abonnement Unibet Coolblue
pi_210841141
Ja de finale voelde niet als een finale. Ze hadden 7 en 8 samen moeten voegen en dan een echte finale moeten maken
voor mij was het nu: 1 en 2 prima introductie van het verhaal en personages. Helemaal voor de mensen die niet rebels etc gezien hebben. 3 was mwa. 4, 5 en 6 heel erg tof. 7-8 valt erg tegen nadat je net bij 4-5-6 heb kunnen zien dat ze het zeker wel kunnen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 5 oktober 2023 @ 10:37:24 #77
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_210841269
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 10:20 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Er gebeurt tegenwoordig minder in een seizoen dan vroeger in een goede tv-aflevering van 40 minuten.
Bij andere series zou dit een verhaallijn van 3 of 4 afleveringen zijn, maar hier hebben ze het weten uit te rekken tot 8 en het dan maar een heel seizoen noemen. Ook de dialogen tussen Ahsoka en anderen voelen totaal niet natuurlijk aan, met veel te lange stiltes in de gesprekken. Anders kregen ze de 8 afleveringen niet vol, denk ik.

Waar zijn de tijden dat een seizoen 20 afleveringen had?
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_210841400
ik vond het prima, leuke serie.
maar een onbevredigend einde dat geen einde is. ik haat dat, series die alleen maar cliffhangers doen op het eind. ga gelijk twijfelen of ik een vervolg nog wel wil gaan kijken, als ze zo gaan doen. zit je straks weer 8 afleveringen te kijken, weer geen eind. etc. totdat er geen reet meer aan is.

en kritisch, ahsoka dreef wel heel erg op de back story. de actrice die haar speelde deed bijna niets met de rol. ja wel goed vechten, dat wel.

het had als geheel best wel die comic of animatie feel, en dat paste goed hier, uiteraard omdat het vroeger een animatie was. verhaal was leuk, het zat goed in elkaar, mooi gemaakt, alles prima. een van de leukere series.
pi_210841448
quote:
11s.gif Op woensdag 4 oktober 2023 23:59 schreef SiGNe het volgende:
en we weten nu dat ie op die planeet op een groot standbeeld staat en dat is het..
het beeld wees naar een flikkerend beakon in de verte, daar gaat ie naartoe
quote:
.
En hoe zit het nou met Sabine, in de intro zie je een rode Mandalorian helm, rood is de vijand.
Huyang zegt ook dat Ashoka de Jedi training van Sabine is gestopt omdat dat mogelijk niet goed zou eindigen.
En nu wordt ze alsnog als Jedi getrained en Ashoka is trots op haar.
sabine ging even bad, dat was het denk ik. en in de toekomst zal ze nog wel meer problemen veroorzaken.
  donderdag 5 oktober 2023 @ 14:09:06 #80
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_210843080
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 10:56 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]
het beeld wees naar een flikkerend beakon in de verte, daar gaat ie naartoe
[..]
sabine ging even bad, dat was het denk ik. en in de toekomst zal ze nog wel meer problemen veroorzaken.
Het beeld was van The Father, the Son stond er naast en the Daughter (dood) was afgebrokkeld.
De symboliek enzo snap ik wel maar de acteur is helaas overleden.
Dus tenzij ze gaan re-casten zullen we nooit weten waar Baylon Skoll heen gaat.

Erg goede acteur in de serie trouwens, kwam als een erg getrainde "niet"-Jedi over (geen idee wat ze wel zijn, dark jedi?)
Krachtig figuur, tot nu toe zo'n beetje de enige die niet door Ashoka verslagen is.
IK had sowieso wel wat meer van Baylon en Shin willen weten, misschien iets voor een game?
pi_210843479
quote:
11s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 14:09 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Het beeld was van The Father, the Son stond er naast en the Daughter (dood) was afgebrokkeld.
De symboliek enzo snap ik wel maar de acteur is helaas overleden.
Dus tenzij ze gaan re-casten zullen we nooit weten waar Baylon Skoll heen gaat.

Erg goede acteur in de serie trouwens, kwam als een erg getrainde "niet"-Jedi over (geen idee wat ze wel zijn, dark jedi?)
Krachtig figuur, tot nu toe zo'n beetje de enige die niet door Ashoka verslagen is.
IK had sowieso wel wat meer van Baylon en Shin willen weten, misschien iets voor een game?
ik bedoelde dit:
ja ze gaan hem hercasten lijkt me. het verhaal is helemaal niet afgelopen, en de acteur overleden, dus xze moeten toch verder. en dat hij nog op die planeet is, is de hele reden waarom ashoka er ook nog 'moet zijn', zoals ze het zelf zei (weet ze zelf nog niet, waarom) ze zal hem moeten stoppen, want hij gaat daar in de verte iets vinden waardoor hij zijn ambities kan verwezelijken. en dan was iets als; het doorbreken van de cycle van het komen en gaan van goed en kwaad in het universum, en dan met hem in het middelpunt van die macht. dat is dus gigantisch.

oh en baylon is een ex-jedi. maar nu opereert hij voor zichzelf en werkt voor de empire. maar dat is nu wel afgelopen denk ik, want hij is waar hij wilde zijn.
pi_210844103
Ik vind de finale wel gebrekkig. Oogt weer zoals gewoonlijk als een kinderserie, wat wel bij Disney past. Al vaker gezegd, maar Sabine is echt een gigantische castfout. Die vrouw kan zowel niet acteren als vechten. Choreografie klopt voor geen meter, heel kinderlijk.

Qua verhaal hadden ze dit seizoen eigenlijk in 1 of 2 afleveringen kunnen doen. De pace is ontzettend traag en worden veel nutteloze scenes gebruikt. Ik geef deze serie tot nu toe een 4.
pi_210849278
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2023 15:55 schreef henkklaas1994 het volgende:
Ik vind de finale wel gebrekkig. Oogt weer zoals gewoonlijk als een kinderserie, wat wel bij Disney past. Al vaker gezegd, maar Sabine is echt een gigantische castfout. Die vrouw kan zowel niet acteren als vechten. Choreografie klopt voor geen meter, heel kinderlijk.

Qua verhaal hadden ze dit seizoen eigenlijk in 1 of 2 afleveringen kunnen doen. De pace is ontzettend traag en worden veel nutteloze scenes gebruikt. Ik geef deze serie tot nu toe een 4.
Je vat het al aardig samen. De actrice van Sabine kan totaal niet acteren, nee. Alleen de acteerprestaties van Eman, Ray en Lars vond ik te pruimen. De laatste twee werden helaas ontsierd; het verhaal van Baylon ging nergens heen en Lars moet Disney Thrawn spelen. En natuurlijk hebben we te maken met het tragische overlijden van Ray, veel te jong. Ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen.

Er kwam bij mij ook geen herkenning van de personages uit Rebels, met uitzondering van Ezra. Ook een probleem was dat de personages geen chemie met elkaar hadden. Uitzondering was weer Ezra; zijn interacties met Huyang waren het leukste om te zien in de finale. Iemand die tenminste belangstelling had in het leven van zijn vrienden en bijvoorbeeld een vraag stelde die ik ook had: heeft iemand van Sabine's familie de zuivering van Mandalore overleefd? Een interessant onderwerp, laten we het verder bespreken... oooh nee, tijd voor hersenloze actie 83, met de twee domste TIE Fighter piloten ooit, zucht.

Choreografie en filmopname waren ook niet veel soeps en verwarrend. Die zombie stormtroopers, op het ene moment waren ze aan het schuifelen als zombies en een scène later leken ze weer te leven? Waren dat zombies of een geheel andere groep van de achterblijvers?

De makers begrijpen ook niet hoeveel mensen er op een Star Destroyer zitten. Waar is de bemanning van Thrawn: zijn vlagkapitein, navigator, hoofdengineer en een hele sloot aan officieren? Enoch moesten we het van hebben. Alleen al aan stormtroopers zitten op een Star Destroyer, tienduizend man (Canon boek, Ultimate Star Wars, New Edition The Definitive Guide to the Star Wars Universe).

Oké, laten we zeggen dat de meesten op de grond zaten te vechten in Lothal, laten we ook absurde hoge verliezen aannemen, 95% is weg. Dan hebben we nog steeds 500 Stormtroopers over, een heel bataljon. Ooh sorry, Palpatine, cohort.

Ooh wacht, dit is de echte reden: de muis moest geld besparen. Tsja, je moet dan wel een hele set bouwen, acteurs inhuren die tekst hebben, al die verschillende uniformen. Duur, duur, duur. Dan maar de makkelijke weg.
  vrijdag 22 maart 2024 @ 17:55:00 #84
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_212916616
Op 3 mei is er een 24-uurs filmmarathon van de 9 Star Warsfilms bij Pathe ter gelegenheid van het 25-jarig jubileum van The Phantom Menace.

quote:
Release: 3-05-2024

Zet je schrap voor een galactische primeur op 3 mei! Voor het eerst ooit in Nederland, beleef je alle Star Wars films direct achter elkaar op het grote doek. In 5 Pathé bioscopen zal er een 24-uurs marathon plaatsvinden, waarbij het ontbijt wordt geregeld door Pathé.

Programma
10:30 uur – Star Wars Episode 4: A New Hope
12:30 uur – Lunchpauze
13:25 uur – Star Wars Episode 5: The Empire Strikes Back
15:50 uur – Star Wars: Episode 6: Return Of The Jedi
18:00 uur – Dinerpauze
19:05 uur – Quiz
19:20 uur – Star Wars Episode 1: The Phantom Menace
21:55 uur – Star Wars Episode 2: Attack Of The Clones
00:35 uur – Star Wars Episode 3: Revenge Of The Sith
03:15 uur – Star Wars Episode 7: The Force Awakens
05:50 uur – Star Wars Episode 8: The Last Jedi
08:20 uur – Ontbijtpauze (Ontbijt inclusief)
09:00 uur – Star Wars Episode 9: The Rise Of Skywalker
11:20 uur – Einde
Tussen alle films zit een korte pauze van ongeveer 20 minuten.

Alle films tijdens de Marathon zijn Engels gesproken en hebben geen ondertiteling.

Het is ook mogelijk om alleen Star Wars Episode I – The Phantom Menace te kijken bij Pathé.

Tickets zijn vanaf 29 maart, 17:00 uur te koop!
https://www.pathe.nl/film/27186/star-wars-marathon
No Dyson Barrier is going to stop me!
  FOK!fotograaf vrijdag 22 maart 2024 @ 18:09:52 #85
364681 over_hedge
pi_212916783
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 17:55 schreef Starflyer het volgende:
Op 3 mei is er een 24-uurs filmmarathon van de 9 Star Warsfilms bij Pathe ter gelegenheid van het 25-jarig jubileum van The Phantom Menace.
[..]
https://www.pathe.nl/film/27186/star-wars-marathon
00:35 mooie tijd om naar huis te gaan

edit: oh nee wacht dan begint die. Daarna dan
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zaterdag 23 maart 2024 @ 11:02:49 #86
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_212925415
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 17:55 schreef Starflyer het volgende:
Op 3 mei is er een 24-uurs filmmarathon van de 9 Star Warsfilms bij Pathe ter gelegenheid van het 25-jarig jubileum van The Phantom Menace.
[..]
https://www.pathe.nl/film/27186/star-wars-marathon
Wat een ongein. 24 uur. Allemaal achter elkaar...

Alsof je meedoet aan een all you can eat hotdog-contest. :{
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')