We zien het wel, raar verhaal maar misschien kijk ik wel te veel YT'squote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:24 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik vind het wel zielig voor de oudste zus.
Je ziet gewoon dat ze een kutleven heeft en/of heeft gehad, al dan niet met verslavingen. [ook niet voor niks]
Ze probeert het beste te doen, loopt zich de benen uit d'r reet, zoekt dag en nacht naar haar broertje waarvan ze dacht [te hopen?]dat hij veilig was bij haar.
De rest is buiten beeld. [jongste zusje niet meegerekend]
Veelzeggend...
Vind het echt sneu.
Dat durf ik niet te zeggen. Zo specifiek heb ik het nog nergens gelezen/gehoord van een betrouwbare bron.quote:
Misschien kun jij ze even meelen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:26 schreef heywoodu het volgende:
Wat een geniaal inzicht. Hier zou de politie ook aan moeten denken!
Eens, ik zie haar ook als een slachtoffer van onbekende omstandigheden.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:24 schreef Kim-Holland het volgende:
Je ziet gewoon dat ze een kutleven heeft en/of heeft gehad, al dan niet met verslavingen. [ook niet voor niks]
Ze probeert het beste te doen, loopt zich de benen uit d'r reet, zoekt dag en nacht naar haar broertje waarvan ze dacht [te hopen?]dat hij veilig was bij haar.
Veelzeggend...
Vind het echt sneu.
Misschien wel. YT gebruik ik dan ook enkel voor muziek. [gratis tip]quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:27 schreef Soury het volgende:
[..]
We zien het wel, raar verhaal maar misschien kijk ik wel te veel YT's
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:29 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Misschien wel. YT gebruik ik dan ook enkel voor muziek. [gratis tip]
Soms denk ik dat de politie maar wat blij is met twitteraars zoals Siberia9226666quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat een geniaal inzicht. Hier zou de politie ook aan moeten denken!
Misschien is die moeder wel terminaal, weten wij veel.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:27 schreef Za het volgende:
[..]
Krijgt een moeder geen ondersteuning van allerlei instanties in zo'n geval.
Wanneer ze zo ziek is zal ze ook niet goed voor zichzelf kunnen zorgen, en komen er hulpverleners over de vloer, ook haar 2 volwassen dochters denk ik ondersteunen.
Het elders gaan wonen van haar kind, het pleegmoederschap van de zus en daar wonen, hij heeft zijn moeder nog en woonde er tot een week geleden.
Misschien ook niet en is ze een koekwous die het leven van haar kinderen tot een hel maakt..quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Misschien is die moeder wel terminaal, weten wij veel.
Verslaving is ook een ziekte. Om maar wat te noemen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:39 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Misschien ook niet en is ze een koekwous die het leven van haar kinderen tot een hel maakt..
Maar dat mag je dan niet zeggen, want 'ziek' zijn is zielig.
Joh..quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Verslaving is ook een ziekte. Om maar wat te noemen.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Verslaving is ook een ziekte. Om maar wat te noemen.
Waarom haal je steeds een eventuele drugsverslaving er bij??? Waarom?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:24 schreef Kim-Holland het volgende:
Veelzeggend...
Vind het echt sneu.
Steeds?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:43 schreef N.icka het volgende:
[..]
Waarom haal je steeds een eventuele drugsverslaving er bij??? Waarom?
Je weet helemaal niets van die zus , echt helemaal niets, het is walgelijk dat je er een eventuele verslaving bij haaltquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:46 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Steeds?
Waarom niet? Soms hebben users wat méér ervaring in het leven met verslavingen. DAAROM!
En kun je dat vanuit je zolderkamertje helemaal zien Sherlock Holmuis ? knap hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:24 schreef Kim-Holland het volgende:
Wat een antwoord 🙄quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:53 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Jij bent walgelijk en snapt niks van de wereld. Ga lekker slapen, jij woke mafkees.
Zolderkamer? Ha! Men zou een moord doen voor mijn optrekje!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:54 schreef TLC het volgende:
[..]
En kun je dat vanuit je zolderkamertje helemaal zien Sherlock Holmuis ? knap hoor
Als je een tijdje in de verslavingszorg hebt gewerkt, dan zie je het in één oogopslag of iemand daar ooit mee gekampt heeft.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:51 schreef N.icka het volgende:
[..]
Je weet helemaal niets van die zus , echt helemaal niets, het is walgelijk dat je er een eventuele verslaving bij haalt
Zou wel een domme inbreker zijn met al die politie en alerte ogen in de wijkquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook gewoon een inbreker zijn.
Niet de meest snuggere ooit, gezien de politieaanwezigheid.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook gewoon een inbreker zijn.
Daarom , vreselijk als je broertje vermist wordt en iemand gaat maar speculeren over een verslavingquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als je een tijdje in de verslavingszorg hebt gewerkt, dan zie je het in één oogopslag of iemand daar ooit mee gekampt heeft.
Los daarvan is het volstrekt irrelevant in dit verhaal, omdat we gewoon niet weten of er sprake is van een actieve verslaving. En zelfs als dat zo is, weten we niet of er een verband is met wat er nu gebeurt.
Het lijkt mij in elk geval stug dat iemand de voogdij over haar broertje krijgt of jeugdzorg überhaupt akkoord gaan met een verblijf, als iemand met een verslaving worstelt.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou wel een domme inbreker zijn met al die politie en alerte ogen in de wijk
Aan de andere kant is een eventuele dader die nu nog steeds in de wijk is natuurlijk net zo goed achterlijk...quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet de meest snuggere ooit, gezien de politieaanwezigheid.
Dat klinkt eerder als een inbrekerquote:
@ N.ickaquote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Een drugsverslaafde inbreker, gok ik.
Nou dit is NWSquote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:02 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Kerel, jij zou nog naar je moeder verlangen. De enige vrouw aan wiens tiet je ooit mocht lurken.
Neequote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dit is niet het speeltuintje waar hij speelde?
Nou, in de reacties daaronder is de conclusie dus al gelijk getrokken!quote:
Niveautje hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:02 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Kerel, jij zou nog naar je moeder verlangen. De enige vrouw aan wiens tiet je ooit mocht lurken. Of zelfs dat nog niet.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |