SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Jij zegt het wat minder subtiel dan ik, maar ik dacht hetzelfde.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik denk geen…… Bij gebrek aan fatsoenlijk werkende hersencelletjes
Over fatsoenlijk werkende hersencellen gesproken....quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij zegt het wat minder subtiel dan ik, maar ik dacht hetzelfde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Over fatsoenlijk werkende hersencellen gesproken....
Ik ben 3 dagen weg, en wat komt er vandaag binnen?
Echt.... je kan hem ook niet even alleen laten hè?
Wees blij, het had een stuk opzichtiger gekund.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
[..]
Gelukkig is er de wet koop op afstand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Juin uit Eigen Tuin!
Wat is dat? Die ken ik niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Gelukkig is er de wet koop op afstand.
In het geval van deze schoenen is het ver lopenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In het geval van deze schoenen is het ver lopen
Maakt ook niet uit, die wet gaat hier niet op, ze zijn gepersonaliseerd.quote:
Als u iets koopt op afstand, moet de verkoper u informeren over onder andere het product en de bedenktijd. In veel gevallen krijgt u een bedenktijd van 14 dagen waarbinnen u de koop ongedaan kunt maken. Dit geldt niet bij bijvoorbeeld de aankoop van een krant, reis of maatpak.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze is dan ook behoorlijk cliche.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:57 schreef Symphonic het volgende:
Deze “zangeres” lijdt aan hevige pijnen zo te horen
Hadden we het toch goed gehoord.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 21:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze is dan ook behoorlijk cliche.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:03 schreef Melting het volgende:
Dit is er eentje die livelink weet.......
Winnaar ESF in 1996. Dacht dat jij dat wel zou weten.quote:
In de jaren '90 heb ik niet geleefd, lijkt het soms wel. Zowel op muziek- als tv-gebied is toen alles langs me heen gegaan.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Winnaar ESF in 1996. Dacht dat jij dat wel zou weten.
Je zat toen toch niet aan de drugs?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:08 schreef livelink het volgende:
[..]
In de jaren '90 heb ik niet geleefd, lijkt het soms wel. Zowel op muziek- als tv-gebied is toen alles langs me heen gegaan.
Nee hoor, druk bezig met mijn weg vinden qua werken, vriendjes, en woningen en dat soort dingen.quote:
Dat verklaart wel waarom ik het ken.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Winnaar ESF in 1996. Dacht dat jij dat wel zou weten.
En die heb je gevonden.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee hoor, druk bezig met mijn weg vinden qua werken, vriendjes, en woningen en dat soort dingen.
Een beetje?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat verklaart wel waarom ik het ken.
Maar ik heb voor de rest een beetje hetzelfde probleem als Livelink
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:14 schreef livelink het volgende:
Gloria Estefan (Of Miami Sound Machine) - Here we are
Welkom.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:15 schreef MadMaster het volgende:
Heb al eventjes in de auto geluisterd, maar ben net pas weer thuis van honkbal.
Goedenavond!
Je hoefde niet verquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:15 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond!
Goedenavond MadMaster. Je had een mooie dag om buiten te zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:15 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond!
Ja, maar ging nergens meer om.quote:
Klopt, 18 minuten naar Hoofddorp…quote:
Dat vindt mijn hooikoorts al een paar dagen alleen niet zo mooi…quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond MadMaster. Je had een mooie dag om buiten te zijn.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:19 schreef MadMaster het volgende:
Dat vindt mijn hooikoorts al een paar dagen alleen niet zo mooi…
Nice! Is ze daar wel aanwezig?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:30 schreef MadMaster het volgende:
Zit ondertussen even de beelden op de BBC te bekijken van het concert voor de Queen.
Indrukwekkend…
Volgens mij zou ze er zelf inderdaad niet bij zijn omdat ze zich niet goed voelde.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nice! Is ze daar wel aanwezig?
Ik heb het idee dat het niet helemaal lekker gaat momenteel
Volgens mij is ze er niet, maar dat boeit niemand.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nice! Is ze daar wel aanwezig?
Ik heb het idee dat het niet helemaal lekker gaat momenteel
Ik vind dit soort nummers wel bijzonder als ik ze hoor, maar zoek ze zelf niet op en weet ook nooit wie het zingt en hoe het heet en zo.quote:
Dan snap ik niet dat ze het door laten gaan.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij zou ze er zelf inderdaad niet bij zijn omdat ze zich niet goed voelde.
Oeh, dat klinkt wel heel gaafquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij is ze er niet, maar dat boeit niemand.
Er staan honderdduizenden mensen voor Buckingham Palace mee te zingen…
Het is allemaal al georganiseerd natuurlijk. Ik denk dat er achter de schermen nu vooral wordt gepraat of Charles het over gaat nemen of dat ze hem overslaan en meteen voor William gaan als nieuwe koning.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan snap ik niet dat ze het door laten gaan.
Dat laatste is wel het meest logische, denk ik.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is allemaal al georganiseerd natuurlijk. Ik denk dat er achter de schermen nu vooral wordt gepraat of Charles het over gaat nemen of dat ze hem overslaan en meteen voor William gaan als nieuwe koning.
Dat en meer dan aanwezig zijn, zou ze toch niet doen...quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is allemaal al georganiseerd natuurlijk.
Maakt het jou iets uit of Piet, Jan of Truus op de troon zit?quote:Ik denk dat er achter de schermen nu vooral wordt gepraat of Charles het over gaat nemen of dat ze hem overslaan en meteen voor William gaan als nieuwe koning.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:48 schreef MadMaster het volgende:
Meanwhile...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat lief! Voelt de kitten zich al wat thuis?Ain't it funny how it is
Meanwhile...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Juin uit Eigen Tuin!
Yep, en z'n nieuwe broer boeit het nauwelijks...quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:49 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Wat lief! Voelt de kitten zich al wat thuis?
Kitty at my foot and I want to touch it
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, en z'n nieuwe broer boeit het nauwelijks...
Ja, ik hou wel van dit soort soaps, eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat en meer dan aanwezig zijn, zou ze toch niet doen...
[..]
Maakt het jou iets uit of Piet, Jan of Truus op de troon zit?
Meanwhile...Hij kijkt nog wat sceptisch, vind ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wat een schoonheid![]()
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Hij slaapt veel en kijkt na het wakker worden vaak wat grumpy.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij kijkt nog wat sceptisch, vind ik.
Maar wat een schoonheid![]()
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij slaapt veel en kijkt na het wakker worden vaak wat grumpy.
Precies zoals het moet…
Eensquote:Op zaterdag 4 juni 2022 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij slaapt veel en kijkt na het wakker worden vaak wat grumpy.
Precies zoals het moet…
De band zelf vind ik wel leuk eigenlijk.quote:
Nee, niet echt. Sorry. Maar Vandenberg was wel mijn volgende gok geweest.quote:
Ik ben zelfs een keer naar een concert van hem geweest, maar het enige wat me daarvan is bijgebleven is dat er iemand flauw viel in de drukte.quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben zelfs een keer naar een concert van hem geweest, maar het enige wat me daarvan is bijgebleven is dat er iemand flauw viel in de drukte.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:28 schreef brother52 het volgende:
Guus mag nog wel wat verder weg, ik hoor hem namelijk nog steeds.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:29 schreef livelink het volgende:
Alles wat Guus wil, lijkt zo ver weg. Moet je ook maar niet in Brabant wonen
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:28 schreef brother52 het volgende:
Guus mag nog wel wat verder weg, ik hoor hem namelijk nog steeds.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O ja, daar moet je zo'n idioot gebarentaaltje bij doen…
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:38 schreef MadMaster het volgende:
Ik sukkel ook in.
Dank en welterusten voor straks!
Welterusten MadMasterquote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:38 schreef MadMaster het volgende:
Ik sukkel ook in.
Dank en welterusten voor straks!
Het begint te komen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:38 schreef livelink het volgende:
Ben jij al een beetje bijgekomen van Denemarken, Melting?
Moet je dan vaker naar Denemarken in de toekomst?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Het begint te komen.
Die donderdag heeft er echt enorm ingehakt.
Volgende keer maar vroeger naar huis, of een dagje langer blijven.
Geen idee nog.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Moet je dan vaker naar Denemarken in de toekomst?
En daarna hoop je daar toch weg te zijn?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen idee nog.
Volgens mij 1 keer per jaar een bijeenkomst.
Volgend jaar in Nederland.
Ik dacht al.... die naam kwam me zo bekend voor.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:44 schreef livelink het volgende:
Ellen Foley is nog meer 'bekend' als de zangeres in Paradise by the Dashboard lights.
Ja...... al twijfel ik wel, sinds ik flinke opslag heb gehad.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:44 schreef livelink het volgende:
[..]
En daarna hoop je daar toch weg te zijn?
Ah, dat verandert de zaak wel. Een opslag is wel mooiquote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja...... al twijfel ik wel, sinds ik flinke opslag heb gehad.
Ben bang dat ik mijn huidige salaris nergens ga krijgen.
Zeker.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dat verandert de zaak wel. Een opslag is wel mooi
Tja, nergens in de tekst komt this house voor volgens mij.quote:
Dat zeker.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, nergens in de tekst komt this house voor volgens mij.
Wel een heel mooi nummer..
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 23:56 schreef livelink het volgende:
Ik ga het ook niet redden tot 00.30 vannacht vrees ik, Melting.
Dr. Alban - Sing Hallelujah
Slaap lekker livelink. Goed uitrusten en genieten van je lange weekend.quote:Op zondag 5 juni 2022 00:06 schreef livelink het volgende:
Ik ga nu afsluiten, Melting. De moeheid slaat toe.
Dank je wel voor de fijne muziekavond. En welterusten voor straks allemaal
quote:Op zondag 5 juni 2022 00:33 schreef brother52 het volgende:
Is het al weer zo laat dan?
Thanks Melting!
Tja, die leeft en lijkt gelukkig maar sloom. Verder blijft de suiker gewoon hoog, hoeveel insuline we ook spuiten. Het is een beetje hopeloze situatie zo. Maar we ploeteren doorquote:Op zondag 5 juni 2022 06:02 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink![]()
Hoe gaat het met de kat?
quote:
Goedemorgen dames.quote:Op zondag 5 juni 2022 06:02 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink![]()
Hoe gaat het met de kat?
Waarom was jij zo vroeg wakker dan op een zondag?quote:
Oh ik ben heel vaak vroeg wakkerquote:Op zondag 5 juni 2022 07:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom was jij zo vroeg wakker dan op een zondag?
Heerlijk... wakker worden met fluitende vogels.quote:Op zondag 5 juni 2022 07:37 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Oh ik ben heel vaak vroeg wakker![]()
Zeker in het voorjaar en de zomer, als de vogels om 05:00 uur beginnen te fluiten.
Zodra je er eenmaal weer aan gewend bent wel, maar in het begin (ergens in april) lijkt 't meer op een volièrequote:Op zondag 5 juni 2022 07:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Heerlijk... wakker worden met fluitende vogels.
Is dat zo?quote:Op zondag 5 juni 2022 07:43 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Zodra je er eenmaal weer aan gewend bent wel, maar in het begin (ergens in april) lijkt 't meer op een volière![]()
En binnenkort zullen ze wel weer stoppen qua vroegte... na de langste dag.
quote:Op zondag 5 juni 2022 07:46 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Jazeker... dat is vogellogica.
Ik vond zojuist een gifje voor je![]()
[ afbeelding ]
Wandelmaatje voor je UIquote:Op zondag 5 juni 2022 07:47 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik kende die vogellogica nog niet.
Dank voor het gifje.
Van mij mag het ook wel plenzen, ben die populierenpluisjes meer dan zat…quote:Op zondag 5 juni 2022 15:46 schreef just me het volgende:
Het plenst hier de hele middag, op zich niet erg want ik vond het behoorlijk benauwd
Edit: Laat maar, het is van Belgische origine:quote:Wanneer bij de vrouwelijke katjes van de populier en de wilg hun doosvrucht openspringt, dan komt het zaad vrij. Dit zaad wordt omgeven door een donsachtige pluis die zich vervolgens via de wind verspreidt. Alhoewel sommige personen allergisch kunnen zijn aan deze pluis, valt ze niet te verwarren met de beruchte “pollen in de lucht” waar men zo dikwijls over spreekt. Het is wel zo dat de periode van de pollen en deze pluizen overlapt, waardoor onjuist de link tussen de 2 gemaakt wordt.
Idem hier. Koelt lekker af.quote:Op zondag 5 juni 2022 15:46 schreef just me het volgende:
Het plenst hier de hele middag, op zich niet erg want ik vond het behoorlijk benauwd
Ik weet niet of ik die 10 kilometer nog overleef...quote:Op zondag 5 juni 2022 17:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Nog ff 10 kilometer wielrennen kijken, dan luisteren we daarna wel mee
quote:Op maandag 6 juni 2022 06:05 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
Je hebt van die dagen die al slecht beginnen. Ik kom naar beneden en glij uit met blote voeten in overgeefsel van de kat![]()
En nadat ik alles heb schoongemaakt en ik de kat wil inspuiten ram ik de spuit per ongeluk in mijn eigen duim. En dat allemaal op een (niet zo) mooie pinksterdag.
Vast wel. Er komt hier net een waterig zonnetje op.quote:Op maandag 6 juni 2022 06:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch een goedemorgen gewenst, livelink.
Hoop dat de rest van de dag je beter vergaat.
quote:Op maandag 6 juni 2022 07:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Vast wel. Er komt hier net een waterig zonnetje op.
Goedemorgen aRd.quote:
Kloptquote:Op maandag 6 juni 2022 07:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen aRd.
Je bent er vroeg bij voor jouw doen.
Geniet van deze lange dag dan.quote:Op maandag 6 juni 2022 07:46 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Klopt,
Ik werd wakker rond de normale tijd voor een (werk)maandag, draaide me nog een keer extra om en dacht toen laat ik toch maar opstaan.
quote:Op maandag 6 juni 2022 07:50 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Dat gaat wel goed komen.
Nog iets op de planning staan voor vandaag bij jou?
Ah kijk is aan, veel plezier toegewenst.quote:Op maandag 6 juni 2022 07:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ga zo meteen naar de film. Begint om 10.10.
Jurassic World Dominion.
En jij?
Lezen is ook fijn. Veel plezier daarmee.quote:Op maandag 6 juni 2022 07:53 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ah kijk is aan, veel plezier toegewenst.
Het miezert hier afwisselend met harde regen.
Dus denk dat ik binnen blijf en verder ga met lezen in het boek "De goede zoon" van Rob van Essen.
Goedemorgen koffieslurper.quote:Op maandag 6 juni 2022 08:29 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen uitglijers, zelfprikkers, filmkijkers en boeklezers…
Ik herken mezelf hier niet inquote:Op maandag 6 juni 2022 08:29 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen uitglijers, zelfprikkers, filmkijkers en boeklezers…
Het was mij ontgaan dat -ie daar was beland. Gelukkig lijkt het de goede kant op te gaan. Beterschap, Raf!quote:Op maandag 6 juni 2022 09:39 schreef just me het volgende:
Over prikkers gesproken... Raf ligt nog in het ziekenhuis en als er thuishulp beschikbaar is op de momenten dat hij zijn medicijnen moet innemen mag hij morgen naar huis.
quote:Op maandag 6 juni 2022 13:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het was mij ontgaan dat -ie daar was beland. Gelukkig lijkt het de goede kant op te gaan. Beterschap, Raf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Wandel zequote:Op maandag 6 juni 2022 14:02 schreef just me het volgende:
En nu ga ik lekker naar buiten ondanks de regen, even een frisse neus halen ! Ben er wel weer aan toe
Toevallig deelde ik net dit nummer. Lekker toepasselijk:quote:Op maandag 6 juni 2022 14:02 schreef just me het volgende:
En nu ga ik lekker naar buiten ondanks de regen, even een frisse neus halen ! Ben er wel weer aan toe
quote:
Met warm weer golfen lijkt me inderdaad minder prettig.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 15:14 schreef just me het volgende:
[..]goedenmiddag
Het is best weer frisjes alhoewel het prima weer was om te golfen vanmorgen
En nu schijnt de zon weer volopquote:Op dinsdag 7 juni 2022 16:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Met warm weer golfen lijkt me inderdaad minder prettig.
Beter wat kouder en goed aankleden.
Wat een ellende dan, om nu in de tuin te moeten zitten.quote:
of om boodschappen te moeten doen omdat er anders niets te eten isquote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat een ellende dan, om nu in de tuin te moeten zitten.
www.thuisbezorgd.nlquote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:09 schreef just me het volgende:
[..]
of om boodschappen te moeten doen omdat er anders niets te eten is
quote:
Ik heb geen idee hoe dat werkt. Nooit gebruik van gemaakt.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe dat werkt. Nooit gebruik van gemaakt.
Ik ben net even gaan vragen wanneer mijn bank kwam.
Werd toen gezegd levertijd 14 weken dus dat is rond week 23.
Dat is nu uitgesteld. Nu wordt het week 28.
Ja.... misschien hadden ze dat deze week nog wel gedaan. Maar die man vertelde dat er inmiddels 20 weken levertijd op de meeste meubels zit, en dat hij zaterdag een bank had verkocht, waar zelfs 24 weken levertijd op zit.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:16 schreef just me het volgende:
[..]![]()
nog langer wachten dan!
maar ze hadden jou wel een berichtje mogen sturen!
Nou dan maar even blijven zitten waar je op zitquote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... misschien hadden ze dat deze week nog wel gedaan. Maar die man vertelde dat er inmiddels 20 weken levertijd op de meeste meubels zit, en dat hij zaterdag een bank had verkocht, waar zelfs 24 weken levertijd op zit.
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:20 schreef just me het volgende:
[..]
Nou dan maar even blijven zitten waar je op zit
Als je dan maar de muggen buiten kunt houden ipv binnen opsluitenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb geen keuze.
Wel komen ze maandag de hordeuren hangen.
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:21 schreef just me het volgende:
[..]
Als je dan maar de muggen buiten kunt houden ipv binnen opsluiten
ook van die fijne vriendenquote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:22 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Daar zeg je zoiets.
Mag over muggen trouwens niet klagen. Fruitvliegjes daar en tegen.
Inderdaad.... irritante beestjes.quote:
Dat is echt absurd lang. Wij kopen alleen nog maar showroom-modellen die we direct mee kunnen nemen. Als wij naar iets nieuws gaan kijken moet het er ook echt snel zijn, want wij wachten altijd tot het echt niet meer kan. Bovendien zijn wij slecht in kiezen en dat beperkt de keuze ook reuze.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe dat werkt. Nooit gebruik van gemaakt.
Ik ben net even gaan vragen wanneer mijn bank kwam.
Werd toen gezegd levertijd 14 weken dus dat is rond week 23.
Dat is nu uitgesteld. Nu wordt het week 28.
Dat is dan wel slim.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is echt absurd lang. Wij kopen alleen nog maar showroom-modellen die we direct mee kunnen nemen. Als wij naar iets nieuws gaan kijken moet het er ook echt snel zijn, want wij wachten altijd tot het echt niet meer kan. Bovendien zijn wij slecht in kiezen en dat beperkt de keuze ook reuze.
Tweede Paasdag hebben we zo een mooie stoel gekocht. Zo vanuit de winkel in de auto. Zat lekker en de kleur was neutraal genoeg.
Mijn man zit er altijd in. Hij heeft er heel veel plezier van.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is dan wel slim.
En heb je er nog steeds plezier van?
Dat is dan wel fijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn man zit er altijd in. Hij heeft er heel veel plezier van.
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:45 schreef livelink het volgende:
Het was ook echt zijn stoel. Ik ben er eigenlijk te klein voor. Dan zit ik op het puntje om met mijn voeten op de grond te kunnen.
Ik zit gewoon op de bank. Ik heb geen eigen stoel en heb ik ook geen behoefte aan eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is dan wel fijn.
[..]
Heb jij dan ook een "eigen" stoel. of zit je altijd op de bank?
Dan is het goed geregeld.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zit gewoon op de bank. Ik heb geen eigen stoel en heb ik ook geen behoefte aan eigenlijk.
Maar ja, daarmee ben jij nog niet geholpen met de nieuwe bank. 5 weken er bovenop is niet niks, zeg.quote:
Nee, ik baal ook wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 17:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar ja, daarmee ben jij nog niet geholpen met de nieuwe bank. 5 weken er bovenop is niet niks, zeg.
quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, ik baal ook wel.
Maar wacht al 14 weken. Dus dan overleef ik die 5 ook nog wel.
Zit nu soms op tuinstoelen en heb mijn tuinligbed even binnen staan, zodat ik languit tv kan kijken, wat ik sowieso bijna nooit doe.
Als je dat wil, kan ik vanaf 19.00 uur wel een plaatje draaien.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:29 schreef anotherRandomdude het volgende:
Staat er overigens nog een radio show in de planning voor vandaag?
Ah leukquote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je dat wil, kan ik vanaf 19.00 uur wel een plaatje draaien.
Wat wil je horen?
Hip hop zal je me sowieso niet snel horen draaien.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 18:41 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ah leuk.
Verras me maar, enige waar ik iets minder zin in heb op dit moment is de kant van hip-hop op.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |