Ook alleen al de opmerking: "Bij ZDF", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Denk dat er meer bij open kanaal ZDF kijken dan betaalde Ziggo Voetbalquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij ZDF", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Skere boy gespot.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Denk dat er meer bij open kanaal ZDF kijken dan betaalde Ziggo Voetbal
Gewoon gratis kanaaltje 14 maatquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Denk dat er meer bij open kanaal ZDF kijken dan betaalde Ziggo Voetbal
Probeer je probleem eerst eens aan te kaarten bij de moderator van dienst voordat je mij lastigvaltquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:49 schreef Caland het volgende:
Worden tegenwoordig onschuldige moedergrapjes ook al verwijderd?
@:ggmm hou je subsidiekracht eens in bedwang
Neequote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Probeer je probleem eerst eens aan te kaarten bij de moderator van dienst voordat je mij lastigvalt
Neequote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Probeer je probleem eerst eens aan te kaarten bij de moderator van dienst voordat je mij lastigvalt
Ik moet er nog 17!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:49 schreef Caland het volgende:
Worden tegenwoordig onschuldige moedergrapjes ook al verwijderd?
@:ggmm hou je subsidiekracht eens in bedwang
Alleen verwijder ik niet zo snel flauwe moedergrapjes.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Alleen verwijder ik niet zo snel flauwe moedergrapjes.
Goenavund.quote:
Ook niet als het om de moeder van een niet nader te noemen user gaat?quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Alleen verwijder ik niet zo snel flauwe moedergrapjes.
Opbrengtquote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Opbrengt gaat zeker weer naar de familie
Neuhquote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:01 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ook niet als het om de moeder van een niet nader te noemen user gaat?
Stekkerblokje ernaast.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hadden er beter een massagetafel neer kunnen zetten
Ideaal.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:12 schreef TLC het volgende:
Een gat van een halve meter diep in het veld tijdens Oostenrijk - Denemarken![]()
![]()
[ afbeelding ]
https://nos.nl/artikel/24(...)carriere-kunnen-zijn
Kom je zo in China terecht.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:12 schreef TLC het volgende:
Een gat van een halve meter diep in het veld tijdens Oostenrijk - Denemarken![]()
![]()
[ afbeelding ]
Beetje vergelijkbaar met het gat van je moeder dusquote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:12 schreef TLC het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Iemand onder het gras stoppen had vroeger toch een wat andere betekenis.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:12 schreef TLC het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 21:25 schreef Zipportal het volgende:
Dood topic genot. @:Coco kijkt niet eens mee. BEFLIKKERING.
Op de ZDF zei men dat de bal via een Duits been kwam.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:41 schreef Adames het volgende:
Ik zie nog geen steeds geen herhaling van hoe dit geen buitenspel is.
Volgens HHH een hele goede ploeg.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:26 schreef TweedeKlum het volgende:
Engeland bakt er echt weer niets van, water is nat.
Klopt, maar as per usual geen team. Maar goed, heeft Frankrijk (de A-ploeg) je voorlopig wel overtuigd? En Spanje?quote:Op woensdag 8 juni 2022 07:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Volgens HHH een hele goede ploeg.
Nee er is een livetopic, kwam ik zojuist achter na goed zoeken. Heb een beetje hetzelfde probleem.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:24 schreef Caland het volgende:
Is dit het livetopic voor vanavond?
Aangezien niemand die nations league iets boeit
NL : VBL / [Live 8/6, 20u45: Uefa Nations League] Wales - Nederland #1quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:24 schreef Caland het volgende:
Mij bestquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:24 schreef Caland het volgende:
Succes.. Zwitserland gaat wel winnenquote:Op donderdag 9 juni 2022 18:18 schreef KingRoland het volgende:
mijn gratis bet gebruikt op spanje @:chufi wens mij succes
Namen de Nations League niet serieus!quote:Op donderdag 9 juni 2022 20:09 schreef Sked het volgende:
Rafael vond België een beetje tegenvallen tegen Nederland. Gedurfd.
Waarom is dat erg als ik vragen mag?quote:Op donderdag 9 juni 2022 21:27 schreef hhh38 het volgende:
Straks krijgen we weer Portugal in die Nations League final four
Nog steeds nachtmerries van Manichegod en Sjorsje Costaquote:Op donderdag 9 juni 2022 21:27 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Waarom is dat erg als ik vragen mag?
Moet ik dat echt uitleggen?quote:Op donderdag 9 juni 2022 21:27 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Waarom is dat erg als ik vragen mag?
Beetje sneu welquote:Op donderdag 9 juni 2022 21:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nog steeds nachtmerries van Manichegod en Sjorsje Costa
Het uitfluiten in de aRENa ga ik nooit vergetenquote:Op donderdag 9 juni 2022 21:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Er zijn nog altijd mensen die schuimen bij de naam Iniesta
Valt me nog mee dat die carnavals en vlaggetjesmensjes Iniesta nog herkennen.quote:Op donderdag 9 juni 2022 21:39 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Het uitfluiten in de aRENa ga ik nooit vergeten
In een oefenwedstrijd, prachtige timingquote:Op donderdag 9 juni 2022 21:37 schreef Bolasie het volgende:
[..]
In 2018 werd het nog 0-3, laten we dit weer herhalen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |