Ik kwam pas tegen half elf m'n bed uitquote:
Gewoon eten als je trek hebquote:Op maandag 6 juni 2022 13:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik kwam pas tegen half elf m'n bed uitdus voor mijn gevoel is het nog ruim binnen de marge
Hmmm. Dat vind mijn buik niet zo'n goed idee. Ik moet wat kilo's aan buikvet kwijtquote:
Was loos met die plantenquote:
Succes, ben benieuwd hoe lang het goed gaatquote:Op maandag 6 juni 2022 13:23 schreef Paul het volgende:
Straks slapen. Moet vannacht 12-0700 uur dts modden
Ik zit al na te denken over middageten.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik kwam pas tegen half elf m'n bed uitdus voor mijn gevoel is het nog ruim binnen de marge
Heer PLY de Tuinman.quote:
Die groeien nu als een malle.quote:
Aan beweging zal het niet liggenquote:Op maandag 6 juni 2022 13:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hmmm. Dat vind mijn buik niet zo'n goed idee. Ik moet wat kilo's aan buikvet kwijt
Als jij wegblijft gaat het goedquote:Op maandag 6 juni 2022 13:23 schreef Paul het volgende:
Succes is gewoon dinsdag nacht dan mensen slapenquote:Op maandag 6 juni 2022 13:23 schreef Paul het volgende:
Loop nu gemiddeld honderd km p/w. Gaat komende weken alleen maar meer worden. Zal aan de sit ups en buikspieroefeningen moeten geloven. Straks even naar decathlon voor yogamatjequote:Op maandag 6 juni 2022 13:31 schreef PLY het volgende:
[..]
Aan beweging zal het niet liggen
[..]
Als jij wegblijft gaat het goed
Goed bezig dame. Ik doe veel aan planken en buik strakquote:Op maandag 6 juni 2022 13:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Loop nu gemiddeld honderd km p/w. Gaat komende weken alleen maar meer worden. Zal aan de sit ups en buikspieroefeningen moeten geloven. Straks even naar decathlon voor yogamatje
Welke oefeningen doe jij normaal?quote:Op maandag 6 juni 2022 13:40 schreef PLY het volgende:
[..]
Goed bezig dame. Ik doe veel aan planken en buik strakeerste x toen zwaar sessies van 3x20 al moeilijk
Nu 3x 2min
Ik weet heus wel dat er veel mensen vannacht zijn in DTSquote:Op maandag 6 juni 2022 13:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Succes is gewoon dinsdag nacht dan mensen slapen
Wandelen is dus just het beste.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:40 schreef Senn88 het volgende:
Oeh leuk dat jullie ook bezig zijn met jullie gezondheid. Ik ook! Ik wil thuis ook oefeningen gaan doen. Alleen moet ik momenteel rustig aan doen dus het is nu enkel wandelen met de honden.
Is ook maar ik wil ook weer gaan planken en wat rondzwaaien met mijn kettlebelt. Maargoed ik vind moeilijk te accepteren dat ik al die dingen nu niet kan. Ben wel mijn best aan het doen om betere voedingskeuzes te maken onder begeleiding van de dieetiste maar ook daarmee zou ik willen dat het sneller zou gaan..quote:
Een slak komt ook op de eindebestemming.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Is ook maar ik wil ook weer gaan planken en wat rondzwaaien met mijn kettlebelt. Maargoed ik vind moeilijk te accepteren dat ik al die dingen nu niet kan. Ben wel mijn best aan het doen om betere voedingskeuzes te maken onder begeleiding van de dieetiste maar ook daarmee zou ik willen dat het sneller zou gaan..
Ik wil ook een keer per week gaan zwemmen, maar ik vind het lastig om in m'n uppie een zwembad in te stappen en baantjes te gaan trekkenquote:
Klopt maar sneller resultaat zien op de weegschaal werkt motiverenderquote:Op maandag 6 juni 2022 14:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een slak komt ook op de eindebestemming.
Best een goed plan.Ga je vroeg en niemand die naar je kijkt hoor.1 ding wel;niet in hun baan gaan zwemmen.quote:Op maandag 6 juni 2022 14:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik wil ook een keer per week gaan zwemmen, maar ik vind het lastig om in m'n uppie een zwembad in te stappen en baantjes te gaan trekken
Vieze zwembaden ookquote:Op maandag 6 juni 2022 14:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik wil ook een keer per week gaan zwemmen, maar ik vind het lastig om in m'n uppie een zwembad in te stappen en baantjes te gaan trekken
Nu wult ze helemaal niet meer.quote:
Het is weer gedaan met je rust 🤣🤣quote:
Staat van alles hier vlinderstr stokrozen bomen lavendel lavateraas kattenkruid sierkers magnolia sierappel hortensia toscaanse jasmijn en nog veel meerquote:Op maandag 6 juni 2022 14:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wat voor planten? In je tuin? Zoveel vragen
Soms? Hij is nu al weer bezig met stoken.quote:Op maandag 6 juni 2022 15:06 schreef PLY het volgende:
[..]
Doet hij zelf met spijkers op laag water zoeken soms
Ooh ik wil volgend jaar ook stopkrozen. Was net zaadjes aan het zoeken in de welkoop maar die hebben wij hier niet. Dus nu is de volgende stap volgende week de intratuin.quote:Op maandag 6 juni 2022 15:05 schreef PLY het volgende:
[..]
Staat van alles hier vlinderstr stokrozen bomen lavendel lavateraas kattenkruid sierkers magnolia sierappel hortensia toscaanse jasmijn en nog veel meer
quote:Op maandag 6 juni 2022 15:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soms? Hij is nu al weer bezig met stoken.
Je mag hier achter wel een baantje trekken hoor, leer ik je gelijk waterskiënquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |