quote:
Gewoon een Dijk in het doel en dan hopen dat een harde trap karemboleert in het Belgische doel, opzich een goede strategie.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Van Dijk kan ze allemaal aan![]()
[ afbeelding ]
Is de opstelling van het eental al bekend?
Ja maar dit model werd het vliegtuig uitgezet ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dit model werd het vliegtuig uitgezet ...
[ afbeelding ]Gewoon leeg laten lopen en oprollen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
20 kilo extra handbagagequote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gewoon leeg laten lopen en oprollen.
[..]
[ afbeelding ]Is er een keer iemand die, heel zelfvoorzienend, haar eigen airbags meeneemt, is het weer niet goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
[ afbeelding ]Damn hoe kan je jezelf verminken zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
[..]
[ afbeelding ]Verkeerde bericht in de spoilertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Tsja, ik weet niet hoe hij er vroeger uit zag…quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Damn hoe kan je jezelf verminken zeg
No way dat dat erger was dan wat ze nu van zichzelf gemaakt heeftquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Tsja, ik weet niet hoe hij er vroeger uit zag…
[..]
[ afbeelding ]Die kan toch wel op eigen kracht vliegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Denk dat het een topzwaar model isquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Die kan toch wel op eigen kracht vliegen
Als ze naar beneden valt heeft ze in ieder geval wel airbagquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Die kan toch wel op eigen kracht vliegen
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als ze naar beneden valt heeft ze in ieder geval wel airbag
Tja snap dat ook niet, of verbouwing in het gezicht brr, wordt er vaak ook niet eens mooier opquote:
[..]
[ afbeelding ]Ik zou haar niet te bloot willen zien, dan valt alles zo uit elkaar dat er geen lijn meer in zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet hoor, maar welke vent vindt dit aantrekkelijk?quote:
Dr ass is ongeveer net zo opgexetquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik zou haar niet te bloot willen zien, dan valt alles zo uit elkaar dat er geen lijn meer in zit.
Tattoo liefhebbers vermoedelijk.... extra ink-spacequote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar welke vent vindt dit aantrekkelijk?
Dat red je niet met een priority ticketquote:
Paste ze dan wel in het vliegtuigquote:
Gelukkig hebben dit soort personen hun lichaam zo verneukt dat het heel erg veel pijn gaat doen om voor te planten, als dat al gaat lukken.quote:
Misschien was dat het wel idd ...quote:
Liever niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Gelukkig hebben dit soort personen hun lichaam zo verneukt dat het heel erg veel pijn gaat doen om voor te planten, als dat al gaat lukken.
Wat is daar Mario aan?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:12 schreef Soury het volgende:
Broodje Mario is klaar. Even de oven opsteken[ link | afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]Gadverdamme een opblaaspopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Broodje Mario uit Utrecht.https://indebuurt.nl/utre(...)-uit-utrecht~177394/quote:
Jij denk weer aan een andere Marioquote:
OKquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Broodje Mario uit Utrecht.https://indebuurt.nl/utre(...)-uit-utrecht~177394/
Ik kocht die elke vrijdag terug naar huis. Ik kan ze nog steeds niet zo lekker maken maar het komt in de buurtquote:
Ziet er goed uit in elk gevalquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kocht die elke vrijdag terug naar huis. Ik kan ze nog steeds niet zo lekker maken maar het komt in de buurt
Voor in de trein?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kocht die elke vrijdag terug naar huis. Ik kan ze nog steeds niet zo lekker maken maar het komt in de buurt
Ja idd.quote:
Die werkt niet zo goed in mijn ovenquote:
Lekker Utrechts. Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:12 schreef Soury het volgende:
Broodje Mario is klaar. Even de oven opsteken[ link | afbeelding ]
Ja vastquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:34 schreef chufi het volgende:
[..]
maar zn kokos rumkugel zijn vast wel te pruimen
heb je al een admin gevraagd ?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja vastEn ik krijg die sig maar niet weg
Nee die haten me, nou ja niet allemaal.quote:
Ik steek even een peuk opquote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:06 schreef sly-nl het volgende:
[ afbeelding ]
Zag deze gif op de frontpage en kwam gelijk dit nummer in me op, raawrrr
Nou ja waarom niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:13 schreef sly-nl het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ouwe zwaaierd van me...Zou je dat nu wel doen?
[ afbeelding ]
Als die peuken 40 euro zijn ben ik er al niet meer.quote:
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:16 schreef sly-nl het volgende:
[..]
We willen je nog niet kwijt![]()
[ afbeelding ]
Ik heb al een grote strapon gekocht.quote:
Maatje kleiner.quote:
Ja dat 30 cm is gelul.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:37 schreef sly-nl het volgende:
[..]
[..]
Attent van je.
Dus maar twee maatjes kleiner
Djiezes wat zondequote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:04 schreef FANN het volgende:
[..]
zonde... het was een leuke meid zonder al die verminkingen ...
[ afbeelding ]
Lekker kontje heeft ze nu![]()
[ afbeelding ]
Ja.. écht zonde..quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Djiezes wat zondeEcht een leuke meid op de voorfoto inderdaad
Nou niet echt zonde, doei uit de gene pool.quote:
hopelijk heeft ze nog geen kinderen, zo ja... steriliserendquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou niet echt zonde, doei uit de gene pool.
Die kinderen?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:19 schreef FANN het volgende:
[..]
hopelijk heeft ze nog geen kinderen, zo ja... sterisileren
Nou als je je ingewanden laat weghalen is het wat hopeloos. BTW dit zijn nep foto'squote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:19 schreef FANN het volgende:
[..]
hopelijk heeft ze nog geen kinderen, zo ja... sterisileren
hoezo? waar zie je daar aan?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als je je ingewanden laat weghalen is het wat hopeloos. BTW dit zijn nep foto's
Hahahaha niemand ziet er zo uitquote:
Uhh nou ja geen probleemquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zal ik je ballon(nen) even lek prikken?
ja hoor... er zijn nog wel meer van die gekkiesquote:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je ook blow up aan het kijken?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ow gadver........quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:13 schreef sly-nl het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ouwe zwaaierd van me...Zou je dat nu wel doen?
[ afbeelding ]
quote:
quote:
En toenquote:
CRE / Ballonvrouwen / ballonmodellen…quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook leukquote:
OKquote:
moet jij wetenquote:
Zet zo de tweede helft nog wel op maar eigenlijk is het sowieso niet boeiend.quote:
Had je nou die hagelfoto van Mario al gezien?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:25 schreef engine het volgende:
[..]
Zet zo de tweede helft nog wel op maar eigenlijk is het sowieso niet boeiend.
Neequote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:27 schreef maily het volgende:
[..]
Had je nou die hagelfoto van Mario al gezien?
Dat is geen foto, maar een filmpjequote:Op vrijdag 3 juni 2022 21:27 schreef maily het volgende:
[..]
Had je nou die hagelfoto van Mario al gezien?
Hij komt hem vast zo nog wel even een keer postenquote:
Kunnen ze wel tegen die belgenquote:
Het blijven Belgenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Die staan wel nummer 2 op de wereldranglijst
Niet lang meer gok ik. De 'gouden generatie' is wel een beetje op ondertussen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Die staan wel nummer 2 op de wereldranglijst
Die Kroaten zijn de Belgen van Oost Europaquote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:09 schreef chufi het volgende:
@:mario390 gaat ook lekker met 0-3 in Croatie
quote:
Welk Jubileum?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 22:48 schreef marcb1974 het volgende:
Zou freddy ook optreden bij het jubileum?
De kans is dat freddy er zelf ook niet bij isquote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar de queen is er zelf vast niet bij ....
Ze vieren dat ze 70 eeuwen op de troon zit. Kan zijn dat ze dan iets in gezondheid achteruit gaatquote:
Freddy is er niet perse bij nodig dan.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze vieren dat ze 70 eeuwen op de troon zit. Kan zijn dat ze dan iets in gezondheid achteruit gaat
Zou wel grappig zijn als hij er toch ineens wasquote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:21 schreef pullup het volgende:
Ah
[..]
Freddy is er niet perse bij nodig dan.
70 eeuwen, ja zo lang lijkt het inderdaad
Snap niet dat ze de dino's overleefd heeftquote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:21 schreef pullup het volgende:
Toen was Engeland nog wel een echte wereldmacht
70 eeuwen geleden kon je nog naar Engeland lopen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:21 schreef pullup het volgende:
Toen was Engeland nog wel een echte wereldmacht
Moeten Freddy's er ook al aan geloven?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:27 schreef Domnivoor het volgende:
Deze Freddy kan wel komen optreden.
[ afbeelding ]
Oh en BDS, deze hoeven we niet meer in de fik te steken
Ziet er wel jonger uit dan de queenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:27 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Had hij maar geen Freddy moeten heten.quote:
Een van mijn oma's was tiener toen ze op de troon kwamquote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn als hij er toch ineens was
Ze zit daar langer dan ik leef
Mwah, William en Kate lijken toch ook wel een heel grote gunfactor te hebben.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een van mijn oma's was tiener toen ze op de troon kwam
Denk dat de Britse monarchie ook wel voornamelijk nog bij elkaar wordt gehouden vanwege The Queen die zo'n symbool is. Ik denk dat zij als individu populairder is dan die hele familie bij elkaar
Hé kijk uit met wat je post, ik droom regelmatig over dingen die ik het laatst gezien heb de avond ervoorquote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:27 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Een generatie overslaan zou geen slecht idee zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, William en Kate lijken toch ook wel een heel grote gunfactor te hebben.
Charles absoluut niet, Harry en die enge helpen ook niet.
Jij was toch horror fan?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hé kijk uit met wat je post, ik droom regelmatig over dingen die ik het laatst gezien heb de avond ervoor
Dat is een Must willen ze meequote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een generatie overslaan zou geen slecht idee zijn.
Jij bent 80.000 jaar oud?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:40 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb de moeder van the queen nog gezien in Londen.
En dan word je hier wakker:quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hé kijk uit met wat je post, ik droom regelmatig over dingen die ik het laatst gezien heb de avond ervoor
Ik heb nu een andere foto voor me, maar doe het nietquote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En dan word je hier wakker:
[ afbeelding ]
Ik ben de missing linkquote:
Maar als Charles enigszins de genen van zijn moeder en oma heeft, dan leeft die ook nog wel een tijdje, dus gaat waarschijnlijk wel even duren voordat William het stokje overneemt. Tegen die tijd denk ik wel dat de steun weg is.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, William en Kate lijken toch ook wel een heel grote gunfactor te hebben.
Charles absoluut niet, Harry en die enge helpen ook niet.
Vooral qua spoken/oude kastelen//mysterie. Griezelig vooral, maar niet persé horror-horror met goorheid enzo, Al heb ik daar ook geen hekel aan, maar vooral spoken/bovennatuurlijk vind ik heel tof.quote:
quote:
Mwah, Charles is ook al 73. Die jaren tellen toch ook hard mee. Zo lang zal hij dus geen koning zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar als Charles enigszins de genen van zijn moeder en oma heeft, dan leeft die ook nog wel een tijdje, dus gaat waarschijnlijk wel even duren voordat William het stokje overneemt. Tegen die tijd denk ik wel dat de steun weg is.
Waarbij ik moet zeggen dat ik wel sympathie heb voor Charles; die is eigenlijk vooral onpopulair omdat hij geen charismatische persoonlijkheid is en veel geleden heeft onder het gedoe met Diana die altijd heel populair was en nog steeds is. En wat betreft Diana is hij ook net zo goed een verliezer; die twee waren gewoon een mismatch.
Je link werkt hier nietquote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:50 schreef chufi het volgende:
Ik heb wel ooit de Dinos zien uitsterven in mijn veldwerkgebied
Nog een missing link.quote:
Zeker niet nee, zou ook veel beter zijn. Maar de traditie wordt gevolgd; Elizabeth heeft ook al uitgesproken dat het gewoon Charles gaat worden.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een generatie overslaan zou geen slecht idee zijn.
En daar was jij bij?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
https://www.google.com/ur(...)3LklhvSCNrkMO8jPPR7u
* Aoibhin gaat nu al opzoeken wat alles betekentquote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En dan word je hier wakker:
[ afbeelding ]
Dan is het einde van een tijdperkquote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zeker niet nee, zou ook veel beter zijn. Maar de traditie wordt gevolgd; Elizabeth heeft ook al uitgesproken dat het gewoon Charles gaat worden.
Ja met mn professor die daar veel over heeft geschreven en vermeldt staat onder de naam van een Volendamse volkszangerquote:
Interessant voor geologenquote:
Huh? Dezelfde als die in Nooit meer slapen?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja met mn professor die daar veel over heeft geschreven en vermeldt staat onder de naam van een Volendamse volkszanger
Dus jullie zijn beide een jaar of 67 miljoen oudquote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja met mn professor die daar veel over heeft geschreven en vermeldt staat onder de naam van een Volendamse volkszanger
Nee dat is degene die het niet zo goed kon vinden met wat professoren in Groningen , waarvan 1 van mijquote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Huh? Dezelfde als die in Nooit meer slapen?
Niet lang nee, maar als hij ook tegen de 100 wordt zoals bij Elizabeth wordt verwacht, zijn dat toch wat jaren.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 23:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, Charles is ook al 73. Die jaren tellen toch ook hard mee. Zo lang zal hij dus geen koning zijn.
En het zou beter zijn hem gewoon over te slaan
Het hele gebeuren met Diana, en zijn affaire met Camilla, heeft zijn reputatie echt gebroken. Diana is wel dubbel verliezer ja.
over de 60 wel jaquote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus jullie zijn beide een jaar of 67 miljoen oud
De afgelopen 100 jaar is de wereld ook wel heel erg veranderd, en veel is vastgelegd en terug te zoeken. Elizabeth is voor een groot deel daarvan op de troon geweest en de verbindende factor geweest tussen alles. Misschien heb ik het mis, maar ik denk dan gauw dat een troonswissel, welke dan ook, veel lastiger gaat zijn in deze tijd dan het 100 of 200 jaar geleden was geweest.quote:
Een paar weken terug ging ik nog duizenden jaren terug de tijd inquote:
Hoe lang ben je al weer thuis ?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een paar weken terug ging ik nog duizenden jaren terug de tijd in
Leve de Republiekquote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niet lang nee, maar als hij ook tegen de 100 wordt zoals bij Elizabeth wordt verwacht, zijn dat toch wat jaren.
Charles is geen kwaaie lijkt me, maar het is een ceremoniële positie die draait om hoezeer men je als een, en wat hem betreft is de schade al teveel om in te halen. Maar overgeslagen gaat hij niet worden.
Een weekquote:
En je kwam er weer uitquote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een paar weken terug ging ik nog duizenden jaren terug de tijd in
Heb je een aangepaste Delorean gebruikt?quote:
Volgens mij kent Jobi die films nietquote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je een aangepaste Delorean gebruikt?
En had je daarin ook een flux capacitor?
Dat is dan een serieus gebrek in opvoedingquote:
Gelukkig welquote:
Onze koninginnen hadden tijdig door dat het inderdaad gewoon het beste is om het stafje door te geven als de tijd daar is en een nieuwe generatie verbindende werktquote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:11 schreef chufi het volgende:
Het problem in Engeland is dat ze geen afstand nemen en overdragen aan een opvolger ..... dan gaat het op een keer fout ...
Watte?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je een aangepaste Delorean gebruikt?
En had je daarin ook een flux capacitor?
Beetje stil rond de apepokkequote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leve de Republiek
En ja, de schade is groot, ben benieuwd.
Wie weet pakt charles wel apenpokken oid.
Ik wil het wel weten!quote:
In belgie zijn ze nu bang voor de festivals,quote:
Moet ik die kennen?quote:
Je hebt ze vast op DVD.quote:
Ja klopt ... Alleen Queen Elisa 2 doet daar niet aan .... en het liefst neemt ze het mee dr graf in ...quote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Onze koninginnen hadden tijdig door dat het inderdaad gewoon het beste is om het stafje door te geven als de tijd daar is en een nieuwe generatie verbindende werkt
Was altijd best ongewoon. Na Beatrix kwamen ze in België en Spanje pas ook een keer op dat idee
quote:
Niet.quote:
Jij hebt je kinderen er toch wel (verplicht) naar laten kijken he?quote:
Eigenlijk nietquote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij hebt je kinderen er toch wel (verplicht) naar laten kijken he?
Wat nou C-film? Ga je karata kit ook een C-film noemen?quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet
En mevr Koen is niet echt een SF liefhebber
BttF is niet echt een SF reeks in mijn opiniequote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet
En mevr Koen is niet echt een SF liefhebber
Deel 2 en verder mogen juichen als ze een C-film zouden zijnquote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat nou C-film? Ga je karata kit ook een C-film noemen?
Voor haar is alles wat niet kan SFquote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
BttF is niet echt een SF reeks in mijn opinie
We are on a mission.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deel 2 en verder mogen juichen als ze een C-film zouden zijn
De eerste had Elisabeth Shue, dat maakte een hoop goed.
Maar goed, wax on, wax off
Ohquote:
Dvd en VHS zijn zelfs nog mijn tijd Chuufquote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij zeker .... Je hebt ze vast op dvd en op VHS
Ga je schamen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
OhDaar heb ik heeeeeel lang geleden een film van gezien volgens mij. Die term was niet blijven hangen
Ik ken die films wel van naamquote:
nu je het zegt ... al die Disney VHS tapes...quote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dvd en VHS zijn zelfs nog mijn tijd Chuuf
Klassiekers kijken.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:50 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb ze hier wel liggen ergens nog. Binnenkort maar eens kijken
quote:
Ja, al vind ik dat geen 'klassiekers'quote:
Ik heb Top Gun van de week gekeken.quote:
Nog niet ... mar ze worden wel altijd elk jaar herhaald op tv , net als Die hard en Home Alonequote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, al vind ik dat geen 'klassiekers'
Ik wil deel 2 zien, al heb ik een grafhekel aan Tom C.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb Top Gun van de week gekeken.
Ik heb de muziek van de week lekker geluisterd.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn ook leuke films, maar geen klassiekers voor mij.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog niet ... mar ze worden wel altijd elk jaar herhaald op tv , net als Die hard en Home Alone
@Mario 390 had een linkje.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik wil deel 2 zien, al heb ik een grafhekel aan Tom C.
Die was toch op tvquote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Berlin.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb de muziek van de week lekker geluisterd.
Eigenlijk gewoon in de bios,quote:
Ik kijk geen linear TV.quote:
Volgens mij had ik ooit de volledige soundtrack van de film. Zitten meer leuke nummers inquote:
Ik juist niet, een remake is zo slecht. The Blues Brothers vind ik één vd beste films ooit. De remake wil ik gewoonweg niet zien.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik wil deel 2 zien, al heb ik een grafhekel aan Tom C.
Beschikbaar op Ziggo.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, maar was te zien op de kanalen live of vertraagd ...
De laatste.quote:
Maverick schijnt echt wel goed te zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 01:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik juist niet, een remake is zo slecht. The Blues Brothers vind ik één vd beste films ooit. De remake wil ik gewoonweg niet zien.
Het is niet echt een remake, gaat door op deel 1.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 01:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik juist niet, een remake is zo slecht. The Blues Brothers vind ik één vd beste films ooit. De remake wil ik gewoonweg niet zien.
Ik zat aan Roadhouse te denken.quote:
Roadhousequote:
Weet nog steeds niet wat ik daar van moet denken eigenlijk.quote:
We Were Soldiers.quote:
Days of thunder.quote:
In het najaar een nieuwe RLS.Een jaar van je leven.quote:
Deze:quote:Op zaterdag 4 juni 2022 01:24 schreef chufi het volgende:
Toch vreemd dat muziek ... Vroeger hoorde ik dit regelmatig , nummers van Johnny Cash , maar zonder er iets van te denken ... Weet niet wat de trigger was dat hem post mortem tot een hype heeft gemaakt
Ah, vandaar dat ik het niet weetquote:Op zaterdag 4 juni 2022 01:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In het najaar een nieuwe RLS.Een jaar van je leven.
Een soort BB/Utopia.
En over een tijdje is hij dat weer niet meer, smaak wisselt nog ook.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 01:24 schreef chufi het volgende:
Toch vreemd dat muziek ... Vroeger hoorde ik dit regelmatig , nummers van Johnny Cash , maar zonder er iets van te denken ... Weet niet wat de trigger was dat hem post mortem tot een hype heeft gemaakt
Thanks.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 01:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ik het niet weet
Maar veel plezier
A boy named Sue en The Ring of fire zijn mij favoriet.quote:
OK ... ja die is beterquote:
Zijn ook geweldig.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 01:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
A boy named Sue en The Ring of fire zijn mij favoriet.
quote:
Lekker slipe.quote:
Die is prachtigquote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2022 01:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
A boy named Sue en The Ring of fire zijn mij favoriet.
Miauw?quote:
Is dat waar Fann?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 02:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee, ga weg. Ben je echt weer gaan roken na langdurig gestopt te zijn?
Ja best wel, coke is echt lang niet zo verslavend als miauw of sigaretten. De crave bij miauw of sigaretten is veel en veel harder dan af en toe zin hebben een snuif te nemen.quote:
Het is 3MMC btw.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 03:36 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja best wel, coke is echt lang niet zo verslavend als miauw of sigaretten. De crave bij miauw of sigaretten is veel en veel harder dan af en toe zin hebben een snuif te nemen.
Leuk die. Ik kende Jackson alleen van Nancy Sinatra an Lee Hazelwood. Dan is dit toch even wennen.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 01:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Jackson samen met June vind ik ook leuk:
En die American Recordings van hem zijn prachtigStaan ook veel covers op (waaronder Hurt, die het bekendst is geworden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |