Naar buiten de zon in, dat werkt echtquote:Op dinsdag 7 juni 2022 23:01 schreef datismijnmening het volgende:
Vroeger was ik Scandinavisch blond, nu natuurlijk donkerblond.![]()
Nou ja. Ben allang blij dat ik niet ginger ben
Politiecamera's langs de wegenquote:
Je hoeft geen 12 uur per dag met je kop in de zon te zitten he, gewoon 1/1,5 uur buiten lopen is voldoendequote:Op dinsdag 7 juni 2022 23:04 schreef Senn88 het volgende:
In de zon blond haar kweken en dan over 10 jaar naar de dermatholoog omdat je kanker op je hoofd hebt. Nee dan frituur ik het wel met highlites
Dit is mijn plan voor zaterdag.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 23:04 schreef Senn88 het volgende:
In de zon blond haar kweken en dan over 10 jaar naar de dermatholoog omdat je kanker op je hoofd hebt. Nee dan frituur ik het wel met highlites
Ik hou van snel resultaat.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hoeft geen 12 uur per dag met je kop in de zon te zitten he, gewoon 1/1,5 uur buiten lopen is voldoende
Verloren tweelingzus.quote:
Dat geloof ik zeker. Als ik mijn haar weer eens wat donkerder verf is het binnen no time weer "gebleekt" en ik ben bijna elke middag buiten. Maar, kinderen hebben vaak ook veel fijner haar dat heeft ook andere eigenschappen dus kan ook dat je gewoon toen een stuk blonder was. Zonder zon zeg maar.quote:
Wel nee ik ga gewoon 4 uur bij de kapper zitten. Lekker in de peroxide. Ik kloot niet meer zelf aan mijn haar is eindelijk weer okequote:Op dinsdag 7 juni 2022 23:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou haal die spray en shampoo bij de BB.
ik doe gewoon niks met mn haar: was het zo nu en dan met eerste beste shampoo en eens per half jaar de kapper er wat af laten hakkenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 23:08 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wel nee ik ga gewoon 4 uur bij de kapper zitten. Lekker in de peroxide. Ik kloot niet meer zelf aan mijn haar is eindelijk weer oke
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 23:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik doe gewoon niks met mn haar: was het zo nu en dan met eerste beste shampoo en eens per half jaar de kapper er wat af laten hakken
Hey herkenbaar.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 23:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik doe gewoon niks met mn haar: was het zo nu en dan met eerste beste shampoo en eens per half jaar de kapper er wat af laten hakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |