Na liever niet.quote:Op maandag 6 juni 2022 11:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Verdiep je eens in figging, en vraag je dan af: waarom doen mensen dit.
Duur dagje wel.quote:Op maandag 6 juni 2022 11:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/De_Wallen
Hahaha werkplekkenquote:Op maandag 6 juni 2022 11:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/De_Wallen
Ik ga het niet eens opzoekenquote:Op maandag 6 juni 2022 11:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Verdiep je eens in figging, en vraag je dan af: waarom doen mensen dit.
flauwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op maandag 6 juni 2022 11:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
flauwFigging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Weet niet of mij dat wat lijkt. Ik hou van zoet en ik hield vroeger ook echt wel van bier maar samen?quote:
Bij de Hema hebben ze tompouce bier.quote:Op maandag 6 juni 2022 11:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet niet of mij dat wat lijkt. Ik hou van zoet en ik hield vroeger ook echt wel van bier maar samen?
Lijkt me ook niks.quote:Op maandag 6 juni 2022 11:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij de Hema hebben ze tompouce bier.
Mij ook niet hoor.quote:
liever wijnquote:Op maandag 6 juni 2022 11:16 schreef Ama het volgende:
Ik lust nog steeds wel bier trouwens maar drink het gewoon niet meer.
Ik was net voor de bui thuis.quote:
Daarom heb ik mijn afspraak van vandaag naar morgen verzet.quote:Op maandag 6 juni 2022 11:31 schreef mschol het volgende:
half 4 afgesproken met iemand in DH, hopen dat het dan droog is, anders moet ik met OV
morgen gewoon werken hoorquote:Op maandag 6 juni 2022 11:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Daarom heb ik mijn afspraak van vandaag naar morgen verzet.
Iewquote:Op maandag 6 juni 2022 11:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij de Hema hebben ze tompouce bier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |