quote:
Gewoon een Dijk in het doel en dan hopen dat een harde trap karemboleert in het Belgische doel, opzich een goede strategie.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 16:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Van Dijk kan ze allemaal aan![]()
[ afbeelding ]
Is de opstelling van het eental al bekend?
Ja maar dit model werd het vliegtuig uitgezet ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dit model werd het vliegtuig uitgezet ...
[ afbeelding ]Gewoon leeg laten lopen en oprollen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
20 kilo extra handbagagequote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gewoon leeg laten lopen en oprollen.
[..]
[ afbeelding ]Is er een keer iemand die, heel zelfvoorzienend, haar eigen airbags meeneemt, is het weer niet goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
[ afbeelding ]Damn hoe kan je jezelf verminken zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
[..]
[ afbeelding ]Verkeerde bericht in de spoilertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Tsja, ik weet niet hoe hij er vroeger uit zag…quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Damn hoe kan je jezelf verminken zeg
No way dat dat erger was dan wat ze nu van zichzelf gemaakt heeftquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:29 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Tsja, ik weet niet hoe hij er vroeger uit zag…
[..]
[ afbeelding ]Die kan toch wel op eigen kracht vliegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Denk dat het een topzwaar model isquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Die kan toch wel op eigen kracht vliegen
Als ze naar beneden valt heeft ze in ieder geval wel airbagquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Die kan toch wel op eigen kracht vliegen
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als ze naar beneden valt heeft ze in ieder geval wel airbag
Tja snap dat ook niet, of verbouwing in het gezicht brr, wordt er vaak ook niet eens mooier opquote:
[..]
[ afbeelding ]Ik zou haar niet te bloot willen zien, dan valt alles zo uit elkaar dat er geen lijn meer in zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet hoor, maar welke vent vindt dit aantrekkelijk?quote:
Dr ass is ongeveer net zo opgexetquote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik zou haar niet te bloot willen zien, dan valt alles zo uit elkaar dat er geen lijn meer in zit.
Tattoo liefhebbers vermoedelijk.... extra ink-spacequote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar welke vent vindt dit aantrekkelijk?
Dat red je niet met een priority ticketquote:
Paste ze dan wel in het vliegtuigquote:
Gelukkig hebben dit soort personen hun lichaam zo verneukt dat het heel erg veel pijn gaat doen om voor te planten, als dat al gaat lukken.quote:
Misschien was dat het wel idd ...quote:
Liever niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 17:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Gelukkig hebben dit soort personen hun lichaam zo verneukt dat het heel erg veel pijn gaat doen om voor te planten, als dat al gaat lukken.
Wat is daar Mario aan?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:12 schreef Soury het volgende:
Broodje Mario is klaar. Even de oven opsteken[ link | afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]Gadverdamme een opblaaspopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Broodje Mario uit Utrecht.https://indebuurt.nl/utre(...)-uit-utrecht~177394/quote:
Jij denk weer aan een andere Marioquote:
OKquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Broodje Mario uit Utrecht.https://indebuurt.nl/utre(...)-uit-utrecht~177394/
Ik kocht die elke vrijdag terug naar huis. Ik kan ze nog steeds niet zo lekker maken maar het komt in de buurtquote:
Ziet er goed uit in elk gevalquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kocht die elke vrijdag terug naar huis. Ik kan ze nog steeds niet zo lekker maken maar het komt in de buurt
Voor in de trein?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kocht die elke vrijdag terug naar huis. Ik kan ze nog steeds niet zo lekker maken maar het komt in de buurt
Ja idd.quote:
Die werkt niet zo goed in mijn ovenquote:
Lekker Utrechts. Eet smakelijk!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:12 schreef Soury het volgende:
Broodje Mario is klaar. Even de oven opsteken[ link | afbeelding ]
Ja vastquote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:34 schreef chufi het volgende:
[..]
maar zn kokos rumkugel zijn vast wel te pruimen
heb je al een admin gevraagd ?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja vastEn ik krijg die sig maar niet weg
Nee die haten me, nou ja niet allemaal.quote:
Ik steek even een peuk opquote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:06 schreef sly-nl het volgende:
[ afbeelding ]
Zag deze gif op de frontpage en kwam gelijk dit nummer in me op, raawrrr
Nou ja waarom niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:13 schreef sly-nl het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ouwe zwaaierd van me...Zou je dat nu wel doen?
[ afbeelding ]
Als die peuken 40 euro zijn ben ik er al niet meer.quote:
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:16 schreef sly-nl het volgende:
[..]
We willen je nog niet kwijt![]()
[ afbeelding ]
Ik heb al een grote strapon gekocht.quote:
Maatje kleiner.quote:
Ja dat 30 cm is gelul.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 19:37 schreef sly-nl het volgende:
[..]
[..]
Attent van je.
Dus maar twee maatjes kleiner
Djiezes wat zondequote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:04 schreef FANN het volgende:
[..]
zonde... het was een leuke meid zonder al die verminkingen ...
[ afbeelding ]
Lekker kontje heeft ze nu![]()
[ afbeelding ]
Ja.. écht zonde..quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Djiezes wat zondeEcht een leuke meid op de voorfoto inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |