SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Ja die moet nog ingezeten worden, zit nu voor het eerst iemand opquote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nog niet eens al is deze bank misschien ook wat oncomfi
Oh dacht dat jij daar laatst ook over bezig wasquote:
ga ik maar bestellen,heb er ook een deurhangrekje bij gedaanquote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.ikea.com/nl/n(...)buiten-wit-40244831/
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga ik maar bestellen,heb er ook een deurhangrekje bij gedaan
Ja die ene was ingestort maar ik heb iets gelijmd.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dacht dat jij daar laatst ook over bezig was
jaquote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt wel een beetje bestelwoede de laatste tijd he
Eigen Huis & Gerriequote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die ene was ingestort maar ik heb iets gelijmd.
Ja als je nu opeens de bank moet gaan gebruik als object waar je op gaat zitten is dat wel handig jaquote:
ja dit is een oude bank dus niet zo erg maar met een goede bank wil je dit ook niet doenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja als je nu opeens de bank moet gaan gebruik als object waar je op gaat zitten is dat wel handig ja
Niet in het droogrek gaan zitten!quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dit is een oude bank dus niet zo erg maar met een goede bank wil je dit ook niet doen
Lijkt me sowieso nooit echt praktisch om kleren op een bank te drogenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dit is een oude bank dus niet zo erg maar met een goede bank wil je dit ook niet doen
nieuwe bank nodig? Klik hierquote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat duurt toch lang en gaat meuren enzo.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso nooit echt praktisch om kleren op een bank te drogen
"Rij gewoon elektrisch" lees ik dan gelijk op deze manierquote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:26 schreef datismijnmening het volgende:
"Rij gewoon elektrisch" is wel echt het "let them eat cake" van 2022
quote:
Ik heb hier nog wel handig de 'balustrade' of hoe je dat ding ook noemt bovenaan de trap waar je makkelijk grote dingen als beddengoed uit kan hangenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat duurt toch lang en gaat meuren enzo.
De zon is nog niet eens onder gekquote:
Las laatst een stukje, dikke kerel, geen werk, geen huis, jong zoontje, kreeg ook geen uitkering, woonde bij zijn moeder en hij zag het allemaal niet zitten want hij kon geen kant op en dat was iedereen zijn schuld maar vooral van de gemeente, boehoe.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"Rij gewoon elektrisch" lees ik dan gelijk op deze manier
Dus volgens jou moet je dun zijn om werk te kunnen krijgen?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Las laatst een stukje, dikke kerel, geen werk, geen huis, jong zoontje, kreeg ook geen uitkering, woonde bij zijn moeder en hij zag het allemaal niet zitten want hij kon geen kant op en dat was iedereen zijn schuld maar vooral van de gemeente, boehoe.
Stapje 1, vandaag beginnen met afvallen.
Stapje 2, morgen kun je overal beginnen met werken.
Opgelost, domme dikke luie ploemp
Ik zou nooit dikke mensen aannemen.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dus volgens jou moet je dun zijn om werk te kunnen krijgen?
vreetboeiquote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:19 schreef Ama het volgende:
Sociaal gedaan. Nu kan ik lekker anti sociaal op de bank liggen.
Die vallen dus af bij jou?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zou nooit dikke mensen aannemen.
Ik stop maar meteen. Morgen uitslapen.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee maar dan kan hij tijdens zijn sollicitatie al zeggen, ja ik weet dat ik een dik lui varken ben maar ik ben sinds gisteren begonnen met afvallen en ik wil serieus uit dit vettige kansloze zinloze leven dus geloof me en ik maak jullie bedrijf legendarisch rijk en succesvol, neem me nu maar aan en ik laat het je zien.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
quote:
Kijk uit anders mag je zo weer met vakantie.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar dan kan hij tijdens zijn sollicitatie al zeggen, ja ik weet dat ik een dik lui varken ben maar ik ben sinds gisteren begonnen met afvallen en ik wil serieus uit dit vettige kansloze zinloze leven dus geloof me en ik maak jullie bedrijf legendarisch rijk en succesvol, neem me nu maar aan en ik laat het je zien.
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar dan kan hij tijdens zijn sollicitatie al zeggen, ja ik weet dat ik een dik lui varken ben maar ik ben sinds gisteren begonnen met afvallen en ik wil serieus uit dit vettige kansloze zinloze leven dus geloof me en ik maak jullie bedrijf legendarisch rijk en succesvol, neem me nu maar aan en ik laat het je zien.
quote:
jij werkt zelf niet eensquote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zou nooit dikke mensen aannemen.
Is dat ongeveer hoe jij aan je baan kwam?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kijk uit anders mag je zo weer met vakantie.
Worden we allemaal zo succesvol.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:42 schreef Fogel het volgende:
Protip om een baan te krijgen: jezelf helemaal volvreten en dan de text van US gebruiken. Show me the money
Dit klinkt als iets voor R&Pquote:
Dat dikke mag je ook overslaan heur.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:42 schreef Fogel het volgende:
Protip om een baan te krijgen: jezelf helemaal volvreten en dan de text van US gebruiken. Show me the money
Kunnen we niet gewoon chips developer bij Pringles worden?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:42 schreef Fogel het volgende:
In september weer aan de studiequote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wanneer ga jij weer eens aan de bak
Barbecuesmaak. Klaar.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon chips developer bij Pringles worden?
Mja, maar als je al standje anorexia hebt dan komt het niet geloofwaardig over.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat dikke mag je ook overslaan heur.
Zou wel proeven.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet iets van spicy teriyaki fusion?
Zou eten!quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet iets van spicy teriyaki fusion?
Sow dan.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:47 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kwam vast niet toevallig als "random pic" voorbij hier.
Moet je minder drugs gebruiken.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nietes, ben vandaag zelfs weer vergeten
https://nl.wikipedia.org/wiki/Aneurysmaquote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:47 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Instant hartvervettingquote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:47 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Houdt die metalen plaat het wel?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:49 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb met Pringles elke keer zo iets van 'ik koop dit nooit meer, zo speciaal is het niet en ik vreet die koker in een keer op'. Afgelopen week waren ze in de bonus ...
hou op!!!quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:47 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker man. Honger nu.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:47 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Daar dacht ik ook aan toen ik vorige week hier voorbij liep https://www.heartattackgrill.com/quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Aneurysma
Zijn er wachtlijsten voor het dotteren?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:47 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen is aan het kwijlen door die burgers.quote:
Ik weet niet hoe jij zo'n bus naar binnen werkt maar ik eet gewoon de inhoud er van opquote:
omnoomnomquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook niet. Potje pesto leeglikken.
Bij mij is het ook al een half jaar stabielquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:02 schreef bitterbal het volgende:
blijf ook maar hangen bij die 70 kilo. Al loop ik nu niet zoveel natuurlijk
Bij mij ookquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij is het ook al een half jaar stabiel
Nou het ging 3 jaar lang omlaagquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:06 schreef CherryLips het volgende:
Je zou denken dat niemand in deze SC stabiel is.
Echt hequote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:06 schreef CherryLips het volgende:
Je zou denken dat niemand in deze SC stabiel is.
Maar nu niet meer?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik had mijn droomgewicht paar weken terug. Fantastisch resultaat.
De roodste kont op onze apenrotsquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uiteraard van al die mannenweekenden mountainbiken en boomstammen doormidden scheuren.
Moeten we HR en de integriteitscommissie waarschuwen?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:13 schreef UitStraling het volgende:
Morgen massage op het werk ingepland [ afbeelding ]
De trekthai komt langs?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:13 schreef UitStraling het volgende:
Te laatquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moeten we HR en de integriteitscommissie waarschuwen?
Of de afwerkchineesquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou ik maar vies vinden, vind onderwaterinsecten nog aantrekkelijker.
Ik mag donderdag weerquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:13 schreef UitStraling het volgende:
Overmorgen #metoo aanklacht tegen USquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:13 schreef UitStraling het volgende:
De Indiase slangenbezweerderquote:
Ja wij ook, maximaal twee keer per week een uur, nekje voor in de stoel en wil je meer dan kun je in de kolfkamer op een bedje gaan liggen maar daar ruikt het altijd zo zuurquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Wij hebben ook zo’n stoelmasseur. Komt eens per week op kantoor.
Ahum? Stoelmasseur?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Wij hebben ook zo’n stoelmasseur. Komt eens per week op kantoor.
dit ja.. hadden wij niet hoor bij overheidquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ahum? Stoelmasseur?![]()
Weet gelijk weer waarom de belastingdruk zo hoog is.
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja wij ook, maximaal twee keer per week een uur, nekje voor in de stoel en wil je meer dan kun je in de kolfkamer op een bedje gaan liggen maar daar ruikt het altijd zo zuur
Ja 8 7 6 5,5 uur op een dag een beetje betaald naar een scherm staren is slecht voor je hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ahum? Stoelmasseur?![]()
Helft van de tijd heeft die niets te doen met die parttimers.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ahum? Stoelmasseur?![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ahum? Stoelmasseur?![]()
Dat hebben wij exact zo ookquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij mijn vorige werk was het een kolfkamer annex gebedsruimte. Anneke met de grote uiers eruit, Hassan en Ali met hun bidkleedjes er in. Vond ik altijd apart
En 12 uur?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja 8 7 6 5,5 uur op een dag een beetje betaald naar een scherm staren is slecht voor je hoor
Ben je een ambtenaar? Dan nee.quote:
Hadden ze maar straatambtenaar moeten worden ofzoquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:25 schreef datismijnmening het volgende:
Maar worden er echt masseurs betaald door de overheid voor ambtenaren met een bureaubaan?![]()
ben benieuwd of stratenmakers dat als secundaire arbeidsvoorwaarde hebben? Denk het niet.
Die mogen lekker in de buitenlucht werken.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:25 schreef datismijnmening het volgende:
Maar worden er echt masseurs betaald door de overheid voor ambtenaren met een bureaubaan?![]()
ben benieuwd of stratenmakers dat als secundaire arbeidsvoorwaarde hebben? Denk het niet.
Echtquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:25 schreef datismijnmening het volgende:
Die stratenmakers hebben maar mooi hun halve jeugd in parkjes rond kunnen hangen met goedkoop bier, met wiet, goedkope blonde grietjes en een Opel Mantaquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:25 schreef datismijnmening het volgende:
Heb ik allemaal gemistquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die stratenmakers hebben maar mooi hun halve jeugd in parkjes rond kunnen hangen met goedkoop bier, met wiet, goedkope blonde grietjes en een Opel Manta
Mijn droomleven en die van @Ygrittequote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die stratenmakers hebben maar mooi hun halve jeugd in parkjes rond kunnen hangen met goedkoop bier, met wiet, goedkope blonde grietjes en een Opel Manta
Onze ruggen staan krom van al dat getuur in de studieboekenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan mogen we nu niet genieten van een welverdiende massage ook nog niet
Jazekerquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:25 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb er nog nooit gebruik van gemaakt.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zou zeggen geniet ervan, maar mijn bek viel echt even open.
Ligt zo'n koker niet zwaar op de maag?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:49 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb met Pringles elke keer zo iets van 'ik koop dit nooit meer, zo speciaal is het niet en ik vreet die koker in een keer op'. Afgelopen week waren ze in de bonus ...
Dag vakantiegangerquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hadden ze maar straatambtenaar moeten worden ofzo
Werk jij in Artis?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit gebruik van gemaakt.
We hebben ook bedrijfsfruit. Krijgt die stratenmaker vast ook niet
Ben je stratenmaker geworden?quote:
Wij krijgen ook gratis fruit.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zou zeggen geniet ervan, maar mijn bek viel echt even open.
Dag jongedame.quote:
Was maar een grapje johquote:
Je had het weer echt slecht he?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dag jongedame.
Ben alweer thuis inmiddels.
Krijg jij 12 uur betaald?quote:
Immer.quote:
Pics!quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:35 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zie mijzelf vandaag meer als aardbol decoratie.
Bananen zijn altijd het eerste op bij het bedrijfsfruit jaquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]De bananen zijn wel snel op ja.
Dan stuur maar een MMS ofzo.quote:
Logisch wel, appels blijven lang goed en peren zijn gewoon onhandig.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bananen zijn altijd het eerste op bij het bedrijfsfruit jaOp ene vrijdag liggen er meestal alleen nog maar wat appels en peren
Mensen die hele fruitmanden mee naar huis nemen.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bananen zijn altijd het eerste op bij het bedrijfsfruit jaOp ene vrijdag liggen er meestal alleen nog maar wat appels en peren
Is bij ons ook zo.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom heb ik op vrijdag dus vaak nog fruit omdat ik wacht met de peren eten tot het einde van de weekquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Logisch wel, appels blijven lang goed en peren zijn gewoon onhandig.
Meende dat ze daar weer op gingen bezuinigen bij jullie.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen die hele fruitmanden mee naar huis nemen.
[opa vertelt] Oude technologie zonder internet...quote:
Las laatst wel zoiets op een memo, heb ook zo'n wereldwijde hotelcreditcard waar ze aan willen morrelen, dan vertrek ik dus echt.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meende dat ze daar weer op gingen bezuinigen bij jullie.
nou ja fruit is best redelijk. Een mens moet eten.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit gebruik van gemaakt.
We hebben ook bedrijfsfruit. Krijgt die stratenmaker vast ook niet
Hold my beer!quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Las laatst wel zoiets op een memo, heb ook zo'n wereldwijde hotelcreditcard waar ze aan willen morrelen, dan vertrek ik dus echt.
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom heb ik op vrijdag dus vaak nog fruit omdat ik wacht met de peren eten tot het einde van de week
Daar ben ik toch echt te jong voorquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
[opa vertelt] Oude technologie zonder internet...
Nostalgiequote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
[opa vertelt] Oude technologie zonder internet...
Ja maar jij werk niet voor de overheid toch?quote:
En dan schrikken van de rekening.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje ringtones en achtergronden voor je telefoon downloaden
Gewoon even ter verificatie hoor, maar heb je toevallig de gegevens van dat bedrijf?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar jij werk niet voor de overheid toch?
Zal mij een worst zijn als een privaat bedrijf elke vrijmibo topless escorts op een olifant laat binnenkomen.
Jambaquote:
Eindelijk een makkelijk toegankelijke olifant als bruidsschat voor bal?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon even ter verificatie hoor, maar heb je toevallig de gegevens van dat bedrijf?
Die achterlijke kikker.quote:
Wat dat betreft kan ik de meisjes van F1 en Red Bull wel aanraden.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar jij werk niet voor de overheid toch?
Zal mij een worst zijn als een privaat bedrijf elke vrijmibo topless escorts op een olifant laat binnenkomen.
Zoals het heurt.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:46 schreef CherryLips het volgende:
Eindelijk de was maar eens gestreken en gevouwen. Net op tijd voor de volgende lading was.
Gewoon ergens op de Zuidas binnenlopen.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon even ter verificatie hoor, maar heb je toevallig de gegevens van dat bedrijf?
Je noemt die arme grietjes toch geen olifanten.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat dat betreft kan ik de meisjes van F1 en Red Bull wel aanraden.
geeneens een strijkijzer hierquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:46 schreef CherryLips het volgende:
Eindelijk de was maar eens gestreken en gevouwen. Net op tijd voor de volgende lading was.
Viel weinig te vouwen want ik had bijna alle handdoeken ondertussen alweer gebruikt.quote:
Efficiënt.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Viel weinig te vouwen want ik had bijna alle handdoeken ondertussen alweer gebruikt.
quote:
Beter te veel betalen dan gebruik je het. Anders beland het toch achterin de kast. Althans bij mij.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:48 schreef CherryLips het volgende:
Gvd, vorige week dure meuk voor m'n haar gekocht van John Frida, nu voor nog niet eens de helft bij de Big Bazar.
Die arme grietjes weten met een knipoog en een heupbeweging een vrij goed inkomen binnen te harken.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je noemt die arme grietjes toch geen olifanten.
Ohja, het ging om de olifant ja, precies, inderdaad de olifantquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eindelijk een makkelijk toegankelijke olifant als bruidsschat voor bal?
Ik ben bang dat Buda ons straks gaat vertellen dat dit bij het Ministerie van Financiën isquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
je kan toch gewoon beetje op potten en pannen slaan, dit opnemen en dan die audiofile instellen als ringtone?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:49 schreef CherryLips het volgende:
Vroeger, toen je zelf nog ringtones kon maken.
Dan nog hoef je ze niet te beledigen.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die arme grietjes weten met een knipoog en een heupbeweging een vrij goed inkomen binnen te harken.
Codes op internet opzoeken zodat je ze zelf kon componerenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:49 schreef CherryLips het volgende:
Vroeger, toen je zelf nog ringtones kon maken.
Er zijn toch al jaren geen pitspoezen meer?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat dat betreft kan ik de meisjes van F1 en Red Bull wel aanraden.
Ik heb zo'n spray gekocht die je haar iets lichter zou maken. Paar keer gebruikt en van het weekend in de zon gezeten. En ik weet niet of het wishful thinking is, maar het is dus echt lichter. Alsof de zon het effect nog heeft versterkt.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:49 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Beter te veel betalen dan gebruik je het. Anders beland het toch achterin de kast. Althans bij mij.
Die gingen toch ook naar de jabjum?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Buda ons straks gaat vertellen dat dit bij het Ministerie van Financiën is
En dan over paar weken een verschroeit bosje stro kijk er maar mee uitquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb zo'n spray gekocht die je haar iets lichter zou maken. Paar keer gebruikt en van het weekend in de zon gezeten. En ik weet niet of het wishful thinking is, maar het is dus echt lichter. Alsof de zon het effect nog heeft versterkt.
Het is geen action-merk ofzo.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:51 schreef Senn88 het volgende:
[..]
En dan over paar weken een verschroeit bosje stro kijk er maar mee uit
Citroensap werkt toch? Heb ik wel eens in een cosmo gelezenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb zo'n spray gekocht die je haar iets lichter zou maken. Paar keer gebruikt en van het weekend in de zon gezeten. En ik weet niet of het wishful thinking is, maar het is dus echt lichter. Alsof de zon het effect nog heeft versterkt.
Dat zegt helaas niks.quote:
In onze kantoorpanden mag het nog wel, maar als ik de sfeer zo ruik niet heel lang meer in deze tijden van conservatieve deugdzaamheid.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er zijn toch al jaren geen pitspoezen meer?
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Citroensap werkt toch? Heb ik wel eens in een cosmo gelezen
Dat.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:51 schreef Senn88 het volgende:
[..]
En dan over paar weken een verschroeit bosje stro kijk er maar mee uit
Ja ik ook, en heb ook gelezen dat je haar dan groen kan worden, dus durf dat niet echt aan.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Citroensap werkt toch? Heb ik wel eens in een cosmo gelezen
Mijn blonde lokken worden van zichzelf al vrij licht door de zonquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Glorix?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zegt helaas niks.
Welke spray is het?
Maar hoe blond is blond?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn blonde lokken worden van zichzelf al vrij licht door de zon
https://www.kruidvat.nl/j(...)-hairspray/p/3785958quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zegt helaas niks.
Welke spray is het?
Die van mij de laatste paar jaar niet. En sowieso niet na 1 middag.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn blonde lokken worden van zichzelf al vrij licht door de zon
Touche.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Het belandt ook niet zomaar bij de bazaar..
Nou gewoon goed blond waar het in de winter meer donkerblond is, zeker aan de voorkant boven mijn slapen worden die weerborstels echt lichtblondquote:
Gewoon elke dag even een uurtje of wat buiten in de zon lopenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij de laatste paar jaar niet. En sowieso niet na 1 middag.
Ja gebruik het niet iedere dag. Had niet verwacht al na twee keer verschil te zien.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Zou er wel een beetje mee uitkijken Ger, er zit wel wat peroxide in.
Zonquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon elke dag even een uurtje of wat buiten in de zon lopen
Welke zon.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon elke dag even een uurtje of wat buiten in de zon lopen
En hoe oud ben jij? Vroeger was ik platina blond nu asblond.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou gewoon goed blond waar het in de winter meer donkerblond is, zeker aan de voorkant boven mijn slapen worden die weerborstels echt lichtblond
Boks.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:57 schreef Senn88 het volgende:
[..]
En hoe oud ben jij? Vroeger was ik platina blond nu asblond.
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:59 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik vind jou zo’n tof wijf he. Tis net of ik in de spiegel kijk.
35 alweerquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:57 schreef Senn88 het volgende:
[..]
En hoe oud ben jij? Vroeger was ik platina blond nu asblond.
Die schijnt altijd hoorquote:
Geloof er geen reet van, al tijden niet gezien.quote:
Leuk! Waar kunnen we je foto’s vinden?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
35 alweerAls kind was ik echt heel blond, daarna jaren donkerblond dat het haast richting bruin ging en de afgelopen jaren weer naar blond doordat ik veel buiten loop
Niet te veel willen. Je hebt al humor je kan niet alles hebben in het leven vriendinquote:Op dinsdag 7 juni 2022 23:00 schreef CherryLips het volgende:
Het was wel handig geweest als m'n wenkbrauwen en wimpers ook wat donkerder werden, samen met m'n hoofdhaar.
ANPR wellicht?quote:
Naar buiten de zon in, dat werkt echtquote:Op dinsdag 7 juni 2022 23:01 schreef datismijnmening het volgende:
Vroeger was ik Scandinavisch blond, nu natuurlijk donkerblond.![]()
Nou ja. Ben allang blij dat ik niet ginger ben
Politiecamera's langs de wegenquote:
Je hoeft geen 12 uur per dag met je kop in de zon te zitten he, gewoon 1/1,5 uur buiten lopen is voldoendequote:Op dinsdag 7 juni 2022 23:04 schreef Senn88 het volgende:
In de zon blond haar kweken en dan over 10 jaar naar de dermatholoog omdat je kanker op je hoofd hebt. Nee dan frituur ik het wel met highlites
Dit is mijn plan voor zaterdag.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 23:04 schreef Senn88 het volgende:
In de zon blond haar kweken en dan over 10 jaar naar de dermatholoog omdat je kanker op je hoofd hebt. Nee dan frituur ik het wel met highlites
Ik hou van snel resultaat.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hoeft geen 12 uur per dag met je kop in de zon te zitten he, gewoon 1/1,5 uur buiten lopen is voldoende
Verloren tweelingzus.quote:
Dat geloof ik zeker. Als ik mijn haar weer eens wat donkerder verf is het binnen no time weer "gebleekt" en ik ben bijna elke middag buiten. Maar, kinderen hebben vaak ook veel fijner haar dat heeft ook andere eigenschappen dus kan ook dat je gewoon toen een stuk blonder was. Zonder zon zeg maar.quote:
Wel nee ik ga gewoon 4 uur bij de kapper zitten. Lekker in de peroxide. Ik kloot niet meer zelf aan mijn haar is eindelijk weer okequote:Op dinsdag 7 juni 2022 23:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou haal die spray en shampoo bij de BB.
ik doe gewoon niks met mn haar: was het zo nu en dan met eerste beste shampoo en eens per half jaar de kapper er wat af laten hakkenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 23:08 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wel nee ik ga gewoon 4 uur bij de kapper zitten. Lekker in de peroxide. Ik kloot niet meer zelf aan mijn haar is eindelijk weer oke
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 23:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik doe gewoon niks met mn haar: was het zo nu en dan met eerste beste shampoo en eens per half jaar de kapper er wat af laten hakken
Hey herkenbaar.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 23:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik doe gewoon niks met mn haar: was het zo nu en dan met eerste beste shampoo en eens per half jaar de kapper er wat af laten hakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |