"Toen ik hem vroeg of hij deze man kent, liep hij wit weg en zei hij ‘ja mama, dat is de man die ik in mijn dromen zie, die mij mee wilde nemen"quote:Op maandag 6 juni 2022 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze geruchten ruiken imo erg naar een hoog how can I make this about me gehalte
quote:De politie vraagt „speciale medewerking” van het publiek bij het verkrijgen van beelden in het onderzoek naar de dood van de 9-jarige Gino. Specifiek gaat het daarbij om beelden waarop een blauwe Volkswagen van het type Lupo te zien is.
quote:Kerkrade / Geleen - De politie vraagt speciale medewerking bij het verkrijgen van beelden in onderzoek naar de dood van Gino. De politie is dringend op zoek naar dashcambeelden en beelden van andere vaste cameraposities die zicht hebben op de openbare weg en die gemaakt zijn tussen 1 juni 2022 te 18:50 uur en 19:30 uur.
De politie vraagt aan zowel automobilisten, buschauffeurs en anderen om beelden waarop een blauwe Volkswagen van het type Lupo te zien is. Heeft u beelden tussen de genoemde tijdstippen en op de aangegeven route en plaatsen, dan is het dringende verzoek om deze beelden te delen met de politie.
Het gaat daarbij specifiek om beelden van 1 juni 2022 vanaf 18:50 uur, de omgeving van de Zonstraat/Hertogenlaan Kerkrade van (de plek waar Gino het laatste gezien is), de omgeving van de parkeerplaats van zwembad de Bende (de plek waar een step is aangetroffen), beelden in de omgeving van de de wijk "Landgraaf" in Geleen en openbare wegen tussen deze locaties.
Belangrijk daarbij is om goed te kijken of op de desbetreffende beelden een blauwe Volkswagen Lupo te zien is.
Route camera-uitvraag
Zonstraat, Kerkrade ( omstr. 18.50u)
Sint Pieterstraat, Kerkrade
Roderlandbaan, Kerkrade
Dentgenbachweg, Kerkrade
N300 (Ring Parkstad) Noordelijke richting.
Hoogstraat, Landgraaf
In de bende, Landgraaf (omstr. 19.00u)
N300 (Ring parkstad) Noordelijke richting.
N276 ri. Windraak
Provincialeweg Noord, Doenrade
Windraak, Windraak
Windrakerberg, Windraak
Middenweg, Sittard-Geleen
Westelijke Randweg, Sittard-Geleen
Laan van Algarve, Sittard-Geleen
Elsenburglaan, Sittard-Geleen
Steenbergstraat, Sittard-Geleen
Maaslaan, Sittard-Geleen
Amerstraat, Sittard-Geleen (omstr. 19.30u)
Burgers kunnen beelden met de politie delen via www.politie.nl/upload.
Mocht het uitkijken, bewaren of toesturen van de beelden om welke reden dan ook niet lukken, dan kan er voor ondersteuning telefonisch contact worden opgenomen met 0900-8844, zodat politiemensen kunnen assisteren.
https://www.politie.nl/ge(...)022/fathi-atiya.htmlquote:Op maandag 6 juni 2022 21:26 schreef Rupibma het volgende:
Waarom al die artikelen over zijn psychische gesteldheid? Elke keer dat een blanke een kind misbruikt en vermoordt zie je dit.
Like, why?
Ach gut, een uitzondering op de regel.quote:Op maandag 6 juni 2022 17:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik denk dat Donny vd Beek zich de ballen uit de broek lacht als hij naar zijn bankrekening kijkt.
Als een blanke een kind misbruikt dan mogen er geen verhalen over zijn geestelijke gesteldheid in de media verschijnen, ofzo?quote:Op maandag 6 juni 2022 21:26 schreef Rupibma het volgende:
Waarom al die artikelen over zijn psychische gesteldheid? Elke keer dat een blanke een kind misbruikt en vermoordt zie je dit.
Like, why?
Die domme vrouw heeft haar kind de stuipen op het lijf gejaagd terwijl er gewoon ( nog ) weinig aan de hand was. Natuurlijk geef je dergelijke info zoveel mogelijk door maar je kind moet je daarbuiten houden ipv hem angst aan te jagen. Waardeloze moeder.....quote:Op maandag 6 juni 2022 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze geruchten ruiken imo erg naar een hoog how can I make this about me gehalte
Ik snap de link niet?quote:Op maandag 6 juni 2022 21:46 schreef Droopie het volgende:
[..]
https://www.politie.nl/ge(...)022/fathi-atiya.html
:#
Nee. Waarom moet dat? Doen we ook niet allochtonen.quote:Op maandag 6 juni 2022 22:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als een blanke een kind misbruikt dan mogen er geen verhalen over zijn geestelijke gesteldheid in de media verschijnen, ofzo?
Hij is halfbloed dus laat die discussie maar achterwege. Zijn moeder komt van Ambonquote:Op maandag 6 juni 2022 22:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als een blanke een kind misbruikt dan mogen er geen verhalen over zijn geestelijke gesteldheid in de media verschijnen, ofzo?
Dat zei de cipier in het Huis van bewaring vanavond ook…quote:Op maandag 6 juni 2022 22:34 schreef mascara-klodder het volgende:
Waarom zit hier nog niet een slotje op
Dat is erg, zeg. Dan begin je je leven al met een zware achterstand.quote:Op maandag 6 juni 2022 15:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zijn ouders waren zwaar verslaafd, vader is overleden en Donny werd geboren en moest als baby afkicken.
Werd vervolgens direct bij pleeggezin ondergebracht.
Volgens een Belgische site.
Had die idioot nou vorig jaar een jongetje verkracht?quote:Op maandag 6 juni 2022 17:43 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Stemgedrag is niet bepalend in deze.
In dit geval wijst veel in de richting van falende inzichten, inschattingen en inefficientie. Meneer Donny is jarenlang met fluwelen handschoentjes behandeld en dat heeft alles te maken met een zekere laksheid en disfunctioneren.
Het zou mij niet verbazen als er de komende dagen veel aan de kaak zal worden gesteld.
De kans dat iemand bij zijn volle verstand in volle overtuiging van rechtvaardigheid een kind ontvoert, het (mogelijk) misbruikt en het doodt, lijkt me toch veel kleiner dan dat deze misdaad wordt begaan door een anti-sociale psychopaat met een hersenbeschadiging.quote:Op maandag 6 juni 2022 22:42 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Dat is erg, zeg. Dan begin je je leven al met een zware achterstand.
De familie van Gino zal daar weinig steun aan hebben.quote:Op maandag 6 juni 2022 22:49 schreef mijntjexx het volgende:
Donny M., verdachte in de zaak rond de dood van de negenjarige Gino, stond bij justitie al jarenlang bekend als een "ernstig beschadigde jongeman".
https://www.nu.nl/binnenl(...)BGb5tYgNAnPwrjndXzZM
Hoog tijd om nog verder te bezuinigen op jeugdzorg en GGZ, dus.quote:Op maandag 6 juni 2022 22:49 schreef mijntjexx het volgende:
Donny M., verdachte in de zaak rond de dood van de negenjarige Gino, stond bij justitie al jarenlang bekend als een "ernstig beschadigde jongeman".
https://www.nu.nl/binnenl(...)BGb5tYgNAnPwrjndXzZM
Een gemiddelde jeugdinrichting zit vol met gedragsgestoorden en verwaarloosde jongeren. Wat ze hebben gedaan, hebben ze niet met overtuiging gedaan, om de simpele reden dat je hersenen op je 25ste pas volgroeid zijn. Vooral de softwaregevallen, dus de jongeren die een gebrek aan opvoeding en moraal hebben meegekregen, kan je nog sturen. En sturen doe je nu eenmaal niet met eenzaam opsluiten, maar begeleid de maatschappij in te sturen.quote:Op maandag 6 juni 2022 22:44 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Had die idioot nou vorig jaar een jongetje verkracht?
In dat geval snap ik niet dat "zoiets" na 1 jaar alweer op vrije voeten is.
Oh oke dan is het goed. Jammer voor Gino dan.quote:Op maandag 6 juni 2022 22:53 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Een gemiddelde jeugdinrichting zit vol met gedragsgestoorden en verwaarloosde jongeren. Wat ze hebben gedaan, hebben ze niet met overtuiging gedaan, om de simpele reden dat je hersenen op je 25ste pas volgroeid zijn. Vooral de softwaregevallen, dus de jongeren die een gebrek aan opvoeding en moraal hebben meegekregen, kan je nog sturen. En sturen doe je nu eenmaal niet met eenzaam opsluiten, maar begeleid de maatschappij in te sturen.
Want zo'n jongen moet toch maar preventief opgesloten worden voor de rest van zijn leven?quote:Op maandag 6 juni 2022 22:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hoog tijd om nog verder te bezuinigen op jeugdzorg en GGZ, dus.
Helaas knallen we niet preventief een hele groep potentiële misdadigers af.quote:Op maandag 6 juni 2022 22:56 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Oh oke dan is het goed. Jammer voor Gino dan.
Lees mijn post anders nog een keer.quote:Op maandag 6 juni 2022 23:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Want zo'n jongen moet toch maar preventief opgesloten worden voor de rest van zijn leven?
Nul van de zeven vinkjes, drie ernstige trauma's en een veroordeling.... Weg ermee, slot er op en sleutel weggooien
Potentiële? Kans dat Donny zich weer aan een kind zal gaan vergrijpen is beschreven als “matig”. Dan is de kans er nog steeds wel en zo een idioot mag met zo een beoordeling gewoon weer de maatschappij in. Zo een gokje of het wel gewoon goed gaat weegt toch niet op tegen een mogelijke kind slachtoffer?quote:Op maandag 6 juni 2022 23:04 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Helaas knallen we niet preventief een hele groep potentiële misdadigers af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |