bohquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 01:30 schreef BasEnAad het volgende:
Er staan er paar duizend man om me heen...
Word ik wel vrolijk van ja, en van jou ookquote:
🖤quote:
Welk ander topic?quote:
Je dubbelgangsterquote:
Hahahaquote:
Jepquote:Op woensdag 8 juni 2022 21:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahahaop zich wel een beetje hè?
![]()
quote:
Heeft ze nou een dildo in haar hand?quote:
quote:
Geef mij maar een lekkere zware stem. En nu zoek ik dus naar een filmpje van een zanger met donkere stem waarvan ik de naam kwijt ben.quote:
Echt welquote:Op vrijdag 10 juni 2022 00:10 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Geef mij maar een lekkere zware stem. En nu zoek ik dus naar een filmpje van een zanger met donkere stem waarvan ik de naam kwijt ben.
quote:
Het is hier de laatste tijd ook niet meer zo leukquote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:00 schreef heracles het volgende:
T is hier welleens drukker geweest. Kom op. Feestje bouwe. Inplaats van die depri jaren 80 zooi.
T komt met vlagen. hoop op een wat jonger vers volk. T zijn vaak dezelfde mensen. Vind dat Tong80 vaker moet langskomenquote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is hier de laatste tijd ook niet meer zo leuk
@tong80 is tof!!quote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:22 schreef heracles het volgende:
[..]
T komt met vlagen. hoop op een wat jonger vers volk. T zijn vaak dezelfde mensen. Vind dat Tong80 vaker moet langskomen
Een echte Punk. Ooit had hij het record meeste post op Fok.quote:
Hij is niet lang geleden geopereerd aan zijn hart. Hij postte toffe punk uit de oude doosquote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:27 schreef heracles het volgende:
[..]
Een echte Punk. Ooit had hij het record meeste post op Fok.
Uhuquote:Op vrijdag 10 juni 2022 22:34 schreef heracles het volgende:
Als je de mijne kietelt dan kietel ik de jouwe![]()
He poesje
Aii. Hoop dat t goed gaat met m hem.quote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij is niet lang geleden geopereerd aan zijn hart. Hij postte toffe punk uit de oude doos
Onkruid vergaat nietquote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:32 schreef heracles het volgende:
[..]
Aii. Hoop dat t goed gaat met m hem.
Slaap lekker voor zoquote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:37 schreef heracles het volgende:
[..]
Lekker hoor. Dat is die gouwe ouwe sporthal vibe.
quote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:00 schreef heracles het volgende:
T is hier welleens drukker geweest. Kom op. Feestje bouwe. Inplaats van die depri jaren 80 zooi.
jeusquote:Op vrijdag 10 juni 2022 23:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij is niet lang geleden geopereerd aan zijn hart. Hij postte toffe punk uit de oude doos
quote:
Wel tevreden. En ook hoiquote:Op zaterdag 11 juni 2022 00:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Rustig. Met jou? Hoi trouwens
Heb jij nog plannen?quote:Op zaterdag 11 juni 2022 00:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Tevreden en weekend nou heerlijkmooi man
Morgen is mooi weer, ik ga daarvan zwz genieten maar geen plannen. Nu muziek luisteren dan en nachtbraken denk ikquote:
zelfde hierquote:Op zaterdag 11 juni 2022 00:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Morgen is mooi weer, ik ga daarvan zwz genieten maar geen plannen. Nu muziek luisteren dan en nachtbraken denk iken jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |