Zonde!quote:Op donderdag 24 november 2022 20:26 schreef Harvest89 het volgende:
Andor is serieus goed ja?
Dit leek me een echte tegenvaller. Dat personage uit Rogue One, was nog saaier dan mijn bejaarde demente opa tijdens verjaardagen. Daarom bewust geskipt.
Deze week maar eens een poging wagen dan.quote:
Als ik zo vrij mag zijn. Geef het de tijd. Kijk een paar afleveringen tenminste.Er zijn geen bijdehante oneliners of grappige sidekicks; het is een stuk serieuzer.quote:Op donderdag 24 november 2022 20:26 schreef Harvest89 het volgende:
Andor is serieus goed ja?
Dit leek me een echte tegenvaller. Dat personage uit Rogue One, was nog saaier dan mijn bejaarde demente opa tijdens verjaardagen. Daarom bewust geskipt.
bijna on-star wars. Dit was gewoon serieus ipv telkens een ewok baby yoda, jarjar of andere kut grappig bedoelde alien die het dystopische verpestquote:Op donderdag 24 november 2022 07:44 schreef thedeedster het volgende:
Andor, de witte raaf binnen het verDisneyde Star Wars universum.
Hopelijk gaan meer shows deze kant op. Ik heb er in ieder geval van genoten.
Eens, maar niet helemaal. Ik vind dat baby Yoda heel goed werkt eigenlijk. Maar de serie draait in dit geval ook puur op de relatie tussen Mando en BY. Dat is het hart van die serie.quote:Op zaterdag 26 november 2022 01:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
bijna on-star wars. Dit was gewoon serieus ipv telkens een ewok baby yoda, jarjar of andere kut grappig bedoelde alien die het dystopische verpest
Stukken TIE-fighters?quote:Op maandag 28 november 2022 10:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat waren de gevangenen sowieso aan het bouwen? Of was het echt pure bezigheidstherapie?Ik hoorde Gollum wel een keer zeggen dat de dingen die ze maakten erg nodig waren, maar het lijkt nergens op
Misschien moet je nog een keer kijken want dat is gewoon te zien in een moneyshotquote:Op maandag 28 november 2022 10:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Stukken TIE-fighters?
[ afbeelding ]
Halverwege de aftitelingquote:Op maandag 28 november 2022 10:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Stukken TIE-fighters?
[ afbeelding ]
Ik ga de laatste 2 afleveringen morgen pas zienquote:Op maandag 28 november 2022 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien moet je nog een keer kijken want dat is gewoon te zien in een moneyshot
Ik gok dat iemand de after credits scene niet bekeken heeft. Veel duidelijker krijg je het nietquote:Op maandag 28 november 2022 10:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat waren de gevangenen sowieso aan het bouwen? Of was het echt pure bezigheidstherapie?Ik hoorde Gollum wel een keer zeggen dat de dingen die ze maakten erg nodig waren, maar het lijkt nergens op
quote:Op maandag 28 november 2022 11:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik gok dat iemand de after credits scene niet bekeken heeft. Veel duidelijker krijg je het niet
quote:
quote:Op donderdag 24 november 2022 13:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Fuck, die moet ik even kiekn
edit: YEAH
Snapte al niet waarom heel die discussie er was vanochtendquote:Op maandag 28 november 2022 13:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik was dat gewoon ff vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |