Jezus, zijn ze niet met D66-pijperij bezig worden ze wel gechipst door PepsiCo.quote:
Die Lays naturel light vind ik lekkerder dan de 'normale', die is idd te vet.quote:Op zondag 5 juni 2022 16:32 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Jezus, zijn ze niet met D66-pijperij bezig worden ze wel gechipst door PepsiCo.
Lays is echt matig, zelfs voor chips nogal aan de vettige kant.
Die paprika variantquote:
Ja die is ook erg fijn.quote:
Zoutekauwer.quote:Op zondag 5 juni 2022 16:41 schreef Tyranoesauroes het volgende:
1.
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
3.
[ afbeelding ]
4.
[ afbeelding ]
5.
[ afbeelding ]
Krak krak. Juist lekker.quote:
dan wel met een dipsausjequote:Op zondag 5 juni 2022 16:34 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Die Lays naturel light vind ik lekkerder dan de 'normale', die is idd te vet.
Ja daarom mijn vraag of er ook kettle chips bijstaan.quote:Op zondag 5 juni 2022 18:19 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Is niemand verbaasd over de nummer één op de lijst? Pickles, als in augurk? Wtf.
En waarom staat er overal een merk bij maar dan bij paprika weer niet? Alsof die allemaal precies hetzelfde zijn (oké wel bijna).
Mijn favoriet is cheese & onion van Lay's, maar de verpakking vind ik veel te groot dus ik koop in plaats daarvan de robuuste chips van de AH met cheddar ofzo.
Dezequote:
Eigenlijk koop ik die nooit, maar wel een goed ideequote:Op zondag 5 juni 2022 22:48 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
dan wel met een dipsausje
[ afbeelding ]
festival is dan mijn favoriet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |