Geen last vanquote:
quote:
Wauw netjes!quote:Op zondag 5 juni 2022 11:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ga deze maand maar eens uitbouwen naar 25 + en beyond
quote:
Zo dan DJMO das echt heel veelquote:Op zondag 5 juni 2022 12:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sinds ik m'n nieuwe schoenen begin april heb.
Het volgende paar schoenen staat al in bestelling bij de runnersworldquote:
Ja die ben je wel nodig na al die km'squote:Op zondag 5 juni 2022 12:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het volgende paar schoenen staat al in bestelling bij de runnersworld
Schoenen gaan gemiddeld zo'n 1200 km mee, aangezien ik komende weken m'n afstanden flink ga uitbouwen zal ik er dus nog maximaal een maand mee voort kunnen. Dan heb ik nog ca een week of zes om m'n nieuwe schoenen in te lopen voor de vierdaagse.quote:Op zondag 5 juni 2022 12:20 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja die ben je wel nodig na al die km's
Hier nog droog, tegen 2 uur volgens buienraderquote:
Lijkt me niet echt accuraat als die moet raden waar de buien komenquote:Op zondag 5 juni 2022 13:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier nog droog, tegen 2 uur volgens buienrader
Heeft het ook vaak foutquote:Op zondag 5 juni 2022 14:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt accuraat als die moet raden waar de buien komen
Hier is het al wel donker maar verder nog geen regen of zoquote:
Ik heb wandelschoenen, laat er ongeveer 2 keer nieuwe zolen onder zetten. Voor ik weer nieuwe koop.quote:Op zondag 5 juni 2022 12:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Schoenen gaan gemiddeld zo'n 1200 km mee, aangezien ik komende weken m'n afstanden flink ga uitbouwen zal ik er dus nog maximaal een maand mee voort kunnen. Dan heb ik nog ca een week of zes om m'n nieuwe schoenen in te lopen voor de vierdaagse.
Ik loop op Hardloopschoenen. Ik breek m'n enkels in wandelschoenen zoals lowa'squote:Op zondag 5 juni 2022 16:22 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik heb wandelschoenen, laat er ongeveer 2 keer nieuwe zolen onder zetten. Voor ik weer nieuwe koop.
Heb 2 paar dus als het ene paar bij de schoenmaker staat gebruik ik het andere paar. kost wat maar dan heb je ook wart
Dat heb ik andersomquote:Op zondag 5 juni 2022 16:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik loop op Hardloopschoenen. Ik breek m'n enkels in wandelschoenen zoals lowa's
quote:Op zondag 5 juni 2022 14:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik zit in bikini in de zon op het balkon.![]()
Bewolkt regent een beetje.
Op deze schoenen heb ik juist een veel betere grip, en ben veel wendbaarder. Ik voel oneffenheden in de weg direct waar ik op kan anticiperen door m'n voet anders neer te zetten. Dat kan ik met wandelschoenen niet, veel te stug en dik.quote:Op zondag 5 juni 2022 16:26 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dat heb ik andersomik zwik dan heel vaak als ik niet op wandelschoenen loop
Ja is voor iedereen anders natuurlijkquote:Op zondag 5 juni 2022 16:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Op deze schoenen heb ik juist een veel betere grip, en ben veel wendbaarder. Ik voel oneffenheden in de weg direct waar ik op kan anticiperen door m'n voet anders neer te zetten. Dat kan ik met wandelschoenen niet, veel te stug en dik.
Hier nog steeds hetzelfde zo te zien.quote:Op zondag 5 juni 2022 16:27 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Het hoost hier al een paar uur. Ik was wel net op tijd terug van een wandeling met de hond. Dertienduizend stappen gezet
Stappen moeten rollen.quote:Op zondag 5 juni 2022 16:31 schreef mazaru het volgende:
En wat doe je als je 13000 stappen heb gezet? Dan ga je naar de Mac!![]()
![]()
Met in het zonnetje liggen kom je er ook niet,quote:Op zondag 5 juni 2022 16:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hier nog steeds hetzelfde zo te zien.
Ik heb een paar stapjes minder gezet. Met ijsberen zet je er niet zoveel.
Ik ben niet buiten geweest vandaag.quote:Op zondag 5 juni 2022 16:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Met in het zonnetje liggen kom je er ook niet,maar de boog hoeft ook niet altijd gespannen te staan. Lekker genieten en vitamine D slurpen is ook heerlijk!
Te dun is ook niet gezondquote:Op zondag 5 juni 2022 16:31 schreef mazaru het volgende:
En wat doe je als je 13000 stappen heb gezet? Dan ga je naar de Mac!![]()
![]()
Dat is goed nieuws!quote:Op zondag 5 juni 2022 16:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ben niet buiten geweest vandaag.
Mijn zus moest geopereerd worden, eindelijk na een maand.
Is geslaagd allemaal godzijdank. [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Precies! Er moet wel een kont in de broek zittenquote:
Morgen weer een nieuwe dagquote:Op zondag 5 juni 2022 17:42 schreef aloa het volgende:
3000 stappen nog maar vandaag. Ik heb dan ook weinig gedaan.
Sommige mensen vinden zich te dik, terwijl ze dat niet zijnquote:Op zondag 5 juni 2022 17:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Precies! Er moet wel een kont in de broek zitten
Je moet je gewoon goed voelen in je eigen vel. Zodra het echt ongezond wordt heb je wel een probleem.quote:Op zondag 5 juni 2022 17:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden zich te dik, terwijl ze dat niet zijn![]()
Ik snap dat echt niet.
quote:Op zondag 5 juni 2022 17:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je moet je gewoon goed voelen in je eigen vel. Zodra het echt ongezond wordt heb je wel een probleem.
Sowieso ja. Bij sommige vraag je je echt af, hoe ze het in godsnaam meeslepenquote:Op zondag 5 juni 2022 17:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je moet je gewoon goed voelen in je eigen vel. Zodra het echt ongezond wordt heb je wel een probleem.
Ik snap ook niet hoe dat zover kan komen. Je wordt niet op een dag wakker en dan weeg je ineens 120 kilo. Maar misschien heb ik gewoon makkelijk praten. Ik heb nog nooit van mijn leven moeten lijnenquote:Op zondag 5 juni 2022 17:49 schreef aloa het volgende:
[..]
[..]
Sowieso ja. Bij sommige vraag je je echt af, hoe ze het in godsnaam meeslepen![]()
Ik ben net boven de 80 kilo, maar stel je voor dat ik elke dag nog eens 80 mee moet nemen
Geen idee eigenlijk hoe dat gaat. Misschien ook aanleg ofzo (de een wordt sneller dikker dan een ander).quote:Op zondag 5 juni 2022 17:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe dat zover kan komen. Je wordt niet op een dag wakker en dan weeg je ineens 120 kilo. Maar misschien heb ik gewoon makkelijk praten. Ik heb nog nooit van mijn leven moeten lijnen
Of de een houdt meer van snoepen dan de anderquote:Op zondag 5 juni 2022 17:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk hoe dat gaat. Misschien ook aanleg ofzo (de een wordt sneller dikker dan een ander).
Denk het ook ja. Er zijn veel te veel lekkere dingen om op te etenquote:Op zondag 5 juni 2022 17:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of de een houdt meer van snoepen dan de ander
Hey Maz 😘quote:Op zondag 5 juni 2022 17:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of de een houdt meer van snoepen dan de ander
Ik ook nog maar 4103. Maar heb wel half Nederland gezienquote:Op zondag 5 juni 2022 17:42 schreef aloa het volgende:
3000 stappen nog maar vandaag. Ik heb dan ook weinig gedaan.
Men zegt 10.000 stappen is gezond.quote:Op zondag 5 juni 2022 18:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ook nog maar 4103. Maar heb wel half Nederland gezien
Mijn daggemiddelde de afgelopen 2 maanden ligt rond de 15k per dag. Ik loop gemiddeld zo'n honderd km in een week.quote:
Meerdere keren deze weekquote:Op zondag 5 juni 2022 19:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat heb ik twee keer gehaald deze week
Boven de 60 elke week hier.quote:Op zondag 5 juni 2022 18:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mijn daggemiddelde de afgelopen 2 maanden ligt rond de 15k per dag. Ik loop gemiddeld zo'n honderd km in een week.
Viel heel erg mee in het oostenquote:Op zondag 5 juni 2022 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier is het al wel donker maar verder nog geen regen of zo
Misschien later vanavond. Schuift wel langzaam richting het noordenquote:
Wie weet welquote:Op zondag 5 juni 2022 19:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien later vanavond. Schuift wel langzaam richting het noorden
JIj bent volgens mij echt iemand met een gezond ritmequote:Op zondag 5 juni 2022 19:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik nooit altijd tussen 17:00 en 18:00
Eigenlijk wel ja,zelfs in t weekendquote:Op zondag 5 juni 2022 19:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
JIj bent volgens mij echt iemand met een gezond ritmeOp tijd opstaan en naar bed en zo
Alleen maar goed tochquote:Op zondag 5 juni 2022 19:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja,zelfs in t weekend
Ik probeer het ook maar lukt niet altijd. Al lukt het mij beter nu ik niet meer studeer en op kantoortijden werkquote:
Dan moet je wel "vroeg" naar bedquote:Op zondag 5 juni 2022 19:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik probeer het ook maar lukt niet altijd. Al lukt het mij beter nu ik niet meer studeer en op kantoortijden werk
Hier gewoon een flinke bui meer was het nietquote:
Hoi Dottekequote:Op zondag 5 juni 2022 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier gewoon een flinke bui meer was het niet
Heb je geen grote paraplu of anders parasolquote:Op zondag 5 juni 2022 20:06 schreef Stoorzendert het volgende:
Het stopt hier maar niet met regenenIk moet zo de bbq nog aansteken...
Zit een deksel op de Weber, maar ik moet 'm wel eerst aanstekenquote:Op zondag 5 juni 2022 20:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb je geen grote paraplu of anders parasol
Hey Stoor 😘quote:
Daarom dus parasol er bovenquote:Op zondag 5 juni 2022 20:07 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zit een deksel op de Weber, maar ik moet 'm wel eerst aansteken
Het regent echt pijpenstelen hierquote:
Wij hebbeb ook een flink buitje gehad. Maar was ook heel kortquote:Op zondag 5 juni 2022 20:09 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het regent echt pijpenstelen hierMaar als het goed is, over een half uurtje tot een uurtje voorbij
En wat ga op de bbq leggen ?quote:Op zondag 5 juni 2022 20:09 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het regent echt pijpenstelen hierMaar als het goed is, over een half uurtje tot een uurtje voorbij
Van hartequote:Op zondag 5 juni 2022 22:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het is schijnbaar trots maand waarop weten we niet
niet janken, bij mij op het werk (team van 40 man ) rookt er maar 1.quote:
* Maanvis neemt nog wat pufjes van zijn astmamedicijnenquote:Op zondag 5 juni 2022 23:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vroeger was het zo mooi overal roken zelfs in de trein
ja wat was dat goorquote:Op zondag 5 juni 2022 23:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vroeger was het zo mooi overal roken zelfs in de trein
't zijn maar kippenpoten (ik gooi er normaalgesproken wat ingewikkelder op...), maar ze waren wel lekker! Ik had er wel Whiskey rookblokjes bij gegooidquote:Op zondag 5 juni 2022 21:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Gooi er wat bouillon blokjes bij dan, met die regen erbij een lekkere kippensoep.
ik net ookquote:Op maandag 6 juni 2022 01:05 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb net een scheet gelaten waar @:hemarookworst jaloers op zou zijn
Hell march zonder Red alert muziek zou geen hell march zijnquote:Op maandag 6 juni 2022 01:26 schreef Stoorzendert het volgende:
Kijk nou, die Fransen kunnen het ook! Met een fucking zwaard!![]()
Je zou het niet van de Fransen verwachten (of eigenlijk ook weer wel), maar zij hebben het grootste en modernste leger van heel Europaquote:Op maandag 6 juni 2022 01:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hell march zonder Red alert muziek zou geen hell march zijn
tis ook een groot landje hequote:Op maandag 6 juni 2022 01:32 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Je zou het niet van de Fransen verwachten (of eigenlijk ook weer wel), maar zij hebben het grootste en modernste leger van heel Europa
Jij bent zeker degene met die toeter in z'n reet?quote:
Met die darmgassen die ik produceer is dat goed mogelijkquote:Op maandag 6 juni 2022 01:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Jij bent zeker degene met die toeter in z'n reet?
heb je gezopen?quote:Op maandag 6 juni 2022 01:50 schreef Stoorzendert het volgende:
Maar valt natuurlijk op. Ieder redelijk land in Europe heeft een militaire parade met gedrilde soldaten en what not. En als je op 'Dutch Hell March' zoekt krijg je een mengelmoes aan filmpjes van de Commando's en wat Apache'sWat een schande...
Waar is die fucking VOC met hun slavenleger. Waar zijn de NL soldaten. Met 10k onderbetaalde soldaten kun je ook een parade maken ja? @:Achja
Ik ben een lekker wijf, wat lul je nou?!quote:Op maandag 6 juni 2022 01:59 schreef Maanvis het volgende:
Als jullie nou lekkere wijven waren dan had ik wel wat smalltalk met jullie gemaakt over pasta
Halfquote:
Nee ligt niet in mijn aard. Woensdag weerquote:Op maandag 6 juni 2022 02:00 schreef Stoorzendert het volgende:
Moeten jullie morgen ook weer werken?
oke wat voor pasta is jouw favorietquote:Op maandag 6 juni 2022 01:59 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik ben een lekker wijf, wat lul je nou?!
Dan gaan we over scheten lullen ofzoquote:Op maandag 6 juni 2022 01:59 schreef Maanvis het volgende:
Als jullie nou lekkere wijven waren dan had ik wel wat smalltalk met jullie gemaakt over pasta
Oké. Geef je een 5 dan. Maar Pasta carbonara is zoooo simpel om te maken he? Maar je moet dat eitje er pas echt als laatste bijgooien. Vuur af, eitje erbij, roeren en serverenquote:Op maandag 6 juni 2022 02:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
HalfWas van die verse gevulde pasta, saus heb ik zelf gemaakt
Met een beetje ketchup en Habanero sausquote:
zoals het een echte vrouw betaamtquote:Op maandag 6 juni 2022 02:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Met een beetje ketchup en Habanero sausIk kan lekkere pasta's maken hoor, maar ik kan alles eigenlijk wel koken
Exactquote:
je kan misschien goed koken maar je bent me te felquote:Op maandag 6 juni 2022 02:04 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
ExactDat is de vrouwelijke kant in mij
Ik probeer je ook niet te versieren ofzo? Ik ben meer van de vrouwenquote:Op maandag 6 juni 2022 02:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je kan misschien goed koken maar je bent me te fel
een pot dusquote:Op maandag 6 juni 2022 02:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik probeer je ook niet te versieren ofzo? Ik ben meer van de vrouwen
Is geen carbonara. Was een soort ravioliquote:Op maandag 6 juni 2022 02:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Oké. Geef je een 5 dan. Maar Pasta carbonara is zoooo simpel om te maken he? Maar je moet dat eitje er pas echt als laatste bijgooien. Vuur af, eitje erbij, roeren en serveren
gaat vast niet over pasta, tenzij je spaghettig hebt gemaakt, da's meestal een langdradig verhaalquote:Op maandag 6 juni 2022 02:07 schreef Stoorzendert het volgende:
En ik ben kwaad. Maar dat is een lang verhaal, dus daar zal ik je niet mee lastigvallen...
hahaatjesquote:Op maandag 6 juni 2022 02:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
gaat vast niet over pasta, tenzij je spaghettig hebt gemaakt, da's meestal een langdradig verhaal
ja tegenwoordig weet je het niet meer zeker, wat zijn je voornaamzetsels danquote:
Nee, gaat niet over spaghetti nee, en ook niet over mijn relatie. Gaat over iets waar ik geen invloed op heb... Niet mijn gezondheid, maar over iemand anders (mijn pa). Waar ik verdrietig en boos over ben. Maar laten we het daar niet over hebbenquote:Op maandag 6 juni 2022 02:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
gaat vast niet over pasta, tenzij je spaghettig hebt gemaakt, da's meestal een langdradig verhaal
je hebt het er nu toch over. kan je pa goed koken?quote:Op maandag 6 juni 2022 02:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee, gaat niet over spaghetti nee, en ook niet over mijn relatie. Gaat over iets waar ik geen invloed op heb... Niet mijn gezondheid, maar over iemand anders (mijn pa). Waar ik verdrietig en boos over ben. Maar laten we het daar niet over hebben
Nee, die lust niets. En binnenkort eet 'ie helemaal niets meer denk ikquote:Op maandag 6 juni 2022 02:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je hebt het er nu toch over. kan je pa goed koken?
Ik heb er gelukkig geen verstand van, maar ik wens jullie d'r wel veel sterkte meequote:Op maandag 6 juni 2022 02:16 schreef Stoorzendert het volgende:
Alvleesklierkanker en leverkanker. Succes toch? Of goodbye?
Dankuquote:Op maandag 6 juni 2022 02:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb er gelukkig geen verstand van, maar ik wens jullie d'r wel veel sterkte mee
nouja denken ze dat ie nog wel geneest of niet?quote:Op maandag 6 juni 2022 02:21 schreef Stoorzendert het volgende:
Om er dan toch over te hebben. Dat werd November 2021 vastgesteld... Alvleesklierkanger met uitzaaiingen naar de lever. Hij lichte op als een kerstboom zoals ze zeggen. 7 chemo's gehad. (de achtste ging niet meer vanwege gezondheid). Nu even een pauze van 6 maanden (want het zijn sessies van 8 chemo's) en nu leeft 'ie weer helemaal op omdat ze dat vergif niet in het spuiten.
Andere dingen zijn wel weer gaande met zijn lichaam, zijn teen sterft bijvoorbeeld af vanwege een lage bloeddruk enz. en hij moet bepalen of dat zo blijft of dat ze zijn hele been afzetten omdat dat beter geneest...
Allemaal lastig nu... Maar wat doe ik eraan?
Alvleesklierkanker? Nee, Dat is terminaal. De dokter zei 3 tot 12 maanden. En dat was november 2021.......... Noul is dat meestal 'worst case', maar toekomst is kort denk ik..quote:Op maandag 6 juni 2022 02:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nouja denken ze dat ie nog wel geneest of niet?
tis altijd te kort denk ik, woont ie wel vlakbij? en je moeder leeft die nog?quote:Op maandag 6 juni 2022 02:38 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Alvleesklierkanker? Nee, Dat is terminaal. De dokter zei 3 tot 12 maanden. En dat was november 2021.......... Noul is dat meestal 'worst case', maar toekomst is kort denk ik..
Hij woont om de hoek bij mijquote:Op maandag 6 juni 2022 02:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
tis altijd te kort denk ik, woont ie wel vlakbij? en je moeder leeft die nog?
ja naja geniet er dan nog maar ff van, heb zelf weinig ervaring met dit gelukkig dus kan je ook niet een ervaringsdeskundig advies geven denk ikquote:Op maandag 6 juni 2022 02:45 schreef Stoorzendert het volgende:
Niet dat 'ie niks meer kan ofzo. En dat verbaasd me een beetje, maar het is een vechter, maar er is al wel behoorlijk wat verzorging nodig... Nare ziekte. En het zal nog wel erger worden vrees ik
Ik had ook gehoopt er nooit mee te maken te hebben, maar het is nu wel gebeurt. Tis niet anders en we doen het er maar mee. Maar het is zo fucking heftig en snelquote:Op maandag 6 juni 2022 02:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja naja geniet er dan nog maar ff van, heb zelf weinig ervaring met dit gelukkig dus kan je ook niet een ervaringsdeskundig advies geven denk ik
stenquote:Op maandag 6 juni 2022 02:51 schreef Stoorzendert het volgende:
Maar ik ga nu. Ik wens jullie allemaal een fijne nacht en een fijne pinksterdag morgen
neegijquote:
quote:
Geen idee. Het is wel de zevende morgen.quote:
Veel sterkte Stoor. Hopelijk kan hij nog een tijd leven met kwaliteit van leven en kunnen jullie nog mooie momenten samen beleven. Pluk de dag!quote:Op maandag 6 juni 2022 02:38 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Alvleesklierkanker? Nee, Dat is terminaal. De dokter zei 3 tot 12 maanden. En dat was november 2021.......... Noul is dat meestal 'worst case', maar toekomst is kort denk ik..
Oh balen zeg.quote:Op maandag 6 juni 2022 10:01 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Afgelopen dagen waren ronduit kut. Inmiddels weer een beetje hersteld.
Rustig aanquote:Op maandag 6 juni 2022 10:01 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Afgelopen dagen waren ronduit kut. Inmiddels weer een beetje hersteld.
Dat ziet er goed uit.quote:Op maandag 6 juni 2022 00:55 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
't zijn maar kippenpoten (ik gooi er normaalgesproken wat ingewikkelder op...), maar ze waren wel lekker! Ik had er wel Whiskey rookblokjes bij gegooid![]()
Ps. Ja het handvat is van de Weber afgesmolten, dat weet ik ook wel![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja hoop alleen dat het volgende week niet weer hetzelfde liedje is.quote:Op maandag 6 juni 2022 10:04 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oh balen zeg.Fijn dat je weer een beetje hersteld bent.
Hey Sennquote:
Stuur haar snel een mailtje en maak een afspaakjequote:Op maandag 6 juni 2022 09:58 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
@:ply @:schakeltopia ik weet wie ze is hee Devin Brugman. Met dank aan @:toby56
[ afbeelding ]
Plytje!quote:
We wachten af.quote:Op maandag 6 juni 2022 11:05 schreef Paul het volgende:
[..]
ok as ik wakker ben om 0000 zal ik openen
Ik moet zeggen dat het de goede kant op gaat. Het is momenteel beter te dragen dan vorige weekquote:
Dotjequote:Op maandag 6 juni 2022 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het de goede kant op gaat. Het is momenteel beter te dragen dan vorige week
En met jou?
Ik ga ook niet winnenquote:Op maandag 6 juni 2022 11:10 schreef PLY het volgende:
[..]
Nee, zal er amper zijn. Druk met van alles.
Nee hoor, voor mij hoeft het nietquote:
Hey Plyquote:
Goed om te horen. Ik ben donderdag gebeld door de huisarts n.a.v. nacontrole op bloed dat ik vrijdag op spreekuur moest komen. Na die zware antibioticakuur hadden de ontstekingswaardes minder moeten zijn en dat is helaas niet het geval. Hij vertrouwd het allemaal niet en denkt dat er meer aan de hand is. Heb een doorverwijzing naar de reumatholoog.quote:Op maandag 6 juni 2022 11:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het de goede kant op gaat. Het is momenteel beter te dragen dan vorige week
En met jou?
DTS is een uitkomst voor mensen die snachts op zoek zijn naar een praatje of niet kunnen slapen.quote:Op maandag 6 juni 2022 11:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat kan ik mario en ply en ff niet aandoen enzo
Dat is vervelend voor je. Beterschapquote:Op maandag 6 juni 2022 11:15 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Goed om te horen. Ik ben donderdag gebeld door de huisarts n.a.v. nacontrole op bloed dat ik vrijdag op spreekuur moest komen. Na die zware antibioticakuur hadden de ontstekingswaardes minder moeten zijn en dat is helaas niet het geval. Hij vertrouwd het allemaal niet en denkt dat er meer aan de hand is. Heb een doorverwijzing naar de reumatholoog.
Nachtbrakersquote:Op maandag 6 juni 2022 11:16 schreef PLY het volgende:
[..]
DTS is een uitkomst voor mensen die snachts op zoek zijn naar een praatje of niet kunnen slapen.
Ik zat veel in de nacht, maar slaap als een OS nu
Dus voor jou is GEEN dts juist beterquote:Op maandag 6 juni 2022 11:16 schreef PLY het volgende:
[..]
DTS is een uitkomst voor mensen die snachts op zoek zijn naar een praatje of niet kunnen slapen.
Dit ja. Het is nog altijd eigen keuze.quote:Op maandag 6 juni 2022 11:21 schreef PLY het volgende:
[..]
Jawel hoor, waarom niet? Heee er zit een knop op je pc
quote:Op maandag 6 juni 2022 11:21 schreef PLY het volgende:
[..]
Mensen die hee zeggen in de zinquote:Op maandag 6 juni 2022 11:21 schreef PLY het volgende:
[..]
Word je niet goed ofzo?quote:Op maandag 6 juni 2022 11:24 schreef Paul het volgende:
Ich denke dat @:mario390 gehen winnen diese monde
Abe jetst niet zo snel maar dat komt nog wel?quote:Op maandag 6 juni 2022 11:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Nein, ich spreche alzijd Germans mit Mario
Was bedulde sie?quote:Op maandag 6 juni 2022 11:27 schreef PLY het volgende:
[..]
Abe jetst niet zo snel maar dat komt nog wel?
En hey shiiquote:Op maandag 6 juni 2022 11:31 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Precies, ik zit er al helemaal klaar voor.
Alles wel met u?quote:
Succesquote:Op maandag 6 juni 2022 11:31 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Precies, ik zit er al helemaal klaar voor.
Heer aloa.quote:
Ik kijk wel uitquote:Op maandag 6 juni 2022 11:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer aloa.![]()
![]()
![]()
Ben je de 11stedentocht aan het fietsen?
Nou.quote:Op maandag 6 juni 2022 11:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit![]()
Ze hebben wel prachtig weer
Dorstig weer.quote:
Die rijden ook vandaag.quote:
Bij het FEC.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Die fietsers hoor je niet![]()
Die motors starten in Leeuwarden toch?
En vrij snel op weg richting de andere steden.quote:
Arme sloebersquote:Op maandag 6 juni 2022 11:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat kan ik mario en ply en ff niet aandoen enzo
O dat is minder Senn, hopelijk valt het allemaal mee.quote:Op maandag 6 juni 2022 11:15 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Goed om te horen. Ik ben donderdag gebeld door de huisarts n.a.v. nacontrole op bloed dat ik vrijdag op spreekuur moest komen. Na die zware antibioticakuur hadden de ontstekingswaardes minder moeten zijn en dat is helaas niet het geval. Hij vertrouwd het allemaal niet en denkt dat er meer aan de hand is. Heb een doorverwijzing naar de reumatholoog.
Dat kan je ook in de SC doen toch?quote:Op maandag 6 juni 2022 11:16 schreef PLY het volgende:
[..]
Mario is er ook niet zo vaak meer, ook de laatste maand dat er gebeld werd volgens mij nietquote:Op maandag 6 juni 2022 11:24 schreef Paul het volgende:
Ich denke dat @:mario390 gehen winnen diese monde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |