SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi![]()
nee vandaag eens nietquote:
Ja nog steeds hihi. Ze waren al tam. In de kooi willen ze nog wel eens happen naar vingers maar ze laten zich wel gewoon zonder problemen oppakken (rennen dan ook niet weg) en buiten de kooi zijn mijn vingers niet boeiend dus ik ben best tevreden.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het met de ratten, zijn ze al tam?
Beetje wel ja en ik begin me te irriteren dat ik nooit meer eens een dag voor mezelf heb om bij te tanken.quote:
jaquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lig je nu ook meer met je beentjes omhoog?
Huisje in Chisinau en een enkeltje kost niet zo heel veel, toch?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje wel ja en ik begin me te irriteren dat ik nooit meer eens een dag voor mezelf heb om bij te tanken.
doe je zelf.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje wel ja en ik begin me te irriteren dat ik nooit meer eens een dag voor mezelf heb om bij te tanken.
Vrij nemen en dan een pyjamadag plannenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je grenzen aangeven is belangrijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ja overdag zal het niet zo druk zijn. Vanavond natuurlijk weer vol gereserveerd maar weet niet of ik dat ga reddenquote:
Daar alleen zitten lijkt me ook niet al te geweldig, kan ik beter een gracht met krokodillen en landmijnen rond mijn huis aanleggen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Huisje in Chisinau en een enkeltje kost niet zo heel veel, toch?
waarheid welquote:
Ja dat is waar en dan heb ik nog het idee dat ik er maar amper voor andere mensen kan zijn en dat ik daar eigenlijk meer tijd in moet steken, even janken hoorquote:
Nee, niet voor jouquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar alleen zitten lijkt me ook niet al te geweldig, kan ik beter een gracht met krokodillen en landmijnen rond mijn huis aanleggen.
Aaawquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is waar en dan heb ik nog het idee dat ik er maar amper voor andere mensen kan zijn en dat ik daar eigenlijk meer tijd in moet steken, even janken hoor
Snap 'em nu pasquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Huisje in Chisinau en een enkeltje kost niet zo heel veel, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |