Helaas is de praktijk soms anders.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zou niet nodig moeten zijn dat je je muil moet opentrekken bij de huisarts.
Nee. Jij?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moggel haags
ga je naar strand vandaag?
Ja dat kan ik wel gebruiken. Thanks!quote:
Hij heeft momenteel geen vrienden of eventuele vijanden..quote:
Dat is de schuld van een halve eeuw aan veelal vrouwelijke hypochonders die om elk pijntje al bij de huisarts zitten.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
neequote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee. Jij?
[..]
Ja dat kan ik wel gebruiken. Thanks!
Enige waar mijn maag naar snakt de eerste drie uur na het ontwaken is koffie, koffie, koffie, koffie.quote:
Huisje? Best groot. Flinke lap tuin erbij...quote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Oud-collega uit Boedapest deelt foto’s van z’n tweede huisje.
[ afbeelding ]
oeh leuk. Ga je bij hem op bezoek?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Oud-collega uit Boedapest deelt foto’s van z’n tweede huisje.
[ afbeelding ]
Ja, het was ook een tikje cynisch bedoeldquote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Huisje? Best groot. Flinke lap tuin erbij...
nou, liever wel hoor.. een huisarts is ook maar een mens en kan fouten maken..quote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weinig eigenlijk. In een hangmat hangen tussen de palmbomen om het strand met een Mai Tai oa.quote:
Klinkt helemaal niet verkeerdquote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Weinig eigenlijk. In een hangmat hangen tussen de palmbomen om het strand met een Mai Tai oa.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Weinig eigenlijk. In een hangmat hangen tussen de palmbomen om het strand met een Mai Tai oa.
Een kennis van mij begon jaren geleden ook eens een verhaal over dat hij een lap grond in Hongarije wilde kopen om daar een huisje op te laten bouwen. Kost geen drol zei hij.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, het was ook een tikje cynisch bedoeld
Kost dat?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 08:44 schreef bitterbal het volgende:
k ben aan het kijken wat er zoal in thailand te huur is
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |