Wie is Emmagodin?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:00 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is de officiële slowchat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aangeven dat je zelf al rookmelders hebt hangen is niet goed genoeg? Da's waardeloos.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:24 schreef Nattekat het volgende:
Kak, ik dacht even mooi onder dat "onze rookmelders zijn beter dan de jouwe" gezeik uit te komen, maar ze zijn het niet vergeten
Of ik een donderdag de hele godverdomme dag thuis wil blijven omdat ze niet in staat zijn om een fatsoenlijke tijd te geven. Allemaal om mijn eigen mooie rookmelders te laten vervangen.
das waarquote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ware schoonheid zit van binnen, luidt het gezegde.
dat isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. HaagsGod
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat ismaar @Haags is een blonde stootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. HaagsGod
Thinking is difficult, that’s why most people judge
jezelf zwanger maken van jezelfquote:
Het is juist mooi dat iedereen verschillend is.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
jezelf zwanger maken van jezelf
dat zouden al die wokies te gek vinden denk ik
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is juist mooi dat iedereen verschillend is.
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:41 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
en kappen met mensen willen veranderen![]()
![]()
Tompouce etenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 19:11 schreef DerRabbit het volgende:
En toen was het weer stil hier![]()
Is iedereen aan het eten of aan het uitbuiken
Denk je om je lijn?quote:
Ik had wat anders aan mijn hoofd.quote:
Oef, nu heb ik ook zin in een tompouce maar ik wil ook paar kilo kwijt rakenquote:
Oh jee??quote:Op dinsdag 7 juni 2022 19:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had wat anders aan mijn hoofd.
Dan moet je dat niet eten.. normaal had ik ook geen gebak gegeten.. maar omdat ik bijna jarig ben kreeg ik 1 gratis tompouce bij de Hemaquote:Op dinsdag 7 juni 2022 19:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oef, nu heb ik ook zin in een tompouce maar ik wil ook paar kilo kwijt raken
Komt wel weer goed.quote:
Die had je ook wel met mij mogen delen.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 19:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan moet je dat niet eten.. normaal had ik ook geen gebak gegeten.. maar omdat ik bijna jarig ben kreeg ik 1 gratis tompouce bij de Hema
Ah, dan mag het inderdaadquote:Op dinsdag 7 juni 2022 19:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan moet je dat niet eten.. normaal had ik ook geen gebak gegeten.. maar omdat ik bijna jarig ben kreeg ik 1 gratis tompouce bij de Hema
Volgende keer dan maarquote:Op dinsdag 7 juni 2022 19:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Komt wel weer goed.
[..]
Die had je ook wel met mij mogen delen.
Moet ik weer een jaar wachten.quote:
Alles komt ooit goed inderdaadquote:Op dinsdag 7 juni 2022 19:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Komt wel weer goed.
[..]
Die had je ook wel met mij mogen delen.
Dan moet ik hem ook alleen opeten.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 19:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, kan zelf toch ook 1 kopen
Ga dat wel even regelen. Zeggen ze nee, dan maak ik die monteurs vast blij met minder werk.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aangeven dat je zelf al rookmelders hebt hangen is niet goed genoeg? Da's waardeloos.
Dan doe maar net als of ik mee eetquote:Op dinsdag 7 juni 2022 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan moet ik hem ook alleen opeten.
Dat heb ik al zo vaak moeten doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 19:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan doe maar net als of ik mee eet
Ah gossiequote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heb ik al zo vaak moeten doen.
Gelukkig heb ik ook een parkiet.quote:
Lust ie tompoucequote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik ook een parkiet.
Als je er door beter voelt dan wil ik ook wel zeggen dat je het bent.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:06 schreef Nattekat het volgende:
Vlak voor sluitingstijd schijnbaar, nu voel ik me een eikel
Die lust niets anders dan haar eigen voer.quote:
Ik was wel weg toen ze sloten.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je er door beter voelt dan wil ik ook wel zeggen dat je het bent.
Als je je eten maar hebt.quote:
Niet samen kunnen smikkelen.....quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die lust niets anders dan haar eigen voer.
Parkieten houden ook wel van stukjes fruit maar deze wil er niets van weten.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niet samen kunnen smikkelen.....
Dat zeg je tegen een badeend?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:20 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet echt keihard lachen om de reacties op het nieuws over die agenten die iemand lieten verzuipen.
Allemaal mensen die er wel even achterna zouden springen.
Eigenwijs is ook wijs hèquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Parkieten houden ook wel van stukjes fruit maar deze wil er niets van weten.
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niet samen kunnen smikkelen.....
quote:
Ik ben een goed (nou ja, moet weer even bouwen) getrainde waterpoloër, en zelfs ik zou er nimmer achterna gesprongen zijn. Laat staan een simpel badeendje dat gewoon mee wordt gevoerd met de stroming.quote:
De kans dat je zelf meegetrokken wordt door iemand die in paniek is.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben een goed (nou ja, moet weer even bouwen) getrainde waterpoloër, en zelfs ik zou er nimmer achterna gesprongen zijn. Laat staan een simpel badeendje dat gewoon mee wordt gevoerd met de stroming.
Ik ook vandaagquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:23 schreef DerRabbit het volgende:
Zo avond wandeling ook weer gemaakt en 10K stappen ruim gehaald![]()
Ik had eigenlijk wel meer in huis willen opruimen vandaag, maar heb beetje ontwijkend gedrag vertoondquote:
Ojee, soms heb je datquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk wel meer in huis willen opruimen vandaag, maar heb beetje ontwijkend gedrag vertoond
Soms heb ik wel van die voorjaar schoonmaak woede ofzoquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ojee, soms heb je dat
En soms kan de hele dag wel bezig zijn met poetsen en opruimen
Herkenbaar inddquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soms heb ik wel van die voorjaar schoonmaak woede ofzo
Achja, soms heb je van dat soort vlagenquote:
Wat voor Game?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:41 schreef DerRabbit het volgende:
Ik wil eigenlijk vroeg naar bed want moe, maar ik liep net door een plensbui heen dus ik moet mijn haren nog laten drogen en ik wil ook nog eventjes gamen. Tough life
Heb je geen föhn in huis? Of gamen tot je haar droog isquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:41 schreef DerRabbit het volgende:
Ik wil eigenlijk vroeg naar bed want moe, maar ik liep net door een plensbui heen dus ik moet mijn haren nog laten drogen en ik wil ook nog eventjes gamen. Tough life
Ja precies. Zelfs zonder drenkeling is zo'n stevige stroming zelfs alles behalve aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
De kans dat je zelf meegetrokken wordt door iemand die in paniek is.
Vlechtje(s) makenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:41 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben het net maar even snel gaan afdrogen en föhnen iddquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb je geen föhn in huis? Of gamen tot je haar droog is
Weet ik nog niet. Misschien even half uurtje iRacing denk ik.quote:
Het is ook een ongelooflijk kutwoord.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is ook een ongelooflijk kutwoord.
Kom op zeg, ik ben geen 6 meer.quote:
Je bent niet 'fore ever young'quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kom op zeg, ik ben geen 6 meer.
Alleen van geest.quote:
Hoex, je hebt ook nog het lijf van een jonge god!quote:
Nou.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoex, je hebt ook nog het lijf van een jonge god!
Oké een afgetrainde twintiger danquote:
Dat is beter verwoord.quote:
Maanlampje.quote:
Dit kan je toch moeilijk afgelebberd oud noemenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Ik vind het nog steeds een leuk woord hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kom op zeg, ik ben geen 6 meer.
Dat vraag je nooit aan mij.quote:
Dat komt omdat jij altijd netjes aan het einde van je werkdag je dag rapport inlevert.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij altijd netjes aan het einde van je werkdag je dag rapport inlevert.
Lekker bezig man!quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik kreeg vandaag te horen dat ik mijn project goed voorbereid had. Zonder problemen kon het geplaatst worden. Het waren maar 3 balken maar wegen bij elkaar wel 2000 kilo. Dan moet ik ook nog afgaan dat de informatie die ik krijg juist was. Ik vond het wel spannend toen ik de boel aan het uitwerken was.
Ik heb ook wel een beetje een trots gevoel.quote:
Moet je ook zeker trots op zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een beetje een trots gevoel.
Ben ik ook. Morgen weer verder met balkonhekjes en huisnummers.quote:
Ben je daar nog mee bezig, of is dit een ander project?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ben ik ook. Morgen weer verder met balkonhekjes en huisnummers.
Ander project, woning met 3 balkons.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben je daar nog mee bezig, of is dit een ander project?
Ik heb morgen lekker rustig dagje. Heb alleen in de middag 1 afspraak staan waat ik bijna 2 uur voor heen en terug moet rijden
Ahah, wel leuk om te doen?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ander project, woning met 3 balkons.
Zeker, een leuke opdracht om de hekwerken zoveel mogelijk hetzelfde te laten. lijken.quote:
In jouw vleugeltjes moet het zeker goed komen!quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeker, een leuke opdracht om de hekwerken zoveel mogelijk hetzelfde te laten. lijken.
Simpel klusje maar toch een leuke uitdaging.
Zo is dat.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In jouw vleugeltjes moet het zeker goed komen!
Als jij het niet kan is het per definitie onmogelijkquote:
Dat benaderd wel de waarheid.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als jij het niet kan is het per definitie onmogelijk
Dit soort mensenquote:Oekraïne was al van Rusland net zoals Belarus. Een coup dankzij Amerika in 2014 heeft daar verandering in gebracht.
Putin pikt dat niet en heeft dus besloten om van Oekraïne een hell te maken. Eigenlijk was er niet veel aan de hand tot er een Amerikaanse hand tevoorschijn kwam in Oekraïne.
Rusland zei al veel langer dat de NAVO uit de buurt moet blijven van Russische grenzen.
Nog steeds moe en futloosquote:Op woensdag 8 juni 2022 10:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Klinkt niet zo, of ben je nog moe?
als je dichterbij woonde had ik je een oppepper gebrachtquote:
een vaas in de vaatwasser??quote:Op woensdag 8 juni 2022 12:35 schreef FranticDJ het volgende:
Note to self: niet alle soorten getint glas kunnen in de vaatwasser.
Mijn lichtgroene vaas is nu transparant
ja? is gewoon glas? is dat raar dan?quote:
maak ik altijd met de hand schoonquote:Op woensdag 8 juni 2022 12:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja? is gewoon glas? is dat raar dan?
Bosje bloemen weg gooien, din gin de vaatwasser mikken en schoon de kast in
oh zelfs mijn grootste passen erinquote:Op woensdag 8 juni 2022 12:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
maak ik altijd met de hand schoon
passen toch niet in de vaatwasser
die grote vazen
Komt wel goed ik hoef morgen nog 1 dagje te werken en dan heb ik eindelijk een lang weekend vrijquote:Op woensdag 8 juni 2022 11:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je dichterbij woonde had ik je een oppepper gebracht
Op de een of andere manier heb ik alleen maar monstervazen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 14:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik had geen vazen tot twee weken geleden
Ik ben er al.quote:
Hey schoonheid.quote:
Leuke dag gehad?quote:
Ik heb niet stil gezeten.quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jawel, jij ook lekker hard gewerkt?
Even kijken of ik nog plek heb.quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
* Cinderelladreamer kruipt gauw onder een vleugeltje
Dus genoeg stappen gezet vandaag, zit je vast wel op de 10.000quote:
Dat denk ik niet.quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dus genoeg stappen gezet vandaag, zit je vast wel op de 10.000
Ik heb geen idee.quote:
Heb ik maar de kleine wijzer zit er voor.quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien ook een smartwatch kopen ?
quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even kijken of ik nog plek heb.
Oh heb je een analogequote:Op woensdag 8 juni 2022 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb ik maar de kleine wijzer zit er voor.
Jij hebt ook niet veel nodig om gelukkig te zijn.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij hebt ook niet veel nodig om gelukkig te zijn.
Samsung Galaxy Watch 3quote:
Ach, als je pozza maar lekker is.quote:Op woensdag 8 juni 2022 17:48 schreef Schakeltopia het volgende:
owja en ik wil graag even klagen.
over al die leenfietsen en leenscooters die men overal maar neerpleurt.
lijkt wel alsof mensen compleet achterlijk worden indien ze zoiets gebruiken.
zo is datquote:Op woensdag 8 juni 2022 17:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach, als je pozza maar lekker is.
Tuig is het gewoonquote:Op woensdag 8 juni 2022 17:48 schreef Schakeltopia het volgende:
owja en ik wil graag even klagen.
over al die leenfietsen en leenscooters die men overal maar neerpleurt.
lijkt wel alsof mensen compleet achterlijk worden indien ze zoiets gebruiken.
Ik heb een tuinhuisje in mijn handen.quote:
nicequote:Op woensdag 8 juni 2022 17:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een tuinhuisje in mijn handen.
Ik heb er 3, eentje ben ik aan het ombouwen tot camping receptie met snoepwinkeltje.quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:02 schreef Schakeltopia het volgende:
of heb je gewoon meerdere tuinhuisjes
nice!quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er 3, eentje ben ik aan het ombouwen tot camping receptie met snoepwinkeltje.
quote:
cutequote:Op woensdag 8 juni 2022 18:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De meest rechtste is degene die in de op staat.
Met de linker ben ik nu bezig.quote:
Rood of blauw?quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:26 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik weet alleen nog niet in welke kleur ik hem ga schilderen. Ik heb al een groene en een bruine.
Wist je dat stamt uit de tijd dat kappers ook dokters/tandartsen waren?quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:31 schreef Schakeltopia het volgende:
oh heeft niks met zuurstokken te maken
nee ik weet er niets vanaf verderquote:Op woensdag 8 juni 2022 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wist je dat stamt uit de tijd dat kappers ook dokters/tandartsen waren?
Dan hebben we het over eeuwen geleden, toch?quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wist je dat stamt uit de tijd dat kappers ook dokters/tandartsen waren?
quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee ik weet er niets vanaf verder
quote:In Renaissance -era Amsterdam , de chirurgen gebruikte de gekleurde strepen aan te geven dat zij bereid waren tot aan de randen van hun patiënten (rood), set botten of pull tanden (wit), of geef een scheren als er niets meer urgent (blauw) nodig was.
Na de oprichting van de United Barber Surgeon's Company in Engeland, verplichtte een statuut de kapper om een rood-witte paal te gebruiken en de chirurg om een rode paal te gebruiken. In Frankrijk gebruikten chirurgen een rode paal met een bak eraan om hun kantoren te identificeren. Blauw verschijnt vaak op palen in de Verenigde Staten, mogelijk als een eerbetoon aan de nationale kleuren. Een andere, meer fantasievolle interpretatie van deze kapperspaalkleuren is dat rood arterieel bloed vertegenwoordigt , blauw symbolisch voor veneus bloed en wit het verband weergeeft.
Jep, alleen monniken voerde dokterstaken uit. Om die te ontlasten mochten barbiers ook kleine medische ingrepen doen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan hebben we het over eeuwen geleden, toch?
Als het te mooi is om waar te zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:03 schreef Nattekat het volgende:
Ik krijg gewoon even een baan aangeboden op LinkedIn van een salaris waar mening starter (nou ja, zo ver ik met mijn jaren bijbaan ervaring nog starter genoemd mag worden) niet eens van durft te dromen
Het is een richting dat me echt totaal niet interesseertquote:Op woensdag 8 juni 2022 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als het te mooi is om waar te zijn.
Werk waarin je plezier hebt vind ik belangrijker dan werk zonder plezier met wat meer geld.quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is een richting dat me echt totaal niet interesseert
Het is wel lekker uitdagend en interessant, maar tegelijkertijd het type werk waar ik na een tijdje toetsenbordrammeigingen van krijg.
Ik ben voornemens om bij mijn huidige werkgever fulltime te werken na mijn studie, dat doe ik niet omdat het zo goed betaalt of omdat het werk mij ligt, dat doe ik zodat ik heel kieskeurig kan zijn.
Vriend Fresh.quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Werk waarin je plezier hebt vind ik belangrijker dan werk zonder plezier met wat meer geld.
Inderdaad.quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:18 schreef Mrsloveable het volgende:
Dat hou je ook niet vol denk ik, leuk voor je portemonnee maar verder
Ik werkte eens in 2 ploegendienst en ik had het er best wel naar mijn zin maar ik zou het nu niet meer willen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:18 schreef Mrsloveable het volgende:
Dat hou je ook niet vol denk ik, leuk voor je portemonnee maar verder
Ploegendienst is wel pittige ja.. je hele ritme gaat er ook aanquote:Op woensdag 8 juni 2022 19:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik werkte eens in 2 ploegendienst en ik had het er best wel naar mijn zin maar ik zou het nu niet meer willen.
Het was nog te doen maar als je ook nog nachtdienst hebt...quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ploegendienst is wel pittige ja.. je hele ritme gaat er ook aan
Zeker als ouder wordt etcquote:Op woensdag 8 juni 2022 19:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het was nog te doen maar als je ook nog nachtdienst hebt...
Pas je even op wat je zegt.quote:
Van jou kan ik het wel hebben.quote:
Gelukkig maar danquote:Op woensdag 8 juni 2022 19:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van jou kan ik het wel hebben.
quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:40 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb eindelijk mijn wel verdiende lang weekend
Maar dat wist je wel.quote:
Lekker genieten met pozza en bier.quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:40 schreef DerRabbit het volgende:
quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:40 schreef DerRabbit het volgende:
quote:
Ik ga er dan ook snoeihard van genietenquote:Op woensdag 8 juni 2022 19:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar dat wist je wel.
[..]
Lekker genieten met pozza en bier.
Arme muis.quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik ga er dan ook snoeihard van genieten![]()
Met haar hoef je geen medelijden te hebben. Op weg naar huis heb ik nog een kapsalon met velen knoflook gegeten dus binnen een kwartiertje ligt ze er compleet verdoofd bij als ik een scheet moet latenquote:
RIP muis.quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met haar hoef je geen medelijden te hebben. Op weg naar huis heb ik nog een kapsalon met velen knoflook gegeten dus binnen een kwartiertje ligt ze er compleet verdoofd bij als ik een scheet moet laten
quote:Op woensdag 8 juni 2022 19:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met haar hoef je geen medelijden te hebben. Op weg naar huis heb ik nog een kapsalon met velen knoflook gegeten dus binnen een kwartiertje ligt ze er compleet verdoofd bij als ik een scheet moet laten
Nee ik zit onder een vleugeltjequote:Op woensdag 8 juni 2022 20:17 schreef Superbadeendje het volgende:
Iedereen weer het tuinhuisje ingevlucht?
Alles okee daar?quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee ik zit onder een vleugeltje
Om nog even te reageren mijn dag was drukquote:Op woensdag 8 juni 2022 19:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb en had ook dingen aan mijn hoofd.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Soort van ....als jij niet zo afgeleid bent....
Andere dames?quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb en had ook dingen aan mijn hoofd.
Maar wel leuk?quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:33 schreef Moonlight het volgende:
1
[..]
Om nog even te reageren mijn dag was druk
Een troost, je bent niet alleen. Ik heb dik 3 uur in de auto gezeten voor een afspraak die na 3 kwartier alweer voorbij wasquote:
Je kan ook op een rotonde rechts afslaan.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een troost, je bent niet alleen. Ik heb dik 3 uur in de auto gezeten voor een afspraak die na 3 kwartier alweer voorbij was
Jij had ook in minder dan 2 uur kunnen beslissen wat je van de McDrive wilde hebben toen we bij het bestel bord stondenquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan ook op een rotonde rechts afslaan.
Alsof ik daar vrijwillig kom.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij had ook in minder dan 2 uur kunnen beslissen wat je van de McDrive wilde hebben toen we bij het bestel bord stonden
Daarom zijn we na bijna 2 uur naar een kebab zaak geredenquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een troost, je bent niet alleen. Ik heb dik 3 uur in de auto gezeten voor een afspraak die na 3 kwartier alweer voorbij was
Hey Haagsquote:
Dag dame.quote:
Jij had ook eerder moeten toegeven dat het een beter idee was.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom zijn we na bijna 2 uur naar een kebab zaak gereden
Ik hoorde het net al van Johan Derksen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 21:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Dag dame.
Ik zit naar een saaie kut wedstrijd te kijken van Oranje. Dit elftal kan er geen flikker van.
Ik was gister naar de Sav, leuk man een ondergrondse HEMA daarzoquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Dag dame.
Ik zit naar een saaie kut wedstrijd te kijken van Oranje. Dit elftal kan er geen flikker van.
Oh cool. Ja kom daar altijd wel graag voor mijn wekelijkse boodschappen. Althans, niet bij de Hema natuurlijk.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik was gister naar de Sav, leuk man een ondergrondse HEMA daarzo
was naar Kijkduin voor het eerst. Lekker in de duinen gelopenquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Oh cool. Ja kom daar altijd wel graag voor mijn wekelijkse boodschappen. Althans, niet bij de Hema natuurlijk.
Prachtig gebiedquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
was naar Kijkduin voor het eerst. Lekker in de duinen gelopen
Je had wel een dag met kut weer uitgekozen zeg. Tering jantjes.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen Schotse Hooglanders gezien
Nee gisteren was prachtig weer. En omdat het geen vrije dag was lekker rustigquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Je had wel een dag met kut weer uitgekozen zeg. Tering jantjes.
Je hebt gelijk ben even in de war, maandag en vandaag waren uitermate kut.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee gisteren was prachtig weer. En omdat het geen vrije dag was lekker rustig
Als ik op een zonnige (tweede) pinksterdag was gegaan kon ik waarschijnlijk over de hoofden lopen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ben even in de war, maandag en vandaag waren uitermate kut.
Ja klopt. Ik kan mij eigenlijk maar weinig pinksterdagen heugen waar er zoveel regen viel.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als ik op een zonnige (tweede) pinksterdag was gegaan kon ik waarschijnlijk over de hoofden lopen.
Nee ik ook niet, maar vorig jaar volgens mij best frisse pinksterdagenquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik kan mij eigenlijk maar weinig pinksterdagen heugen waar er zoveel regen viel.
Ja, yvonne ik heb je al eerder netjes aangesproken over het beleid op fok. Het is steeds meer verre van aangenaam. Trollen krijgen een podium of worden moderator gemaakt. Maar owee als je er wat van zegt...quote:
Daarom heb ik het pinkster weekend ook in een zonnig oord doorgebracht op kosten van de baasquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ben even in de war, maandag en vandaag waren uitermate kut.
Vorig jaar zomer in zijn geheel was voor ieders gevoel vooral fris en natquote:Op woensdag 8 juni 2022 22:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar vorig jaar volgens mij best frisse pinksterdagen
Lekker man. Leuk gehad?quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom heb ik het pinkster weekend ook in een zonnig oord doorgebracht op kosten van de baas
Prima wekend gehad, maar nu eindelijk 4 daags weekend na 7 dagen achter elkaar gewerkt te hebben.quote:Op woensdag 8 juni 2022 22:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Vorig jaar zomer in zijn geheel was voor ieders gevoel vooral fris en nat
Al is de start van de zomer dit jaar al niet veel beter. Maar we hebben nog ff.
[..]
Lekker man. Leuk gehad?
quote:Op donderdag 9 juni 2022 07:43 schreef gebrokenglas het volgende:
DTS is alweer dicht. Het is toch wat.
Ik ook deze ronde en wel tot 7 uurquote:Op donderdag 9 juni 2022 07:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik lig er niet wakker van hoor. Ik heb heerlijk geslapen.![]()
Nog even koffie en dan weer aan het werk.
Goedemorgen. 7 uur, dat isquote:Op donderdag 9 juni 2022 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook deze ronde en wel tot 7 uur
Morguh GG
Ja ik was verbaasd toen ik wakker werd. Wel een keer lekker, wel 100x wakker geweest en er zelfs een keer uitgeweest.quote:Op donderdag 9 juni 2022 07:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goedemorgen. 7 uur, dat is. Goed nieuws.
Ja gelukkig wel, mag alleen 4 weken nog niets doen pppfffquote:
GG genotjesquote:Op donderdag 9 juni 2022 07:43 schreef gebrokenglas het volgende:
DTS is alweer dicht. Het is toch wat.
dudie babequote:
Wat is dit nou weer. Waar is mijn begroetingquote:
Oh daar was diequote:
Gelukkig maarquote:
Wat is erquote:
Nog 1 dagjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |