Haha mooi, ik kan verder niets met NOFX maar dit is dan wel weer tof/grappigquote:Op woensdag 31 mei 2023 14:56 schreef pipster het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-stem-kwijt-a4165984
Nou dit is dan wel weer in stijl afsluiten.
Ik ben gewoon blij dat Dat Mike zijn genialiteit niet verloren gaatquote:Op zondag 11 juni 2023 14:58 schreef StrummerMan het volgende:
Ik vind het nieuwe project van Fat Mike erg leuk. Crossover punk, waarbij elk nummer op de plaat "This is Crime Wave" anders is.
Of all places.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:00 schreef Knutknuttsson het volgende:
Morgenavond te bewonderen in Emmen
Ach, Pitfest in Emmen is in z'n genre best wel een volwassen festival (geworden) en daar past dit op de vrijdagavond prima bij.quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of all places.
Maar geinig dat ze nog touren, heb ze in de jaren 80 voor het laatst gezien…
quote:Op donderdag 29 juni 2023 20:14 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ach, Pitfest in Emmen is in z'n genre best wel een volwassen festival (geworden) en daar past dit op de vrijdagavond prima bij.
https://pitfest.nl/
Dit is toch geen punk schatjequote:
Was verkeerde link.quote:
Het is je vergeven!quote:Op zaterdag 29 juli 2023 16:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was verkeerde link.Hoorde in eerste LP ooit gekocht.
Album van het jaar.....
WC in bekendste concertzaal van de wereld. GBGB's. Waar Ramones, Talking Heads,Television, New York Dolls en Blondie debuteerden.quote:
Ik heb heel wat pleehokken gezien in mijn leven maar die onthoud ik nietquote:Op donderdag 7 september 2023 14:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
WC in bekendste concertzaal van de wereld. GBGB's. Waar Ramones, Talking Heads,Television, New York Dolls en Blondie debuteerden.
Vrienden van me hebben er gespeeld. The Nozems.quote:Op donderdag 7 september 2023 14:13 schreef RegularOrange het volgende:
[..]
Paar plasjes gedaan daar. De grote boodschap altijd maar bewaard voor het hotel.
Toffe band! Gelijk even aanzetten en een halve liter klappen in het zonnetje.quote:Op donderdag 7 september 2023 14:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vrienden van me hebben er gespeeld. The Nozems.
Op spotify hun laatste nooit uitgebrachte laatste album. Opgenomen in New York. Met producer van Living Colour en Gangreen.quote:Op donderdag 7 september 2023 14:15 schreef RegularOrange het volgende:
[..]
Toffe band! Gelijk even aanzetten en een halve liter klappen in het zonnetje.
Zen & The Art Of Bonk? Die is toch gewoon uitgebracht? Of hebben ze er daarna nog eentje gemaakt?quote:Op donderdag 7 september 2023 14:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op spotify hun laatste nooit uitgebrachte laatste album. Opgenomen in New York. Met producer van Living Colour en Gangreen.
Nee, die was nog redelijk. The Boston tapes. Was nie best door de kutproductie. Of de uiteindelijke zeg maar afgemixt was beter geweest en dit soort demos. Verder absurd dat ze nooit groter zijn geworden. Kut bands als Heideroosjes, Kensington of Di-Rect hadden betere managements. Nozems hoorden gewoon in het rijtje Fatal Flowers, Hallo Venray en Claw Boys Claw.quote:Op donderdag 7 september 2023 14:25 schreef RegularOrange het volgende:
[..]
Zen & The Art Of Bonk? Die is toch gewoon uitgebracht? Of hebben ze er daarna nog eentje gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |