abonnement Unibet Coolblue
  zondag 5 juni 2022 @ 00:14:26 #101
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_204966114
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 17:57 schreef HowardRoark het volgende:
Oorspronkelijke OP:
[..]

Jezus, wat een slappe hap :') Alle extremisten hebben dezelfde raakvlakken min of meer, het eigen absolute gelijk dat uiteindelijk van bovenaf in de beweging bepaald wordt en de complete intolerantie voor andersdenkenden.

Extreem-rechts/links/christelijk/islam/joods/woke/whatever. Altijd hetzelfde gezever, er worden belachelijke regels bedacht en opgelegd en alles en iedereen die zich daar niet aan wenst te houden is Het Grote Kwaad.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 5 juni 2022 @ 00:16:38 #102
323401 Kijkertje
met filter
pi_204966132
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 00:14 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat is iets nieuws, dat in het basisonderwijs stilgestaan wordt bij buitenbeentjes?
Heb jij dat geleerd op de basisschool? Ik iig niet. Geen idee hoe dat nu gaat maar in de VS is het iig zo nieuw dat het in conservatieve staten zoals Florida verboden is om het daar uberhaupt over te hebben mda DeSantis.

quote:
Public school teachers in Florida are banned from holding classroom instruction about sexual orientation or gender identity after Florida's Gov. Ron DeSantis, a Republican, signed the controversial "Parental Rights in Education" bill.

The bill, which some opponents have called "Don't Say Gay," was signed by DeSantis on Monday. It reads, "Classroom instruction by school personnel or third parties on sexual orientation or gender identity may not occur in kindergarten through grade 3 or in a manner that is not age-appropriate or developmentally appropriate for students in accordance with state standards."

Supporters of the legislation say it's meant to allow parents to determine when and in what way to introduce LGBTQ topics to their children. It also gives parents an option to sue a school district if the policy is violated.

During a press conference ahead of signing the law, DeSantis said teaching kindergarten-aged kids that "they can be whatever they want to be" was "inappropriate" for children.

He said, "It's not something that's appropriate for any place, but especially not in Florida."

[..]

https://www.npr.org/2022/(...)gay-florida-desantis


[ Bericht 4% gewijzigd door Kijkertje op 05-06-2022 00:28:50 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204966219
Een genderafwijking is een puur mentale stoornis, die bewezen voorkomt door een 19tal genen die kunnen afwijken en receptoren ontwikkelen die de verkeerde hormonen afgegeven.
Het is gewoon een zeldzame afwijking, 0,4-0,6% vd bevolking.
Net als mensen zonder tenen of rare oren.
Geen enkele zin om op de basisschool teveel aandacht te geven aan dit soort genetische foutjes.
Vakman pur sang
  zondag 5 juni 2022 @ 00:43:55 #104
323401 Kijkertje
met filter
pi_204966275
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 00:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Een genderafwijking is een puur mentale stoornis, die bewezen voorkomt door een 19tal genen die kunnen afwijken en receptoren ontwikkelen die de verkeerde hormonen afgegeven.
Het is gewoon een zeldzame afwijking, 0,4-0,6% vd bevolking.
Net als mensen zonder tenen of rare oren.
Geen enkele zin om op de basisschool teveel aandacht te geven aan dit soort genetische foutjes.
Er wordt vooral in de politiek en op social media veel aandacht aan gegeven heb ik de indruk, niet op basisscholen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 5 juni 2022 @ 00:50:16 #105
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204966310
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 23:42 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Oh boy...

Nee, dat wordt niet ontkend. Wat wel gesteld kan worden is het dat een zeer, zeer, zeer klein aandeel van de bevolking betreft (ja, ook in Nederland). Waarom je desalniettemin absoluut jonkies toch wil vertellen dat ze misschien man lijken maar vrouw kunnen voelen of vrouw voelen en man zijn of vrouwman zijn willen of weet ik wat voor troep je allemaal het leslokaal insleurt, is me vooralsnog onduidelijk. Zou het niet iets logischer (en didactisch meer verantwoord) zijn om je preek af te steken wanneer een kind daar specifiek om VRAAGT?

En is het écht die vervelende oudewittemannenconservativiteit die al sinds het moderne onderwijs aan jeugd een aanvang heeft gehad die al die tijd dat oh zo belangrijke dertigduizend genders verhaal een halt heeft toe geroepen, of gewoon gezond verstand gekoppeld aan de beschikbare empirische data over JONGE, NOG VOLOP IN ONTWIKKELING ZIJNDE HERSENEN.

Oh en complexiteiten rondom gender??? Moet je vooral 6-jarigen gaan vertellen 'hoe complex het allemaal is'.

Heb jij een adviesbureau voor scholen of zo?
Bron?
  Beste debater 2022 zondag 5 juni 2022 @ 01:12:23 #106
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204966394
quote:
10s.gif Op zondag 5 juni 2022 00:16 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Heb jij dat geleerd op de basisschool? Ik iig niet. Geen idee hoe dat nu gaat maar in de VS is het iig zo nieuw dat het in conservatieve staten zoals Florida verboden is om het daar uberhaupt over te hebben mda DeSantis.
[..]

Niet? Dat is iets radicaal nieuws in de pedagogie en didactiek, dat kinderen geleerd wordt respectvol met elkaar om te gaan ondanks verschillen? Frappant.

Verder denk ik dat men in Florida vooral bezwaar heeft tegen de wokisten waarvan we in dit topic wat pareltjes voorbij hebben mogen zien komen.

Ik zie persoonlijk sowieso niet het nut van seksueel georiënteerd onderwijs in die leeftijdscategorieën.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 5 juni 2022 @ 01:20:14 #107
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204966406
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 01:12 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Niet? Dat is iets radicaal nieuws in de pedagogie en didactiek, dat kinderen geleerd wordt respectvol met elkaar om te gaan ondanks verschillen? Frappant.

Verder denk ik dat men in Florida vooral bezwaar heeft tegen de wokisten waarvan we in dit topic wat pareltjes voorbij hebben mogen zien komen.
Geef eens een voorbeeld dan, ipv 5 topics vollullen over het WOKE gevaar dat je niet verder kan omschrijven dan je wens om dresscodes te verplichten en voor anderen te mogen bepalen wat een probleem is en wat neit.
quote:
Ik zie persoonlijk sowieso niet het nut van seksueel georiënteerd onderwijs in die leeftijdscategorieën.
Onderbouw het eens :) Je mening is ondertussen wel bekend want die herhaal je de hele tijd: alles verbieden wat je niet aanstaat of wat je niet wil begrijpen. En die mag je hebben. Maar voor een discussie zou het toch handig zijn als er eens een neutrale onderbouwing komt over waarom je kinderen onderwijsprogramma's waarvan je de inhoud niet kent wil ontzeggen puur en alleen omdat jij dat zo graag wil. Als iemand die niet Etto van België is, waarom zou die met een redenering mee moeten gaan die bestaat uit het 50x herhalen dat het puur je eigen mening is die je niet kan onderbouwen?
  zondag 5 juni 2022 @ 01:21:03 #108
323401 Kijkertje
met filter
pi_204966409
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 01:12 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Niet? Dat is iets radicaal nieuws in de pedagogie en didactiek, dat kinderen geleerd wordt respectvol met elkaar om te gaan ondanks verschillen? Frappant.

Verder denk ik dat men in Florida vooral bezwaar heeft tegen de wokisten waarvan we in dit topic wat pareltjes voorbij hebben mogen zien komen.

Ik zie persoonlijk sowieso niet het nut van seksueel georiënteerd onderwijs in die leeftijdscategorieën.
Dat denk ik niet. Ik denk dat DeSantis vooral van de conservatieve hetze tegen de LGBTQ-beweging gebruik maakt om stemmen te winnen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Beste debater 2022 zondag 5 juni 2022 @ 01:22:01 #109
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204966411
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 01:20 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Geef eens een voorbeeld dan, ipv 5 topics vollullen over het WOKE gevaar dat je niet verder kan omschrijven dan je wens om dresscodes te verplichten en voor anderen te mogen bepalen wat een probleem is en wat neit.
[..]
Onderbouw het eens :) Je mening is ondertussen wel bekend want die herhaal je de hele tijd: alles verbieden wat je niet aanstaat of wat je niet wil begrijpen. En die mag je hebben. Maar voor een discussie zou het toch handig zijn als er eens een neutrale onderbouwing komt over waarom je kinderen onderwijsprogramma's waarvan je de inhoud niet kent wil ontzeggen puur en alleen omdat jij dat zo graag wil. Als iemand die niet Etto van België is, waarom zou die met een redenering mee moeten gaan die bestaat uit het 50x herhalen dat het puur je eigen mening is die je niet kan onderbouwen?
Nog steeds denken dat het over dresscodes en die verplichten gaat :')

Dat was trouwens ook de vraag ja, wat jij precies allemaal denkt te moeten vertellen aan 6 en 7-jarigen m.b.t. tot genderdiversiteit. Schijnt zelfs een heel onderwijsprogramma van te zijn!
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 zondag 5 juni 2022 @ 01:22:36 #110
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204966414
quote:
6s.gif Op zondag 5 juni 2022 01:21 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dat denk ik niet. Ik denk dat DeSantis vooral van de conservatieve hetze tegen de LGBTQ-beweging gebruik maakt om stemmen te winnen.
Kindergarten, kijkertje... waarom moet men in kindergarten over homo- hetero of wat voor seksualiteit dan ook onderwijs geven?

Vertel.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 zondag 5 juni 2022 @ 01:23:37 #111
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204966418
Was het trouwens intussen niet LGBTQIA+?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 5 juni 2022 @ 01:26:49 #112
323401 Kijkertje
met filter
pi_204966429
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 01:22 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Kindergarten, kijkertje... waarom moet men in kindergarten over homo- hetero of wat voor seksualiteit dan ook onderwijs geven?

Vertel.
Dat ligt eraan. Ik las laatst een verhaal van een homoseksuele docent die vanzelfsprekend regelmatig vragen krijgt over het feit dat hij getrouwd is met een man en zij samen ook kinderen hebben geadopteerd. Daar mag hij het niet meer over hebben?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Beste debater 2022 zondag 5 juni 2022 @ 01:29:52 #113
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204966439
quote:
6s.gif Op zondag 5 juni 2022 01:26 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dat ligt eraan. Ik las laatst een verhaal van een homoseksuele docent die vanzelfsprekend regelmatig vragen krijgt over het feit dat hij getrouwd is met een man en zij samen ook kinderen hebben geadopteerd. Daar mag hij het niet meer over hebben?
"Ik ben samen met een man. Zoals andere mannen samen zijn met een vrouw". En door.

Wel iets wat me steevast opvalt bij die Amerikaanse woke-docenten... zíj willen het erover hebben, oh wat willen ze het graag over zichzelf hebben...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 5 juni 2022 @ 01:30:39 #114
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204966443
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 01:22 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nog steeds denken dat het over dresscodes en die verplichten gaat :')
Sindsdien ben je wel gestopt met uberhaupt bronnen aanleveren, het was toch niet zo'n succes om het recht op het verplichten van kleding aan te voeren als iets dat verdedigd moest worden.
quote:
Dat was trouwens ook de vraag ja, wat jij precies allemaal denkt te moeten vertellen aan 6 en 7-jarigen m.b.t. tot genderdiversiteit. Schijnt zelfs een heel onderwijsprogramma van te zijn!
Ik heb er antwoord op gegeven en je schoot in een kramp omdat het allemaal wel heel erg concreet werd.

Maar ik ga er overigens niet over, de inhoud, noch pretendeer ik er over te gaan. Ik heb er alleen geen afwijzende ideeën over omdat ik geen problemen zie, noch de achtergrond heb om iets over eventuele problemen te kunnen zeggen, in het kinderen iets leren over iets dat een rol speelt in de wereld om hun heen. Dat is nou het verschil tussen dingen afwjizen die je niet kent op basis van kennis die je niet hebt, of dat juist niet doen. We kunnen per slot van rekening niet allemaal onszelf in het midden van het universum plaatsen en verwachten dat de wereld net zo beperkt is als je eigen gedachten.

Blijkbaar is het strijden voor de beschaving om onderwijs waarvan je de inhoud niet kent te verbieden. Net zoals het strijden voor de beschaving is om het recht om kleding te verplichten te handhaven. Klinkt allemaal erg wenselijk.
  zondag 5 juni 2022 @ 01:30:48 #115
117098 Hathor
Effe niet
pi_204966445
quote:
6s.gif Op zondag 5 juni 2022 01:26 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dat ligt eraan. Ik las laatst een verhaal van een homoseksuele docent die vanzelfsprekend regelmatig vragen krijgt over het feit dat hij getrouwd is met een man en zij samen ook kinderen hebben geadopteerd. Daar mag hij het niet meer over hebben?
Het lijkt me in ieder geval geen relevant lesmateriaal. Als iemand het buiten de lessen om vraagt mag hij er uiteraard gewoon op antwoorden.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zondag 5 juni 2022 @ 01:31:27 #116
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204966446
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 01:29 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Wel iets wat me steevast opvalt bij die Amerikaanse woke-docenten... zíj willen het erover hebben, oh wat willen ze het graag over zichzelf hebben...
Bij wie dan? Kom maar door met die bronnen.

Overigens wel ironisch dat jij degene bent die jezelf in al je argumenten centraal plaatst, maar dat anderen het over zichzelf hebben.

Jij was toch degene die bepaalde wat problemen waren en wat niet? En als jij iets geen probleem vond, dan moesten anderen niet zeuren dat het wel een probleem was?
  Beste debater 2022 zondag 5 juni 2022 @ 01:31:55 #117
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204966447
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 01:30 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Sindsdien ben je wel gestopt met uberhaupt bronnen aanleveren, het was toch niet zo'n succes om het recht op het verplichten van kleding aan te voeren als iets dat verdedigd moest worden.
[..]
Ik heb er antwoord op gegeven en je schoot in een kramp omdat het allemaal wel heel erg concreet werd.

Maar ik ga er overigens niet over, de inhoud, noch pretendeer ik er over te gaan. Ik heb er alleen geen afwijzende ideeën over omdat ik geen problemen zie, noch de achtergrond heb om iets over eventuele problemen te kunnen zeggen, in het kinderen iets leren over iets dat een rol speelt in de wereld om hun heen. Dat is nou het verschil tussen dingen afwjizen die je niet kent op basis van kennis die je niet hebt, of dat juist niet doen. We kunnen per slot van rekening niet allemaal onszelf in het midden van het universum plaatsen en verwachten dat de wereld net zo beperkt is als je eigen gedachten.

Blijkbaar is het strijden voor de beschaving om onderwijs waarvan je de inhoud niet kent te verbieden. Net zoals het strijden voor de beschaving is om het recht om kleding te verplichten te handhaven. Klinkt allemaal erg wenselijk.
Omdat dat ook helemaal niet het doel was....

Maar goed, begrijpend lezen, dat is kennelijk iets wat al een tijdje is opgeheven op school :')

Wel kras trouwens: "iets wat een rol speelt in de wereld om hun heen"... nee, dat wordt ze verteld, dat dat een rol speelt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 5 juni 2022 @ 01:32:50 #118
323401 Kijkertje
met filter
pi_204966448
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 01:29 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
"Ik ben samen met een man. Zoals andere mannen samen zijn met een vrouw". En door.

Wel iets wat me steevast opvalt bij die Amerikaanse woke-docenten... zíj willen het erover hebben, oh wat willen ze het graag over zichzelf hebben...
Nu ben je aan het generaliseren. Die zijn er natuurlijk en dat zijn degene die ook filmpjes op social media plaatsen die vervolgens door de anti-woke brigade worden uitvergroot.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 5 juni 2022 @ 01:34:22 #119
117098 Hathor
Effe niet
pi_204966451
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 01:31 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Bij wie dan? Kom maar door met die bronnen.
In dit topic zijn al meerdere keren voorbeelden gepost van dat type leraren, kom maar eens van je luie reet af en zoek ze maar op inplaats van hetzelfde plaatje te blijven draaien. Bronnen bronnen bronnen...ze zijn allemaal al de revue gepasseerd.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zondag 5 juni 2022 @ 01:36:52 #120
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204966456
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 01:34 schreef Hathor het volgende:

[..]
In dit topic zijn al meerdere keren voorbeelden gepost van dat type leraren
Ik heb ze niet gezien. Ik wist ook niet dat je het gedrag van één leraar zou kunenn doortrekken naar andere leraren?
quote:
kom maar eens van je luie reet af en zoek ze maar op inplaats van hetzelfde plaatje te blijven draaien. Bronnen bronnen bronnen...ze zijn allemaal al de revue gepasseerd.
Ik ben niet degene die een janktopic opent om te janken over een probleem dat ik niet kan definiëren met mensen die ik niet kan benoemen. Vandaar de bron.

De anti-WOKE brigade moet het hebben van algemeenheden en generalisaties om de leegte van hun gezever te verhullen.
  Beste debater 2022 zondag 5 juni 2022 @ 01:37:02 #121
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204966457
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 01:31 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Bij wie dan? Kom maar door met die bronnen.

Overigens wel ironisch dat jij degene bent die jezelf in al je argumenten centraal plaatst, maar dat anderen het over zichzelf hebben.

Jij was toch degene die bepaalde wat problemen waren en wat niet? En als jij iets geen probleem vond, dan moesten anderen niet zeuren dat het wel een probleem was?
Mij gaat het i.t.t. die woke warriors van je inderdaad vooral om de kinderen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 5 juni 2022 @ 01:37:47 #122
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204966459
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 01:37 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Mij gaat het i.t.t. die woke warriors van je inderdaad vooral om de kinderen.
Daarom wil je graag je onderwijsvisie bron- en onderbouwingsloos opdringen aan alle scholen. Omdat het het allerbeste is voor de kinderen als iemand die er geen verstand van heeft, gaat vertellen wat ze mogen leren!
  zondag 5 juni 2022 @ 01:37:57 #123
117098 Hathor
Effe niet
pi_204966460
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 01:36 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Ik heb ze niet gezien. Ik wist ook niet dat je het gedrag van één leraar zou kunenn doortrekken naar andere leraren?
[..]
Ik ben niet degene die een janktopic opent om te janken over een probleem dat ik niet kan definiëren met mensen die ik niet kan benoemen. Vandaar de bron.

De anti-WOKE brigade moet het hebben van algemeenheden en generalisaties om de leegte van hun gezever te verhullen.
Ok, jij hebt ze niet gezien, misschien moet je dan even terug gaan om te zoeken.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Beste debater 2022 zondag 5 juni 2022 @ 01:38:30 #124
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204966462
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 01:36 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Ik heb ze niet gezien. Ik wist ook niet dat je het gedrag van één leraar zou kunenn doortrekken naar andere leraren?
[..]
Ik ben niet degene die een janktopic opent om te janken over een probleem dat ik niet kan definiëren met mensen die ik niet kan benoemen. Vandaar de bron.

De anti-WOKE brigade moet het hebben van algemeenheden en generalisaties om de leegte van hun gezever te verhullen.
Dat is zeg maar een beetje standaard waar het fout gaat met je in dit topic.

Zelden iemand meegemaakt die zo slecht is in begrijpend lezen, logisch redeneren of analyseren van gegeven bronnen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 zondag 5 juni 2022 @ 01:39:07 #125
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204966464
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 01:37 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Daarom wil je graag je onderwijsvisie bron- en onderbouwingsloos opdringen aan alle scholen. Omdat het het allerbeste is voor de kinderen als iemand die er geen verstand van heeft, gaat vertellen wat ze mogen leren!
Het is een gave denk ik, de wijze waarop informatie bij je aankomt.

De tering hee. :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 5 juni 2022 @ 01:42:10 #126
323401 Kijkertje
met filter
pi_204966470
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 01:38 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat is zeg maar een beetje standaard waar het fout gaat met je in dit topic.

Zelden iemand meegemaakt die zo slecht is in begrijpend lezen, logisch redeneren of analyseren van gegeven bronnen.
Als er zo'n probleem voor kinderen is met dit soort mensen waarom zijn er dan niet legio gevallen van docenten die ontslagen worden? Weet je zeker dat de mensen die dit soort filmpjes posten ook werkelijk ergens lesgeven? Dat is ook de reden dat ik je steeds vraag naar namen (het is nl altijd anoniem) en concrete voorbeelden. Mensen kunnen zoveel op social media zetten.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Beste debater 2022 zondag 5 juni 2022 @ 01:46:28 #127
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204966480
quote:
6s.gif Op zondag 5 juni 2022 01:42 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Als er zo'n probleem voor kinderen is met dit soort mensen waarom zijn er dan niet legio gevallen van docenten die ontslagen worden? Weet je zeker dat de mensen die dit soort filmpjes posten ook werkelijk ergens lesgeven? Dat is ook de reden dat ik je steeds vraag naar namen (het is nl altijd anoniem) en concrete voorbeelden. Mensen kunnen zoveel op social media zetten.
Ach ja, het is in scene gezet allemaal door de grote boze conservatieve witman.

Dat ze wel of niet ontslagen zijn zegt verder bar weinig, gezien er genoeg scholen zijn die bijvoorbeeld die CRT-bagger als valide onderwijzen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 5 juni 2022 @ 01:47:32 #128
323401 Kijkertje
met filter
pi_204966482
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 01:46 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ach ja, het is in scene gezet allemaal door de grote boze conservatieve witman.

Dat ze wel of niet ontslagen zijn zegt verder bar weinig, gezien er genoeg scholen zijn die bijvoorbeeld die CRT-bagger als valide onderwijzen.
Tja ik weet het niet. Jij ook niet. Het lijkt me dat vooral in staten als Florida zo'n docent al snel hele hordes boze ouders op zich afkrijgt :D

Welke CRT-bagger heb je het over en zijn dat ook Tiktok-filmpjes? :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Beste debater 2022 zondag 5 juni 2022 @ 01:48:58 #129
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204966485
quote:
10s.gif Op zondag 5 juni 2022 01:47 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Tja ik weet het niet. Jij ook niet. Het lijkt me dat vooral in staten als Florida zo'n docent al snel hele hordes boze ouders op zich afkrijgt :D

Welke CRT-bagger heb je het over en zijn dat ook Tiktok-filmpjes? :D
Als die op de kleuterschool over seksualiteit beginnen ook niet meer dan terecht.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 5 juni 2022 @ 01:49:23 #130
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204966487
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 01:46 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ach ja, het is in scene gezet allemaal door de grote boze conservatieve witman.
Waarom beantwoord je de vraag niet en kom je met een zelfverzonnen overdrijving die niet gezegd is? Wees eens concreet en to the point ipv al die afleidingsmaneouvres zodra het over de inhoud moet gaan.
quote:
Dat ze wel of niet ontslagen zijn zegt verder bar weinig, gezien er genoeg scholen zijn die bijvoorbeeld die CRT-bagger als valide onderwijzen.
Wat is je bron? Onderbouw dit eens?
  zondag 5 juni 2022 @ 01:50:32 #131
323401 Kijkertje
met filter
pi_204966493
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 01:48 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Als die op de kleuterschool over seksualiteit beginnen ook niet meer dan terecht.
Zou kunnen maar de kans is groot dat dat dan als voorbeeld uitvergroot wordt door de conservatieve anti-woke brigade maar die kom ik nou juist nooit tegen :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Beste debater 2022 zondag 5 juni 2022 @ 01:51:38 #132
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204966495
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 01:49 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Waarom beantwoord je de vraag niet en kom je met een zelfverzonnen overdrijving die niet gezegd is? Wees eens concreet en to the point ipv al die afleidingsmaneouvres zodra het over de inhoud moet gaan.
[..]
Wat is je bron? Onderbouw dit eens?
Dat je dit niet eens weet - laat staan dat je uberhaupt ooit de moeite hebt genomen de gegeven bronnen, waaronder Gloria Wekker en Joris Luytendijk, te bestuderen - toont aan dat je werkelijk geen idee hebt waar het over gaat. Ik begrijp steeds beter dat je continu bij dresscodes blijft hangen...

"Wat niet eens is gezegd"... serieus, Einar, lees je je eigen berichten weleens terug?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 zondag 5 juni 2022 @ 01:55:25 #133
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204966502
quote:
10s.gif Op zondag 5 juni 2022 01:50 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Zou kunnen maar de kans is groot dat dat dan als voorbeeld uitvergroot wordt door de conservatieve anti-woke brigade maar die kom ik nou juist nooit tegen :D
Dat ontslaan gaat dan ook vooral de andere kant op:

https://www.bostonherald.(...)-over-tiktok-videos/

https://www.dailysignal.c(...)y-and-mask-mandates/

https://loudounnow.com/20(...)-transgender-policy/

En dit is helemaal mooi:

https://www.maciverinstit(...)oke-or-get-laid-off/

En uiteraard weer een warrior in vol ornaat:

https://www.theblaze.com/(...)es-fired-anti-racist
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 5 juni 2022 @ 01:59:15 #134
323401 Kijkertje
met filter
pi_204966510
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 01:55 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat ontslaan gaat dan ook vooral de andere kant op:

https://www.bostonherald.(...)-over-tiktok-videos/
Eén voor beeld is vooral? :')

Maar denk je zelf niet dat als de figuren van die filmpjes werkelijk voor de klas staan alle ouders dat al jaren best vinden? :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Beste debater 2022 zondag 5 juni 2022 @ 02:00:45 #135
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204966516
quote:
10s.gif Op zondag 5 juni 2022 01:59 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Eén voor beeld is vooral? :')

Maar denk je zelf niet dat als de figuren van die filmpjes werkelijk voor de klas staan alle ouders dat al jaren best vinden? :D
Oh ik ben nog bezig, heb een cache vol.

Verder: die voorbeelden vind je 'normaal', of zo? Dat is iets wat wenselijk is in een klaslokaal?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 5 juni 2022 @ 02:02:20 #136
323401 Kijkertje
met filter
pi_204966519
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 02:00 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Oh ik ben nog bezig, heb een cache vol
Ok ik zal ze eens doornemen. Maar waarom zijn er geen voorbeelden van ontslagen over de grens gaande woke docenten? Als ik jou mag geloven staan die en masse voor de klas toch?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Beste debater 2022 zondag 5 juni 2022 @ 02:03:20 #137
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204966521
quote:
12s.gif Op zondag 5 juni 2022 02:02 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ok ik zal ze eens doornemen. Maar waarom zijn er geen voorbeelden van ontslagen over de grens gaande woke docenten?
Die zijn er ook. Zelfs in deze draad gegeven.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 5 juni 2022 @ 02:05:09 #138
323401 Kijkertje
met filter
pi_204966523
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 02:03 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Die zijn er ook. Zelfs in deze draad gegeven.
Ok zal ze eens bekijken maar ik moet je alvast waarschuwen dat dat natuurlijk nog steeds geen bewijs is dat het een enorm groot probleem is. Weet je wel hoeveel docenten er zijn in de VS? :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Beste debater 2022 zondag 5 juni 2022 @ 02:05:19 #139
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204966524
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 zondag 5 juni 2022 @ 02:05:54 #140
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204966529
quote:
14s.gif Op zondag 5 juni 2022 02:05 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ok zal ze eens bekijken maar ik moet je alvast waarschuwen dat dat natuurlijk nog steeds geen bewijs is dat het een enorm groot probleem is. Weet je wel hoeveel docenten er zijn in de VS? :D
Dat heb ik nou met dat non-binair gender geneuzel overal... Hoeveel zijn er daarvan, kijkertje?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 5 juni 2022 @ 02:07:25 #141
323401 Kijkertje
met filter
pi_204966532
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 02:05 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat heb ik nou met dat non-binair gender geneuzel overal... Hoeveel zijn er daarvan, kijkertje?
Geen idee. Ik neuzel alleen over gender op FOK. Verder totaal geen last van. Jij wel :?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Beste debater 2022 zondag 5 juni 2022 @ 02:09:07 #142
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204966535
quote:
10s.gif Op zondag 5 juni 2022 02:07 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Geen idee. Ik neuzel alleen over gender op FOK. Verder totaal geen last van. Jij wel :?
In academia? Wat denk je zelf :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 5 juni 2022 @ 02:09:30 #143
323401 Kijkertje
met filter
pi_204966537
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 02:09 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
In academia? Wat denk je zelf :')
Ach wat een zwaar leven moet je hebben! Heb met je te doen hoor ;(

Maar noem eens wat dan?

[ Bericht 14% gewijzigd door Kijkertje op 05-06-2022 04:51:01 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204966554
Ze heeft gelijk. Je ziet het al bij het 9 jarige jongetje Gino. GL zit te zeiken dat het woord "blank" i.p.v. "wit" is gebruikt bij de omschrijving van Gino.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  zondag 5 juni 2022 @ 02:31:38 #145
323401 Kijkertje
met filter
pi_204966555
quote:
7s.gif Op zondag 5 juni 2022 02:29 schreef HSG het volgende:
Ze heeft gelijk. Je ziet het al bij het 9 jarige jongetje Gino. GL zit te zeiken dat het woord "blank" i.p.v. "wit" is gebruikt bij de omschrijving van Gino.
Nou erg hoor! :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204966556
quote:
10s.gif Op zondag 5 juni 2022 02:31 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Nou erg hoor! :D
Nogal...er is een 9 jarig jongetje vermist en je loopt te zeiken over het woord 'blank".
Ô mon citoyens vous serez unis.
  zondag 5 juni 2022 @ 02:41:08 #147
117098 Hathor
Effe niet
pi_204966579
quote:
10s.gif Op zondag 5 juni 2022 02:31 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Nou erg hoor! :D
Dat is op zijn zachtst gezegd alle schaamte voorbij. Even reageren op de tragische dood van een 9 jarig jongetje, en ondertussen toch even snel je eigen agenda promoten, want blank hoort wit te zijn, dat we het allemaal even weten.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zondag 5 juni 2022 @ 02:44:54 #148
323401 Kijkertje
met filter
pi_204966586
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 02:41 schreef Hathor het volgende:

[..]
Dat is op zijn zachtst gezegd alle schaamte voorbij. Even reageren op de tragische dood van een 9 jarig jongetje, en ondertussen toch even snel je eigen agenda promoten, want blank hoort wit te zijn, dat we het allemaal even weten.
Huh? Het lijkt me dat ze niet op zijn dood reageert aangezien ze erbij zegt dat ze hoopt dat hij snel gevonden wordt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 5 juni 2022 @ 02:47:23 #149
117098 Hathor
Effe niet
pi_204966589
quote:
6s.gif Op zondag 5 juni 2022 02:44 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Huh? Het lijkt me dat ze niet op zijn dood reageert aangezien ze erbij zegt dat ze hoopt dat hij snel gevonden wordt.
My bad, dat was een tweet van voordat het lichaampje gevonden was, maar het uitgangspunt blijft hetzelfde, ze grijpt een tragische situatie aan om iedereen even duidelijk te maken dat blank niet meer kan in deze tijd. Ze zou zich dood moeten schamen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zondag 5 juni 2022 @ 03:33:55 #150
323401 Kijkertje
met filter
pi_204966620
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 02:47 schreef Hathor het volgende:

[..]
My bad, dat was een tweet van voordat het lichaampje gevonden was, maar het uitgangspunt blijft hetzelfde, ze grijpt een tragische situatie aan om iedereen even duidelijk te maken dat blank niet meer kan in deze tijd. Ze zou zich dood moeten schamen.
Ik vind het ook niet erg gepast maar om je daar nou zo vreselijk druk over te maken (heb het verhaal hier al tig keer voorbij zien komen) moet je wel iemand zijn die zich sws al regelmatig opwindt over de wit vs blank discussie. En ik ben ervan overtuigd dat als het jongetje wit was genoemd (was dat niet al eens gebeurd trouwens? ik volg het niet zo hier maar staat me vaag iets van bij) er vast wel weer een politicus was geweest die daar wat van gezegd had :Y

Ik zie nu dat haar twitteraccount niet openbaar is? Was dat al?

Blijkbaar niet aan de reacties te zien. De verontwaardigde leden van de anti-woke brigade kwamen er als vliegen op de stroop op af natuurlijk! :D

[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 05-06-2022 05:34:56 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')