Klopt, maar as per usual geen team. Maar goed, heeft Frankrijk (de A-ploeg) je voorlopig wel overtuigd? En Spanje?quote:Op woensdag 8 juni 2022 07:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Volgens HHH een hele goede ploeg.
Nee er is een livetopic, kwam ik zojuist achter na goed zoeken. Heb een beetje hetzelfde probleem.quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:24 schreef Caland het volgende:
Is dit het livetopic voor vanavond?
Aangezien niemand die nations league iets boeit
NL : VBL / [Live 8/6, 20u45: Uefa Nations League] Wales - Nederland #1quote:Op woensdag 8 juni 2022 20:24 schreef Caland het volgende:
Mij bestquote:Op woensdag 8 juni 2022 20:24 schreef Caland het volgende:
Succes.. Zwitserland gaat wel winnenquote:Op donderdag 9 juni 2022 18:18 schreef KingRoland het volgende:
mijn gratis bet gebruikt op spanje @:chufi wens mij succes
Namen de Nations League niet serieus!quote:Op donderdag 9 juni 2022 20:09 schreef Sked het volgende:
Rafael vond België een beetje tegenvallen tegen Nederland. Gedurfd.
Waarom is dat erg als ik vragen mag?quote:Op donderdag 9 juni 2022 21:27 schreef hhh38 het volgende:
Straks krijgen we weer Portugal in die Nations League final four
Nog steeds nachtmerries van Manichegod en Sjorsje Costaquote:Op donderdag 9 juni 2022 21:27 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Waarom is dat erg als ik vragen mag?
Moet ik dat echt uitleggen?quote:Op donderdag 9 juni 2022 21:27 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Waarom is dat erg als ik vragen mag?
Beetje sneu welquote:Op donderdag 9 juni 2022 21:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nog steeds nachtmerries van Manichegod en Sjorsje Costa
Het uitfluiten in de aRENa ga ik nooit vergetenquote:Op donderdag 9 juni 2022 21:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Er zijn nog altijd mensen die schuimen bij de naam Iniesta
Valt me nog mee dat die carnavals en vlaggetjesmensjes Iniesta nog herkennen.quote:Op donderdag 9 juni 2022 21:39 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Het uitfluiten in de aRENa ga ik nooit vergeten
In een oefenwedstrijd, prachtige timingquote:Op donderdag 9 juni 2022 21:37 schreef Bolasie het volgende:
[..]
In 2018 werd het nog 0-3, laten we dit weer herhalen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |