SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
quote:Op maandag 6 juni 2022 10:18 schreef bitterbal het volgende:
pip heeft mooie dingen
https://www.pipstudio.nl/jolie-theepot-groot-groen
Vind dit vele malen sjieker ook en verfijnderquote:Op maandag 6 juni 2022 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]Heb er ook wat bekers en een beautycase van, en wat bekers die je ooit bij Pickwick kon sparen. Vind het leuker dan Blond, denk eraan om dat naar de Kringloop te brengen ofzo.
Zonde.quote:Op maandag 6 juni 2022 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]Heb er ook wat bekers en een beautycase van, en wat bekers die je ooit bij Pickwick kon sparen. Vind het leuker dan Blond, denk eraan om dat naar de Kringloop te brengen ofzo.
Haute frituurquote:Op maandag 6 juni 2022 10:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind dit vele malen sjieker ook en verfijnder
En de bekers zijn geen halve liter.quote:Op maandag 6 juni 2022 10:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind dit vele malen sjieker ook en verfijnder
Ja weet niet of ik het kan doorverkopen of dat het nog iets waard is. Sommige bekers heb ik nooit gebruiktquote:
Iets met een band Tshirt?quote:Op maandag 6 juni 2022 10:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kwam gister iemand van mijn middelbare school tegen die er qua uiterlijk en kleding nog precies hetzelfde uitzag. Best knap zo na 20 jaar.
Ik zou het zeker proberen.quote:Op maandag 6 juni 2022 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja weet niet of ik het kan doorverkopen of dat het nog iets waard is. Sommige bekers heb ik nooit gebruiktZou dan alleen de Efteling-dingen houden.
Maar het is wel handig dat je alle merken onder één dak hebt. Daarom mis ik de V&D ook wel en slaag ik in Duitsland wel vaak bij dat warenhuis. Pak je een broek van dat merk en een bloesje van dat merk en iets eronder van dat merk en dan die schoenen en klaar.quote:Op maandag 6 juni 2022 10:22 schreef Ama het volgende:
Zalando ook wel chill maar Zalando is niet een merk, dat is meer een verzamelplek voor allemaal merken.
Ik heb niet zulke goede ervaringen met verzendenquote:
quote:
jammer wel..quote:Op maandag 6 juni 2022 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En de bekers zijn geen halve liter.
Oh dat is wel heel aardig.quote:Op maandag 6 juni 2022 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er was een braderie ofzo in Bunschoten. Vriendin van me zei dat een winkel daar Pip-beddengoed verkocht voor de halve prijs, maar toen was het al einde middag. Dus ik de volgende dag erheen gereden, maar die aanbieding gold natuurlijk alleen voor die ene dag. Toen die verkoopster hoorde dat ik helemaal uit Ede was gekomen, kreeg ik alsnog korting op de dingen die ze op de braderie had verkocht, echt heel lief. Niet voor de halve prijs, aar wel ruim 30 procent geloof ik.
oh das nicequote:Op maandag 6 juni 2022 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er was een braderie ofzo in Bunschoten. Vriendin van me zei dat een winkel daar Pip-beddengoed verkocht voor de halve prijs, maar toen was het al einde middag. Dus ik de volgende dag erheen gereden, maar die aanbieding gold natuurlijk alleen voor die ene dag. Toen die verkoopster hoorde dat ik helemaal uit Ede was gekomen, kreeg ik alsnog korting op de dingen die ze op de braderie had verkocht, echt heel lief. Niet voor de halve prijs, maar wel ruim 30 procent geloof ik.
Goeie tekst voor op het bonnetje van vervelende klanten.quote:Op maandag 6 juni 2022 10:34 schreef bitterbal het volgende:
please don't come back !!
Dat wil ik ook zeggen
Tegen mensen die ik niet wil terug zeggen zeg ik altijd fijne dag en niet tot ziensquote:Op maandag 6 juni 2022 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goeie tekst voor op het bonnetje van vervelende klanten.
zeg je dan " fijne dag en niet tot ziens"quote:Op maandag 6 juni 2022 10:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tegen mensen die ik niet wil terug zeggen zeg ik altijd fijne dag en niet tot ziens
Even opletten wat je zegt als ik kom eten danquote:Op maandag 6 juni 2022 10:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tegen mensen die ik niet wil terug zeggen zeg ik altijd fijne dag en niet tot ziens
laatstequote:Op maandag 6 juni 2022 10:40 schreef mschol het volgende:
[..]
zeg je dan " fijne dag en niet tot ziens"
of
" fijne dag" ipv tot ziens
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagquote:Op maandag 6 juni 2022 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even opletten wat je zegt als ik kom eten dan
Das privequote:Op maandag 6 juni 2022 10:44 schreef mschol het volgende:
[..]
en bij grmbl is het
doeiiiiiiii [ afbeelding ] ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Welke smaak zou dat dan moeten zijn?quote:Op maandag 6 juni 2022 11:03 schreef Ama het volgende:
Kwam gisteren een drankje tegen op Insta reclame met de naam: Satan's Anus.
Dat kan inderdaad wel als satan heet uit je anus komen als er genoeg in zit. Maar waarom zou iemand dat vrijwillig drinken?quote:
Geen idee.quote:Op maandag 6 juni 2022 11:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad wel als satan heet uit je anus komen als er genoeg in zit. Maar waarom zou iemand dat vrijwillig drinken?
Verdiep je eens in figging, en vraag je dan af: waarom doen mensen dit.quote:Op maandag 6 juni 2022 11:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad wel als satan heet uit je anus komen als er genoeg in zit. Maar waarom zou iemand dat vrijwillig drinken?
wat ga je daar al die tijd doen?quote:Op maandag 6 juni 2022 11:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, de ontbijtboel even afwassen en dan langzaam maar eens richting Amsterdam gaan bewegen
Na liever niet.quote:Op maandag 6 juni 2022 11:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Verdiep je eens in figging, en vraag je dan af: waarom doen mensen dit.
Duur dagje wel.quote:Op maandag 6 juni 2022 11:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/De_Wallen
Hahaha werkplekkenquote:Op maandag 6 juni 2022 11:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/De_Wallen
Ik ga het niet eens opzoekenquote:Op maandag 6 juni 2022 11:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Verdiep je eens in figging, en vraag je dan af: waarom doen mensen dit.
flauwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op maandag 6 juni 2022 11:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
flauwFigging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Weet niet of mij dat wat lijkt. Ik hou van zoet en ik hield vroeger ook echt wel van bier maar samen?quote:
Bij de Hema hebben ze tompouce bier.quote:Op maandag 6 juni 2022 11:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet niet of mij dat wat lijkt. Ik hou van zoet en ik hield vroeger ook echt wel van bier maar samen?
Lijkt me ook niks.quote:Op maandag 6 juni 2022 11:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij de Hema hebben ze tompouce bier.
Mij ook niet hoor.quote:
liever wijnquote:Op maandag 6 juni 2022 11:16 schreef Ama het volgende:
Ik lust nog steeds wel bier trouwens maar drink het gewoon niet meer.
Ik was net voor de bui thuis.quote:
Daarom heb ik mijn afspraak van vandaag naar morgen verzet.quote:Op maandag 6 juni 2022 11:31 schreef mschol het volgende:
half 4 afgesproken met iemand in DH, hopen dat het dan droog is, anders moet ik met OV
morgen gewoon werken hoorquote:Op maandag 6 juni 2022 11:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Daarom heb ik mijn afspraak van vandaag naar morgen verzet.
Iewquote:Op maandag 6 juni 2022 11:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij de Hema hebben ze tompouce bier.
Het is weleens beter weer geweest met Pinksteren.quote:
Ik vind het weer sowieso maar deprimerend voor deze tijd van het jaar.quote:Op maandag 6 juni 2022 11:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is weleens beter weer geweest met Pinksteren.
ik las broek..quote:Op maandag 6 juni 2022 11:55 schreef CherryLips het volgende:
Ben al op een kwart van m'n nieuwe boek.
Is geen verrassing.quote:Op maandag 6 juni 2022 11:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik las broek..
ik moet mn bed weer in ofzo
Voor zo'n simpel dingetje.quote:Op maandag 6 juni 2022 11:57 schreef Ama het volgende:
https://www.drdknaagdierw(...)illa-huis-30-cm.html Ik vind dit leuk maar de prijs niet.
Ja heb al op werk gevraagd aan iemand of hij het goedkoper kan.quote:
Wel een beetje aan de prijs ja.quote:Op maandag 6 juni 2022 11:57 schreef Ama het volgende:
https://www.drdknaagdierw(...)illa-huis-30-cm.html Ik vind dit leuk maar de prijs niet.
kan wel.. bij de gamma (en die is niet goedkoop voor dit spul) is een plaat aluminium wel al 18e.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja heb al op werk gevraagd aan iemand of hij het goedkoper kan.
Ja weet niet eens of we dat daar wel hebben eigenlijk.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan wel.. bij de gamma (en die is niet goedkoop voor dit spul) is een plaat aluminium wel al 18e.
Zijn ze al aan het moorden?quote:Op maandag 6 juni 2022 11:55 schreef CherryLips het volgende:
Ben al op een kwart van m'n nieuwe boek.
Hier is een stuk koker van 120x120x2,5 en dan 300mm lang net geen 18 euro. Moet je er net nog gaten in krijgen, maar dat kunnen ze miss daar ook welquote:Op maandag 6 juni 2022 12:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja weet niet eens of we dat daar wel hebben eigenlijk.
Hmm zal het even opslaan.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:07 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.aluminiumopma(...)m-buis-vierkant.html
[..]
Hier is een stuk koker van 120x120x2,5 en dan 300mm lang net geen 18 euro. Moet je er net nog gaten in krijgen, maar dat kunnen ze miss daar ook wel
Dat boek heb ik al uit. Ben nu bezig met een oorlogsboek en daar begint het moorden bijnaquote:
quote:Op maandag 6 juni 2022 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat boek heb ik al uit. Ben nu bezig met een oorlogsboek en daar begint het moorden bijna
geen idee..quote:Op maandag 6 juni 2022 12:10 schreef Ama het volgende:
Maar is hij dan wel groot genoeg voor drie ratten.
Denk niet dat ik iemand ken die dat heeft. Hebben we daar vast ook niet.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geen idee..
als je eimand met een zetwerk bank kent kan je hier ook spotgoedkoop je plaat vandaan halen:
https://www.aluminiumopma(...)inium-plaat-1mm.html
Heb je al een hangmat in de kooi? Dat vinden ze ook leuk.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk niet dat ik iemand ken die dat heeft. Hebben we daar vast ook niet.
mja twee stukken hout werkt ook wel maar dan moet je weten wat je doet 😅quote:Op maandag 6 juni 2022 12:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk niet dat ik iemand ken die dat heeft. Hebben we daar vast ook niet.
Ja en een 2de is nog steeds onderweg.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je al een hangmat in de kooi? Dat vinden ze ook leuk.
Stroom dit dat.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:14 schreef Recce het volgende:
Dat vliegtuigongeluk in Rotterdam is best vaag.Ze hebben het wrak nog steeds niet gevonden.
Ja, eigenlijk schreef ik het niet goed. Het ongeluk is vaag omdat niemand het gezien lijkt te hebben, ook de verkeersleiding niet. Dat het wrak nog niet is gevonden daar, is niet zo gek inderdaad.quote:
Nee hout is kut want gaat pis inzitten enz.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja twee stukken hout werkt ook wel maar dan moet je weten wat je doet 😅
om dat alu te zetten bedoel ikquote:Op maandag 6 juni 2022 12:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee hout is kut want gaat pis inzitten enz.En knagen ze ook kapot. Dit is juist knaagproof haha.
Ooh zo ja naja ik ga sowieso dit even met een paar mensen overleggen, kijken wat hun kunnen.quote:
vreten ze ook aan plastic?quote:Op maandag 6 juni 2022 12:20 schreef Ama het volgende:
Ook al blijven ze tot nu toe redelijk braaf van alles af. Alleen de toiletjes niet maar die staan in een hoek en alles wat je niet kan zien is leuk dus daar moeten ze met alle geweld achter.
Ja alleen bij de toiletjes omdat ze dus met alle geweld willen zien dat er achter dat ding niks te zien is.quote:
Het zal wel tijdens een bui zijn gebeurd. Anders is het daar bij Rotterdam wel zo druk dat tenminste iemand een vliegtuig wel ziet neerstorten, lijkt me?quote:Op maandag 6 juni 2022 12:19 schreef FranticDJ het volgende:
Dat het visueel niet gezien is vind ik opmerkelijk. Zodra een vliegtuig daar onder een bepaalde hoogte komt, komt het in blind spots, vooral in Rotterdam.
Scheeps AIS en vliegtuig transponders werken afaik op dezelfde frequentie. Dan val je als eenzaam sportvliegtuigje weg in de ruis van de scheepstransponders.
De onderzoeksraad zal wel met een gedegen conclusie komenquote:Op maandag 6 juni 2022 12:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Het zal wel tijdens een bui zijn gebeurd. Anders is het daar bij Rotterdam wel zo druk dat tenminste iemand een vliegtuig wel ziet neerstorten, lijkt me?
Ik lees nu dat het vliegtuig eerder boven Drenthe had gemeld dat ze problemen met de transponder hadden. Ze zijn daarna door het gebied van Schiphol gevlogen zonder contact op te nemen. Als ze onder een bepaalde hoogte bleven, is dat misschien niet verplicht, maar het is wel raar.
quote:Op maandag 6 juni 2022 12:29 schreef CherryLips het volgende:
Gister Chinees gegeten bij m'n ouders, met nog wat familie. Er bleef wel wat over, ik wilde het meenemen voor vanavond.
Heb ik alleen bami en nasi meegekregen.
Even lachen.
Niet nog een bak babi pangangquote:Op maandag 6 juni 2022 12:29 schreef CherryLips het volgende:
Gister Chinees gegeten bij m'n ouders, met nog wat familie. Er bleef wel wat over, ik wilde het meenemen voor vanavond.
Even huilen.
Dat is wel balen.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:29 schreef CherryLips het volgende:
Even huilen.
Ik ga er straks ook nog even langs denk ik.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:10 schreef bitterbal het volgende:
Het is weer tijd voor nieuwe rituasl geurstaafjes
Die gaan je ouders vanavond lekker oppeuzelenquote:Op maandag 6 juni 2022 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ik dacht dus dat daar nog een bakje van over was.
Sipquote:Op maandag 6 juni 2022 12:29 schreef CherryLips het volgende:
Even huilen.
k heb de goedkoopste op bol.com gekochtquote:Op maandag 6 juni 2022 12:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga er straks ook nog even langs denk ik.
waarom gisteren geen bakkie gedronken?quote:Op maandag 6 juni 2022 12:31 schreef Moeraskat het volgende:
Laatste week weer teveel koffie op. Gisteren Niks. Dus vandaag weer koppijn. Cafeïne is echt rotzooi.
Uiteraard. Hopelijk is de oorzaak niet dat de piloot gedesoriënteerd raakte in een wolk. Dat is zo onnodig.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
De onderzoeksraad zal wel met een gedegen conclusie komen
Ja geen idee eigenlijk. Ik heb gisteren thee gedronken.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom gisteren geen bakkie gedronken?
Die hoofdpijn zou niet lang moeten blijvenquote:Op maandag 6 juni 2022 12:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja geen idee eigenlijk. Ik heb gisteren thee gedronken.
Haha ja, dat zag ik ook!quote:Op maandag 6 juni 2022 12:34 schreef LTVDK het volgende:
Toch best knap om ongezien een hele zeecontainer in je achtertuin te krijgen bij een rijtjeshuishttps://www.bndestem.nl/v(...)lijkt-wiethok-307644
Nee, heb net een pot koffie gezet.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die hoofdpijn zou niet lang moeten blijven
ik drink nog maar 1 kop koffie alleen op vrije dagen. Ben wel blij dat ik niet meer van die diepe dalen heb
smurfcave van makenquote:Op maandag 6 juni 2022 12:34 schreef LTVDK het volgende:
Toch best knap om ongezien een hele zeecontainer in je achtertuin te krijgen bij een rijtjeshuishttps://www.bndestem.nl/v(...)lijkt-wiethok-307644
En er valt toch best iets leuks van te maken?quote:Op maandag 6 juni 2022 12:34 schreef LTVDK het volgende:
Als ik dat hier zou willen staat er waarschijnlijk gelijk een nieuwsgierige buurman te kijkenquote:
met zon dolce gusto is het nauwelijks werkquote:Op maandag 6 juni 2022 12:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, heb net een pot koffie gezet.
Ja snap ik. Ik heb ook echt een dikke cafeïneverslaving gehad. Ik was er echt lang van af. Maar blijkbaar heb ik dus afgelopen week weer zitten overdrijven met de koffie op het werk.
Voor mezelf alleen zet ik thuis niet gauw koffie. Te lui.. of zo.
Staat niet heel de haven en dat kanaal vol camera's? En de schepen zelf?quote:Op maandag 6 juni 2022 12:19 schreef FranticDJ het volgende:
Dat het visueel niet gezien is vind ik opmerkelijk. Zodra een vliegtuig daar onder een bepaalde hoogte komt, komt het in blind spots, vooral in Rotterdam.
Scheeps AIS en vliegtuig transponders werken afaik op dezelfde frequentie. Dan val je als eenzaam sportvliegtuigje weg in de ruis van de scheepstransponders.
Haha ja, dat is hier ook! Je kunt hier echt niet ongezien het vuilnis te vroeg buiten zetten.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik dat hier zou willen staat er waarschijnlijk gelijk een nieuwsgierige buurman te kijken
lees mijn eerste zinquote:Op maandag 6 juni 2022 12:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Staat niet heel de haven en dat kanaal vol camera's? En de schepen zelf?
Grote tv in hangen zodat je lekker overdag in het donker films kunt kijken zonder irritant invallend licht dat spiegelt op je schermquote:
Klopt! Daarom heb ik die ook niet. Zelfbescherming :’)quote:Op maandag 6 juni 2022 12:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
met zon dolce gusto is het nauwelijks werk
Ik ben meer fan van de geurkaarsen tegenwoordig.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k heb de goedkoopste op bol.com gekocht
vind ze toch wel duur. Maar thuis komen en de deur open doen en dan zo'n lekkere geur is wel
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 6 juni 2022 12:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Grote tv in hangen zodat je lekker overdag in het donker films kunt kijken zonder irritant invallend licht dat spiegelt op je scherm
quote:Op maandag 6 juni 2022 12:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt! Daarom heb ik die ook niet. Zelfbescherming :’)
Ik kom ook mee!quote:
Dat kan nog net wel, maar als je bijvoorbeeld in de voortuin bezig bent of de auto staat te wassen komt er altijd wel iemand 'toevallig' voorbij gelopen met een 'grappige' opmerkingquote:Op maandag 6 juni 2022 12:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Haha ja, dat is hier ook! Je kunt hier echt niet ongezien het vuilnis te vroeg buiten zetten.
Welke?quote:Op maandag 6 juni 2022 12:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben meer fan van de geurkaarsen tegenwoordig.
Ik ben gezwicht en ga denk ik maar een Nespresso halen.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
met zon dolce gusto is het nauwelijks werk
Ook van Rituals.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Welke?
Heb die van bolsius ofzo een keer geprobeerd maar deed mij niets
Mijn tuin is wel groot genoeg voor een containerquote:
Oja, dat inderdaadquote:Op maandag 6 juni 2022 12:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat kan nog net wel, maar als je bijvoorbeeld in de voortuin bezig bent of de auto staat te wassen komt er altijd wel iemand 'toevallig' voorbij gelopen met een 'grappige' opmerking
Welke?quote:Op maandag 6 juni 2022 12:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben gezwicht en ga denk ik maar een Nespresso halen.
prima koffiequote:Op maandag 6 juni 2022 12:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben gezwicht en ga denk ik maar een Nespresso halen.
Bolsius had ik ook een keer gehaald, maar komt nauwelijks geur vanaf, dan liever die van de Ikeaquote:Op maandag 6 juni 2022 12:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Welke?
ja dat had ik ook met die bolsiusquote:Op maandag 6 juni 2022 12:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bolsius had ik ook een keer gehaald, maar komt nauwelijks geur vanaf, dan liever die van de Ikea
quote:
Ik ga gewoon de simpelste halen. Want die Aeroccino is ook al onderweg.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
prima koffie
ik moet er alleen onwijs van kakken
Eigenlijk moeten er gewoon cafeïnepillen zijn die je kunt nemen om hoofdpijn te voorkomen.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:34 schreef Moeraskat het volgende:
Normaal drink ik precies genoeg koffie om geen koppijn te krijgen wanneer ik 24u geen cafeïne binnen krijg. Dus ik zal wel weer hele sloten naar binnen hebben gegoten. :’)
Die kaarsen gaan best wel een tijdje mee. Die stokjes waren wat sneller klaar had ik het idee.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Duur zeker? Waarom niet meer die stokjes?
oh dat schuimdingquote:Op maandag 6 juni 2022 12:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Ik ga gewoon de simpelste halen. Want die Aeroccino is ook al onderweg.
Eigenlijk welquote:Op maandag 6 juni 2022 12:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten er gewoon cafeïnepillen zijn die je kunt nemen om hoofdpijn te voorkomen.
Ik heb een Pixie. Ideaal voor die enkele keer dat er hier koffie gedronken wordt.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Ik ga gewoon de simpelste halen. Want die Aeroccino is ook al onderweg.
Heb ik ook.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:44 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.ah.nl/product(...)mer-en-toilet-katoen
Ik gebruik deze op de wc trouwens. Gaat veel langer mee dan van die dure rituals stokjes
Die of de Essenza mini. Misschien dat ik zo even richting de stad loop als het droog blijft.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb een Pixie. Ideaal voor die enkele keer dat er hier koffie gedronken wordt.
Misschien verkeerde maat gekocht.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Welke?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 juni 2022 12:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Misschien verkeerde maat gekocht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meh… liever gewonequote:Op maandag 6 juni 2022 12:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kauwgum is nu erg hip om te gebruiken.
die essenza is wel een stuk stiller. die pixie maakt een berg kabaal. als je een Nespresso winkel in de buurt hebt daar ff bij beide een kopje laten zetten om 't geluid te checkenquote:Op maandag 6 juni 2022 12:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die of de Essenza mini. Misschien dat ik zo even richting de stad loop als het droog blijft.
Oh dat is daar ja!quote:Op maandag 6 juni 2022 12:59 schreef Budapestenaar het volgende:
He getver, vergeten de grillworst weg te gooien
Nou ja, frommel ik wel in een openbare vuilnisbak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 6 juni 2022 13:07 schreef Ama het volgende:
Ik heb gisteren een zeldzame foto gemaakt van de 3 ratten samen. Lijkt wel alsof Eddy een oog mist maar ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja moest deze even laten zien.quote:
Ftos van ratten zijn altijd goedquote:Op maandag 6 juni 2022 13:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja moest deze even laten zien.Volgens mij verder nooit 1 laten zien dat ze samen zitten. Meestal als ik ze betrap en ik loop heen voor een foto dan rennen ze snel weg.
op zich redelijk.quote:
Moet je nu alles regelen voor de begrafenis?quote:Op maandag 6 juni 2022 13:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op zich redelijk.
wel blij als ik morgen weer aan het werk kan. beetje afleiding
Kan ik me voorstellenquote:Op maandag 6 juni 2022 13:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op zich redelijk.
wel blij als ik morgen weer aan het werk kan. beetje afleiding
dat was afgelopen vrijdag al.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet je nu alles regelen voor de begrafenis?
mehquote:Op maandag 6 juni 2022 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat was afgelopen vrijdag al.
nu komt de papierhandel voor erfenis enz
Die derde vind ik het mooiste.quote:
Dat heeft bij ons 1,5 jaar geduurd.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bij mij ging dat wel snel want ik wilde het niet.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat heeft bij ons 1,5 jaar geduurd.
Kan ik me ook wel voorstellen ,maar dit ging om een bedrijf en 6 kinderen.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Bij mij ging dat wel snel want ik wilde het niet.
Ja dat is wel andere koek.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan ik me ook wel voorstellen ,maar dit ging om een bedrijf en 6 kinderen.
Die zijn wel heul leuk.quote:
Er was nog een tijdje van sprake van dat eentje het zou overnemen,maar dat is is niet gelukt.quote:
Ik heb een paar Asics GT 2000 ,dat loopt heel anders.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:25 schreef bitterbal het volgende:
moet wel bekennen dat ik die ascics vele malen lekkerder vind lopen
Achter jequote:
Die derde van onderquote:
webcam boven de kooiquote:Op maandag 6 juni 2022 13:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja moest deze even laten zien.Volgens mij verder nooit 1 laten zien dat ze samen zitten. Meestal als ik ze betrap en ik loop heen voor een foto dan rennen ze snel weg.
ja zou op die nikes niet kunnen werkenquote:Op maandag 6 juni 2022 13:30 schreef Karzai het volgende:
Asics is ook een echt runners merk, zit zo'n speciaalzaak bij het vondelpark waar ze je voeten opmeten enzo voor de ideale loop ervaring
Mijn zus is er natuurlijk ook mee bezig.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mehHeb je hulp of moet je alles alleen doen?
vooral de huizen zal nog wel even gaan duren.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat heeft bij ons 1,5 jaar geduurd.
ja, ook ooit gehadquote:Op maandag 6 juni 2022 13:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah dat zijn echt hardloop schoenen toch?
Sterkte Gianni. Hier ook een nare week achter de rug en afgelopen zaterdag crematie.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee joh.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:31 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
niet eens pronken met je sneakers collectie ergens in je woonkamer?
ohquote:Op maandag 6 juni 2022 13:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sterkte Gianni. Hier ook een nare week achter de rug en afgelopen zaterdag crematie.
Sterkte met de papieren etc.
Klopt,wegen ook niks.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah dat zijn echt hardloop schoenen toch?
liever ene huis zonder rare geurtjesquote:Op maandag 6 juni 2022 12:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k heb de goedkoopste op bol.com gekocht
vind ze toch wel duur. Maar thuis komen en de deur open doen en dan zo'n lekkere geur is wel
waar zie je die danquote:Op maandag 6 juni 2022 13:35 schreef Karzai het volgende:
Lekker zo'n extra vrije dag, al die zuurpruimen zonder leven die er niet van kunnen genieten
Zitten mensen tegen je te zeuren over een extra vrije dag?quote:Op maandag 6 juni 2022 13:35 schreef Karzai het volgende:
Lekker zo'n extra vrije dag, al die zuurpruimen zonder leven die er niet van kunnen genieten
maar de scooter zijn ze nu kwijt?quote:Op maandag 6 juni 2022 13:35 schreef CherryLips het volgende:
Stond net de buurvrouw voor de deur met een vaag verhaal. Ze kwamen thuis en er stond een of ander blaag beneden met een scooter midden in de gang en een of andere kutsmoes over de regen. Kind ging weg en liet de scooter staan.
Blijkt dus dat de voordeur een keer is gemold en dus niet goed in het slot valt, en dat de scooter waarschijnlijk is gejat en hier in de gang is neergezet om later opgehaald te worden ofzo, want lekker in het centrum. Is er iemand naar die deur komen kijken, kwamen die blagen terug en liepen ze nog te janken om een plu ookDie wilden die scooter hebben. Maar de deur zit nu dicht en de politie is gebeld.
Maar top, dat die kutkneusjes weer gewoon naar binnen konden hier.
Sterkte ermee.Ik had in deze wel steun aan broer en zus die testamentair executeur waren.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn zus is er natuurlijk ook mee bezig.
[..]
vooral de huizen zal nog wel even gaan duren.
Ja, en plots. Echt uit het leven gerukt.quote:
oh shit Poes. Naarquote:Op maandag 6 juni 2022 13:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, en plots. Echt uit het leven gerukt.
Jij maakt ook wat mee.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:35 schreef CherryLips het volgende:
Stond net de buurvrouw voor de deur met een vaag verhaal. Ze kwamen thuis en er stond een of ander blaag beneden met een scooter midden in de gang en een of andere kutsmoes over de regen. Kind ging weg en liet de scooter staan.
Blijkt dus dat de voordeur een keer is gemold en dus niet goed in het slot valt, en dat de scooter waarschijnlijk is gejat en hier in de gang is neergezet om later opgehaald te worden ofzo, want lekker in het centrum. Is er iemand naar die deur komen kijken, kwamen die blagen terug en liepen ze nog te janken om een plu ookDie wilden die scooter hebben. Maar de deur zit nu dicht en de politie is gebeld.
Dat je niks hoeft te doen?quote:Op maandag 6 juni 2022 13:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach snap best dat het stom is dat je moet.
Het is zo bizar. Overal om me heen hoor ik dat er mensen overlijden. Het lijkt wel een inhaalslag of zo.quote:
Dat combineert toch prima?quote:Op maandag 6 juni 2022 13:39 schreef Karzai het volgende:
ik heb bitterballen, maar straks om 4 uur borreltijd
mja je wordt zelf ook ouder natuurlijk. Dan gaat het wat harder denk ikquote:Op maandag 6 juni 2022 13:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is zo bizar. Overal om me heen hoor ik dat er mensen overlijden. Het lijkt wel een inhaalslag of zo.
Kan het amper onthouden zeg maar… afgelopen week heb ik al 6 mensen gehoord waarvan een familielid of andere naaste is overleden. En dan nu ook bij Gianni.
Is toch bizar?
Dus straks komt de politie? Spannend!quote:Op maandag 6 juni 2022 13:35 schreef CherryLips het volgende:
Klopt, alleen betreft het allemaal jonge mensen. Tussen de 30 en de 55.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja je wordt zelf ook ouder natuurlijk. Dan gaat het wat harder denk ik
oh das niet normaal neequote:Op maandag 6 juni 2022 13:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt, alleen betreft het allemaal jonge mensen. Tussen de 30 en de 55.
Ochquote:Op maandag 6 juni 2022 13:41 schreef FreshFruit het volgende:
Ik snap Moeraskat wel,ik heb ook een paar keer zo`n periode gehad.Dat is wel heftig.
ik denk dat bij mij die periode snel komt. Zo'n onheilspellend gevoel al een tijdquote:Op maandag 6 juni 2022 13:41 schreef FreshFruit het volgende:
Ik snap Moeraskat wel,ik heb ook een paar keer zo`n periode gehad.Dat is wel heftig.
Gecondoleerd en veel sterkte gewenst.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goed.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk dat bij mij die periode snel komt. Zo'n onheilspellend gevoel al een tijd
Hartstilstandquote:
Brrr … hoop het niet voor je. Maar ik ken het gevoelquote:Op maandag 6 juni 2022 13:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk dat bij mij die periode snel komt. Zo'n onheilspellend gevoel al een tijd
ja nergens op gebaseerd natuurlijkquote:
Das niet zo gezond toch?quote:Op maandag 6 juni 2022 13:50 schreef Karzai het volgende:
Mijn moeder is een houtkachel gaan kopen, de energiekosten gaan van 130 naar 300 euro
Dat gevoel heb ik jarenlang gehad. Gebeurde niets.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik hoor dat ook vaker. Maar waar ga je dat hout vandaan halen.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:50 schreef Karzai het volgende:
Mijn moeder is een houtkachel gaan kopen, de energiekosten gaan van 130 naar 300 euro
ben je dat gevoel nu kwijt? Weet je ook waarom je dat gevoel had?quote:Op maandag 6 juni 2022 13:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik jarenlang gehad. Gebeurde niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |