abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204969933
quote:
KERKRADE (ANP) - In Kerkrade is donderdag een grote zoekactie gaande naar een sinds woensdagavond vermist 9-jarig jongetje. De politie houdt rekening met een misdrijf, maar sluit ook andere opties niet uit, zei een woordvoerster donderdag. Vlak na de middag gaf de politie een amber alert uit.

De politie sloeg groot alarm omdat er geen enkele verklaring gevonden kan worden voor het verdwijnen van de jongen.Hij is woensdagavond tussen 19.30 uur en 20.30 uur voor het laatst gezien in een speeltuin aan de Hertogenlaan en Zonstraat in Kerkrade. Via Burgernet werd een oproep geplaatst uit te zien naar Gino van der Straeten. Ook wordt er een signalement van het kind gegeven. De jongen had volgens zijn zus een zwarte step bij zich met rode handvatten. De step is inmiddels gevonden, ca 5 kilometer vanaf de speelplaats waar Gino voor het laatst is gezien. De familie meent met 100% zekerheid te stellen dat dit de step van Gino is.

De politie heeft inmiddels ook de Duitse politie in kennis gesteld. Kerkrade ligt aan de Duitse grens.

Volgens een zus woont de jongen bij zijn moeder in Maastricht. Maar die is ziek, en sinds een week logeert hij daarom bij een andere zus in Kerkrade. Die vertelde tot 05.00 uur donderdagochtend gezocht te hebben, en daarna twee uur op het politiebureau te hebben gezeten. Deze 32-jarige vrouw is zelf moeder van twee kleine kinderen.
https://www.telegraaf.nl/(...)ber-alert-uitgegeven

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter

twitter

[ Bericht 8% gewijzigd door Zipportal op 05-06-2022 18:39:14 ]
  zondag 5 juni 2022 @ 17:03:46 #2
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204969946
Nou is nog de vraag waar dat delict gepleegd is. Die woning van hem lijkt wellicht wel de meest 'geschikte en veilige' plaats. Donny was ook al bekend met tape, handschoenen en het gebruik van een mes ter bedreiging. En de plek waar Gino is neergelegd is 100 meter lopen vanaf die woning. Maar ik kreeg de indruk dat hij bij zijn ouders op dat adres woonde. Klopt dat of woonde hij daar toch alleen?

Hoewel het kan ook op een totaal andere lokatie zijn gebeurd.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tengano op 05-06-2022 18:24:06 ]
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
  zondag 5 juni 2022 @ 17:05:35 #3
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204969955
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 17:03 schreef Tengano het volgende:
Nou is nog de vraag waar dat delict gepleegd is. Die woning van hem lijkt wellicht wel de meest 'geschikte en veilige' plaats. Donny was ook al bekend met tape en handschoenen. En de plek waar Gino is neergelegd is 100 meter lopen vanaf die woning. Maar ik kreeg de indruk dat hij bij zijn ouders op dat adres woonde. Klopt dat of woonde hij daar toch alleen?

Hoewel het kan ook op een totaal andere lokatie zijn gebeurd.
Als dat uitgebrande huis niet bewoond was dan zou ik dat ook niet uitsluiten als locatie.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_204969958
L1 meldt ook dat de verdachte eerder veroordeeld is voor kindermisbruik.

https://www.1limburg.nl/g(...)-voor-kindermisbruik
  zondag 5 juni 2022 @ 17:07:44 #5
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204969972
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 17:05 schreef Leandra het volgende:
Als dat uitgebrande huis niet bewoond was dan zou ik dat ook niet uitsluiten als locatie.
Daar heb je geen licht. Dat lijkt me daarom minder geschikt. Plus als zo'n huis is uitgebrand is alles zwart geblakerd en geeft ook af. Het is gewoon goor daar. En dan had hij Gino wss ook binnen achtergelaten. Dat was dan veiliger geweest. Daarnaast moest hij dan ook nog een sleutel hebben of inbreken. En als hij daar wel licht had gemaakt was het ook opgevallen van buiten, want het huis was onbewoond. Dan had hij daarbij dus ongewenste aandacht getrokken.

Door een schutting heen komen lukt nog wel, maar een woning die op slot zit, is toch weer een ander verhaal. Maar ik vermoed dat je, in zijn situatie, ook een plek uitkiest die 'matcht' en eigenschappen heeft met wat hij van plan was. Dus covert, niet in het zicht, geen mensen in de nabije omgeving, zeker weten dat je niet gestoord wordt, redelijkegeluidsafscherming etc.

Daarom zei ik al, het kan ook in een totaal andere omgeving zijn gebeurd. Een afgelegen stuk groen oid en dat hij op de weg naar huis Gino in die tuin heeft gelegd. Geen idee dus.

Aanvankelijk was mijn idee dus, dat hij in zijn eigen woning het delict gepleegd heeft. Dat zou goed kunnen als hij daar alleen woont. En als hij daar bij zijn ouders woont, moet hij zeker weten dat zijn ouders dan niet thuis of met vakantie zijn. Die plek ligt iig dichtbij (100 meter) de laatste plaats waar Gino naartoe is gebracht.

Maar nogmaals, het kan eigenlijk overal gebeurd zijn. Het enige wat we zeker weten is dat hij Gino 100 meter bij zijn huis vandaan heeft geplaatst.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tengano op 05-06-2022 17:18:04 ]
  zondag 5 juni 2022 @ 17:10:30 #6
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_204969982
Dit was dus een tikkende tijdbom die nog vrij rondliep.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 5 juni 2022 @ 17:20:26 #8
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204970073
quote:
Kan iemand uitleggen waarom ze dat op de persco niet wilden vertellen. Zou de commotie en het protest en de vragen dan too much zijn geworden oid? Hebben ze dit bewust willen smoren.
  zondag 5 juni 2022 @ 17:22:28 #9
438527 MissButterflyy
pi_204970090
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 17:20 schreef Tengano het volgende:

[..]
Kan iemand uitleggen waarom ze dat op de persco niet wilden vertellen. Zou de commotie en het protest en de vragen dan too much zijn geworden oid?
Zou goed kunnen. Maar je ziet dat mensen toch wel gaan praten.
Onbegrijpelijk dat hij toch z’n gang heeft kunnen gaan.
  zondag 5 juni 2022 @ 17:24:51 #10
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204970106
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 17:22 schreef MissButterflyy het volgende:
Zou goed kunnen. Maar je ziet dat mensen toch wel gaan praten.
Onbegrijpelijk dat hij toch z’n gang heeft kunnen gaan.
Ik denk dat die perso te ongemakkelijk zou zijn geworden als ze dit erbij hadden verteld en uitleg moesten geven hoe eea in elkaar zat.

"Daar wil kan ik nu geen antwoord op geven." *)

Yeah right }:|
  zondag 5 juni 2022 @ 17:25:11 #11
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_204970108
quote:
Je zou zeggen dat er dan ook sprake is geweest van pedofilie (en tevens homofilie) ipv alleen maar moord.
pindazakje
  zondag 5 juni 2022 @ 17:28:55 #12
438527 MissButterflyy
pi_204970137
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 17:24 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ik denk dat die perso te ongemakkelijk zou zijn geworden als ze dit erbij hadden verteld en uitleg moesten geven hoe eea in elkaar zat.

"Daar wil kan ik nu geen antwoord op geven." *)

Yeah right }:|
Ik snap wel dat ze geen onnodige onrust willen veroorzaken op het moment.
pi_204970160
Mogen we het dan nu wel hebben over dat het ws wel een zedendelict is?

En ja, ga even met zn allen vallen over dat er kinderen op Insta zitten.
Als ze een mobiel hebben, kunnen ze op Insta.
Val over mannen die kleine kinderen gaan volgen omdat ze ziek zijn ipv dat stomme gezever steeds dat kinderen om 19u in bed moeten liggen, alleen buiten onder een fietsende toezichthouder mogen zijn of dat ouders eens op hun kinderen moeten gaan letten. Omgekeerde wereld.

[ Bericht 0% gewijzigd door Noek op 05-06-2022 17:56:13 ]
Go hard or go home
pi_204970163
En vergeet de kinderen in het Maxima Centrum niet.
Go hard or go home
  zondag 5 juni 2022 @ 17:33:59 #15
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204970168
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 17:32 schreef Noek het volgende:
Mogen we het dan nu wel hebben over dat het ws wel een zedendelict is?
Nee, want je mag hier niet speculeren :(
pi_204970187
Dat zal het idd zijn. Als het idd allemaal zo is als het nu lijkt op basis
van de berichten en verhalen die opduiken, dan ben ik benieuwd of hij misschien toch nog handlangers had en of dat met die Tesla dan toch niet met hem te maken kan hebben gehad.
Wel erg toevallig allemaal. Zelfde regio en dat allemaal in een tijdsbestek van enkele maanden.

Onverteerbaar dat het eerst zover heeft moeten komen voordat zo iemand vast zit. Als er door politie, justitie en andere instanties fouten zijn gemaakt gaat dit waarschijnlijk weer eindigen in een doofpotverhaal ben ik bang. 😡
  zondag 5 juni 2022 @ 17:43:38 #17
438527 MissButterflyy
pi_204970261
Nee, ik geloof niet in handlangers.

Eerder in een jongeman die waarschijnlijk zelf wat heeft meegemaakt in zijn jeugd, zwakbegaafd is en een persoonlijkheidsstoornis heeft, en waar een paar psychiaters en andere onderzoekers toch wat planken mis hebben geslagen daar hij als een tikkende tijdbom vrij rondliep tot een paar dagen geleden.
  zondag 5 juni 2022 @ 17:50:52 #18
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204970315
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 17:43 schreef MissButterflyy het volgende:
Nee, ik geloof niet in handlangers.

Eerder in een jongeman die waarschijnlijk zelf wat heeft meegemaakt in zijn jeugd, zwakbegaafd is en een persoonlijkheidsstoornis heeft, en waar een paar psychiaters en andere onderzoekers toch wat planken mis hebben geslagen daar hij als een tikkende tijdbom vrij rondliep tot een paar dagen geleden.
Hij maakte dit soort acties al tien jaar lang in zijn eentje. Donny zit helemaal niet te wachten op handlangers en is als narcist meer iemand die dingen voor zichzelf wil en houdt. Bovendien zou een handlanger medeplichtig zijn. Zo'n handlanger zou het dan ook niet prettig vinden als Gino 100 meter verderop in een tuin te vinden is. Dan neem je wel een beetje veel onnodig risico als handlanger. En ook die step had in dat geval liever ergens in het mayem oid beland. De hele uitvoering is gewoon te sloppy om aan te nemen dat er meerdere personen bij betrokken zijn geweest vermoed ik.
pi_204970324
Zou kunnen dat hij alleen handelde. Maar uitsluiten kun je het denk ik ook niet.
Blijkbaar opereren veel pedo's samen en vormen vaker netwerken.
Alleen komt zijn handelen niet erg professioneel over. Alsof hij het niet erg vindt om gevonden te worden aan de hand van al de sporen die hij achterliet na zo'n gruweldaden.
  zondag 5 juni 2022 @ 17:58:20 #20
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_204970381
https://www.ad.nl/binnenl(...)utm_campaign=stdc_ad

Donny M. eerder veroordeeld in misbruikzaak

De omroep beschikt over gerechtelijke documenten waaruit zou blijken dat de toen 17-jarige Donny M. op 28 juni 2017 twee jongetjes in Sittard heeft bedreigd en mishandeld, en zeker één van hen ook heeft misbruikt. In december van dat jaar veroordeelde de rechter in Maastricht M. tot bijna vijf maanden jeugddetentie en daarbovenop 'klinische behandeling' bij de Catamaran in Eindhoven, een instelling die geestelijke gezondheidszorg biedt aan jongeren tot 23 jaar oud.

Er hing Donny destijds ook een plaatsing voor drie jaar in een jeugdinrichting boven het hoofd, schrijft L1, maar die maatregel werd voorwaardelijk opgelegd. Later zou hij de politie vaker op zijn pad vinden voor bijvoorbeeld rijden zonder rijbewijs, meldt de omroep.

Een bij die strafzaak betrokken advocaat, Phil Boonen, bevestigt de eerdere veroordeling van M. Hij was destijds de advocaat van een van de slachtoffers. De politie wil desgevraagd niet ingaan op de kwestie. ,,We bevestigen noch ontkennen het", zegt een woordvoerder. ,,In het belang van het onderzoek kiezen we er op dit moment voor geen informatie naar buiten te brengen over de verdachte, die in beperkingen vastzit."

Nette jongen
Tegenover deze krant toonden bekenden van Donny M. zich gisteren verbijsterd over het feit dat hij is opgepakt in verband met de dood van Gino. M. kennen ze als een verzorgde en nette jongen. Hij is hartstochtelijk PSV-fan en had tot zijn arrestatie al maanden een vriendin waarmee hij straalde op foto's. Toch stelden de bekenden ook dat M. veel problemen had.

Hij zou de laatste jaren hebben geprobeerd om zijn leven weer op het juiste spoor te krijgen, maar slaagde daar volgens hen niet in. M. schrijft zelf op zijn sociale media dat hij internationaal vrachtwagenchauffeur is bij een meubeltransportbedrijf, maar volgens de directeur van dit bedrijf werkt hij al een paar maanden niet meer voor hen. Zijn ex-werkgever wil verder geen commentaar geven. Vorig jaar oktober was M. nog naarstig op zoek naar woonruimte in Zuid-Limburg. Dat gebeurde omdat hij bij bekenden niet meer in huis mocht wonen.

De recherche is zondag in Geleen nog bezig met het doorzoeken van de woning van de verdachte. Ook vindt er een buurtonderzoek plaats. De omgeving van de woning aan de Dommelstraat is afgezet.

In Geleen hebben mensen bloemen neergelegd bij de woning waar het lichaam van de negenjarige Gino zaterdag is gevonden. Ook in Maastricht, waar Gino woonde voor hij verhuisde, worden boeketten en knuffels achtergelaten:

( weet ik niet of dat al besproken was)
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  zondag 5 juni 2022 @ 18:02:25 #21
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_204970422
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 17:52 schreef LAUWESTYLE het volgende:
Zou kunnen dat hij alleen handelde. Maar uitsluiten kun je het denk ik ook niet.
Blijkbaar opereren veel pedo's samen en vormen vaker netwerken.
Alleen komt zijn handelen niet erg professioneel over. Alsof hij het niet erg vindt om gevonden te worden na zo'n gruweldaden.
Als je kijkt naar zijn verleden is hij de afgelopen 10 jaar al heel vaak met dit type gedrag weggekomen. Dat bepaalt dan uiteindelijk mede (door ontwikkeling) zijn narcistische zelfbeeld dat hij van alles kan maken zonder dat mensen daar achteraf al te moeilijk over gaan doen. De hele 'uitvoering' van dit delict is gewoon te over de top verheven en geeft ook een beetje inkijk in zijn hoogmoedige onaantastbaarheid binnen dat narcistisch zelfbeeld.
pi_204970432
Facebook van zijn vriendin is er weer. Ze heeft alleen nog veel foto's van Donny en haar samen op openbaar staan oa dat ze samen in Parijs waren. Alleen haar profielfoto met hem is eraf. Op fb te zien had ze een ' normaal' relatie leven met hem zo te zien ( samen alpacas, knuffelen, uiteten, Parijs). Hij reageert ook regelmatig op haar berichten. En dan is het zo'n monster
  Forum Admin zondag 5 juni 2022 @ 18:04:51 #23
35723 crew  GGMM
pi_204970449
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 18:03 schreef mijntjexx het volgende:
Facebook van zijn vriendin is er weer. Ze heeft alleen nog veel foto's van Donny en haar samen op openbaar staan oa dat ze samen in Parijs waren. Alleen haar profielfoto met hem is eraf.
Laat dat mens lekker met rust joh
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_204970469
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 17:07 schreef Tengano het volgende:

[..]
Daar heb je geen licht. Dat lijkt me daarom minder geschikt. Plus als zo'n huis is uitgebrand is alles zwart geblakerd en geeft ook af. Het is gewoon goor daar. En dan had hij Gino wss ook binnen achtergelaten. Dat was dan veiliger geweest. Daarnaast moest hij dan ook nog een sleutel hebben of inbreken. En als hij daar wel licht had gemaakt was het ook opgevallen van buiten, want het huis was onbewoond. Dan had hij daarbij dus ongewenste aandacht getrokken.

Door een schutting heen komen lukt nog wel, maar een woning die op slot zit, is toch weer een ander verhaal. Maar ik vermoed dat je, in zijn situatie, ook een plek uitkiest die 'matcht' en eigenschappen heeft met wat hij van plan was. Dus covert, niet in het zicht, geen mensen in de nabije omgeving, zeker weten dat je niet gestoord wordt, redelijkegeluidsafscherming etc.

Daarom zei ik al, het kan ook in een totaal andere omgeving zijn gebeurd. Een afgelegen stuk groen oid en dat hij op de weg naar huis Gino in die tuin heeft gelegd. Geen idee dus.

Aanvankelijk was mijn idee dus, dat hij in zijn eigen woning het delict gepleegd heeft. Dat zou goed kunnen als hij daar alleen woont. En als hij daar bij zijn ouders woont, moet hij zeker weten dat zijn ouders dan niet thuis of met vakantie zijn. Die plek ligt iig dichtbij (100 meter) de laatste plaats waar Gino naartoe is gebracht.

Maar nogmaals, het kan eigenlijk overal gebeurd zijn. Het enige wat we zeker weten is dat hij Gino 100 meter bij zijn huis vandaan heeft geplaatst.

In dat filmpje van HLN, wordt gezegd dat hij er woonde van eind afgelopen jaar. En dat sinds die tijd zijn ramen afgeplakt zijn, met kranten. Lijkt me stug dat zijn ouders daar dan ook wonen. Het zal je zoon zijn. Hij zocht woonruimte een tijd terug, omdat hij bij kennissen inwoonde en daar weg moest, volgens diverse kranten.

Het zal je kind maar zijn, die zo'n monster tegenkomt. Gino heeft zo te lezen al een portie ellende gehad in zijn korte leventje, vóór hij werd meegelokt.

Je hoort eigenlijk niks over Maastricht waar hij tot voor kort woonde. Daar moet hij toch op oa school gezeten hebben. Ik zou eerder daar een herdenking verwachten, met kinderen die hem kenden.
pi_204970473
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 18:04 schreef GGMM het volgende:

[..]
Laat dat mens lekker met rust joh
Kijken mag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')