SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi![]()
nee vandaag eens nietquote:
Ja nog steeds hihi. Ze waren al tam. In de kooi willen ze nog wel eens happen naar vingers maar ze laten zich wel gewoon zonder problemen oppakken (rennen dan ook niet weg) en buiten de kooi zijn mijn vingers niet boeiend dus ik ben best tevreden.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het met de ratten, zijn ze al tam?
Beetje wel ja en ik begin me te irriteren dat ik nooit meer eens een dag voor mezelf heb om bij te tanken.quote:
jaquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lig je nu ook meer met je beentjes omhoog?
Huisje in Chisinau en een enkeltje kost niet zo heel veel, toch?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje wel ja en ik begin me te irriteren dat ik nooit meer eens een dag voor mezelf heb om bij te tanken.
doe je zelf.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje wel ja en ik begin me te irriteren dat ik nooit meer eens een dag voor mezelf heb om bij te tanken.
Vrij nemen en dan een pyjamadag plannenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je grenzen aangeven is belangrijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ja overdag zal het niet zo druk zijn. Vanavond natuurlijk weer vol gereserveerd maar weet niet of ik dat ga reddenquote:
Daar alleen zitten lijkt me ook niet al te geweldig, kan ik beter een gracht met krokodillen en landmijnen rond mijn huis aanleggen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Huisje in Chisinau en een enkeltje kost niet zo heel veel, toch?
waarheid welquote:
Ja dat is waar en dan heb ik nog het idee dat ik er maar amper voor andere mensen kan zijn en dat ik daar eigenlijk meer tijd in moet steken, even janken hoorquote:
Nee, niet voor jouquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar alleen zitten lijkt me ook niet al te geweldig, kan ik beter een gracht met krokodillen en landmijnen rond mijn huis aanleggen.
Aaawquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is waar en dan heb ik nog het idee dat ik er maar amper voor andere mensen kan zijn en dat ik daar eigenlijk meer tijd in moet steken, even janken hoor
Snap 'em nu pasquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Huisje in Chisinau en een enkeltje kost niet zo heel veel, toch?
Neem je genoeg tijd om jezelf "uit" te zetten?quote:
Echt een Azië dingetje.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:18 schreef Karzai het volgende:
Aziatische bosolifanten zijn een stuk kleiner
Je moet ook een beetje van jezelf houden.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is waar en dan heb ik nog het idee dat ik er maar amper voor andere mensen kan zijn en dat ik daar eigenlijk meer tijd in moet steken, even janken hoor
niet genoeg pijnquote:
Voordat ik ga slapen ga ik eerst nog een uur op Instagram of Reddit scrollen, telt dat ook mee?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neem je genoeg tijd om jezelf "uit" te zetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Hmm goeie, geen idee.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neem je genoeg tijd om jezelf "uit" te zetten?
Net hoe gevoelig je bent voor het licht I guess?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voordat ik ga slapen ga ik eerst nog een uur op Instagram of Reddit scrollen, telt dat ook mee?
Daar heb ik dan weer niet zo heel erg veel moeite mee, ik ben dol op mezelf.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet ook een beetje van jezelf houden.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer niet zo heel erg veel moeite mee, ik ben dol op mezelf.
Dat is juist niet goed.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voordat ik ga slapen ga ik eerst nog een uur op Instagram of Reddit scrollen, telt dat ook mee?
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:25 schreef Ama het volgende:
Niet drukken een optie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kijk de goeie wel via Insta.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb TikTok van m'n telefoon gegooid.
Ik val snel genoeg in slaap normaal gesproken. Ben alleen nog steeds iets voor 7 wakker iedere dag.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net hoe gevoelig je bent voor het licht I guess?
kijk soms naar die reels ofzo op insta. wat een bagger je daar voorbij ziet komen. En alles ook zo narcistisch als de pestquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb TikTok van m'n telefoon gegooid.
Wat zijn reels nou weer?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk soms naar die reels ofzo op insta. wat een bagger je daar voorbij ziet komen. En alles ook zo narcistisch als de pest
Ik keek soms van die filmpjes op facebook. Maar dan gaat je IQ met tien punten per minuut omlaag dus ik ben maar snel gestoptquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk soms naar die reels ofzo op insta. wat een bagger je daar voorbij ziet komen. En alles ook zo narcistisch als de pest
TikTok is ook zo maar duizend keer erger. Maar er staan ook leuke dingen tussen zoals BookTok en gewoon domme mensen, maar laatst was ik tot half drie 's nachts aan het scrollen en kreeg ik allemaal ellende op m'n algoritme, allemaal jongeren met kanker en toen begon ik ook enorm te hypochonderen, dus heb ik het eraf gegooid.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik merk dat ik minder goed slaap als ik langer "actief" ergens mee bezig ben geweest (of dus de schermpjes, met een boek lezen heb ik er nooit zo'n last van), gamen en direct daarna slapen kan ik echt vergeten bijvoorbeeld, terwijl een beetje suf serie kijken op bank-tv afstand weer geen probleem geeft.quote:
slim anders was er helemaal geen zinnig gesprek meer met je te voerenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik keek soms van die filmpjes op facebook. Maar dan gaat je IQ met tien punten per minuut omlaag dus ik ben maar snel gestopt
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
TikTok is ook zo maar duizend keer erger. Maar er staan ook leuke dingen tussen zoals BookTok en gewoon domme mensen, maar laatst was ik tot half drie 's nachts aan het scrollen en kreeg ik allemaal ellende op m'n algoritme, allemaal jongeren met kanker en toen begon ik ook enorm te hypochonderen, dus heb ik het eraf gegooid.
De mijne is goed afgericht inmiddels, ik krijg vooral katten die domme dingen doen momenteel.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
slim anders was er helemaal geen zinnig gesprek meer met je te voeren
Toch een uur scrollen als je op de wc zit en dan slapende benen als je opstaat.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geloof dat ze die filmpjes zo noemen op insta
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dan word ik verbannen naar ONZ.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
TikTok is ook zo maar duizend keer erger. Maar er staan ook leuke dingen tussen zoals BookTok en gewoon domme mensen, maar laatst was ik tot half drie 's nachts aan het scrollen en kreeg ik allemaal ellende op m'n algoritme, allemaal jongeren met kanker en toen begon ik ook enorm te hypochonderen, dus heb ik het eraf gegooid.
Je kunt dan ook denken "blij dat ik dat niet had toen ik jong was" en zielsgelukkig gaan slapen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bleh.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
slim anders was er helemaal geen zinnig gesprek meer met je te voeren
Ja zo werkt het niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt dan ook denken "blij dat ik dat niet had toen ik jong was" en zielsgelukkig gaan slapen.
en goed ook,quote:
Het helpt ook niet dat je alleen maar méér soortgelijke filmpjes krijgt zodra je er een afgekeken hebt.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:34 schreef CherryLips het volgende:
Het staat nog wel op m'n iPad maar die neem ik in elk geval niet mee naar bed.
Raar he dat ze in de kooi dan wel happen, of raar eigenlijk ook niet is hun terrein natuurlijkquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja nog steeds hihi. Ze waren al tam. In de kooi willen ze nog wel eens happen naar vingers maar ze laten zich wel gewoon zonder problemen oppakken (rennen dan ook niet weg) en buiten de kooi zijn mijn vingers niet boeiend dus ik ben best tevreden.
Ja hier wel , al meer dan een maand helse pijn en weinig slaap.quote:
Ik denk altijd aan de Tweede Wereldoorlog, ruimteschepen of exen of een combinatie van die drie en dan ben ik binnen een minuutje een dromenland.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik luister voor het slapen gaan een podcastje. Val ik lekker bij in slaap
Knuffel voor Dottiequote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier wel , al meer dan een maand helse pijn en weinig slaap.
Loop echt bijna op mijn tandvlees
Misschien eis je wel teveel van je zelfquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die combinatie klinkt wel interessantquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk altijd aan de Tweede Wereldoorlog, ruimteschepen of exen of een combinatie van die drie en dan ben ik binnen een minuutje een dromenland.
Wat heb je eigenlijk?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dan word ik verbannen naar ONZ.
Of exen met zo'n snorretje en snode plannetjes.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die combinatie klinkt wel interessant![]()
Soort natte bovenlippen met snorretje death star?
Ja dat is de pest. Als ik kijk, kijk ik alleen nog naar de accounts die ik volg.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het helpt ook niet dat je alleen maar méér soortgelijke filmpjes krijgt zodra je er een afgekeken hebt.
meh das kutquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank jequote:
Ik kan het ook direct zien wanneer ik iets te lang op een filmpje ben blijven hangen. Laatst ineens allemaal rolschaatsfilmpjes omdat ik 'm daarop open had laten staan toen kerel wat vroeg.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat is de pest. Als ik kijk, kijk ik alleen nog naar de accounts die ik volg.
Nou ja, ergens wel spannend.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of exen met zo'n snorretje en snode plannetjes.
Heb een zenuwklem zitten in mijn nek en een zenuwontsteking in mijn schouderbladquote:
En dat is nog zacht uitgedruktquote:
Gelukkigquote:
US ga daar es weg manquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb een zenuwklem zitten in mijn nek en een zenuwontsteking in mijn schouderblad
Uitstraling door mijn hele arm. Kan nog geen zuchtje wind over die arm hebben. Nu al 1.5 maand slaap bijna niet van de pijn.
Ben heel wat pijn gewend, maar dit overtreft alles zelfs een zenuwbeklemming in mijn rug deed niet zo pijn
quote:
Wat heftigquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb een zenuwklem zitten in mijn nek en een zenuwontsteking in mijn schouderblad
Uitstraling door mijn hele arm. Kan nog geen zuchtje wind over die arm hebben. Nu al 1.5 maand slaap bijna niet van de pijn.
Ben heel wat pijn gewend, maar dit overtreft alles zelfs een zenuwbeklemming in mijn rug deed niet zo pijn
Kunnen ze geen spuit zetten in dat schouderblad?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Normaal zit US heel ergens anders.misschien verdwaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja godverquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* springt terug naar het been van bitterbal.
Chips is voor puisterige tieners en te dikke mensen met een voorliefde voor Schultenbrau.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zat wel lekker warm in de nek van Dotteke, glaasje jus en een zakje chips erbij.
Kost jarenlang oefening.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Chips is voor puisterige tieners en te dikke mensen met een voorliefde voor Schultenbrau.
Het lukt me nooit zo goed als jou
Klinkt als mijquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Chips is voor puisterige tieners en te dikke mensen met een voorliefde voor Schultenbrau.
Het lukt me nooit zo goed als jou
Ja neem het ze ook niet helemaal kwalijk, zolang ze maar wel tam zijn verder. Ik heb natuurlijk ook wel vaak hondenkoekjes enz in mijn handen als ik mijn vingers in de kooi stop dus denk dat ze het associëren met eten in de kooi.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raar he dat ze in de kooi dan wel happen, of raar eigenlijk ook niet is hun terrein natuurlijk
Leugensquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Puisterig dik mens
Ik hou gewoon van chips
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leugens![]()
Nou ja, dat laatste is wel waar misschien
Ik vind het allemaal lekkerquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]Chips boven koekjes en snoepjes en chocola
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:55 schreef dud0r het volgende:
https://www.instagram.com/reel/Cdqpy_Luyan/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
@:4everblackeyed zodat je je collega's niet lastig valt met TYPTYPTYP
Na negen uur ‘s avonds chips. De rest van de dag chocola en koekjesquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja dat wel. maar als je echt moet kiezen?
hahahah ja soms is het wel jammer dat overdag chips eten een soort van taboe is.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Na negen uur ‘s avonds chips. De rest van de dag chocola en koekjes
Als ik een zak chips in de kast heb liggen, kan ik aan niks anders meer denken.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:59 schreef TaMieke het volgende:
[..]
hahahah ja soms is het wel jammer dat overdag chips eten een soort van taboe is.
Maar 9 uur is wel laat. Ik moet me vaak al inhouden om het uit te stellen tot 8 uur/half 9
Ik las "een poes die naar vis ruikt"quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik een zak chips in de kast heb liggen, kan ik aan niks anders meer denken.![]()
Net een poes die vis ruikt
quote:Wordt bezorgd
Vandaag tussen 12:00 en 14:30
Ik heb m'n twijfels.quote:Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt
Zo meuren ze wel soms uit hun bek.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik las "een poes die naar vis ruikt"
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:03 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik las "een poes die naar vis ruikt"
Neen, m'n short shorts.quote:
Toen kon je op zoek naar een pleister?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde nog een hap nemen van m'n broodje maar hij was al op.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:55 schreef dud0r het volgende:
https://www.instagram.com/reel/Cdqpy_Luyan/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
@:4everblackeyed zodat je je collega's niet lastig valt met TYPTYPTYP
Nee ik reikte in het nietsquote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toen kon je op zoek naar een pleister?
toen nam je hap uit je hand?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:20 schreef CherryLips het volgende:
RIPquote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:20 schreef CherryLips het volgende:
Hing je weer grommend in de enkels?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Helaas val ik mijn collega's ook lastig met mijn aanwezigheid.. dus ja
daar helpt dat toetsenbord niet bij helaasquote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Helaas val ik mijn collega's ook lastig met mijn aanwezigheid.. dus ja
Nee hoor, hoef ik niets voor te doen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hing je weer grommend in de enkels?
Mr. Wattenschijfje zou dit toetsenbord wel ideaal vindenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
daar helpt dat toetsenbord niet bij helaas
Volgens mij ben jij de stilste collega die je kunt hebbenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee hoor, hoef ik niets voor te doen.
Alleen aanwezig te zijn
Doe ik ook.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik luister voor het slapen gaan een podcastje. Val ik lekker bij in slaap
Meerdere Buda.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meerdere Buda.
De volksjury.
Vink.
Ruben Tijl Ruben.
Zelfspotcast.
Marc Marie en Aaf.
En zoveel meer,
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Krijg vertaalverzoeken voor dinsdagochtend. In feite is dat dus morgenochtend.
alsof jij weekend hebtquote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Goed gepland wel.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Voortaan minder tijd besteden aan klussenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:29 schreef UitStraling het volgende:
Zo zo zo, ik kreeg uitmuntende kritieken en lovende woorden en veren in mijn reet aangaande een klus waar ik mee bezig ben maar ik heb daar amper nog tijd aan besteed, komt altijd zo dom, onkundig en simpel over maar ik laat het maar zo
Helemaal niks meer doenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voortaan minder tijd besteden aan klussen
Zijn het Nederlandse opdrachtgevers? In het buitenland doen ze niet aan Tweede Pinksterdag, dacht ik.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Zeg dat de Duutsers.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Zijn het Nederlandse opdrachtgevers? In het buitenland doen ze niet aan Tweede Pinksterdag, dacht ik.
Stiekem is dat een kernwapen op weg naar Washington DC.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:32 schreef Recce het volgende:
Lancering van het Russische Progress vrachtschip nu.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stiekem is dat een kernwapen op weg naar Washington DC.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:35 schreef Recce het volgende:
[..]Het ding waar de Sojoez op is gebaseerd, de R7, was wel een ICBM.
Nee klopt.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Zijn het Nederlandse opdrachtgevers? In het buitenland doen ze niet aan Tweede Pinksterdag, dacht ik.
daarom.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik heb sowieso al vier deadlines staan maandag
Ze deed het best leukquote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lucille heeft er wel de perfecte borsten voor.
Overs geschiedenis vind ik deze mooi.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Even kijken of daar voor mij iets bij zit. Mijn podcasts gaan vooral over politiek en geschiedenis, maar afwisseling kan geen kwaad.
Oooeehhquote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Overs geschiedenis vind ik deze mooi.
https://podcastluisteren.nl/pod/Napoleon
Die man kan zo goed vertellen.
Hij heeft er ook eentje over Louis 14.quote:
Ballie is inmiddels kreupel genoeg ervoorquote:
Ik vind haar wel leukquote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik luister naar true crime-podcasts.
En soms die van Caitlin Doughty.
En die heeft een soortgelijke voorgevel.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ballie is inmiddels kreupel genoeg ervoor
Halve zondagen doorgebracht met kijken naar die filmpjes op YTquote:
alle statussenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n pakje schoot van "Bezorging vandaag" naar "Nog niet ontvangen" naar "Bezorging morgen" naar "Bezorger onderweg".
Ben benieuwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:00 schreef mschol het volgende:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Maar m'n short shorts.quote:
Ehehehe, mooi.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:04 schreef mschol het volgende:
[..]
deurtjes, deurknoppen, scharnieren e.d.
de kast zelf (dus het frame) komt zondag pas
Is voor onder rokjes/jurkjes. Wel luchtig en zakken, geen billen showen met een random windvlaag.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:00 schreef mschol het volgende:
Straks komt alles met afzonderlijke busjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ellende is dat ik niet tegen pijn medicatie kan en die medicijnen om die zenuwe tot rust te brengen krijg ik hartkloppingenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat heftig![]()
Kunnen ze daar nog iets aan doen? Wat is het vooruitzicht?
Geen idee heeft de dokter niets van gezegdquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kunnen ze geen spuit zetten in dat schouderblad?
Wat heb je met je been dan?quote:
Als het een slijmbeursontsteking is zou dat moeten kunnen, zetten ze die goed dan ben je binnen een seconde van de pijn af in ieder geval.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee heeft de dokter niets van gezegd
Ja, want dan valt je schouder er daarna af.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als het een slijmbeursontsteking is zou dat moeten kunnen, zetten ze die goed dan ben je binnen een seconde van de pijn af in ieder geval.
Dat kriebelde dus zo, die stukjes chips die je kruimeldequote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zat wel lekker warm in de nek van Dotteke, glaasje jus en een zakje chips erbij.
Dan heb je aan de andere kant nog een reserveschoudertquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, want dan valt je schouder er daarna af.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze deed het best leukMaar mijn favoriet was wijlen François Boulanger.
Ik moest hier keihard om lachen, weet ook niet waaromquote:
En als je dichtbij Oekraïne woont, heb je er misschien nog 4.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan heb je aan de andere kant nog een reserveschoudert
Haal je die veren uit je reet als je weer in mijn nek gaat zittenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:29 schreef UitStraling het volgende:
Zo zo zo, ik kreeg uitmuntende kritieken en lovende woorden en veren in mijn reet aangaande een klus waar ik mee bezig ben maar ik heb daar amper nog tijd aan besteed, komt altijd zo dom, onkundig en simpel over maar ik laat het maar zo
Dat gaat lekkerquote:Op vrijdag 3 juni 2022 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n pakje schoot van "Bezorging vandaag" naar "Nog niet ontvangen" naar "Bezorging morgen" naar "Bezorger onderweg".
Ben benieuwd.
Dan gaat het ook nog eens kriebelen in je nek.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Haal je die veren uit je reet als je weer in mijn nek gaat zitten
Wa ziede gij er gek uit, lekt wel of ge vier ermkes het verrekte griezelmens.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En als je dichtbij Oekraïne woont, heb je er misschien nog 4.
Het is een zenuwontstekingquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als het een slijmbeursontsteking is zou dat moeten kunnen, zetten ze die goed dan ben je binnen een seconde van de pijn af in ieder geval.
Kriebelen op de rug is wel lekkerquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan gaat het ook nog eens kriebelen in je nek.
Eens.quote:
Ik kan je zeggen het is de hel.quote:
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Of een lekker massage, daar verlang ik zo naar nu dat hele gebied naar de klotuh isquote:
Ja als je 'Uitstraling' hebt ben je niet blijquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
US kan mensen soms ook op hun zenuwen werken.
Dit is het lekkerste wat er ooit uitgevonden is, beter nog dan kakelverse carpaccio, in de zon slenteren door een vergeten Italiaans dorpje of 5000 jaar oude whisky.quote:
Dat kan ook pijnlijk zijnquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een keer een acute peesontsteking gehad in mijn voet, kon ik gelijk niet meer lopen of een schoen aan.
Toen heeft een collega mij naar de dokter gebracht
Dus dat he, jammer dat je dat niet als fysio therapie kan krijgenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is het lekkerste wat er ooit uitgevonden is, beter nog dan kakelverse carpaccio, in de zon slenteren door een vergeten Italiaans dorpje of 5000 jaar oude whisky.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
US kan mensen soms ook op hun zenuwen werken.
Ohhh lekker zeg.. ik had mij toen ooit eens laten masseren in Griekenland, dat was wel aan te radenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of een lekker massage, daar verlang ik zo naar nu dat hele gebied naar de klotuh is
Gewoon ff een stukje ontspanning
Klinkt als het begin van een semi-erotische film dit.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een keer een acute peesontsteking gehad in mijn voet, kon ik gelijk niet meer lopen of een schoen aan.
Toen heeft een collega mij naar de dokter gebracht
Ik was net bij een winkeltje waar ze de droge worst van worstworstworst ook verkopen (voor hem) dus heb nu ook een stinkerd.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhh lekker zeg.. ik had mij toen ooit eens laten masseren in Griekenland, dat was wel aan te raden![]()
Niet dat ik bedoel dat je dan maar het vliegtuig moet pakken en naar Griekenland moet vliegen .. hm... misschien wel
Ja, maar wel kak dat je geen pijnbestrijding kan..quote:
Euhmmmmquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als het begin van een semi-erotische film dit.
Klinkt als het begin van een semi-erotische film dit.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhh lekker zeg.. ik had mij toen ooit eens laten masseren in Griekenland, dat was wel aan te raden![]()
Niet dat ik bedoel dat je dan maar het vliegtuig moet pakken en naar Griekenland moet vliegen .. hm... misschien wel
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik was net bij een winkeltje waar ze de droge worst van worstworstworst ook verkopen (voor hem) dus heb nu ook een stinkerd.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als het begin van een semi-erotische film dit.
quote:
Jaquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Die zijn echt het allerlekkerste
Ik heb een paar jaar terug een welness bon gekregen voor mijn verjaardag, best een bedrag.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laat jij je masseren met een droge worstquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik was net bij een winkeltje waar ze de droge worst van worstworstworst ook verkopen (voor hem) dus heb nu ook een stinkerd.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat jij je masseren met een droge worst
Oh joh?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar terug een welness bon gekregen voor mijn verjaardag, best een bedrag.
Ik daarvan drie kwartier hotstone massage, drie kwartier ontspanningsmassage en voetzool massage genomen. Niet alles op een dag natuurlijk
Heeeeeeeeeeeeerlijk was dat, behalve die voetzool massage, ik ben daar echt ziek van geweest
Ik ben echt een ramp kwa medicatiequote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar wel kak dat je geen pijnbestrijding kan..
Ooit ook een acute ontsteking gehad in mn schouder... toen had ik een pijnstiller en was het na een dag weg.
Kan je nagaan wat voor rotspul dat is.
Rare topicwendingquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat jij je masseren met een droge worst
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben echt een ramp kwa medicatie
Heb ook ene keer een zo spuit in mijn schouder gehad en wat denk je. Kreeg een vierkante rode kop en een hele hoge bloeddruk en zo dizzy als de nete, een allergische reactie
Tu madrequote:
Komt omdat er veel niet goed zit in je lijf, Die drukpunten die ze pakken was niet prettigquote:
quote:
Daar heb ik tot nu toe nog geen last van gehad.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Nou lekker dan
Ga je wel goed op verdoving of kan dat ook niet ?
Oh dat scheelt.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb ik tot nu toe nog geen last van gehad.
Mag ik even kotsen?quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik moest hier keihard om lachen, weet ook niet waarom
Uhm, twijfel of ik een korte broek aan zal trekken.quote:
Kan best hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm, twijfel of ik een korte broek aan zal trekken.
#hotpants
Ik zag dit wel hoor.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm, twijfel of ik een korte broek aan zal trekken.
#hotpants
Nee hoor, dat weiger ik te gelovenquote:
Gewoon gebracht door een ooievaar.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee hoor, dat weiger ik te geloven
Uit de klei getrokken.quote:
Van jou zou ik het trouwens ook nog wel geloven als je uit het flapoor komt van een eenhoorn die uitsluitend op een dieet van harde droge worsten leeft.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee hoor, dat weiger ik te geloven
zoeentje met een klepje in het achterhoofd, die zo nu en dan opengaat als niemand het doorheeft?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:55 schreef Budapestenaar het volgende:
4E is stiekem een caaf met computerskills.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:55 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Aaaawwquote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik stootte net per ongeluk tegen de neus van Wattenschijfje, ging ze haar neusje poetsen![]()
![]()
Per ongelukquote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik stootte net per ongeluk tegen de neus van Wattenschijfje, ging ze haar neusje poetsen![]()
![]()
Ik had ook per ongeluk mijn rode bokhandschoen aan.quote:
Zo maakt men doorgaans caviapuree in de bergen van Bolivia.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had ook per ongeluk mijn rode bokhandschoen aan.
Oh, ik dacht gewoon tussen de graanmolen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo maakt men doorgaans caviapuree in de bergen van Bolivia.
In de vorm van een aardappelquote:
quote:
O dat moet je niet willen inderdaad jakkiequote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh dat scheelt.
Hoorde net een verhaal van een ingreep waarbij de verdoving niet helemaal lukte.
Werd echt helemaal naar toen ik dat hoorde.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:24 schreef UitStraling het volgende:
Gezond caviasap met vitamientjes, eerst frot je komkommer, paprika, meloen, een tros bananen, broccoli en een handvol kersen in het piepende schreeuwende beestje en daarna werp je het krijsende geheel in een blender, gezond caviasap.
quote:
dat is al een begin.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:33 schreef Ama het volgende:
Maar eens beginnen aan mijn to do lijstje thuis.
Als het brede en mooie wegen waren geweest, was het ws ook niet de kortste danwel snelste route geweest.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:41 schreef LTVDK het volgende:
Net eens een keertje de kortste en snelste route naar huis gereden, rijd alleen niet heel fijn al die smalle weggetjes
kan ook uiteraard.. vind ik weer niksquote:Op vrijdag 3 juni 2022 13:58 schreef Karzai het volgende:
Dan zou ik eerder een bouwpakket kopen die je moet lijmen en schilderen enzo
Ellendig, Dottekequote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ellende is dat ik niet tegen pijn medicatie kan en die medicijnen om die zenuwe tot rust te brengen krijg ik hartkloppingen
Ik ging om de dag naar de therapie, ook op zondag.
Helaas is die nu met vakantie
Minimaal 3 maanden moet ik op rekenen
Gelukkig is het hele heftige er nu 2 dagen van af,
ga je daar wandelen?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Regenjas gekocht. Gaat hozen in Oostenrijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. bijna![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 14:17 schreef mschol het volgende:
6 busjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. bijna![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |