Ook alleen al de opmerking: "Bij ZDF", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Denk dat er meer bij open kanaal ZDF kijken dan betaalde Ziggo Voetbalquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Bij ZDF", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Skere boy gespot.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Denk dat er meer bij open kanaal ZDF kijken dan betaalde Ziggo Voetbal
Gewoon gratis kanaaltje 14 maatquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Denk dat er meer bij open kanaal ZDF kijken dan betaalde Ziggo Voetbal
Probeer je probleem eerst eens aan te kaarten bij de moderator van dienst voordat je mij lastigvaltquote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:49 schreef Caland het volgende:
Worden tegenwoordig onschuldige moedergrapjes ook al verwijderd?
@:ggmm hou je subsidiekracht eens in bedwang
Neequote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Probeer je probleem eerst eens aan te kaarten bij de moderator van dienst voordat je mij lastigvalt
Neequote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Probeer je probleem eerst eens aan te kaarten bij de moderator van dienst voordat je mij lastigvalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |