quote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zat een complete reservebuda in dat doucheputje.
Ik ben ook maar gestopt om een diagnose op het internet te krijgen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Uiteindelijk kun je altijd alles krijgen/hebben als je maar lang genoeg op internet zoekt.
*Schuift Azure opzij (Azure is zwart met een klein beetje wit)quote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Al die jaren in de mijnen hebben niet bijgedragen, 4E
Toen ik laatst de hik had en ik op trucjes zocht, was de derde hit dat de hik een teken kon zijn van ongeneeslijke kanker. Ongeneeslijk ook direct.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben ook maar gestopt om een diagnose op het internet te krijgen.
Kom dan standaard uit op: u heeft nog maar 19 seconden te leven, oid.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*Schuift Azure opzij (Azure is zwart met een klein beetje wit)![]()
Nou af en toe denk ik weleens: ik ben blij dat ik geen paard ben met mijn gestel, anders was ik allang naar de slagerij gebracht
quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Toen ik laatst de hik had en ik op trucjes zocht, was de derde hit dat de hik een teken kon zijn van ongeneeslijke kanker. Ongeneeslijk ook direct.
Dacht dat zonnebrandcreme het nieuwste van het nieuwste was.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:18 schreef Recce het volgende:
#ikdoenietmeermee is weer trending.De wappies kunnen niet wachten op een opleving van het virus kennelijk.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De beste tip om van de hik af te komen is om te bedenken wat je gisteren gegeten hebt en dan controleren of de hik weg is. Zo niet dan bedenken wat je eergisteren hebt gegeten en zo verder, tot de hik over is.
Uiteindelijk doe je zo tien van die dingen en dan houdt de hik opeens op, maar dan wel elke keer bij een ander trucje.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Adem even inhouden kan ook... daarna weer adem halen, anders is de hik wel over, maar al het andere ook
Dat was kennelijk te saai. Ik wacht nog steeds op een actie tegen autogordels.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dacht dat zonnebrandcreme het nieuwste van het nieuwste was.
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat was kennelijk te saai. Ik wacht nog steeds op een actie tegen autogordels.
quote:
Zekers. Ga zo wel pitten. Ze schenken niet bepaald bescheiden…quote:
rood wijntje en je kan goed knorren op long haulquote:Op zaterdag 4 juni 2022 02:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zekers. Ga zo wel pitten. Ze schenken niet bepaald bescheiden…
GT, rum en whisky ookquote:Op zaterdag 4 juni 2022 02:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
rood wijntje en je kan goed knorren op long haul
is het toch ook, of is het glas bij vol dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 02:35 schreef Fogel het volgende:
Volgens een Deen is dit ‘een beetje’ (‘litt’) Whisky.
![]()
[ afbeelding ]
goed ding dat ik niet vlieg voor mijn vakantiesquote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:31 schreef Recce het volgende:
Oh, kennelijk is die drukte op Schiphol ook een wereldwijd complot. Ze willen onze vakanties afpakken.
[ twitter ]
Het is niet mijn eerste.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 02:58 schreef mschol het volgende:
[..]
is het toch ook, of is het glas bij vol dan?
fml ben klaarwakker![]()
Grgr uit een vliegtuig.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 03:00 schreef mschol het volgende:
[..]
goed ding dat ik niet vlieg voor mijn vakanties
okequote:Op zaterdag 4 juni 2022 03:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is niet mijn eerste.
En nee, bij een beetje verwacht ik geen ca 8cl.
Ellende dusquote:Op zaterdag 4 juni 2022 06:39 schreef Karzai het volgende:
Slecht geslapen, ben maar gaan douchen, ga zo even een wandelingetje maken
Moet je naar Brabant gaan daar zijn de nachten langquote:Op zaterdag 4 juni 2022 07:11 schreef mschol het volgende:
ik heb waarschijnlijk wel iets geslapen maar de nacht was weer kort
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je naar Brabant gaan daar zijn de nachten lang
Dan heb je toch meer dan ik, had er maar driequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |