Interessante twist.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:38 schreef christmastsunami het volgende:
Cottage pie met gnocchi
https://eatertainment.nl/recept/cottage-pie-met-gnocchi
Bij de appie is die gnocchi elke maand wel in de aanbieding, 2 voor 1, het is weer eens wat anders dan pasta.quote:
Ja ik ken gnocchi natuurlijk wel. Maar zou niet zo snel bedenken om dat in een cottage/shepherds pie te gebruikenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:04 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Bij de appie is die gnocchi elke maand wel in de aanbieding, 2 voor 1, het is weer eens wat anders dan pasta.
Deze met gnocchi danquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja ik ken gnocchi natuurlijk wel. Maar zou niet zo snel bedenken om dat in een cottage/shepherds pie te gebruiken
Ach gut.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:53 schreef Kanaroe het volgende:
Even een crisimaaltijd. Diepvriespizza's van Jumbo huismerk. Mijn disgenoten vinden dat doorgaans wel lekker, ik niet. Maar vanwege een handblessure met drukverband ben ik even niet goed in snijden, malen en zulke dingen.
Wel trek, dus komt goed!
Jeroen is ook om op te vreten, hoor 🤗🥰quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:29 schreef mascara-klodder het volgende:
Oke, Jeroen was niet de bedoeling, deze wel
[ link | afbeelding ]
Nee, nog steeds erg pijnlijk. Wel minder dan de eerste 10 dagen gelukkig.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:34 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik had met name vanwege Jeroen een duim omhoog geklikt
[..]
Dankje, komt goed. En jij, is de stuit al geheeld?
Oeh, klassiekertjequote:Op woensdag 8 juni 2022 17:09 schreef foodlover het volgende:
Straks bloemkool met bechamelsaus, aardappelen, gehakt met een uitje en jus.
Arcopalquote:
Melanzane ziet er goed uit, klassiek schaaltje, love it! Heb ze zelf ook in allerlei maten en vormen trouwens.quote:
Die Albert is grappig!quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:38 schreef marc0871 het volgende:
Goed. Ik maakte dus mijn mayonnaise zelf, volgens deze methode
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het is nog lekker ook![]()
Ondertussen de patatjes gesneden en voorgebakken,
De frikandellen een open ruggetje gegeven,
Uitjes gesneden,
En de currysaus gemaakt.
Had ik al vaker laten zien, dus dat geloven jullie vast wel![]()
Zo nog even de patatjes afbakken en de frikandellen een baantje laten zwemmen en ik kan weer eten.
Getuige mijn verslag hierboven, deed het dat.quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:47 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Die Albert is grappig!
Ik dacht dat mayo meestal met alleen eidooier werd gemaakt, maar dat is hier niet het geval.
Laat het je smaken, die lekkere vette hap
Is die schnitzel niet een beetje verbrand?quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:17 schreef Viesdik het volgende:
had haast.. 15 minuten in de keuken gestaan
[ afbeelding ]
Klinkt goed.quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:30 schreef Seeburg54 het volgende:
Salade van bleekselderij met appel, ananas, een gesnipperd uitje, stukjes gebakken kipfilet met een dressing van pesto. Steenovenbroodje met zelfgemaakte knoflookboter erbij.
Zijkant was donkerbruin, niet verbrand.quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:50 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Is die schnitzel niet een beetje verbrand?
En wat is dat tussen de aardappeltjes? Ui?
Die zien er vanaf hier ook wat bitter uit.
Zorg dat die voortaan wat langzamer gaan.
Van langzaam karameliseren worden ze zoet.
Van verbranden, bitter
En die 'kaas' is het nog maar voor 50%, hè?
Maar goed. Dat was het azijn.
Nu wat positiefs,
Die aardappeltjes zien er gezond uit.
Je hebt zelf gekookt en nog met groente ook.
Ik kan het dus alleen maar toejuichen en hopen dat het je gesmaakt heeft.
Dit is wat jij vandaag at, dus weest welkom
Meh, we zijn hier niet van die gezondheidsfreaks, hoor.quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:56 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Zijkant was donkerbruin, niet verbrand.
Uitjes waren ook niet verbrand, en lekker zoetig zoals je zei.
heb er wat paprikakruiden overheen gegooid
plakje kaas is erg lekker op een gehaktschnitzel
mayo en kaas had eigenlijk weggemoeten
morgen salade nicoisequote:Op woensdag 8 juni 2022 20:03 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Meh, we zijn hier niet van die gezondheidsfreaks, hoor.
Als jij het lekker vind, moet je het gewoon eten.
En dan mag het ook gewoon op de foto.
Ik heb net een hele pot mayonaise gemaakt en ervan gegeten, bij mijn frituurtje.
Dat is wat ik at.
Dat gaat op de foto.
Gezond? Misschien niet.
Lekker? Zeker weten.
Is ook wat waard.
Wordt je gelukkig van.
Is ook gezond.
Heerlijk en leuk dat je de moeite doet om zelf mayo en curry te maken. Lijkt me dat je dan extra geniet van je maaltijd.quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:38 schreef marc0871 het volgende:
Goed. Ik maakte dus mijn mayonnaise zelf, volgens deze methode
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het is nog lekker ook![]()
Ondertussen de patatjes gesneden en voorgebakken,
De frikandellen een open ruggetje gegeven,
Uitjes gesneden,
En de currysaus gemaakt.
Had ik al vaker laten zien, dus dat geloven jullie vast wel![]()
Zo nog even de patatjes afbakken en de frikandellen een baantje laten zwemmen en ik kan weer eten.
Dat is een lekker uitziende pizza 🍕quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:27 schreef Blues het volgende:
Pizza van de pizzaboer in t dorp![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mooi gesproken: Word je gelukkig van en: Is ook gezondquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:03 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik heb net een hele pot mayonaise gemaakt en ervan gegeten, bij mijn frituurtje.
Dat is wat ik at.
Dat gaat op de foto.
Gezond? Misschien niet.
Lekker? Zeker weten.
Is ook wat waard.
Wordt je gelukkig van.
Is ook gezond.
quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:03 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Dat is wat ik at.
Dat gaat op de foto.
Gezond? Misschien niet.
Lekker? Zeker weten.
Is ook wat waard.
Wordt je gelukkig van.
Is ook gezond.
Yesssquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:03 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Dat is wat ik at.
Dat gaat op de foto.
Gezond? Misschien niet.
Lekker? Zeker weten.
Is ook wat waard.
Wordt je gelukkig van.
Is ook gezond.
quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:45 schreef foodlover het volgende:
[..]
Heerlijk en leuk dat je de moeite doet om zelf mayo en curry te maken. Lijkt me dat je dan extra geniet van je maaltijd.
Ook weleens lekkerquote:Op donderdag 9 juni 2022 18:41 schreef littlemindy het volgende:
Snelle hap: Big King en een hamburger van de BK, en een banaan toe.
Zo is dat, lekker!quote:Op donderdag 9 juni 2022 18:35 schreef marc0871 het volgende:
Ik had nog een bakje kip/kerrie over van een paar dagen geleden.
Nu eten of weggooien.
En weggooien is zonde.
In België???quote:Op donderdag 9 juni 2022 19:03 schreef Kanaroe het volgende:
Een 'Smoske' pulled pork van de lokale snackbar.
Oftewel een stokbroodje met uit elkaar getrokken varkensvlees, tomaatjes, augurk, sla en gekookt ei en een soort mayosausje.
Niet erg bijzonder, maar de honger is gestild.
Nu een lekker trappistenbiertje
Mjam, heb je een hele kip?quote:Op vrijdag 10 juni 2022 13:28 schreef Karzai het volgende:
vanavond een gegrild kippetje met sla, tomaatjes en patat
ja een helequote:
Aaah....lekker, lekker kippetjequote:Op vrijdag 10 juni 2022 15:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja een hele![]()
morgen nog wat op een broodje
[ afbeelding ]
Voor mij is dat jaren geleden, word weer eens tijd. Ik maak mijn hamburgers altijd zelf (van rundergehakt met paneermeel en een eigen mixje kruiden), maar ik verbaas me er elke keer weer over dat iedere hamburger weer anders smaakt. Kan aan mij liggen.quote:Op donderdag 9 juni 2022 18:41 schreef littlemindy het volgende:
Snelle hap: Big King en een hamburger van de BK, en een banaan toe.
Beterschap!quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:59 schreef borisz het volgende:
Ondanks zelftest positief, en GGD-negatief een tomaten/linzen-soep met peper en gember om in het hoofd alles open te zetten.
Hoor vaker andersom dan zo!quote:Op vrijdag 10 juni 2022 17:59 schreef borisz het volgende:
Ondanks zelftest positief, en GGD-negatief een tomaten/linzen-soep met peper en gember om in het hoofd alles open te zetten.
Oooh ik ook, klinkt goedquote:Op zaterdag 11 juni 2022 15:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Gisteren hadden wij gekookte aardappelen, slavinken, sperziebonen en rabarber.
Vanavond een proffesionele bbq met heren die ook aan wedstrijden meedoen, het beste vlees wat je kan krijgen. Ben zeer benieuwd
quote:Op zondag 12 juni 2022 17:11 schreef golfer het volgende:
Straks: gebakken aardappelwedges, Italiaanse salade, gebakken ossenhaas en een saus met shiitakes.
Als je die rondjes toch in de oven legt kan er direct een courgette bij met inkepingen met knoflookteentje erin erbij?quote:Op zondag 12 juni 2022 17:19 schreef borisz het volgende:
Gehaktbal. Rostirondjes. En moet er nog wat gezonds bij verzinnen.
Ik neem vaak Hak-spinazie of veldsla als ik er iets gemakkelijks gezond bij wil hebben. Doe je er in een bakje bij. Is lekker gemakkelijk weg te werken en is je geweten ook weer blij. En een appeltje daarna!quote:Op zondag 12 juni 2022 17:19 schreef borisz het volgende:
Gehaktbal. Rostirondjes. En moet er nog wat gezonds bij verzinnen.
Niet in huisquote:Op zondag 12 juni 2022 17:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als je die rondjes toch in de oven legt kan er direct een courgette bij met inkepingen met knoflookteentje erin erbij?
Het zijn sperziebonen geworden, die ik nog in de vriezer had liggenquote:Op zondag 12 juni 2022 17:44 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ik neem vaak Hak-spinazie of veldsla als ik er iets gemakkelijks gezond bij wil hebben. Doe je er in een bakje bij. Is lekker gemakkelijk weg te werken en is je geweten ook weer blij. En een appeltje daarna!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |