SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
kijk je uit voor de ijsberen en ander gespuisquote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
https://www.google.com/ma(...)w!2e0!7i13312!8i6656
Dat is ons hutje voor dit weekend. Maandag "zakken we weer af" naar Alta
Op je handen lopend naar huis nu?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
geen idee
10 uur![]()
zo fucking druk man man man
Gelukkig op de bitterbrommertquote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op je handen lopend naar huis nu?
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Been omhoog, deksel van de airfryert omlaag.
Slopende week zo, lijkt mequote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:10 schreef bitterbal het volgende:
heb de oven aangezet maar denk dat ik zo mijn bed in rol. morgen weer half 12
eigenwijze bal..quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:10 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:10 schreef bitterbal het volgende:
Worden we ingemaakt?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gaat lekker in Brussel bij het voetjebal
Omdat je baas alleen naar het geld kijktquote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:14 schreef bitterbal het volgende:
mja het is ook gewoon zo kut dat ze het allemaal maar volproppen met reserveringen en groepen
vandaag 80 couvert in restaurant en toen hebben we em maar dicht gezet en dan hadden nog nog 60 man diner verspreid over 2 zalen
mjaquote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Omdat je baas alleen naar het geld kijkt![]()
Staken.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja
we worden er allemaal een beetje moedeloos van
Ik denk dat de tweede kamerleden dat zullen zijn...quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja denk dat horeca wel de laatste beroepsgroep is die ooit zal gaan staken
zij hebben dan ook geen reden :pquote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat de tweede kamerleden dat zullen zijn...
niet zo slimquote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja denk dat horeca wel de laatste beroepsgroep is die ooit zal gaan staken
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn droomhuis![]()
https://www.facebook.com/107975307650467/posts/574872957627364/
@Fogelquote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn droomhuis![]()
not badquote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn droomhuis![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daarom werken we ook in de horeca :p
Het is praktisch donker?quote:
zon gaat hier onder tochquote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:40 schreef mschol het volgende:
[..]
niet bij bal, daar verlicht de haven de lucht
Prachtig zo'n bouwput, als ik een toevallig passerende ooievaar was dan raakte ik aan de diarree.quote:
Ja op een gegeven moment zijn de gifjes op hequote:
Een narcistische psychopaat die over lijken gaat om geld binnen te harken, gok ikquote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:50 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van wie zou dit huis van 10 miljoen zijn? Ik doe weer eens een rondje Funda.
Dat kistje op tafel op de eerste foto zit het witte poeder in zekerquote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:52 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet toch wel een bekend iemand zijn.
Dat gezicht aan de muurquote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:50 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga je 's nachts drinken halen, vallen er van die fijne schaduwen op.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:55 schreef Ama het volgende:
Kom je leip thuis en zie je dat hangen. Dan krijg je meteen een hartaanval.
Haha heb je net een zieke horrorfilm gekeken.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga je 's nachts drinken halen, vallen er van die fijne schaduwen op.
Je hebt nu tenminste wel ratjes.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:04 schreef Ama het volgende:
Hopelijk voelt mijn vriend zich morgen weer wat beter. Anders nog een weekend alleen.
kan niet, is internetquote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja op een gegeven moment zijn de gifjes op he
Als ze het gebruiken voor kanker en ziektes als ALS.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:16 schreef mschol het volgende:
https://edition.cnn.com/2(...)-wellness/index.html freaky, and bad
Ik word echt ongemakkelijk van al die gezichten.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:50 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind dat wit ook wel overweldigend eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik word echt ongemakkelijk van al die gezichten.
Haha ik ook.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik word echt ongemakkelijk van al die gezichten.
Eens, het is net een soort museum, niet echt een plaats waar iemand echt leeft.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind dat wit ook wel overweldigend eigenlijk.
Wel ergens waar veel bos is?quote:
Ken jij mijn Wattenschijfje wel?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, ik ken jouw vriend en je ratjes niet, dus daar kan ik niet over oordelen.
De cavia of je vriend?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ken jij mijn Wattenschijfje wel?
Ja, das altijd de running gag hierquote:
Wie zorgt er voor je vriend als je op vakantie bent?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, das altijd de running gag hier
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, das altijd de running gag hier
Zat er ook van die grijze drab in?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Doucheputje schoongemaakt. Beetje gekokhalsd
Schoonloequote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Wie zorgt er voor je vriend als je op vakantie bent?
Dat heb ik met het dingetje van de keuken.. natte groentenrestjesquote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Ah, die komen 'm eten brengen terwijl jij lekker aan het zwembad ligt te lezen met Wattenschijfje.quote:
Jij snapt het !quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, die komen 'm eten brengen terwijl jij lekker aan het zwembad ligt te lezen met Wattenschijfje.
En een bordje met spinazie?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij snapt het !
Wattenschijfje drijvend op een luchtbedje met een drankje incl. parapluutje
Ja, dat mag echt niet ontbreken en onbeperkt gras, want all-in servicequote:
Gras klinkt riskant!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat mag echt niet ontbreken en onbeperkt gras, want all-in service
quote:
Heb je nog wat om te kauwenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja, wel eerst even goed doorzevenquote:
Ja naja ik hou van beide maar op een andere manier.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, ik ken jouw vriend en je ratjes niet, dus daar kan ik niet over oordelen.
Kun je gelijk naar Drievliet.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik had leuke castraten gezien. Helemaal in Rijswijk.
Naaawwwrrrrrden.quote:
Fluiten die ook mooier?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik had leuke castraten gezien. Helemaal in Rijswijk.
Vet onhandig johquote:
Of in de draaimolen.quote:
Ach ja, het voelt wel een beetje minder alleen als je vriend er niet is, toch?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja naja ik hou van beide maar op een andere manier.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat heb ik met het dingetje van de keuken.. natte groentenrestjes
Huuuurrrrrgllll
Artrose?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn rechterwijsvinger doet ook stom, ik denk dat dit ouderdom is.
quote:
Allemaal dode huidcellen en oude shampooquote:
In het puntje van mijn vinger?quote:
Je bent nogal geheimzinnig over je leeftijd.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn rechterwijsvinger doet ook stom, ik denk dat dit ouderdom is.
Fysiek gezien ben ik 183, maar geestelijk net 3quote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je bent nogal geheimzinnig over je leeftijd.
Zat een complete reservebuda in dat doucheputje.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Allemaal dode huidcellen en oude shampoo
Geen idee. Volgens mij is artrose iets voor 50+-ers.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In het puntje van mijn vinger?
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fysiek gezien ben ik 183, maar geestelijk net 3
Heb je voor de zekerheid een potje van het spul bewaard?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zat een complete reservebuda in dat doucheputje.
Neequote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je voor de zekerheid een potje van het spul bewaard?
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Geen idee. Volgens mij is artrose iets voor 50+-ers.
Dus ja nee jaquote:Van artrose verwachten we over het algemeen dat oudere mensen van boven de vijftig eraan lijden. Dat klopt natuurlijk ook, maar voordat mensen last krijgen van artrose, zijn er vaak al decennia lang allerlei factoren aan het werk geweest die de artrose in de hand gewerkt hebben.
Maar artrose kan ook ontstaan op jonge leeftijd. Het kraakbeen kan beschadigd raken door overmatige belasting. Bijvoorbeeld het uitoefenen van zware sporten of zwaar lichamelijk werk. Ook botbreuken of een verkeerde aangeboren stand van een gewricht kunnen leiden tot vervroegde artrose.
”Buda, wat zit je haar…sliertig”quote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Wel handig om in te zetten bij meetingen via Teams.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben ook maar gestopt om een diagnose op het internet te krijgen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Uiteindelijk kun je altijd alles krijgen/hebben als je maar lang genoeg op internet zoekt.
*Schuift Azure opzij (Azure is zwart met een klein beetje wit)quote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Al die jaren in de mijnen hebben niet bijgedragen, 4E
Toen ik laatst de hik had en ik op trucjes zocht, was de derde hit dat de hik een teken kon zijn van ongeneeslijke kanker. Ongeneeslijk ook direct.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben ook maar gestopt om een diagnose op het internet te krijgen.
Kom dan standaard uit op: u heeft nog maar 19 seconden te leven, oid.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*Schuift Azure opzij (Azure is zwart met een klein beetje wit)![]()
Nou af en toe denk ik weleens: ik ben blij dat ik geen paard ben met mijn gestel, anders was ik allang naar de slagerij gebracht
quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Toen ik laatst de hik had en ik op trucjes zocht, was de derde hit dat de hik een teken kon zijn van ongeneeslijke kanker. Ongeneeslijk ook direct.
Dacht dat zonnebrandcreme het nieuwste van het nieuwste was.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:18 schreef Recce het volgende:
#ikdoenietmeermee is weer trending.De wappies kunnen niet wachten op een opleving van het virus kennelijk.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De beste tip om van de hik af te komen is om te bedenken wat je gisteren gegeten hebt en dan controleren of de hik weg is. Zo niet dan bedenken wat je eergisteren hebt gegeten en zo verder, tot de hik over is.
Uiteindelijk doe je zo tien van die dingen en dan houdt de hik opeens op, maar dan wel elke keer bij een ander trucje.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Adem even inhouden kan ook... daarna weer adem halen, anders is de hik wel over, maar al het andere ook
Dat was kennelijk te saai. Ik wacht nog steeds op een actie tegen autogordels.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dacht dat zonnebrandcreme het nieuwste van het nieuwste was.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat was kennelijk te saai. Ik wacht nog steeds op een actie tegen autogordels.
quote:
Zekers. Ga zo wel pitten. Ze schenken niet bepaald bescheiden…quote:
rood wijntje en je kan goed knorren op long haulquote:Op zaterdag 4 juni 2022 02:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zekers. Ga zo wel pitten. Ze schenken niet bepaald bescheiden…
GT, rum en whisky ookquote:Op zaterdag 4 juni 2022 02:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
rood wijntje en je kan goed knorren op long haul
is het toch ook, of is het glas bij vol dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 02:35 schreef Fogel het volgende:
Volgens een Deen is dit ‘een beetje’ (‘litt’) Whisky.
![]()
[ afbeelding ]
goed ding dat ik niet vlieg voor mijn vakantiesquote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:31 schreef Recce het volgende:
Oh, kennelijk is die drukte op Schiphol ook een wereldwijd complot. Ze willen onze vakanties afpakken.
[ twitter ]
Het is niet mijn eerste.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 02:58 schreef mschol het volgende:
[..]
is het toch ook, of is het glas bij vol dan?
fml ben klaarwakker![]()
Grgr uit een vliegtuig.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 03:00 schreef mschol het volgende:
[..]
goed ding dat ik niet vlieg voor mijn vakanties
okequote:Op zaterdag 4 juni 2022 03:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is niet mijn eerste.
En nee, bij een beetje verwacht ik geen ca 8cl.
Ellende dusquote:Op zaterdag 4 juni 2022 06:39 schreef Karzai het volgende:
Slecht geslapen, ben maar gaan douchen, ga zo even een wandelingetje maken
Moet je naar Brabant gaan daar zijn de nachten langquote:Op zaterdag 4 juni 2022 07:11 schreef mschol het volgende:
ik heb waarschijnlijk wel iets geslapen maar de nacht was weer kort
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je naar Brabant gaan daar zijn de nachten lang
Dan heb je toch meer dan ik, had er maar driequote:
door de pijn?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb je toch meer dan ik, had er maar drie
Jip. Maar slaap altijd al slecht hoor.quote:
Nooit lekker gevonden, smaken naar oliequote:
Heb er wel een op zolder staanquote:Op zaterdag 4 juni 2022 07:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hopelijk kom ik er onderweg 1 tegen
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nooit lekker gevonden, smaken naar olie
Wat heb je met je been dan?quote:
dan heb je geen echte goede gehadquote:Op zaterdag 4 juni 2022 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nooit lekker gevonden, smaken naar olie
O dat lijkt mij ook geen pretje. Hopelijk kunnen ze wat voor je doenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 07:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Had zo'n spatader en daar zit nu een onsteking
Heb volgende week vrijdag zo'n echo onderzoek
ZOu maar zou kunnen dat ik de goede niet heb gehad. Die van de Lidl zijn helemaal niet te etenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan heb je geen echte goede gehad
ik weet nu een paar adresjes van waar ik ze wel kan waarderen
vast welquote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat lijkt mij ook geen pretje. Hopelijk kunnen ze wat voor je doen
Trombose is gevaarlijk, balliequote:Op zaterdag 4 juni 2022 07:59 schreef bitterbal het volgende:
maar begin ook te denken dat het trombose is want voldoet ook wel aan die dingen
ja het is alleen niet oz opgezwollen als dat ik op google zie. maar goed de huisarts weet het ook nietquote:
verschillen tussen bakkers zijn ook fors, we hadden vroeger 1 bij oudelijk huis die waren duidelijk zelf gemaakt en super lekker, en daarna heb ik er nooit 1 gevonden die net zo lekker was, meeste leek bij fabrieksspulquote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOu maar zou kunnen dat ik de goede niet heb gehad. Die van de Lidl zijn helemaal niet te eten
Heb ze wel eens bij een bakker gehaald, maar ik kan er niet echt warm voor lopen
Ik heb dan liever een lekker knapperig hard broodje
neem aan dat als de huisarts trombose had vermoedde dat je wel wat mwer spoed had gekregenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het is alleen niet oz opgezwollen als dat ik op google zie. maar goed de huisarts weet het ook niet
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het is alleen niet oz opgezwollen als dat ik op google zie. maar goed de huisarts weet het ook niet
nou ja ze zei dat ze zelfs de al de vorige keer aan trombose dacht, toen ik naar griekenland ging ben ik ook bij de huisarts geweestquote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:11 schreef mschol het volgende:
[..]
neem aan dat als de huisarts trombose had vermoedde dat je wel wat mwer spoed had gekregen
Trombose kunnen ze ook zien aan je bloedwaarde en dan een echoquote:Op zaterdag 4 juni 2022 07:59 schreef bitterbal het volgende:
maar begin ook te denken dat het trombose is want voldoet ook wel aan die dingen
Hey Fogelquote:
Jezus loop je er al zo lang mee.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja ze zei dat ze zelfs de al de vorige keer aan trombose dacht, toen ik naar griekenland ging ben ik ook bij de huisarts geweest
Toen was het een rond plekje, ben ik ook voor een echo geweest. Maar toen deed het niet zo'n pijn als nu. alleen als je er op druktequote:
Zou maar zo kunnen, je wordt ook bij de warme bakkers genept ben ik laatst achter gekomenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:10 schreef mschol het volgende:
[..]
verschillen tussen bakkers zijn ook fors, we hadden vroeger 1 bij oudelijk huis die waren duidelijk zelf gemaakt en super lekker, en daarna heb ik er nooit 1 gevonden die net zo lekker was, meeste leek bij fabrieksspul
misschien is het het ook niet hoor, maar ze zei dat het wel zou kunnenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Toen een arts in Hongarije vermoedde dat mijn vader trombose had, lag hij een kwartiertje later gestrekt in een ambulance.
Dat snap ik. Maar het vermoeden dat het trombose zou kunnen zijn, was daar aanleiding om gelijk drastische stappen te zetten. Ik snap dus niet dat jouw huisarts het zo op z’n beloop laat.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien is het het ook niet hoor, maar ze zei dat het wel zou kunnen
ik ook niet :p nou goed komt wel goed allemaalquote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar het vermoeden dat het trombose zou kunnen zijn, was daar aanleiding om gelijk drastische stappen te zetten. Ik snap dus niet dat jouw huisarts het zo op z’n beloop laat.
Keuringsdienst van Waarde ging er laatst over, alle croissantjes komen van Europastry a 20 cent per stuk, of het nu van de bakker is of de supermarkt, ergens in Nice zit blijkbaar nog een echte croissantjesbakker maar om nu 1400 kilometer te rijden voor een plebsbroodje.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:17 schreef bitterbal het volgende:
Al heeeeeel lang geen croissantjes op. Haalde ze vorig jaar nog bij de ah voor werk maar mee gestopt ook
Heeft hij jou wel door gestuurd voor een bloedonderzoek dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Uw hoofd ligt er misschien af maar ik ben er niet helemaal zeker van want ik zie hier ook alleen maar pantynegers in mijn praktijk dus verwijs ik u door voor een scan over twee weken.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar het vermoeden dat het trombose zou kunnen zijn, was daar aanleiding om gelijk drastische stappen te zetten. Ik snap dus niet dat jouw huisarts het zo op z’n beloop laat.
dat wist ik wel.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnen, je wordt ook bij de warme bakkers genept ben ik laatst achter gekomen
Geloof dat ik die aflevering ook heb gezienquote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keuringsdienst van Waarde ging er laatst over, alle croissantjes komen van Europastry a 20 cent per stuk, of het nu van de bakker is of de supermarkt, ergens in Nice zit blijkbaar nog een echte croissantjesbakker maar om nu 1400 kilometer te rijden voor een plebsbroodje.
Zou zomaar kunnen, kijk af en toe wat gedownloade afleveringen achter elkaar.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geloof dat ik die aflevering ook heb gezienIs die niet al een paar jaartjes oud?
Raar dat ze je dan laat doorlopen,, een trombose been kan een longembolie veroorzaken daar laten ze echt niet zo lang mee doorlopen zonder gedegen onderzoek.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja ze zei dat ze zelfs de al de vorige keer aan trombose dacht, toen ik naar griekenland ging ben ik ook bij de huisarts geweest
Nee, nog 1:10 te gaan. En daarna nog twee korte vluchten voordat ik thuis ben.quote:
Geniaal programma.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, kijk af en toe wat gedownloade afleveringen achter elkaar.
Zijquote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft hij jou wel door gestuurd voor een bloedonderzoek dan?
nou het scheelt dat je het leuk vindtquote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, nog 1:10 te gaan. En daarna nog twee korte vluchten voordat ik thuis ben.
snap ikquote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOu maar zou kunnen dat ik de goede niet heb gehad. Die van de Lidl zijn helemaal niet te eten
Heb ze wel eens bij een bakker gehaald, maar ik kan er niet echt warm voor lopen
Ik heb dan liever een lekker knapperig hard broodje
is bitterbal ook zelf bij en neem aan dat ze net zo mondig is bij huisarts als hierquote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raar dat ze je dan laat doorlopen,, een trombose been kan een longembolie veroorzaken daar laten ze echt niet zo lang mee doorlopen zonder gedegen onderzoek.
Raar dat ze het dan denkt maar er niets mee doet
Die laatste twee vluchten had ik graag overgeslagen nu, maarja, dan had ik maar niet in een uithoek van Europa moeten gaan wonen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou het scheelt dat je het leuk vindt
In het echt is ze een stille verlegen introvert met opvallend rare gewrichten die voornamelijk met klikjes praat.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:26 schreef mschol het volgende:
[..]
is bitterbal ook zelf bij en neem aan dat ze net zo mondig is bij huisarts als hier
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In het echt is ze een stille verlegen introvert met opvallend rare gewrichten die voornamelijk met klikjes praat.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In het echt is ze een stille verlegen introvert met opvallend rare gewrichten die voornamelijk met klikjes praat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:30 schreef Fogel het volgende:
Over croissants gesproken, heb er zojuist een op. Geen idee waar die vandaan kwam.Van Europastry waarschijnlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het maar lekker is.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Over croissants gesproken, heb er zojuist een op. Geen idee waar die vandaan kwam.Het ziet er wel luxe uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Het zou niet nodig moeten zijn dat je je muil moet opentrekken bij de huisarts.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:26 schreef mschol het volgende:
[..]
is bitterbal ook zelf bij en neem aan dat ze net zo mondig is bij huisarts als hier
Over croissants gesproken, heb er zojuist een op. Geen idee waar die vandaan kwam.Wat heb je gedaan in LA?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik koop wel van die brunch zakken bij de supermarkt, met een mix van croissantjes en bolletjes.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:32 schreef Karzai het volgende:
zijn goede croissants van een echte bakker, kosten ook 1,35 per stuk
Helaas is de praktijk soms anders.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zou niet nodig moeten zijn dat je je muil moet opentrekken bij de huisarts.
Nee. Jij?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moggel haags
ga je naar strand vandaag?
Ja dat kan ik wel gebruiken. Thanks!quote:
Hij heeft momenteel geen vrienden of eventuele vijanden..quote:
Dat is de schuld van een halve eeuw aan veelal vrouwelijke hypochonders die om elk pijntje al bij de huisarts zitten.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
neequote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee. Jij?
[..]
Ja dat kan ik wel gebruiken. Thanks!
Enige waar mijn maag naar snakt de eerste drie uur na het ontwaken is koffie, koffie, koffie, koffie.quote:
Huisje? Best groot. Flinke lap tuin erbij...quote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Oud-collega uit Boedapest deelt foto’s van z’n tweede huisje.
[ afbeelding ]
oeh leuk. Ga je bij hem op bezoek?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Oud-collega uit Boedapest deelt foto’s van z’n tweede huisje.
[ afbeelding ]
Ja, het was ook een tikje cynisch bedoeldquote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Huisje? Best groot. Flinke lap tuin erbij...
nou, liever wel hoor.. een huisarts is ook maar een mens en kan fouten maken..quote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weinig eigenlijk. In een hangmat hangen tussen de palmbomen om het strand met een Mai Tai oa.quote:
Klinkt helemaal niet verkeerdquote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Weinig eigenlijk. In een hangmat hangen tussen de palmbomen om het strand met een Mai Tai oa.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Weinig eigenlijk. In een hangmat hangen tussen de palmbomen om het strand met een Mai Tai oa.
Een kennis van mij begon jaren geleden ook eens een verhaal over dat hij een lap grond in Hongarije wilde kopen om daar een huisje op te laten bouwen. Kost geen drol zei hij.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, het was ook een tikje cynisch bedoeld
Kost dat?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:44 schreef bitterbal het volgende:
k ben aan het kijken wat er zoal in thailand te huur is
[ afbeelding ]
teveel zon, en dat is slecht voor je, afgekeurdquote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:44 schreef bitterbal het volgende:
k ben aan het kijken wat er zoal in thailand te huur is
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |