Dat zou heel raar zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:58 schreef TLC het volgende:
van Gaal maakt Oranje wereldkampioen in November
De finale is in december knuppel.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:58 schreef TLC het volgende:
Oh. En wie speelt in december de finale dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:58 schreef TLC het volgende:
Niet iedereen is zo slecht als de Belgjes.quote:
Meer envolopjes.quote:
Het is allemaal wat over the hill. Eigenlijk heb je alleen De Bruijne nog die van wereldniveau is.quote:
In VBL komen voor niveauquote:
Hoe zij de sfeer zijn Bij de Belg?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die gekke Belg in dit topic is al even stil.
Houden zo
Ik kom hier voor het sociale aspect.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
In VBL komen voor niveau![]()
Hier kom je voor de sfeer
Lukaku en Courtois ook wel. Vooral achterin is het wel erg matig geworden.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is allemaal wat over the hill. Eigenlijk heb je alleen De Bruijne nog die van wereldniveau is.
Ik kom hier ook voor het niveau.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
In VBL komen voor niveau![]()
Hier kom je voor de sfeer
Nee schrijftaalquote:
Ook alleen al de opmerking: "Hoe zij de sfeer zijn Bij de Belg?", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!”quote:
Courtois is idd ook wereldklasse. Lukaku is een simpele counterspits; zonder ruimte is die heel erg beperkt.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Lukaku en Courtois ook wel. Vooral achterin is het wel erg matig geworden.
Hmm, dus eigenlijk moeten we schrijvers geen schrijvers meer noemen, maar typers?quote:
Ik ben wel speciaalquote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Hoe zij de sfeer zijn Bij de Belg?", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!”
Dat zijn de meeste spitsen wel eigenlijk.quote:
Deze topicreeks bestaat voor 95% uit geouwehoer, ongeïnformeerd gezwets, vragen naar de bekende weg, herhaling, domme oneliners. En dat alles in een oneindige loop.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Hoe zij de sfeer zijn Bij de Belg?", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!”
Ik verdeel dit topic in 4 zones.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Deze topicreeks bestaat voor 95% uit geouwehoer, ongeïnformeerd gezwets, vragen naar de bekende weg, herhaling, domme oneliners. En dat alles in een oneindige loop.
Zitten er mensen zich uit de naad te modereren om het nog ergens op te laten lijken, maar de schijtlolligheid gaat gewoon door.
Stumperds.
Ex gouden generatie.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:08 schreef Haringkop het volgende:
Voor een gouden generatie zijn die Belgen best matig.
Dat is dan ook een arrogante klootzak.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |