SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi![]()
nee vandaag eens nietquote:
Ja nog steeds hihi. Ze waren al tam. In de kooi willen ze nog wel eens happen naar vingers maar ze laten zich wel gewoon zonder problemen oppakken (rennen dan ook niet weg) en buiten de kooi zijn mijn vingers niet boeiend dus ik ben best tevreden.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het met de ratten, zijn ze al tam?
Beetje wel ja en ik begin me te irriteren dat ik nooit meer eens een dag voor mezelf heb om bij te tanken.quote:
jaquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lig je nu ook meer met je beentjes omhoog?
Huisje in Chisinau en een enkeltje kost niet zo heel veel, toch?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje wel ja en ik begin me te irriteren dat ik nooit meer eens een dag voor mezelf heb om bij te tanken.
doe je zelf.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje wel ja en ik begin me te irriteren dat ik nooit meer eens een dag voor mezelf heb om bij te tanken.
Vrij nemen en dan een pyjamadag plannenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je grenzen aangeven is belangrijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ja overdag zal het niet zo druk zijn. Vanavond natuurlijk weer vol gereserveerd maar weet niet of ik dat ga reddenquote:
Daar alleen zitten lijkt me ook niet al te geweldig, kan ik beter een gracht met krokodillen en landmijnen rond mijn huis aanleggen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Huisje in Chisinau en een enkeltje kost niet zo heel veel, toch?
waarheid welquote:
Ja dat is waar en dan heb ik nog het idee dat ik er maar amper voor andere mensen kan zijn en dat ik daar eigenlijk meer tijd in moet steken, even janken hoorquote:
Nee, niet voor jouquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar alleen zitten lijkt me ook niet al te geweldig, kan ik beter een gracht met krokodillen en landmijnen rond mijn huis aanleggen.
Aaawquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is waar en dan heb ik nog het idee dat ik er maar amper voor andere mensen kan zijn en dat ik daar eigenlijk meer tijd in moet steken, even janken hoor
Snap 'em nu pasquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Huisje in Chisinau en een enkeltje kost niet zo heel veel, toch?
Neem je genoeg tijd om jezelf "uit" te zetten?quote:
Echt een Azië dingetje.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:18 schreef Karzai het volgende:
Aziatische bosolifanten zijn een stuk kleiner
Je moet ook een beetje van jezelf houden.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat is waar en dan heb ik nog het idee dat ik er maar amper voor andere mensen kan zijn en dat ik daar eigenlijk meer tijd in moet steken, even janken hoor
niet genoeg pijnquote:
Voordat ik ga slapen ga ik eerst nog een uur op Instagram of Reddit scrollen, telt dat ook mee?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neem je genoeg tijd om jezelf "uit" te zetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Hmm goeie, geen idee.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neem je genoeg tijd om jezelf "uit" te zetten?
Net hoe gevoelig je bent voor het licht I guess?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voordat ik ga slapen ga ik eerst nog een uur op Instagram of Reddit scrollen, telt dat ook mee?
Daar heb ik dan weer niet zo heel erg veel moeite mee, ik ben dol op mezelf.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet ook een beetje van jezelf houden.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer niet zo heel erg veel moeite mee, ik ben dol op mezelf.
Dat is juist niet goed.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voordat ik ga slapen ga ik eerst nog een uur op Instagram of Reddit scrollen, telt dat ook mee?
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:25 schreef Ama het volgende:
Niet drukken een optie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kijk de goeie wel via Insta.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb TikTok van m'n telefoon gegooid.
Ik val snel genoeg in slaap normaal gesproken. Ben alleen nog steeds iets voor 7 wakker iedere dag.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net hoe gevoelig je bent voor het licht I guess?
kijk soms naar die reels ofzo op insta. wat een bagger je daar voorbij ziet komen. En alles ook zo narcistisch als de pestquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb TikTok van m'n telefoon gegooid.
Wat zijn reels nou weer?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk soms naar die reels ofzo op insta. wat een bagger je daar voorbij ziet komen. En alles ook zo narcistisch als de pest
Ik keek soms van die filmpjes op facebook. Maar dan gaat je IQ met tien punten per minuut omlaag dus ik ben maar snel gestoptquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk soms naar die reels ofzo op insta. wat een bagger je daar voorbij ziet komen. En alles ook zo narcistisch als de pest
TikTok is ook zo maar duizend keer erger. Maar er staan ook leuke dingen tussen zoals BookTok en gewoon domme mensen, maar laatst was ik tot half drie 's nachts aan het scrollen en kreeg ik allemaal ellende op m'n algoritme, allemaal jongeren met kanker en toen begon ik ook enorm te hypochonderen, dus heb ik het eraf gegooid.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik merk dat ik minder goed slaap als ik langer "actief" ergens mee bezig ben geweest (of dus de schermpjes, met een boek lezen heb ik er nooit zo'n last van), gamen en direct daarna slapen kan ik echt vergeten bijvoorbeeld, terwijl een beetje suf serie kijken op bank-tv afstand weer geen probleem geeft.quote:
slim anders was er helemaal geen zinnig gesprek meer met je te voerenquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik keek soms van die filmpjes op facebook. Maar dan gaat je IQ met tien punten per minuut omlaag dus ik ben maar snel gestopt
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
TikTok is ook zo maar duizend keer erger. Maar er staan ook leuke dingen tussen zoals BookTok en gewoon domme mensen, maar laatst was ik tot half drie 's nachts aan het scrollen en kreeg ik allemaal ellende op m'n algoritme, allemaal jongeren met kanker en toen begon ik ook enorm te hypochonderen, dus heb ik het eraf gegooid.
De mijne is goed afgericht inmiddels, ik krijg vooral katten die domme dingen doen momenteel.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
slim anders was er helemaal geen zinnig gesprek meer met je te voeren
Toch een uur scrollen als je op de wc zit en dan slapende benen als je opstaat.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geloof dat ze die filmpjes zo noemen op insta
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dan word ik verbannen naar ONZ.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
TikTok is ook zo maar duizend keer erger. Maar er staan ook leuke dingen tussen zoals BookTok en gewoon domme mensen, maar laatst was ik tot half drie 's nachts aan het scrollen en kreeg ik allemaal ellende op m'n algoritme, allemaal jongeren met kanker en toen begon ik ook enorm te hypochonderen, dus heb ik het eraf gegooid.
Je kunt dan ook denken "blij dat ik dat niet had toen ik jong was" en zielsgelukkig gaan slapen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bleh.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
slim anders was er helemaal geen zinnig gesprek meer met je te voeren
Ja zo werkt het niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt dan ook denken "blij dat ik dat niet had toen ik jong was" en zielsgelukkig gaan slapen.
en goed ook,quote:
Het helpt ook niet dat je alleen maar méér soortgelijke filmpjes krijgt zodra je er een afgekeken hebt.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:34 schreef CherryLips het volgende:
Het staat nog wel op m'n iPad maar die neem ik in elk geval niet mee naar bed.
Raar he dat ze in de kooi dan wel happen, of raar eigenlijk ook niet is hun terrein natuurlijkquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja nog steeds hihi. Ze waren al tam. In de kooi willen ze nog wel eens happen naar vingers maar ze laten zich wel gewoon zonder problemen oppakken (rennen dan ook niet weg) en buiten de kooi zijn mijn vingers niet boeiend dus ik ben best tevreden.
Ja hier wel , al meer dan een maand helse pijn en weinig slaap.quote:
Ik denk altijd aan de Tweede Wereldoorlog, ruimteschepen of exen of een combinatie van die drie en dan ben ik binnen een minuutje een dromenland.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik luister voor het slapen gaan een podcastje. Val ik lekker bij in slaap
Knuffel voor Dottiequote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier wel , al meer dan een maand helse pijn en weinig slaap.
Loop echt bijna op mijn tandvlees
Misschien eis je wel teveel van je zelfquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die combinatie klinkt wel interessantquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk altijd aan de Tweede Wereldoorlog, ruimteschepen of exen of een combinatie van die drie en dan ben ik binnen een minuutje een dromenland.
Wat heb je eigenlijk?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dan word ik verbannen naar ONZ.
Of exen met zo'n snorretje en snode plannetjes.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die combinatie klinkt wel interessant![]()
Soort natte bovenlippen met snorretje death star?
Ja dat is de pest. Als ik kijk, kijk ik alleen nog naar de accounts die ik volg.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het helpt ook niet dat je alleen maar méér soortgelijke filmpjes krijgt zodra je er een afgekeken hebt.
meh das kutquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank jequote:
Ik kan het ook direct zien wanneer ik iets te lang op een filmpje ben blijven hangen. Laatst ineens allemaal rolschaatsfilmpjes omdat ik 'm daarop open had laten staan toen kerel wat vroeg.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat is de pest. Als ik kijk, kijk ik alleen nog naar de accounts die ik volg.
Nou ja, ergens wel spannend.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of exen met zo'n snorretje en snode plannetjes.
Heb een zenuwklem zitten in mijn nek en een zenuwontsteking in mijn schouderbladquote:
En dat is nog zacht uitgedruktquote:
Gelukkigquote:
US ga daar es weg manquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb een zenuwklem zitten in mijn nek en een zenuwontsteking in mijn schouderblad
Uitstraling door mijn hele arm. Kan nog geen zuchtje wind over die arm hebben. Nu al 1.5 maand slaap bijna niet van de pijn.
Ben heel wat pijn gewend, maar dit overtreft alles zelfs een zenuwbeklemming in mijn rug deed niet zo pijn
quote:
Wat heftigquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb een zenuwklem zitten in mijn nek en een zenuwontsteking in mijn schouderblad
Uitstraling door mijn hele arm. Kan nog geen zuchtje wind over die arm hebben. Nu al 1.5 maand slaap bijna niet van de pijn.
Ben heel wat pijn gewend, maar dit overtreft alles zelfs een zenuwbeklemming in mijn rug deed niet zo pijn
Kunnen ze geen spuit zetten in dat schouderblad?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Normaal zit US heel ergens anders.misschien verdwaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja godverquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* springt terug naar het been van bitterbal.
Chips is voor puisterige tieners en te dikke mensen met een voorliefde voor Schultenbrau.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zat wel lekker warm in de nek van Dotteke, glaasje jus en een zakje chips erbij.
Kost jarenlang oefening.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Chips is voor puisterige tieners en te dikke mensen met een voorliefde voor Schultenbrau.
Het lukt me nooit zo goed als jou
Klinkt als mijquote:Op vrijdag 3 juni 2022 09:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Chips is voor puisterige tieners en te dikke mensen met een voorliefde voor Schultenbrau.
Het lukt me nooit zo goed als jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |