doet normaal alleen maar dienst als droogrek jaquote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie nu voor me hoe die bank verschrikt en een beetje angstig maar toch ook snaaks omhoog kijkt.
Die had ik ook ergens anders gezienquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vind die van jou mooi: cheese from the bacon.
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
doet normaal alleen maar dienst als droogrek ja
Hoop dat ze hem vrijdag er af halenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer moet je naar de amputatiepoli?
Nog steeds geen droogrekje van zes euro gekocht.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
doet normaal alleen maar dienst als droogrek ja
Zullen we een loterij opzetten om haar been?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ampupoli. Bekt wel lekker.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
neequote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog steeds geen droogrekje van zes euro gekocht.
Wel 156 paar schoenenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat zijn mooie sneakers voor op werk onder een nette broek?
Zit veel beter dan aan een bureauquote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zit op de bank... ken deze plek van het huis helemaal nog niet
Koop nou maar gewoon die van de Ikeaquote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |