SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 6 juni 2022 13:07 schreef Ama het volgende:
Ik heb gisteren een zeldzame foto gemaakt van de 3 ratten samen. Lijkt wel alsof Eddy een oog mist maar ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja moest deze even laten zien.quote:
Ftos van ratten zijn altijd goedquote:Op maandag 6 juni 2022 13:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja moest deze even laten zien.Volgens mij verder nooit 1 laten zien dat ze samen zitten. Meestal als ik ze betrap en ik loop heen voor een foto dan rennen ze snel weg.
op zich redelijk.quote:
Moet je nu alles regelen voor de begrafenis?quote:Op maandag 6 juni 2022 13:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op zich redelijk.
wel blij als ik morgen weer aan het werk kan. beetje afleiding
Kan ik me voorstellenquote:Op maandag 6 juni 2022 13:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op zich redelijk.
wel blij als ik morgen weer aan het werk kan. beetje afleiding
dat was afgelopen vrijdag al.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet je nu alles regelen voor de begrafenis?
mehquote:Op maandag 6 juni 2022 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat was afgelopen vrijdag al.
nu komt de papierhandel voor erfenis enz
Die derde vind ik het mooiste.quote:
Dat heeft bij ons 1,5 jaar geduurd.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat was afgelopen vrijdag al.
nu komt de papierhandel voor erfenis enz
Bij mij ging dat wel snel want ik wilde het niet.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat heeft bij ons 1,5 jaar geduurd.
Kan ik me ook wel voorstellen ,maar dit ging om een bedrijf en 6 kinderen.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Bij mij ging dat wel snel want ik wilde het niet.
Ja dat is wel andere koek.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan ik me ook wel voorstellen ,maar dit ging om een bedrijf en 6 kinderen.
Die zijn wel heul leuk.quote:
Er was nog een tijdje van sprake van dat eentje het zou overnemen,maar dat is is niet gelukt.quote:
Ik heb een paar Asics GT 2000 ,dat loopt heel anders.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:25 schreef bitterbal het volgende:
moet wel bekennen dat ik die ascics vele malen lekkerder vind lopen
Achter jequote:
Die derde van onderquote:
webcam boven de kooiquote:Op maandag 6 juni 2022 13:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja moest deze even laten zien.Volgens mij verder nooit 1 laten zien dat ze samen zitten. Meestal als ik ze betrap en ik loop heen voor een foto dan rennen ze snel weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |