Dat zou heel raar zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:58 schreef TLC het volgende:
van Gaal maakt Oranje wereldkampioen in November
De finale is in december knuppel.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:58 schreef TLC het volgende:
Oh. En wie speelt in december de finale dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:58 schreef TLC het volgende:
Niet iedereen is zo slecht als de Belgjes.quote:
Meer envolopjes.quote:
Het is allemaal wat over the hill. Eigenlijk heb je alleen De Bruijne nog die van wereldniveau is.quote:
In VBL komen voor niveauquote:
Hoe zij de sfeer zijn Bij de Belg?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die gekke Belg in dit topic is al even stil.
Houden zo
Ik kom hier voor het sociale aspect.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
In VBL komen voor niveau![]()
Hier kom je voor de sfeer
Lukaku en Courtois ook wel. Vooral achterin is het wel erg matig geworden.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is allemaal wat over the hill. Eigenlijk heb je alleen De Bruijne nog die van wereldniveau is.
Ik kom hier ook voor het niveau.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
In VBL komen voor niveau![]()
Hier kom je voor de sfeer
Nee schrijftaalquote:
Ook alleen al de opmerking: "Hoe zij de sfeer zijn Bij de Belg?", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!”quote:
Courtois is idd ook wereldklasse. Lukaku is een simpele counterspits; zonder ruimte is die heel erg beperkt.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Lukaku en Courtois ook wel. Vooral achterin is het wel erg matig geworden.
Hmm, dus eigenlijk moeten we schrijvers geen schrijvers meer noemen, maar typers?quote:
Ik ben wel speciaalquote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Hoe zij de sfeer zijn Bij de Belg?", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!”
Dat zijn de meeste spitsen wel eigenlijk.quote:
Deze topicreeks bestaat voor 95% uit geouwehoer, ongeïnformeerd gezwets, vragen naar de bekende weg, herhaling, domme oneliners. En dat alles in een oneindige loop.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Hoe zij de sfeer zijn Bij de Belg?", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!”
Ik verdeel dit topic in 4 zones.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Deze topicreeks bestaat voor 95% uit geouwehoer, ongeïnformeerd gezwets, vragen naar de bekende weg, herhaling, domme oneliners. En dat alles in een oneindige loop.
Zitten er mensen zich uit de naad te modereren om het nog ergens op te laten lijken, maar de schijtlolligheid gaat gewoon door.
Stumperds.
Ex gouden generatie.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:08 schreef Haringkop het volgende:
Voor een gouden generatie zijn die Belgen best matig.
Dat is dan ook een arrogante klootzak.quote:
Is dit een SlotAkkoord?quote:
Ass coach jaquote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:12 schreef Pedroso het volgende:
Sinds Davids ass.coach is winnen we alles.
Karl Noten?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:13 schreef Zorro het volgende:
Wel jammer dat dit niet op Sporza is met Karl.
Niet geklikt.quote:
En dan is het ook nog eens een Belg.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:13 schreef svann het volgende:
Dit is niet leuk meer voor @:capuchon_jongen
Ah ja, die _quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:12 schreef Oriente het volgende:
@:capuchon_jongen ?????????? graag duiding
Nou nou nouquote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:14 schreef -XOR- het volgende:
Dit is vermoedelijk de duisterste avond ooit in het Heizelstadion.
Karl Vannieuwkerke natuurlijk, gij onnozelaar!quote:
Nou, ik ken nog een woensdagavond in mei die nog wat duisterder was.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:14 schreef -XOR- het volgende:
Dit is vermoedelijk de duisterste avond ooit in het Heizelstadion.
Jawel, maar dat ligt niet aan deze wedstrijd toch?quote:
Dubbel kut. Het enige leuke aan België zijn de meisjesquote:
Eens, we moeten wat liever voor hem zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:13 schreef svann het volgende:
Dit is niet leuk meer voor @:capuchon_jongen
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je hebt in totaal 504 Karl Noten gekregen van onze moderators.
Nu al.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:16 schreef Coco het volgende:
Shit ik moet de haxball room nog klaarzetten.
Jouw probleem.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:16 schreef Coco het volgende:
Shit ik moet de haxball room nog klaarzetten.
Hebben ze het ooit geweten dan?quote:
Dat weten we nu wel.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Als je een duel verliest van Blind kan je maar beter stoppen
Kunnen wij dat aan, denk je?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:16 schreef R-woud93 het volgende:
Ik gun ze het Nederlanderschap, maar dat gaat nooit gebeuren, ik heb het echt met ze te doen.
@:capuchon_jongen
Dat was oranje even geleden ook, dus er is hoop.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
België wordt weer niveautje Estland
40/45quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:18 schreef Coco het volgende:
Hoeveel jaar is dit nu al de 'gouden generatie' van België?
Niet gelikt.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
https://www.beyondgaming.(...)in-juni.10675/page-5
Geklikt, eerste reactie 'amai..'quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hier werd Karl niet warm of koud van.quote:
beyondgaming.bequote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Schuimbekken daar.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Geklikt, eerste reactie 'amai..'
gelachen
wel gekliktquote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zolang er maar play offs zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tzou me niet verbazen Als we in de B league voetballen volgend seizoen.
Echt helemaal niemand geeft een neuk om deze ''competitie'', laat lekker gaan johquote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tzou me niet verbazen Als we in de B league voetballen volgend seizoen.
Frenkie ziet er leuk uit, zo met dat haar wat langer.quote:
Wordt nog 5-4 in de 90+8 minuutquote:
ER IS EEN VAR.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Echt helemaal niemand geeft een neuk om deze ''competitie'', laat lekker gaan joh
nee mijn woorden terugquote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wordt nog 5-4 in de 90+8 minuut
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Gohquote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hahahaha. België.
(En ik zat er helemaal naast gelukkig.)
Staan ook pas 4 0 voor.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat loopt NL te kutten laatste 10 minuten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |