Ik word niet direct waanzinnig enthousiast van Wales - Nederland, nee.quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Waarom vind je het onzin? Lekker potje toch.
1-4quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:35 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:JR-Style-93
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:Lenny_Leonard
@:tong80
@:Lange_Lans
@:onlogisch
@:Sked
@:mexicanobakker
Hiermee probeer je vooral ieder land de kans te geven om op hun eigen fatsoenlijke niveau te oefenen, zodat alle landen van de federatie plezier kunnen hebben en niet wekelijks met monsterscores naar huis worden getikt.quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik word niet direct waanzinnig enthousiast van Wales - Nederland, nee.
De 'hiermee proberen we oefenpotjes enige betekenis te geven'-cup
Maar vind je dat we als Nederland in een positie zijn om maar gewoon te zeggen dat deze cup geen reet voorstelt?quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik word niet direct waanzinnig enthousiast van Wales - Nederland, nee.
De 'hiermee proberen we oefenpotjes enige betekenis te geven'-cup
Die mag volgende week.quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier is een grappig plaatje bij, maar die ga ik jullie besparen!
Vanwege de immer vervelende Rolling Stones zet dat ook geen zoden aan de dijk.quote:
Jaquote:Op woensdag 8 juni 2022 11:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Maar vind je dat we als Nederland in een positie zijn om maar gewoon te zeggen dat deze cup geen reet voorstelt?![]()
Paint it black vind ik wel leuk omdat ik vroeger Tour of Duty keek.quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vanwege de immer vervelende Rolling Stones zet dat ook geen zoden aan de dijk.
Niet echt. Maar meningen kunnen verschillen.quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja
Als we niet voor de hoogste prijs kunnen gaan hoef ik geen mindere prijs om toch nog een prijsje te hebben
snap je
Maak er een topic over met een poll.quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Niet echt. Maar meningen kunnen verschillen.
Ik doelde meer op mening over de Nations League en niet wie gelijk heeft.quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Was het niet van plan. Dan stemt iedereen op GGMM omdat hij het populairst is.
juichen.gifquote:Op woensdag 8 juni 2022 11:46 schreef TLC het volgende:
De laatste Oranje interland van Frank Snoeks
https://www.vi.nl/nieuws/(...)an-nederlands-elftal
![]()
Gimme Shelter is wel een lekker nummer.quote:Op woensdag 8 juni 2022 11:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Paint it black vind ik wel leuk omdat ik vroeger Tour of Duty keek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |