Kan ik me ook wel voorstellen ,maar dit ging om een bedrijf en 6 kinderen.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Bij mij ging dat wel snel want ik wilde het niet.
Ja dat is wel andere koek.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan ik me ook wel voorstellen ,maar dit ging om een bedrijf en 6 kinderen.
Die zijn wel heul leuk.quote:
Er was nog een tijdje van sprake van dat eentje het zou overnemen,maar dat is is niet gelukt.quote:
Ik heb een paar Asics GT 2000 ,dat loopt heel anders.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:25 schreef bitterbal het volgende:
moet wel bekennen dat ik die ascics vele malen lekkerder vind lopen
Achter jequote:
Die derde van onderquote:
webcam boven de kooiquote:Op maandag 6 juni 2022 13:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja moest deze even laten zien.Volgens mij verder nooit 1 laten zien dat ze samen zitten. Meestal als ik ze betrap en ik loop heen voor een foto dan rennen ze snel weg.
ja zou op die nikes niet kunnen werkenquote:Op maandag 6 juni 2022 13:30 schreef Karzai het volgende:
Asics is ook een echt runners merk, zit zo'n speciaalzaak bij het vondelpark waar ze je voeten opmeten enzo voor de ideale loop ervaring
Mijn zus is er natuurlijk ook mee bezig.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mehHeb je hulp of moet je alles alleen doen?
vooral de huizen zal nog wel even gaan duren.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat heeft bij ons 1,5 jaar geduurd.
ja, ook ooit gehadquote:Op maandag 6 juni 2022 13:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah dat zijn echt hardloop schoenen toch?
Sterkte Gianni. Hier ook een nare week achter de rug en afgelopen zaterdag crematie.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat was afgelopen vrijdag al.
nu komt de papierhandel voor erfenis enz
nee joh.quote:Op maandag 6 juni 2022 13:31 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
niet eens pronken met je sneakers collectie ergens in je woonkamer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |