Maar dat is toch heel iets anders? Dat had ik ook. Inmiddels al een tijd niet meer. Kinderen worden ouder en je moet ze ook een beetje los laten. Gino was 9, die heb je niet meer constant in het vizier, en dat is logisch.quote:Op maandag 6 juni 2022 09:16 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik heb alle ouders van de klas van mijn zoontje in een app-groep, zo kan je altijd contact houden over waar ze spelen, hoe het gaat, wie er van het klimrek is gevallen etc. etc. etc.
Wie er nog niet thuis is en waarom niet.
Dat is echt heel handig.
Dat zijn gewone mensen die echt niet voor eigen rechter gaan spelen.
Maar die heeft de user waar het in eerste instantie over ging ook niet.quote:Op maandag 6 juni 2022 09:20 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar dat is toch heel iets anders? Dat had ik ook. Inmiddels al een tijd niet meer. Kinderen worden ouder en je moet ze ook een beetje los laten. Gino was 9, die heb je niet meer constant in het vizier, en dat is logisch.
Maar dat is allemaal heel wat anders dan appgroepen waarin mogelijke pedo’s gesproken kunnen worden en waar men tot actie over gaat.
En dat wordt in die appgroep ook gecombineerd met pedohunten? Want anders zie ik het verband niet.quote:Op maandag 6 juni 2022 09:16 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik heb alle ouders van de klas van mijn zoontje in een app-groep, zo kan je altijd contact houden over waar ze spelen, hoe het gaat, wie er van het klimrek is gevallen etc. etc. etc.
Wie er nog niet thuis is en waarom niet.
Dat is echt heel handig.
Dat zijn gewone mensen die echt niet voor eigen rechter gaan spelen.
Zie boven.quote:Op maandag 6 juni 2022 09:24 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
En dat wordt in die appgroep ook gecombineerd met pedohunten? Want anders zie ik het verband niet.
Dat is waar, daar is niks mis mee.quote:Op maandag 6 juni 2022 09:23 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Maar die heeft de user waar het in eerste instantie over ging ook niet.
Dat was een groeps-app van zijn voetbal-club.
...en als ik heel eerlijk ben, als iemand een vaag figuur bij de speeltuin ziet rondlopen, zeggen ze dat ook in mijn groep hoor. Van de ouders.
Dat wil niet zeggen dat je daar ineens met 30 man op springt.
Maar je kan het wel een beetje in de gaten houden.
Hangt er maar net vanaf wat mensen met die informatie doen.quote:Op maandag 6 juni 2022 09:25 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat is waar, daar is niks mis mee.
Als ik lees wat Tesss en de appgenoten met hun gedeelde informatie doen.quote:Op maandag 6 juni 2022 09:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hangt er maar net vanaf wat mensen met die informatie doen.
Die mensen moet je gewoon oppakken vanwege eigen rechter spelen. En dan meteen levenslangs kijken of ze nog zo blij zijn als ze zelf voor de rechter staan.quote:Op maandag 6 juni 2022 08:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zijn gisteren en vannacht ook weer mensen langs gegaan bij de vermeende handlanger/‘pedo’ waarmee Donny in een tesla heeft gezeten. Dan moet je je ook maar afvragen of ze de juiste informatie te pakken hebben. Zijn meestal ook niet de helderste lichten, die pedohunters
Behalve wanneer de politie laat zien hoe hard ze kan lopen bij "Hunted".quote:Op maandag 6 juni 2022 01:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet iedereen staat klaar om iemand te redden. We leven niet in een marvel film helaas
Er zit helemaal geen politie in Hunted.quote:Op maandag 6 juni 2022 10:23 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Behalve wanneer de politie laat zien hoe hard ze kan lopen bij "Hunted".
Alleen bij Hunted hoeven geen levens te worden gered.
Waar baseer je die voorspelling op? Dit soort situaties (met een overleden kind) komt gelukkig zo weinig voor. Natuurlijk is het afschuwelijk maar ik snap zulke uitspraken (ook mensen die zich afvragen waar het heen gaat tegenwoordig) nooit zo.quote:Op maandag 6 juni 2022 08:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als je 40 jaar bezuinigt op de psychatrische zorg krijg je dat steeds meer gekken in de maatschappij zullen thuishouden. Ik kan je voorspellen dat je steeds vaker dit soort uitwassen zult zien.
Tuurlijk joh, flikker toch op hiermee.quote:Op maandag 6 juni 2022 01:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
dit en dan staan ze tijdens de persconferentie zo dom te doen. Dat jochie had gewoon op donderdag om 03:00 gered/ gevonden moeten worden.
Ik zou er op zich ook wel mee kunnen leven als elke cel een stevige haak in het plafond had en twee meter stevig, voorgeknoopt touw.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:52 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Precies. Maar als hij er zelf even een eind aan maakt, wordt ons veel ellende bespaard.
Wordt het dan niet eens tijd om de wet aan te passen aangezien de cijfers van kindermisbruik in Nederland erg hoog is?quote:Op maandag 6 juni 2022 05:31 schreef T-zooi het volgende:
[..]
Je weet toch ook wel dat de politie aan handen gebonden is door privacy rechten en dergelijken. Iemand mag na het uitzitten van zijn straf, hoe licht die ook geweest is, geen nadeel meer ondervinden van zijn veroordeling. De politie mag helemaal niks bijhouden en al helemaal niet op basis van 8emand zijn seksuele voorkeur.
Die jongens werden ook om 19:00 uit de speeltuin ontvoerd.quote:Op maandag 6 juni 2022 10:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, flikker toch op hiermee.
Ik zie een verband.quote:Op maandag 6 juni 2022 11:38 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die jongens werden ook om 19:00 uit de speeltuin ontvoerd.
''extreem snel opgelost''. Nou als jij dat een succes vindt dat de politie na 3 dagen zijn lichaam heeft gevonden dan mag jij daar een applaus voor geven. Voor mij betekent succes dat het kind gevonden moest worden alvorens de moordenaar zijn slag kon slaan.quote:Op maandag 6 juni 2022 07:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja man, de politie loopt hier echt de boel bewust te frustreren, deze zaak ik juist extreem snel opgelost.
Hij werd effectief gestraft ......quote:Op maandag 6 juni 2022 11:37 schreef ootjekatootje het volgende:
https://pnws.be/zo-ging-d(...)isbruik-van-jongens/
Wat is normaal voor een moordenaar.. wat een onzin dit. Iedereen kan een moordenaar of pedofiel zijn, hebben looks geen moer mee te maken.quote:Op maandag 6 juni 2022 07:53 schreef roos94 het volgende:
Vind het zo eng dat die jongen er op fotos zo "gemiddeld" normaal uitziet. Bij een kindermoordenaar denk ik aan een enge man met sluike lange haren en rotte tanden. Ik weet dat dit precies niet de realiteit is maar het blijft toch bizar dat iemand die zo gewoon eruit ziet dan dit doet. En hij had een vriendin? Die wist dan zeker niks van zijn eerdere veroordeling..
Das vlaams, andere betekenisquote:Op maandag 6 juni 2022 11:46 schreef maily het volgende:
[..]
Hij werd effectief gestraft ......
Blijkbaar niet effectief genoeg
Lees je wel? Ik zeg toch dat het niet klopt is gewoon gevoelsmatig. Ga iemand anders dom noemen.quote:Op maandag 6 juni 2022 11:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is normaal voor een moordenaar.. wat een onzin dit. Iedereen kan een moordenaar of pedofiel zijn, hebben looks geen moer mee te maken.
Net zo dom als denken dat iedereen die op Dutroux lijkt wel een paar kinderen in zijn kelder heeft opgeslagen
Want kindermisbruikers hebben geen partners?quote:Op maandag 6 juni 2022 07:53 schreef roos94 het volgende:
Vind het zo eng dat die jongen er op fotos zo "gemiddeld" normaal uitziet. Bij een kindermoordenaar denk ik aan een enge man met sluike lange haren en rotte tanden. Ik weet dat dit precies niet de realiteit is maar het blijft toch bizar dat iemand die zo gewoon eruit ziet dan dit doet. En hij had een vriendin? Die wist dan zeker niks van zijn eerdere veroordeling..
Gezien hij het gemunt heeft op minderjarige jongens (!) is het niet heel voor de hand liggend dat hij blijkbaar al lange tijd een vriendin had, stop maar met dit denigrerend gelul scrupuleusquote:Op maandag 6 juni 2022 11:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Want kindermisbruikers hebben geen partners?
Ja zonder hebben ze meer tijd om op kinderen te jagen, goed punt weer Roos.
Misschien moet je eens leren om inhoudelijk te reagerenquote:Op maandag 6 juni 2022 11:50 schreef roos94 het volgende:
[..]
Gezien hij het gemunt heeft op minderjarige jongens (!) is het niet heel voor de hand liggend dat hij blijkbaar al lange tijd een vriendin had, stop maar met dit denigrerend gelul scrupuleus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |