Ik kwam pas tegen half elf m'n bed uitquote:
Gewoon eten als je trek hebquote:Op maandag 6 juni 2022 13:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik kwam pas tegen half elf m'n bed uitdus voor mijn gevoel is het nog ruim binnen de marge
Hmmm. Dat vind mijn buik niet zo'n goed idee. Ik moet wat kilo's aan buikvet kwijtquote:
Was loos met die plantenquote:
Succes, ben benieuwd hoe lang het goed gaatquote:Op maandag 6 juni 2022 13:23 schreef Paul het volgende:
Straks slapen. Moet vannacht 12-0700 uur dts modden
Ik zit al na te denken over middageten.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik kwam pas tegen half elf m'n bed uitdus voor mijn gevoel is het nog ruim binnen de marge
Heer PLY de Tuinman.quote:
Die groeien nu als een malle.quote:
Aan beweging zal het niet liggenquote:Op maandag 6 juni 2022 13:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hmmm. Dat vind mijn buik niet zo'n goed idee. Ik moet wat kilo's aan buikvet kwijt
Als jij wegblijft gaat het goedquote:Op maandag 6 juni 2022 13:23 schreef Paul het volgende:
Succes is gewoon dinsdag nacht dan mensen slapenquote:Op maandag 6 juni 2022 13:23 schreef Paul het volgende:
Loop nu gemiddeld honderd km p/w. Gaat komende weken alleen maar meer worden. Zal aan de sit ups en buikspieroefeningen moeten geloven. Straks even naar decathlon voor yogamatjequote:Op maandag 6 juni 2022 13:31 schreef PLY het volgende:
[..]
Aan beweging zal het niet liggen
[..]
Als jij wegblijft gaat het goed
Goed bezig dame. Ik doe veel aan planken en buik strakquote:Op maandag 6 juni 2022 13:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Loop nu gemiddeld honderd km p/w. Gaat komende weken alleen maar meer worden. Zal aan de sit ups en buikspieroefeningen moeten geloven. Straks even naar decathlon voor yogamatje
Welke oefeningen doe jij normaal?quote:Op maandag 6 juni 2022 13:40 schreef PLY het volgende:
[..]
Goed bezig dame. Ik doe veel aan planken en buik strakeerste x toen zwaar sessies van 3x20 al moeilijk
Nu 3x 2min
Ik weet heus wel dat er veel mensen vannacht zijn in DTSquote:Op maandag 6 juni 2022 13:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Succes is gewoon dinsdag nacht dan mensen slapen
Wandelen is dus just het beste.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:40 schreef Senn88 het volgende:
Oeh leuk dat jullie ook bezig zijn met jullie gezondheid. Ik ook! Ik wil thuis ook oefeningen gaan doen. Alleen moet ik momenteel rustig aan doen dus het is nu enkel wandelen met de honden.
Is ook maar ik wil ook weer gaan planken en wat rondzwaaien met mijn kettlebelt. Maargoed ik vind moeilijk te accepteren dat ik al die dingen nu niet kan. Ben wel mijn best aan het doen om betere voedingskeuzes te maken onder begeleiding van de dieetiste maar ook daarmee zou ik willen dat het sneller zou gaan..quote:
Een slak komt ook op de eindebestemming.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Is ook maar ik wil ook weer gaan planken en wat rondzwaaien met mijn kettlebelt. Maargoed ik vind moeilijk te accepteren dat ik al die dingen nu niet kan. Ben wel mijn best aan het doen om betere voedingskeuzes te maken onder begeleiding van de dieetiste maar ook daarmee zou ik willen dat het sneller zou gaan..
Ik wil ook een keer per week gaan zwemmen, maar ik vind het lastig om in m'n uppie een zwembad in te stappen en baantjes te gaan trekkenquote:
Klopt maar sneller resultaat zien op de weegschaal werkt motiverenderquote:Op maandag 6 juni 2022 14:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een slak komt ook op de eindebestemming.
Best een goed plan.Ga je vroeg en niemand die naar je kijkt hoor.1 ding wel;niet in hun baan gaan zwemmen.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik wil ook een keer per week gaan zwemmen, maar ik vind het lastig om in m'n uppie een zwembad in te stappen en baantjes te gaan trekken
Vieze zwembaden ookquote:Op maandag 6 juni 2022 14:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik wil ook een keer per week gaan zwemmen, maar ik vind het lastig om in m'n uppie een zwembad in te stappen en baantjes te gaan trekken
Nu wult ze helemaal niet meer.quote:
Het is weer gedaan met je rust 🤣🤣quote:
Staat van alles hier vlinderstr stokrozen bomen lavendel lavateraas kattenkruid sierkers magnolia sierappel hortensia toscaanse jasmijn en nog veel meerquote:Op maandag 6 juni 2022 14:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wat voor planten? In je tuin? Zoveel vragen
Soms? Hij is nu al weer bezig met stoken.quote:Op maandag 6 juni 2022 15:06 schreef PLY het volgende:
[..]
Doet hij zelf met spijkers op laag water zoeken soms
Ooh ik wil volgend jaar ook stopkrozen. Was net zaadjes aan het zoeken in de welkoop maar die hebben wij hier niet. Dus nu is de volgende stap volgende week de intratuin.quote:Op maandag 6 juni 2022 15:05 schreef PLY het volgende:
[..]
Staat van alles hier vlinderstr stokrozen bomen lavendel lavateraas kattenkruid sierkers magnolia sierappel hortensia toscaanse jasmijn en nog veel meer
quote:Op maandag 6 juni 2022 15:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soms? Hij is nu al weer bezig met stoken.
Je mag hier achter wel een baantje trekken hoor, leer ik je gelijk waterskiënquote:
LOL. Uitdaging aangenomen!quote:Op maandag 6 juni 2022 15:13 schreef PLY het volgende:
[..]
[..]
Je mag hier achter wel een baantje trekken hoor, leer ik je gelijk waterskiën
We wachten wel even.quote:Op maandag 6 juni 2022 15:13 schreef Senn88 het volgende:
Verdorie vergeten de muis mee naar beneden te nemen kan ik weer omhoog
Daar zitten ze echt niet op te wachtenquote:Op maandag 6 juni 2022 15:20 schreef Paul het volgende:
[..]
Mam misschien moet u helpen modereren in onz
Wie swj ?quote:Op maandag 6 juni 2022 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar zitten ze echt niet op te wachten
Ik dacht ik zeg geen liefie of droppie is het nog niet goed 🙄quote:Op maandag 6 juni 2022 16:02 schreef hemarookworst het volgende:
Paul is wel beetje de digitale versie van die man met lange regenjas die in de bosjes staat te gluren
Daar zijn zelfs verhalen over die hij zelf heeft gepost.quote:Op maandag 6 juni 2022 16:02 schreef hemarookworst het volgende:
Paul is wel beetje de digitale versie van die man met lange regenjas die in de bosjes staat te gluren
Ja bij de Egelantier. Heb er ook filmpje vanquote:Op maandag 6 juni 2022 16:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar zijn zelfs verhalen over die hij zelf heeft gepost.
Vertelquote:Op maandag 6 juni 2022 16:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar zijn zelfs verhalen over die hij zelf heeft gepost.
Je hebt een chinooklading bolk meegenomen zo te zienquote:
Full throttle!!!quote:Op maandag 6 juni 2022 16:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je hebt een chinooklading bolk meegenomen zo te zien
LOL Staan er al weddenschappen hoe lang die open blijft?quote:
Mag ook toch.quote:Op maandag 6 juni 2022 16:28 schreef hemarookworst het volgende:
Zou leuker zijn als dit wagentje ook de 80/provinciale wegen op kan
Vast wel. Ik vermoed dat er ook wel een aantal trollen staat te trappelen.quote:Op maandag 6 juni 2022 16:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
LOL Staan er al weddenschappen hoe lang die open blijft?
Dat weet ik wel zekerquote:Op maandag 6 juni 2022 16:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Vast wel. Ik vermoed dat er ook wel een aantal trollen staat te trappelen.
Dan halen ze maar inquote:Op maandag 6 juni 2022 16:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar dan hou je al het verkeer op
Waar een wil is is een weg.quote:Op maandag 6 juni 2022 16:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan kan hier op de 80 wegen niet
Scheelt wel bekeuringen. Ik heb er net weer 1 van ¤75,- betaaldquote:Op maandag 6 juni 2022 16:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar dan hou je al het verkeer op
Ja net middagdutje gedaan. Kan er straks tegenaan.quote:Op maandag 6 juni 2022 16:24 schreef Paul het volgende:
Veel mensen slapen denk ik nu voor dts vannacht
Ik ga ook vroeg. Vannacht punten pakken.quote:Op maandag 6 juni 2022 16:53 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja net middagdutje gedaan. Kan er straks tegenaan.
Kan ook wel. Heb ook een 45 km autootje en rij er mee naar enschede. Op sommige 80km wegen mag je rijden.quote:Op maandag 6 juni 2022 16:28 schreef hemarookworst het volgende:
Zou leuker zijn als dit wagentje ook de 80/provinciale wegen op kan
Mijn vorige brommobiel reed 70 🤣🤣🤣🤣quote:Op maandag 6 juni 2022 16:33 schreef hemarookworst het volgende:
Als die 80+ kon rijden wil ik die auto wel
Omggggquote:Op maandag 6 juni 2022 16:53 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja net middagdutje gedaan. Kan er straks tegenaan.
Hallo ik ben de baas daaroverquote:Op maandag 6 juni 2022 17:05 schreef FreshFruit het volgende:
Dacht het niet .@
murp boeit dat ech nie.
Zit je daar zo mee wanneer het weer opengaat?quote:
hoi baasquote:
Mij boeit het niet echt meer,en zeker niet na @Paul zijn posts om te stoken.quote:Op maandag 6 juni 2022 17:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Echt duidelijk is het niet.
Ik dacht dat het 1 juni open ging.
Ik hou er niet van als mensen stoken. En zeker niet op dit moment.quote:Op maandag 6 juni 2022 17:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit je daar zo mee wanneer het weer opengaat?
dat zeg ik ook altijd tegen @Paul als we hem weer met een honkbal knuppel penetrerenquote:Op maandag 6 juni 2022 17:17 schreef -Shii- het volgende:
Ach probeer het met een korreltje zout te nemen.
Dat zou je 1 Juni al doen.quote:
heb ik toch ook gedaanquote:
Waar wordt er gestookt dan? En wat is er op dit moment?quote:Op maandag 6 juni 2022 17:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hou er niet van als mensen stoken. En zeker niet op dit moment.
Wat nou weerquote:Op maandag 6 juni 2022 17:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mij boeit het niet echt meer,en zeker niet na @:Paul zijn posts om te stoken.
@Paul @Paul @Paul @Paul @Paul @Paul @Paul @Paul @Paul @Paul @Paul @Paul @Paul @Paul @Paul @Paul @Paul @Paul @Paul @Paul @Paul @Paul @Paul @Paul @Paul @Paul @Paul @Paul @Paul @Paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paul @paulquote:
Murp heeft hem dicht gegooid voor twee maanden. Die datum dat hij dicht ging was 7 april twee maanden later is 7 juni.quote:
Weet ook niet wat hij zegtquote:Op maandag 6 juni 2022 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar wordt er gestookt dan? En wat is er op dit moment?
Klopt.Geen zin in vancance.quote:Op maandag 6 juni 2022 17:17 schreef -Shii- het volgende:
Ach probeer het met een korreltje zout te nemen.
Kan niet dan werkt de puntentelling niet. DTS ronden starten op de 1e van de maand niet de 7e, zie de regelsquote:Op maandag 6 juni 2022 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Murp heeft hem dicht gegooid voor twee maanden. Die datum dat hij dicht ging was 7 april twee maanden later is 7 juni.
En voor dezen maand ook niet.quote:Op maandag 6 juni 2022 17:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kan niet dan werkt de puntentelling niet. DTS ronden starten op de 1e van de maand niet de 7e, zie de regels
deze maand wint SwJquote:
Nou dan start het 1 juli weer.quote:Op maandag 6 juni 2022 17:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kan niet dan werkt de puntentelling niet. DTS ronden starten op de 1e van de maand niet de 7e, zie de regels
Nou,met jou in een zeilbootje.quote:
sadistquote:
Verloren maand deswegen.quote:
Maak je er toch niet zo druk om. Het is maar een spelletje. Men heeft toch overal gezellig kunnen kletsen.quote:
zegt de vrouw die al 4 of 5x gewonnen heeftquote:Op maandag 6 juni 2022 17:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maak je er toch niet zo druk om. Het is maar een spelletje. Men heeft toch overal gezellig kunnen kletsen.
quote:Op maandag 6 juni 2022 17:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zegt de vrouw die al 4 of 5x gewonnen heeft
Ja en? Dicht is dicht. Of ik nu 0 x of 10 keer heb gewonnen. Ja ik ben daar heel makkelijk in. Wat niet is is niet. Heb er geen min om getreurd.quote:Op maandag 6 juni 2022 17:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zegt de vrouw die al 4 of 5x gewonnen heeft
reken je punten eens om naar minuten en van minuten naar uren en van uren naar dagen?quote:Op maandag 6 juni 2022 17:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en? Dicht is dicht. Of ik nu 0 x of 10 keer heb gewonnen. Ja ik ben daar heel makkelijk in. Wat niet is is niet. Heb er geen min om getreurd.
Doe maar maar dat is binnen een paar min weer dichtquote:
we gaan zien, gaan we wedden op hoe lang het duurtquote:Op maandag 6 juni 2022 17:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doe maar maar dat is binnen een paar min weer dicht
Ja veel uren. Maar daar gaat het niet om. Als iets dicht is. Of iets stopt dan is het niet anders. Als dts zou stoppen zou ik het ook niet erg vinden. Als een rls stopt vind ik het ook niet erg. Het is wat het is.quote:Op maandag 6 juni 2022 17:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
reken je punten eens om naar minuten en van minuten naar uren en van uren naar dagen?
Het weer kan het heen en weer krijgen.quote:Op maandag 6 juni 2022 17:34 schreef Mrsloveable het volgende:
Komt door het weer, regent en het is grauw buiten
Hey Mrsl 🖐🏻quote:Op maandag 6 juni 2022 17:34 schreef Mrsloveable het volgende:
Komt door het weer, regent en het is grauw buiten
Is goed... ik zeg dan 30minquote:Op maandag 6 juni 2022 17:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
we gaan zien, gaan we wedden op hoe lang het duurt
Nee maar vanmorgen scheen de zon nog af en toequote:Op maandag 6 juni 2022 17:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Het weer kan het heen en weer krijgen.
Je doet er toch niks aan
Niet gezien.quote:Op maandag 6 juni 2022 17:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee maar vanmorgen scheen de zon nog af en toe
Is momenteel geen rls. Maar ook toen Utopia melden dat ze gingen stoppen had ik daar geen problemen mee hoorquote:Op maandag 6 juni 2022 17:37 schreef Maanvis het volgende:
oke welke RLS moeten we laten stoppen voor jou Dotteke?
Is dat goed te doen? Hoe ver is het rijden?quote:Op maandag 6 juni 2022 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook wel. Heb ook een 45 km autootje en rij er mee naar enschede. Op sommige 80km wegen mag je rijden.
oke die quote ga ik opslaanquote:Op maandag 6 juni 2022 17:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is momenteel geen rls. Maar ook toen Utopia melden dat ze gingen stoppen had ik daar geen problemen mee hoor
58 km doe er 1 uur en 10 min over.quote:Op maandag 6 juni 2022 17:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is dat goed te doen? Hoe ver is het rijden?
Da's niet helemaal legaalquote:Op maandag 6 juni 2022 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn vorige brommobiel reed 70 🤣🤣🤣🤣
Die ik nu hebt maar 60
Zo een hebkk dan in donkergrijs. https://images.app.goo.gl/CsjXREEWokBKUZH3Aquote:Op maandag 6 juni 2022 17:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is dat goed te doen? Hoe ver is het rijden?
Nee klopt. Maar schiet op 🤣🤣🤣quote:
Valt best mee met de auto doen we er 55 min over.quote:Op maandag 6 juni 2022 17:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Veel te lang. Met auto is stuk sneller dan
Mooi ding, lijkt bijna een personenauto. Wel duur. Die Opel uit dat filmpje kost maar de helft.quote:Op maandag 6 juni 2022 17:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo een hebkk dan in donkergrijs. https://images.app.goo.gl/CsjXREEWokBKUZH3A
Weinig snelweg zeker.quote:Op maandag 6 juni 2022 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt best mee met de auto doen we er 55 min over.
Deze is veel luxer. Zit airco in tomtom redelijk grote kofferbakquote:Op maandag 6 juni 2022 17:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mooi ding, lijkt bijna een personenauto. Wel duur. Die Opel uit dat filmpje kost maar de helft.
[..]
Weinig snelweg zeker.
quote:Op maandag 6 juni 2022 17:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nu zie ik je voor me als gangster oma
[ afbeelding ]
Met jou overstag gaan.quote:
Reequote:
heb je die niet uitgeprint en boven je bed opgehangen?quote:
SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
[ afbeelding ]
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op maandag 6 juni 2022 18:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[ afbeelding ]
Spel bedacht door: Pg_Up
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool.![]()
Het DodetopicspeI
Je hoeft er niks voor te doen behalve posten en hopen dat het lang duurt voordat er een reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is, is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor
[ afbeelding ]
.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
[ afbeelding ]
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij zit al op je CTRL-VSPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Spannend hoorThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Heb even voor Maanvis op gezochtquote:Gesloten topic staat nog in mijn myat
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op maandag 6 juni 2022 18:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[ afbeelding ]
Spel bedacht door: Pg_Up
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool.![]()
Het DodetopicspeI
Je hoeft er niks voor te doen behalve posten en hopen dat het lang duurt voordat er een reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is, is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor
[ afbeelding ]
.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
[ afbeelding ]
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan moeten die afbeeldingen nog vernaggeld wordenSPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
@Nattekatquote:Op maandag 6 juni 2022 18:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ken haar niet @:haags was altijd de perfecte mod voor dts als duo met @:Nattekat
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2022 18:29:29 ]![]()
Is dit een geheim iets?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Pakt hij de afbeeldingen zo niet dan?quote:Op maandag 6 juni 2022 18:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dan moeten die afbeeldingen nog vernaggeld worden"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Voorgaande posts“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar vroeger haags toch die was hier 24/7 bijna kende dts en wist precies hoe het hier werkt.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Moet ik eerst een dansje doen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik doe hier geen uitspraken over.quote:Op maandag 6 juni 2022 18:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar vroeger haags toch die was hier 24/7 bijna kende dts en wist precies hoe het hier werkt.
Lijkt me verstandig![]()
![]()
In het Fries.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dotteke woont ook in DTSquote:Op maandag 6 juni 2022 18:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar vroeger haags toch die was hier 24/7 bijna kende dts en wist precies hoe het hier werkt.
nee die moeten nog omgeschrevne wordenquote:Op maandag 6 juni 2022 18:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Pakt hij de afbeeldingen zo niet dan?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Ik weet nog toen Bradge met een andere random user probeerde te scoren met dts door er een liedje over te maken en Maanvis vervolgens tot irritatie toe dat elke keer in de op ging zetten.
Paul maakt daar toen nog een frontpage bericht over.
Tot bloedenskokend was dat irritant toen zeg.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh nou succes ermee danquote:Op maandag 6 juni 2022 18:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee die moeten nog omgeschrevne worden
Ja die heeft het stokje van Haags toen overgenomen zou ook wel een goeie zijn.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En dan mag de mod geen punten halenquote:Op maandag 6 juni 2022 18:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja die heeft het stokje van Haags toen overgenomen zou ook wel een goeie zijn.![]()
![]()
Van mij wel.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Deisyy. Ga je voor de winst 😉quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik kom al maanden niet in DTS, maar ik voel de spanning in dit topic, het lijkt wel de dag voor 5 decemberquote:
Zijn die hier ooit mod geweest?quote:Op maandag 6 juni 2022 18:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ken haar niet @:haags was altijd de perfecte mod voor dts als duo met @:NattekatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je kan het zo spannend maken, als je zelf wiltquote:Op maandag 6 juni 2022 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kom al maanden niet in DTS, maar ik voel de spanning in dit topic, het lijkt wel de dag voor 5 december![]()
![]()
Was drie maanden geleden al verhuisd 😝quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee officieel niet maar wel elke keer tt”s van elkaar veranderen en hele ops wissen enzoquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Echt he. 🤣 Ik heb ook de laatste twee maanden dat ze open waren niet mee gedaan.quote:Op maandag 6 juni 2022 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kom al maanden niet in DTS, maar ik voel de spanning in dit topic, het lijkt wel de dag voor 5 decemberWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat heb ik nog wel mee gekregen. Zelfs een heel topic verwijderen 🤣quote:Op maandag 6 juni 2022 18:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee officieel niet maar wel elke keer tt”s van elkaar veranderen en hele ops wissen enzoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is er al een polltopic hoelang DTS nu open blijft?quote:Op maandag 6 juni 2022 18:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he. 🤣 Ik heb ook de laatste twee maanden dat ze open waren niet mee gedaan.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Met een steady haags of dott op 1 had je wel minder aandacht zoekers.quote:Op maandag 6 juni 2022 18:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan weten we al wie de winnaar is van de komende maanden.
Boeiend ook
Vond dat altijd wel prettig ook
R.I.P DTS.![]()
Nog niet gezien 😉quote:Op maandag 6 juni 2022 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is er al een polltopic hoelang DTS nu open blijft?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien moeten Haags en ik eens een keertje strijden. 😉quote:Op maandag 6 juni 2022 18:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met een steady haags of dott op 1 had je wel minder aandacht zoekers.
Vond dat altijd wel prettig ookWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb daar een andere mening over.quote:Op maandag 6 juni 2022 18:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met een steady haags of dott op 1 had je wel minder aandacht zoekers.
Vond dat altijd wel prettig ook
Maar dat mag hoop ik![]()
![]()
quote:Op maandag 6 juni 2022 18:44 schreef Mrsloveable het volgende:
Sommige users als DTS weer open gaat
[ afbeelding ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe is het met je puzzel 😀quote:Op maandag 6 juni 2022 18:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zo vroeg al op bed?
Smakelijk etenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heeft ze laatst al gezegd.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Al lang opgeruimd..quote:Heb nu andere hobby stickers plakken
Aparte hobbyquote:Op maandag 6 juni 2022 18:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Al lang opgeruimd..Heb nu andere hobby stickers plakken
![]()
![]()
Nee johquote:Op maandag 6 juni 2022 18:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zo vroeg al op bed?
Smakelijk etenGa wel zo wat eten.
![]()
![]()
Stickers plakken?quote:Op maandag 6 juni 2022 18:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Al lang opgeruimd..Heb nu andere hobby stickers plakken
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Laatst is niet nu 😝quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zou mooi zijn @Haagsquote:Op maandag 6 juni 2022 18:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien moeten Haags en ik eens een keertje strijden. 😉They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar dan wel echt haags en geen bot 😉quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of van een boy bandquote:Op maandag 6 juni 2022 19:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ken het wel van vroeger.
Voetbalplaatjes
Dat is een variantquote:Op maandag 6 juni 2022 19:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Come on dance with me move your body on xtcUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Zoals je al zegt....veel varianten.quote:Op maandag 6 juni 2022 19:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat is niet de originele Age of Love iig![]()
![]()
O wat een werk of niet.quote:Op maandag 6 juni 2022 19:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
https://www.bruna.nl/boek(...)T_mobKBoC7NQQAvD_BwEWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik begin even nergens meer aan. Doe momenteel helemaal nietsquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beter ook van niet..eerst maar goed herstellenquote:Op maandag 6 juni 2022 19:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik begin even nergens meer aan. Doe momenteel helemaal niets
het zou je heuvel maar zijn om op dood te gaan, een liedjequote:Op maandag 6 juni 2022 18:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee die moeten nog omgeschrevne wordenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Beide aandachtsgeile mensen zullen wel idolen van je zijn.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
HOERTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
ik kijk een reclame over kalknagelsTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
VI kijken en ondertussen DTS openenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
wel fijn dat het weer voor 12 uur open isquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Die stop je zeker in meerdere lichaamsopeningen dan je mondquote:Op maandag 6 juni 2022 22:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
cool ik heb eten gekookt
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
bied je je lichaamsopeningen aan danquote:Op maandag 6 juni 2022 22:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die stop je zeker in meerdere lichaamsopeningen dan je mondTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
waarom begin je er dan overquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
ONZ / [ronde 53 het dodetopicspel #15001] We gaan weer vrolijk verder hier straks verderTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
negeer je mij eindelijk niet meer!quote:Op maandag 6 juni 2022 22:35 schreef scrupuleus het volgende:
Welkom
@:mortaxx @:fok-it @:flippingcoin
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
ik ga er vanuit dat je genoeg lichaamsopeningen beschikbaar hebt met zulke creatiesquote:
Uw ADH vitamine Worst
volgens mij werd je er gewoon geil vanquote:Op maandag 6 juni 2022 22:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ga er vanuit dat je genoeg lichaamsopeningen beschikbaar hebt met zulke creatiesTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Veel plezier hier scrups.quote:Op maandag 6 juni 2022 22:35 schreef scrupuleus het volgende:
Welkom
@:mortaxx @:fok-it @:flippingcoin![]()
maarja als je veel eten koookt moet je wel veel lichaamsopeneningen hebben om te vullenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
oh erik de zwart heeft een hobbyTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
nee want er zit geen hemarookworst inquote:Op maandag 6 juni 2022 22:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
volgens mij werd je er gewoon geil van
Uw ADH vitamine Worst
Echt hemaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Project zeusThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
VailantThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: