Wie is Emmagodin?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:00 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is de officiële slowchat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aangeven dat je zelf al rookmelders hebt hangen is niet goed genoeg? Da's waardeloos.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:24 schreef Nattekat het volgende:
Kak, ik dacht even mooi onder dat "onze rookmelders zijn beter dan de jouwe" gezeik uit te komen, maar ze zijn het niet vergeten
Of ik een donderdag de hele godverdomme dag thuis wil blijven omdat ze niet in staat zijn om een fatsoenlijke tijd te geven. Allemaal om mijn eigen mooie rookmelders te laten vervangen.
das waarquote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ware schoonheid zit van binnen, luidt het gezegde.
dat isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. HaagsGod
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat ismaar @Haags is een blonde stootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. HaagsGod
Thinking is difficult, that’s why most people judge
jezelf zwanger maken van jezelfquote:
Het is juist mooi dat iedereen verschillend is.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
jezelf zwanger maken van jezelf
dat zouden al die wokies te gek vinden denk ik
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is juist mooi dat iedereen verschillend is.
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:41 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
en kappen met mensen willen veranderen![]()
![]()
Tompouce etenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 19:11 schreef DerRabbit het volgende:
En toen was het weer stil hier![]()
Is iedereen aan het eten of aan het uitbuiken
Denk je om je lijn?quote:
Ik had wat anders aan mijn hoofd.quote:
Oef, nu heb ik ook zin in een tompouce maar ik wil ook paar kilo kwijt rakenquote:
Oh jee??quote:Op dinsdag 7 juni 2022 19:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had wat anders aan mijn hoofd.
Dan moet je dat niet eten.. normaal had ik ook geen gebak gegeten.. maar omdat ik bijna jarig ben kreeg ik 1 gratis tompouce bij de Hemaquote:Op dinsdag 7 juni 2022 19:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oef, nu heb ik ook zin in een tompouce maar ik wil ook paar kilo kwijt raken
Komt wel weer goed.quote:
Die had je ook wel met mij mogen delen.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 19:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan moet je dat niet eten.. normaal had ik ook geen gebak gegeten.. maar omdat ik bijna jarig ben kreeg ik 1 gratis tompouce bij de Hema
Ah, dan mag het inderdaadquote:Op dinsdag 7 juni 2022 19:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan moet je dat niet eten.. normaal had ik ook geen gebak gegeten.. maar omdat ik bijna jarig ben kreeg ik 1 gratis tompouce bij de Hema
Volgende keer dan maarquote:Op dinsdag 7 juni 2022 19:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Komt wel weer goed.
[..]
Die had je ook wel met mij mogen delen.
Moet ik weer een jaar wachten.quote:
Alles komt ooit goed inderdaadquote:Op dinsdag 7 juni 2022 19:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Komt wel weer goed.
[..]
Die had je ook wel met mij mogen delen.
Dan moet ik hem ook alleen opeten.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 19:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, kan zelf toch ook 1 kopen
Ga dat wel even regelen. Zeggen ze nee, dan maak ik die monteurs vast blij met minder werk.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Aangeven dat je zelf al rookmelders hebt hangen is niet goed genoeg? Da's waardeloos.
Dan doe maar net als of ik mee eetquote:Op dinsdag 7 juni 2022 19:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan moet ik hem ook alleen opeten.
Dat heb ik al zo vaak moeten doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 19:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan doe maar net als of ik mee eet
Ah gossiequote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heb ik al zo vaak moeten doen.
Gelukkig heb ik ook een parkiet.quote:
Lust ie tompoucequote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik ook een parkiet.
Als je er door beter voelt dan wil ik ook wel zeggen dat je het bent.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:06 schreef Nattekat het volgende:
Vlak voor sluitingstijd schijnbaar, nu voel ik me een eikel
Die lust niets anders dan haar eigen voer.quote:
Ik was wel weg toen ze sloten.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je er door beter voelt dan wil ik ook wel zeggen dat je het bent.
Als je je eten maar hebt.quote:
Niet samen kunnen smikkelen.....quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die lust niets anders dan haar eigen voer.
Parkieten houden ook wel van stukjes fruit maar deze wil er niets van weten.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niet samen kunnen smikkelen.....
Dat zeg je tegen een badeend?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:20 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet echt keihard lachen om de reacties op het nieuws over die agenten die iemand lieten verzuipen.
Allemaal mensen die er wel even achterna zouden springen.
Eigenwijs is ook wijs hèquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Parkieten houden ook wel van stukjes fruit maar deze wil er niets van weten.
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niet samen kunnen smikkelen.....
quote:
Ik ben een goed (nou ja, moet weer even bouwen) getrainde waterpoloër, en zelfs ik zou er nimmer achterna gesprongen zijn. Laat staan een simpel badeendje dat gewoon mee wordt gevoerd met de stroming.quote:
De kans dat je zelf meegetrokken wordt door iemand die in paniek is.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben een goed (nou ja, moet weer even bouwen) getrainde waterpoloër, en zelfs ik zou er nimmer achterna gesprongen zijn. Laat staan een simpel badeendje dat gewoon mee wordt gevoerd met de stroming.
Ik ook vandaagquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:23 schreef DerRabbit het volgende:
Zo avond wandeling ook weer gemaakt en 10K stappen ruim gehaald![]()
Ik had eigenlijk wel meer in huis willen opruimen vandaag, maar heb beetje ontwijkend gedrag vertoondquote:
Ojee, soms heb je datquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk wel meer in huis willen opruimen vandaag, maar heb beetje ontwijkend gedrag vertoond
Soms heb ik wel van die voorjaar schoonmaak woede ofzoquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ojee, soms heb je dat
En soms kan de hele dag wel bezig zijn met poetsen en opruimen
Herkenbaar inddquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soms heb ik wel van die voorjaar schoonmaak woede ofzo
Achja, soms heb je van dat soort vlagenquote:
Wat voor Game?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:41 schreef DerRabbit het volgende:
Ik wil eigenlijk vroeg naar bed want moe, maar ik liep net door een plensbui heen dus ik moet mijn haren nog laten drogen en ik wil ook nog eventjes gamen. Tough life
Heb je geen föhn in huis? Of gamen tot je haar droog isquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:41 schreef DerRabbit het volgende:
Ik wil eigenlijk vroeg naar bed want moe, maar ik liep net door een plensbui heen dus ik moet mijn haren nog laten drogen en ik wil ook nog eventjes gamen. Tough life
Ja precies. Zelfs zonder drenkeling is zo'n stevige stroming zelfs alles behalve aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
De kans dat je zelf meegetrokken wordt door iemand die in paniek is.
Vlechtje(s) makenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:41 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben het net maar even snel gaan afdrogen en föhnen iddquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb je geen föhn in huis? Of gamen tot je haar droog is
Weet ik nog niet. Misschien even half uurtje iRacing denk ik.quote:
Het is ook een ongelooflijk kutwoord.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is ook een ongelooflijk kutwoord.
Kom op zeg, ik ben geen 6 meer.quote:
Je bent niet 'fore ever young'quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kom op zeg, ik ben geen 6 meer.
Alleen van geest.quote:
Hoex, je hebt ook nog het lijf van een jonge god!quote:
Nou.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoex, je hebt ook nog het lijf van een jonge god!
Oké een afgetrainde twintiger danquote:
Dat is beter verwoord.quote:
Maanlampje.quote:
Dit kan je toch moeilijk afgelebberd oud noemenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Ik vind het nog steeds een leuk woord hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kom op zeg, ik ben geen 6 meer.
Dat vraag je nooit aan mij.quote:
Dat komt omdat jij altijd netjes aan het einde van je werkdag je dag rapport inlevert.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij altijd netjes aan het einde van je werkdag je dag rapport inlevert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |