Dat hebben wij exact zo ookquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij mijn vorige werk was het een kolfkamer annex gebedsruimte. Anneke met de grote uiers eruit, Hassan en Ali met hun bidkleedjes er in. Vond ik altijd apart
En 12 uur?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja 8 7 6 5,5 uur op een dag een beetje betaald naar een scherm staren is slecht voor je hoor
Ben je een ambtenaar? Dan nee.quote:
Hadden ze maar straatambtenaar moeten worden ofzoquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:25 schreef datismijnmening het volgende:
Maar worden er echt masseurs betaald door de overheid voor ambtenaren met een bureaubaan?![]()
ben benieuwd of stratenmakers dat als secundaire arbeidsvoorwaarde hebben? Denk het niet.
Die mogen lekker in de buitenlucht werken.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:25 schreef datismijnmening het volgende:
Maar worden er echt masseurs betaald door de overheid voor ambtenaren met een bureaubaan?![]()
ben benieuwd of stratenmakers dat als secundaire arbeidsvoorwaarde hebben? Denk het niet.
Echtquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:25 schreef datismijnmening het volgende:
Die stratenmakers hebben maar mooi hun halve jeugd in parkjes rond kunnen hangen met goedkoop bier, met wiet, goedkope blonde grietjes en een Opel Mantaquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:25 schreef datismijnmening het volgende:
Heb ik allemaal gemistquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die stratenmakers hebben maar mooi hun halve jeugd in parkjes rond kunnen hangen met goedkoop bier, met wiet, goedkope blonde grietjes en een Opel Manta
Mijn droomleven en die van @Ygrittequote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die stratenmakers hebben maar mooi hun halve jeugd in parkjes rond kunnen hangen met goedkoop bier, met wiet, goedkope blonde grietjes en een Opel Manta
Onze ruggen staan krom van al dat getuur in de studieboekenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan mogen we nu niet genieten van een welverdiende massage ook nog niet
Jazekerquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:25 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb er nog nooit gebruik van gemaakt.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zou zeggen geniet ervan, maar mijn bek viel echt even open.
Ligt zo'n koker niet zwaar op de maag?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:49 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb met Pringles elke keer zo iets van 'ik koop dit nooit meer, zo speciaal is het niet en ik vreet die koker in een keer op'. Afgelopen week waren ze in de bonus ...
Dag vakantiegangerquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hadden ze maar straatambtenaar moeten worden ofzo
Werk jij in Artis?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit gebruik van gemaakt.
We hebben ook bedrijfsfruit. Krijgt die stratenmaker vast ook niet
Ben je stratenmaker geworden?quote:
Wij krijgen ook gratis fruit.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zou zeggen geniet ervan, maar mijn bek viel echt even open.
Dag jongedame.quote:
Was maar een grapje johquote:
Je had het weer echt slecht he?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dag jongedame.
Ben alweer thuis inmiddels.
Krijg jij 12 uur betaald?quote:
Immer.quote:
Pics!quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:35 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zie mijzelf vandaag meer als aardbol decoratie.
Bananen zijn altijd het eerste op bij het bedrijfsfruit jaquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]De bananen zijn wel snel op ja.
Dan stuur maar een MMS ofzo.quote:
Logisch wel, appels blijven lang goed en peren zijn gewoon onhandig.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bananen zijn altijd het eerste op bij het bedrijfsfruit jaOp ene vrijdag liggen er meestal alleen nog maar wat appels en peren
Mensen die hele fruitmanden mee naar huis nemen.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bananen zijn altijd het eerste op bij het bedrijfsfruit jaOp ene vrijdag liggen er meestal alleen nog maar wat appels en peren
Is bij ons ook zo.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom heb ik op vrijdag dus vaak nog fruit omdat ik wacht met de peren eten tot het einde van de weekquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Logisch wel, appels blijven lang goed en peren zijn gewoon onhandig.
Meende dat ze daar weer op gingen bezuinigen bij jullie.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen die hele fruitmanden mee naar huis nemen.
[opa vertelt] Oude technologie zonder internet...quote:
Las laatst wel zoiets op een memo, heb ook zo'n wereldwijde hotelcreditcard waar ze aan willen morrelen, dan vertrek ik dus echt.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meende dat ze daar weer op gingen bezuinigen bij jullie.
nou ja fruit is best redelijk. Een mens moet eten.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit gebruik van gemaakt.
We hebben ook bedrijfsfruit. Krijgt die stratenmaker vast ook niet
Hold my beer!quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Las laatst wel zoiets op een memo, heb ook zo'n wereldwijde hotelcreditcard waar ze aan willen morrelen, dan vertrek ik dus echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |