vrijdag 17 juni 2022 17:25 schreef aloa het volgende:
Met een biertje nu buiten in de tuin, het is tenslotte.....
[ afbeelding ]
Oei, de Griekquote:Op vrijdag 17 juni 2022 18:26 schreef Prego het volgende:
[..]
Ik ook![]()
En vanavond ga ik me ongeneerd volproppen bij de Griek![]()
Ziet er heerlijk uit, beetje herfstig ookquote:Op vrijdag 17 juni 2022 19:00 schreef Soury het volgende:
[ link | afbeelding ]
Deze maar Pie en stout
kan je prima invriezenquote:Op zaterdag 18 juni 2022 00:04 schreef Speedfight het volgende:
Ik heb pannekoeken gebakken vanochtend en nog beslag over voor de komende 3 jaar
Serieus? Oh dat is wel top. Ik was van plan om morgen als een malle te gaan bakken xDquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2022 00:09 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Serieus? Oh dat is wel top. Ik was van plan om morgen als een malle te gaan bakken xD
Altijd goedquote:Op zaterdag 18 juni 2022 17:33 schreef aloa het volgende:
Vanavond Chinees![]()
Nasi, Babi pangang, Foe yong Hai, Sateh en Tjap Tjoy
Jammer dat de bbq niet doorging maar dit is ook lekker!quote:
Gelijk heb je, hier stond de bbq aan en had gisteren al coleslaw gemaaktquote:Op zaterdag 18 juni 2022 20:19 schreef Kanaroe het volgende:
Sardientjes en kabeljauwlever uit blik door elkaar geprakt, met kappertjes, reepjes kropsla, gesneden trostomaatjes en bosui op lekker ge-olijfolied en getoast zuurdesembrood. Met een restje aardappelsalade erbij.
Geen weer om te koken, hoewel ik dat wel van plan was
Oeh, ben onlangs ook bij ‘t Zusje geweest en de toetjes waren erg lekkerquote:Op zaterdag 18 juni 2022 19:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Altijd goed
[..]
Jammer dat de bbq niet doorging maar dit is ook lekker!
Ik eet vanavond heerlijk tapas bij 't Zusje
Jaa vond ik eigenlijk ook wel het lekkerst. De marsmousse en warme brownie met ijs wel favoriet.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oeh, ben onlangs ook bij ‘t Zusje geweest en de toetjes waren erg lekker
Wat voor troepjes gooi jij in je kwark?quote:Op zondag 19 juni 2022 16:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Tussen de middag had ik een havermoutbanaanpannenkoek met appel (eitje, havermout banaan tot een papje maken en dat bakken, kleine stukjes appel)
Dus nu een schaaltje kwark met troepjesen straks nog twee keer fruit. Een sinaasappel en peer denk ik... of een appel
Even geen zin in koken. Morgen eet ik weer normaal
Een eetlepel muesli en twee eetlepels cornflakesquote:Op zondag 19 juni 2022 17:30 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Wat voor troepjes gooi jij in je kwark?
Aha! Ik was al benieuwd, thxquote:Op zondag 19 juni 2022 17:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een eetlepel muesli en twee eetlepels cornflakes
Geen zin in koken werd snackbar/thuisbezorgd?quote:Op zondag 19 juni 2022 16:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Tussen de middag had ik een havermoutbanaanpannenkoek met appel (eitje, havermout banaan tot een papje maken en dat bakken, kleine stukjes appel)
Dus nu een schaaltje kwark met troepjesen straks nog twee keer fruit. Een sinaasappel en peer denk ik... of een appel
Even geen zin in koken. Morgen eet ik weer normaal
Nee kwark met troepjesquote:Op zondag 19 juni 2022 19:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Geen zin in koken werd snackbar/thuisbezorgd?
Dat ziet er goddelijk uit. Eetsmakelijkquote:Op zondag 19 juni 2022 20:47 schreef marc0871 het volgende:
Deze jongens maar weer eens
[ afbeelding ]
Mijn versie van Honig familiegerechten Oosterse wraps.quote:Op zondag 19 juni 2022 21:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat ziet er goddelijk uit. Eetsmakelijk
Klinkt verschrikkelijk iddquote:Op zondag 19 juni 2022 23:57 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mijn versie van Honig familiegerechten Oosterse wraps.
Kip, ui, paprika, prei, rode peper, knoflook, taugé of Chinese kool, in een sausje van gember, kurkuma, citroengras, kaneel, kruidnagel en kokosmelk.
Zout naar smaak.
Het was idd weer niet te versmaden
Mjam, die ziet er heerlijk uit!quote:Op maandag 20 juni 2022 13:52 schreef golfer het volgende:
Alvast bezig geweest voor vanavond. Ik maak Spaanse tortilla's volgens dit recept. Door mij aangevuld met pancettablokjes en wat tuinerwtjes.
In 2 pannen gemaakt. Genoeg om nog wat te bewaren en koud als gerecht of tapashap te eten Vanavond eten we er gemengde bladsalade bij.![]()
Resultaat in 1 pan:
[ link | afbeelding ]
Dat is lekker ja.quote:Op zaterdag 18 juni 2022 22:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelijk heb je, hier stond de bbq aan en had gisteren al coleslaw gemaakt
Op bord met wat kropslaquote:Op maandag 20 juni 2022 13:52 schreef golfer het volgende:
Alvast bezig geweest voor vanavond. Ik maak Spaanse tortilla's volgens dit recept. Door mij aangevuld met pancettablokjes en wat tuinerwtjes.
In 2 pannen gemaakt. Genoeg om nog wat te bewaren en koud als gerecht of tapashap te eten Vanavond eten we er gemengde bladsalade bij.![]()
Resultaat in 1 pan:
[ link | afbeelding ]
Lekker en prima dagjequote:Op maandag 20 juni 2022 18:23 schreef littlemindy het volgende:
Vreetdagje:
Havermoutpap met vanille whey
Avocado met gekookte eieren
Omelet met champignons
Curry van courgette/champignons/garnalen/currypasta/kokosmelk
Halve liter griekse yoghurt
Handje macademianoten
Banaan
Kinder maxi reep
Kaasbroodje van de Lidl
Wat is dat voor pasta?quote:
Kan ik me voorstellen, wel lekker allemaal!quote:Op dinsdag 21 juni 2022 16:58 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik had vanmiddag een dubbele Currywurst van Poolse gerookte worst met zelfgemaakte currysaus, dan een broodje filet americain met hardgekookte ei en een halve liter Karnemelk. Zit nu nog steeds zo vol dat ik niet aan eten moet denken.
Het was ook vreselijk lekker, kan geen Worst stand aan tippen.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 17:00 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, wel lekker allemaal!
quote:Op dinsdag 21 juni 2022 16:54 schreef golfer het volgende:
Straks: gebraden scholfilets, gebakken kleine krielaardappels en een Italiaanse salade.
Saus van spinazie, knoflook, roomkaas, veel kruiden, uien en spek/bacon.quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2022 17:17 schreef marc0871 het volgende:
Ik heb een pan met rendang op het vuur staan.
Straks nog wat mienestjes koken en wat groente roerbakken, met een zoetzuur sausje.
Lekker bordjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |